abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:50:40 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66481248
quote:
CHICORY — This remedy belongs to the group OVERCARE FOR OTHERS' WELFARE along with ROCK WATER, VERVAIN, VINE and shows imbalance in caring for and controlling others
maar dat komt uit het wat zweverige bach treatment sfeertje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66481736
Ze zegt van Alles, ze zegt ook weer dat ze over Ons twijfelt en het allemaal niet meer weet. Ik ken haar toch wat Jullie zeggen klopt ook gedeeltelijk wel maar niet alles niet elke borderliner is het zelfde... ik kan ook gewoon boos op haar worden hoor en dan kan ze schreeuwen ga dan weg! maar dat werkt niet op mij. ik schrik wel als ze opeens kwaad word maar ik ga echt niet smeken of sorry zeggen want ik zit niet fout. ik vertel haar dat zij door draaft en te heftig reageert. ik wacht ook niet dat ze 1-2-3 verandert en ik had dit al zien aan komen.. helemaal omdat ze nu nuchter is. ze heeft idd een therapeut nodig, en ik ben dat niet nee. maar ik ben niet haar gastheer hoe jij dat noemt... ik snap wat je bedoelt, ze heeft dit al eerder mee gemaakt met andere dat ze die gene alleen maar gebruikt en roept als ze die nodig heb en als ze dan te dicht bij komen stoot ze die weer af... bij ons is het anders zij houd echt van mij wil trouwen,kinderen etc etc. ze voelt zich gelukig bij mij... alleen niet als ze last krijg van die borderline dan raakt ze alles kwijt...
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

Even heel hard. Een borderliner is een emotionele parasiet. Hij (meestal zij) parasiteert op de gevoelens van haar gastheer, omdat ze zelf geen normale gevoelens heeft.
Hoe gaat dit in zijn werk? Door manipulatie.
De parasiet borderliner manipuleert haar gastheer om twee zaken: ten eerste om gevoelens op te roepen, ten tweede om niet weg te lopen.
Die manipulatie gebeurt door te alles te zeggen wat nodig is.

Heeft ze het nodig dat iemand aan haar voeten ligt en belooft zijn leven in dienst van haar te stellen, dan houdt ze een zielig verhaal over hoeveel ellende ze heeft, dat niemand om haar geeft en dat ze op het punt staat om zelfmoord te plegen.
Een andere (meer gebruikte) manier is om heel kwaad te worden en al haar woede op haar gastheer te richten. Die schrikt van zoveel woede en smeekt om vergeving. Op die manier krijgt ze haar fix: haar gastheer smeekt haar te mogen helpen.

Wanneer haar gastheer dreigt te vertrekken vertelt ze hem alles wat hij wil horen; behalve dat ze (eventjes) lief, leuk en aardig is, weet ze ineens dat het probleem bij haar ligt (maar ze doet er natuurlijk niets aan), belooft ze aan zichzelf te werken (lege belofte), heeft ze je nodig, gaat het zoveel beter, enzovoorts.
Als je maar blijft. En geduld toont natuurlijk, veel geduld. Want ze weet wel dat het aan haar ligt, maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat ze 1-2-3 verandert.
En als je weer hebt toegegeven komt de volgende wispelturige bui al weer aandrijven, waarin ze zonder remmingen of mededogen al haar emoties (die ze zelf niet in de hand heeft) op jou botviert.

Wat ze nodig heeft is een therapeut.
Dat ben jij niet. Ten eerste ben jij daar niet voor opgeleid, ten tweede ben jij emotioneel betrokken.
Jij bent haar gastheer van dit moment. Niet meer, niet minder.
pi_66482141
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef Tenken het volgende:
ik snap wat je bedoelt, ze heeft dit al eerder mee gemaakt met andere dat ze die gene alleen maar gebruikt en roept als ze die nodig heb en als ze dan te dicht bij komen stoot ze die weer af... bij ons is het anders zij houd echt van mij wil trouwen,kinderen etc etc. ze voelt zich gelukig bij mij... alleen niet als ze last krijg van die borderline dan raakt ze alles kwijt...
[..]

Nee, het is niet anders bij jou, en het zal niet anders worden totdat haar probleem aangepakt is door iemand die daar voor gestudeerd heeft. Jij bent niet die iemand. Jij bent WEL DEGELIJK die persoon die nu gebruikt wordt, of ze dat nu zelf inziet of niet. Misschien doet ze het niet bewust, maar je komt keer op keer in dezelfde situatie terecht, en NOG STEEDS kruip je terug naar haar. Daarvoor ben je zelf verantwoordelijk.
pi_66482190
Als je nadenkt over kinderen met haar moet je eens op internet zoeken naar verhalen van kinderen met een moeder met borderline.
Als jij dat je kinderen wilt aandoen mag jij van mij vandaag nog je cojones in de gehaktmolen hangen.
Een vergissing of beslissing is snel gemaakt, zeker met de impulsieve levensstijl van een borderliner. En terugdraaien is er niet bij. Het leven is geen Word. Er is geen 'undo' knopje.
pi_66482476
quote:

ik kan ook gewoon boos op haar worden hoor en dan kan ze schreeuwen ga dan weg! maar dat werkt niet op mij.
jongejongen Dat weet ze ook gewoon en daarom durft ze het ook te roepen....

wil je eens wat onverwacht doen moet je het juist wél doen,... dàt zal dr waarschijnlijk meer shockerend dan je 'hondjesgedrag'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:26:38 #156
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_66482610
Ze maakt gewoon gruwelijk misbruik van je...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:27:39 #157
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_66482642
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

jongejongen Dat weet ze ook gewoon en daarom durft ze het ook te roepen....

wil je eens wat onverwacht doen moet je het juist wél doen,... dàt zal dr waarschijnlijk meer shockerend dan je 'hondjesgedrag'.
Precies, al loop je dan wel het risico dat je een telefoontje krijgt dat ze in het ziekenhuis ligt.

Dat is ook waarom ik zei dat je misschien beter uit de weg van borderliners kunt blijven. Het moet niet, maar het is wel veel makkelijker. Als je het niet doet, zorg dan dat je heel sterk in je schoenen staat.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_66483190
quote:
Ze zegt van Alles, ze zegt ook weer dat ze over Ons twijfelt en het allemaal niet meer weet. Ik ken haar toch wat Jullie zeggen klopt ook gedeeltelijk wel maar niet alles niet elke borderliner is het zelfde... ik kan ook gewoon boos op haar worden hoor en dan kan ze schreeuwen ga dan weg! maar dat werkt niet op mij.
Tsja. Wat wil je horen, dat het allemaal wel goed komt?
Tip. Lees de reacties hierboven nog eens door.
Maar ja, jij weet het zo goed, want jouw borderliner is anders en je kent haar.

Dat zij kan schreeuwen 'ga weg' en dat jij dan blijft is precies wat ze wil. Ze heeft iemand nodig die emotioneel volledig aan haar gebonden is. Het feit dat jij niet weg kunt gaan ongeacht wat ze roept geeft haar de vrijheid om zich helemaal op jou af te reageren.
Weet je? Er zijn ook normale mensen die normale relaties hebben, die gelijkwaardig zijn en respect voor elkaar hebben. Die niet de ander gebruiken om zich op af te reageren omdat ze het niet op kunnen brengen om even normaal te doen.
quote:
[...]dat ze die gene alleen maar gebruikt en roept als ze die nodig heb en als ze dan te dicht bij komen stoot ze die weer af...
Dat is typisch BL inderdaad. En omdat ze geen therapie heeft gehad is dat dus niet ineens weg.
quote:
bij ons is het anders zij houd echt van mij wil trouwen,kinderen etc etc. ze voelt zich gelukig bij mij... alleen niet als ze last krijg van die borderline dan raakt ze alles kwijt...
En bij jou is niet alles anders. Dat wil ze jou wel doen geloven. Want dat idee zorgt ervoor dat jij bij haar blijft.

Niet dat ze bewust tegen je liegt ofzo. Ze meent het waarschijnlijk écht, als ze zegt dat ze altijd bij je wil blijven en kindertjes wil krijgen. Alleen nu even niet, want nu heeft mevrouw een chagerijnige bui en moet ze zich even afreageren. Voor de vierde keer in drie dagen.

Vraagje. Reageert ze zich ook af op anderen (tip: die WEL weglopen als ze zich misdraagt en wat ze ook haarfijn aanvoelt)? Of alleen bij jou (waar ze zich niet in hoeft te houden) ?

[ Bericht 0% gewijzigd door mgerben op 26-02-2009 15:48:16 ]
pi_66484401
Ik weet dat er een Probleem is en dat er wat aan gedaan moet worden maar de therapie in het ziekenhuis daar heeft ze weinig is. ik heb er zelf wel een paar keer bij gezetten en met die mensen gepraat maar ze kunnen zich niet in leven in de persoon. ze heeft nu een soort tik therapie ofzo, deze therapie kost wel 200 euro per keer ofzo, maar die Vrouw waar ze nu bij zit is wel heel erg goed. en die gaat er ook veel beter mee om dan die mensen in het ziekenhuis...

bij mij is juist wel alles anders gevoelens zijn anders... ze kan me dit niet doen geloven want dat kan je aan haar zien. Wij gaan heel anders met Elkaar om, ook bijvoorbeeld die zogenaamde vrienden.. als zij opeens veel begint te zuipen of blowen en een van hun zou zeggen, zou je dat wel moeten doen? dan zegt ze gewoon boeit me niet rot op.... als ik dat zeg reageert ze ook heel anders en ziet ze wel dat het verkeerd is.. ik heb hele goeie tijden met haar mee gemaakt dat zee geen, drank meer dronk niet meer aan het blowen was en geen medicijnen meer nodig had... toen ging het heel goed met haar.. ik probeer haar nu te helpen zodat ze er weer over heen komt dit is een drempel waar ze over heen moet.... en opgeven kan ja, valt ze weer terug, maar als ze door zet gaat het beter worden. en over dat kinderen ik weet echt wel dat dit wel het laatste is wat je moet doen...

je Vraagt of ze zich ook af reageert op anderen, zo ver ik weet gebeurd dit niet... want als ze niet me mij is blowt en zuipt ze....
pi_66484485
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Tenken het volgende:
bij mij is juist wel alles anders gevoelens zijn anders... ze kan me dit niet doen geloven want dat kan je aan haar zien. Wij gaan heel anders met Elkaar om, ook bijvoorbeeld die zogenaamde vrienden.. als zij opeens veel begint te zuipen of blowen en een van hun zou zeggen, zou je dat wel moeten doen? dan zegt ze gewoon boeit me niet rot op.... als ik dat zeg reageert ze ook heel anders en ziet ze wel dat het verkeerd is..
Dat komt omdat ze precies weet op welke knoppen ze bij jou moet drukken om jou bij haar te doen blijven. Kom op man, wakker worden.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:14:40 #161
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_66484566
Ze weet gewoon heel precies wat je wil horen
pi_66485872
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze precies weet op welke knoppen ze bij jou moet drukken om jou bij haar te doen blijven. Kom op man, wakker worden.
Zij dacht op het begin dat ik haar al had opgegeven en ze Ging weer zuipen en Blowen... en zag het niet meer zitten.. en ze had therapie en alles al opgegeven.. en nu ik er weer ben wil ze weer vechten therapie doen enzo.... en je denkt dat ze dit doet om mij blij te maken??
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:47:47 #163
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_66485940
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef Tenken het volgende:

[..]

Zij dacht op het begin dat ik haar al had opgegeven en ze Ging weer zuipen en Blowen... en zag het niet meer zitten.. en ze had therapie en alles al opgegeven.. en nu ik er weer ben wil ze weer vechten therapie doen enzo.... en je denkt dat ze dit doet om mij blij te maken??
En dat is weer precies wat jij wilde horen, dat jij er voor hebt gezorgd dat zij er weer zin in heeft, kom op jongen, liefde maakt blind, dat snap ik wel maar probeer een beetje realistisch te blijven

Ze doet het niet om jou blij te maken, maar omdat jij haar toch niet opgeeft, jij bent er toch wel, hoe erg ze zich ook misdraagd...
pi_66485945
quote:
Ik weet dat er een Probleem is en dat er wat aan gedaan moet worden maar de therapie in het ziekenhuis daar heeft ze weinig is. ik heb er zelf wel een paar keer bij gezetten en met die mensen gepraat maar ze kunnen zich niet in leven in de persoon. ze heeft nu een soort tik therapie ofzo, deze therapie kost wel 200 euro per keer ofzo, maar die Vrouw waar ze nu bij zit is wel heel erg goed. en die gaat er ook veel beter mee om dan die mensen in het ziekenhuis...

bij mij is juist wel alles anders gevoelens zijn anders... ze kan me dit niet doen geloven want dat kan je aan haar zien. Wij gaan heel anders met Elkaar om, ook bijvoorbeeld die zogenaamde vrienden.. als zij opeens veel begint te zuipen of blowen en een van hun zou zeggen, zou je dat wel moeten doen? dan zegt ze gewoon boeit me niet rot op.... als ik dat zeg reageert ze ook heel anders en ziet ze wel dat het verkeerd is.. ik heb hele goeie tijden met haar mee gemaakt dat zee geen, drank meer dronk niet meer aan het blowen was en geen medicijnen meer nodig had... toen ging het heel goed met haar.. ik probeer haar nu te helpen zodat ze er weer over heen komt dit is een drempel waar ze over heen moet.... en opgeven kan ja, valt ze weer terug, maar als ze door zet gaat het beter worden. en over dat kinderen ik weet echt wel dat dit wel het laatste is wat je moet doen...

je Vraagt of ze zich ook af reageert op anderen, zo ver ik weet gebeurd dit niet... want als ze niet me mij is blowt en zuipt ze....

Jij houdt haar gedrag in stand met jouw gedrag. Als jij verandert, moet zij ook wel. Maar zoals iemand hierboven al zei, dan moet je verrekt sterk in je schoenen staan en iets (dit hele topic bv) zegt me dat jij daar niet geheel de aangewezen persoon voor bent. Blijkbaar levert haar 'ik heb hulp nodig' gedrag jou ook iets op... wat zou het zijn?
pi_66486562
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Pien85 het volgende:

[..]

