Je leeft zeker dagelijks in angst ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Engeland is gezwicht voor de haatbaarden met dreigende taal.
Nog eventjes geduld en dan is de eerste islamitische staat in west-europa een feit. Nederland volgt met rasse schreden.
En hij staat weer op z'n achterste poten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef MikeyMo het volgende:
Tco ahaprt, als er een haatzaaibaard hier binnen komt om zijn mening te verkondigen dan staat Geertje op zijn achterste poten... nou komt hij zelf een ander land omdat zijn mening daar niet gewenst is
Ook vanwege deze Lord Ahmed die al telefonerend iemand doodreed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Klopt, naar aanleiding van een corruptieschandaal waarbij Lords duizenden ponden vroegen om wetten aan te passen.
Het wordt tijd dat ze iets veranderen, ik hoop ook dat dat voorstel erdoorkomt.
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.quote:
En daarvoor nog moet zitten toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook vanwege deze Lord Ahmed die al telefonerend iemand doodreed.
Hebben zij jou thuis ermee lastig gevallen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.
Dat jij en nog 1,5 miljard daarin geloven zal mij aan mijn reet roesten maar hou het voor jezelf en val mij er niet mee lastig.
Als je het verschil niet ziet, raad ik je een goede opleiding aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hij staat weer op z'n achterste poten.
Mooi he.
lijkt me kut als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met mensen die je willen bekeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Angst voor een religie? Nee knul, ik heb gewoon een teringhekel aan piepeltjes die hun indoctrinerende kutreligie aan anderen opdringen.
Dat jij en nog 1,5 miljard daarin geloven zal mij aan mijn reet roesten maar hou het voor jezelf en val mij er niet mee lastig.
En in NL wordt een haatbaard met open armen ontvangen ondanks protesten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef MikeyMo het volgende:
Tco ahaprt, als er een haatzaaibaard hier binnen komt om zijn mening te verkondigen dan staat Geertje op zijn achterste poten... nou komt hij zelf een ander land omdat zijn mening daar niet gewenst is
Inderdaad. Dit is belangrijker dan alleen Wilders' standpunten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:20 schreef cultheld het volgende:
Iedereen die deze ontzegging steunt, is een vijand van de vrijheid van meningsuiting. Wilders zal mijn stem nooit krijgen, maar zo lang hij niet oproept tot geweld (tegen wie dan ook) moet hij kunnen zeggen wat hij wil, waar dan ook!
Of je bent voor volledige vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet, raad ik je een goede opleiding aan.
Wie is hier nu het probleem: Wilders die wat dingen roept, of de mensen die zich nav dat roepen geroepen voelen andere mensen om zeep te helpen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of je bent voor volledige vrijheid van meningsuiting of je bent het niet.
Ik ben het niet en heb geen problemen met het weigeren van de toegang van een haatzaaiende imam.
Wilders is wel voor volledige vrijheid van meningsuiting en heeft daar ook geen problemen mee.
Feit is wel dat hij vervolgd wordt wegens gedane uitspraken en dat die getoetst zullen worden aan hun haatzaaigehalte. Feit is wel dat zijn mening en dan vooral de manier waaróp hij die uit de aanleiding is voor wereldwijde onlusten, demonstraties en een verhoogd risico op aanslagen op Nederlanders.
Zijn manier van meningsuiting is mij dat niet waard. Ik hoef niet zo nodig in een exploderende trein te zitten omdat Wilders maar op één toon kan blaffen. Maar als jij graag in stukken gereten wordt door gloeiende stukken staal vanwege Fitna, ga je gang.
Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittanië een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nog eventjes geduld en dan is de eerste islamitische staat in west-europa een feit. Nederland volgt met rasse schreden.
Het is veel kutter als ik overal maar rekening moet houden met hun religie waar ik niets mee heb en ook nooit iets mee te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
lijkt me kut als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met mensen die je willen bekeren.
Wel mooie he, dat positieve gevoel wat iedereen heeft bij het enige echte geloof van vredequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:08 schreef qonmann het volgende:
De Moslimangst regeert ..er zou wel weer eens een aanslag kunnen volgen.
En er komen ook nog de OS
Dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben het niet en heb geen problemen met het weigeren van de toegang van een haatzaaiende imam.
Wilders is wel voor volledige vrijheid van meningsuiting en heeft daar ook geen problemen mee.
Feit is wel dat hij vervolgd wordt wegens gedane uitspraken en dat die getoetst zullen worden aan hun haatzaaigehalte. Feit is wel dat zijn mening en dan vooral de manier waaróp hij die uit de aanleiding is voor wereldwijde onlusten, demonstraties en een verhoogd risico op aanslagen op Nederlanders.
Zijn manier van meningsuiting is mij dat niet waard. Ik hoef niet zo nodig in een exploderende trein te zitten omdat Wilders maar op één toon kan blaffen. Maar als jij graag in stukken gereten wordt door gloeiende stukken staal vanwege Fitna, ga je gang.
Vraag het maar aan Yomanda.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja? Heb je misschien een soort tijdlijn, wanneer kunnen we verwachten dat Groot-Brittanië een islamitische staat is? En hoeveel jaar later is Nederland dan een islamitische staat? Vijf jaar later? Kom op, wees een wat specifieker... Kan ik er rekening mee houden. Ofzo.
Definieer jij die haat van de betreffende imam eens. Deze roept op tot geweld: iets wat Wilders niet doet. En dáár zit 'm het verschil nou tussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet vanwege Fitna, maar vanwege iemand die niet op woorden kan reageren met woorden, maar slechts met geweld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wilders deelt de maatschappij in twee kampen wij vs zij - zij being the moslims - , wat nou niet bepaalt bevorderlijk is voor Nederland gezien de gematigde moslims net zo kwetsbaar zijn en vrezen voor aanslagen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wie is hier nu het probleem: Wilders die wat dingen roept, of de mensen die zich nav dat roepen geroepen voelen andere mensen om zeep te helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |