abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65920540

wolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagen
wolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagenwolvendagen

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!

KLB meet #5 Waar De_Ananas gay is
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_65920547
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:53:01 #3
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_65920548
Fipo in dit legendarische topic.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_65920577
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
Fipo in dit legendarische topic.
Wat is er legendarisch aan?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:54:44 #5
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_65920606
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Wat is er legendarisch aan?
Ik hoorde van m'n toekomstige ik dat er tietenfoto's in gepost zullen worden.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:55:23 #6
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_65920630
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:48 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Met Jos, D_A en Lakitu heb je weinig keuze
Ssst, ze weet nog niet dat we kinderlokker zijn.
pi_65920648
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik hoorde van m'n toekomstige ik dat er tietenfoto's in gepost zullen worden.
Ah van WD dus
pi_65920650
hihji,
pi_65920657
Dankzij mij zit ze in de SC, vergeet dat niet!!!!!
pi_65920683
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Dankzij mij zit ze in de SC, vergeet dat niet!!!!!
Hoe ken je haar dan?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:57:00 #11
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_65920685
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb wel een foto al zonder bril.
http://94.100.114.75/4352(...)35276435_5_nzsW.jpeg

Ik kijk hier veuls te lief.
En waarom lijk je op elke foto iemand anders? Er moet trouwens nog wat werk verricht worden, maar je bent niet hopeloos, misschien zou ik je doen.

Plus je lippen zijn wel spang.
pi_65920706
Ik heb je tekening af Noel.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_65920724
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb je tekening af Noel.
pi_65920744
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:

[..]

En waarom lijk je op elke foto iemand anders? Er moet trouwens nog wat werk verricht worden, maar je bent niet hopeloos, misschien zou ik je doen. [ afbeelding ]

Waarschijnlijk omdat die foto zonder bril (die lieve) al van December is. En toen had ik mijn haar nog niet bruin. Wat mijn eigen kleur is.
pi_65920762
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:

[..]

En waarom lijk je op elke foto iemand anders? Er moet trouwens nog wat werk verricht worden, maar je bent niet hopeloos, misschien zou ik je doen. [ afbeelding ]

True. Die lippen
pi_65920785
zijn die pics van die SHE er nou al een keertje trouwens?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65920794
Oh wacht pics van BT?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65920858
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:59 schreef Agiath het volgende:
zijn die pics van die SHE er nou al een keertje trouwens?
Dat had Bo_Wa toch verpest ofzo?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Agiath het volgende:
Oh wacht pics van BT?
PM haar
pi_65920871

Hallo wolvendagen, daten?
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
pi_65920900
Ik ga eerst even eten!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:04:25 #21
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_65920945
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga eerst even eten!
Nee, niet eten om 6 uur 's avonds. Ik eet veel later en dan kunnen we nooit samen eten als we eenmaal samenwonen.
pi_65920948
Hahaha het werd een keer tijd voor wat nieuws, ik geef jullie groot gelijk !
pi_65920953
Hee, eet ze !
pi_65920966
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_65920982
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha het werd een keer tijd voor wat nieuws, ik geef jullie groot gelijk !
Als ik geen lapo had werd het gewoon een tietentopic hoor Wees blij dat ik van afwisseling houd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')