En dat is weer precies wat jij wilde horen, dat jij er voor hebt gezorgd dat zij er weer zin in heeft, kom op jongen, liefde maakt blind, dat snap ik wel maar probeer een beetje realistisch te blijven

Ze doet het niet om jou blij te maken, maar omdat jij haar toch niet opgeeft, jij bent er toch wel, hoe erg ze zich ook misdraagd...
Zoals ik zij ze dacht dat ze me al Kwijt was. Ik accepteer niet alles ik heb ook gezegt als dit of dat gebeurd kan ik er niet meer voor je zijn dan moet ik je opgeven. ik blijf niet bij haar hoe erg zij zich ook misdraagd dat zou fout zijn want dan zou ze het toch allemaal maar blijven doen... ik heb regels gesteld van wat niet kan..

@ heksehiel

Wat bedoel je prezies? zou je het beter kunnen uitleggen?
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:07:10 #166
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_66486696
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef Tenken het volgende:

[..]

Zoals ik zij ze dacht dat ze me al Kwijt was. Ik accepteer niet alles ik heb ook gezegt als dit of dat gebeurd kan ik er niet meer voor je zijn dan moet ik je opgeven. ik blijf niet bij haar hoe erg zij zich ook misdraagd dat zou fout zijn want dan zou ze het toch allemaal maar blijven doen... ik heb regels gesteld van wat niet kan..

@ heksehiel

Maar onderhand doet ze alles wat jij niet wil, ze duikt in bed met exen, blowt, drinkt enz enz... En als ze even stopt met drinken ga jij een flesje wijn voor haar halen... Kom op zeg...
pi_66486745
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef Tenken het volgende:

@ heksehiel

Ik geloof niet dat alleen liefde blind maakt. Het is iets in jouw persoonlijkheid dat dit soort types aantrekt. Jij voelt je belangrijk dat je haar kunt helpen, je voelt je zeg maar 'nuttig' Hiermee veroordeel ik je niet, maar als je het erkent zie je ook dat jij met het goedpraten van haar gedrag haar niet helpt, maar juist in stand houdt. Als je dat verder doortrekt zou je kortweg kunnen zeggen dat het jou ook iets oplevert dat zij niet verandert, want dan zou ze je wel eens niet meer nodig kunnen hebben. Het is maar een theorie, maar denk er maar eens over na.

Als jij niet meer doet, zoals zij verwacht dat je doet, moet zij ook veranderen... Mogelijk dat er dan ooit (na veel therapie) een gezonde relatie uit kan voortkomen.
pi_66486878
quote:
Ze zegt van Alles, ze zegt ook weer dat ze over Ons twijfelt en het allemaal niet meer weet.
Ja, ze baalt ervan dat jij niet uit je plaat bent gegaan en je weer als eeuwig begripvolle deurmat opstelt. Je bent totaal niet interessant voor haar.

Jullie zijn pas net weer bij elkaar en weer twijfelt ze. Soms moet je gewoon een rationele kosten-baten analyse maken: wanneer je relatie je structureel minder oplevert dan je er in investeert is het tijd de stekker eruit te trekken. Zeker zo lang zij vertikt professionele hulp te zoeken en ze dus geen perspectief heeft.

Wees eens eerlijk, hoeveel procent van de tijd die je met haar hebt doorgebracht was onbezorgd en leuk?

Verder wat RM-rf zegt
quote:
Wat is tiktherapie?
quote:
bij mij is juist wel alles anders gevoelens zijn anders... ze kan me dit niet doen geloven want dat kan je aan haar zien. Wij gaan heel anders met Elkaar om, ook bijvoorbeeld die zogenaamde vrienden.. als zij opeens veel begint te zuipen of blowen en een van hun zou zeggen, zou je dat wel moeten doen? dan zegt ze gewoon boeit me niet rot op.... als ik dat zeg reageert ze ook heel anders en ziet ze wel dat het verkeerd is..
Dat kan ze wel zeggen, maar ze verandert haar gedrag niet. Ook niet voor jou. Jij denkt nog steeds dat jij de aangewezen persoon bent om haar te redden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Xennia op 26-02-2009 17:17:18 ]
pi_66487692
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat alleen liefde blind maakt. Het is iets in jouw persoonlijkheid dat dit soort types aantrekt. Jij voelt je belangrijk dat je haar kunt helpen, je voelt je zeg maar 'nuttig' Hiermee veroordeel ik je niet, maar als je het erkent zie je ook dat jij met het goedpraten van haar gedrag haar niet helpt, maar juist in stand houdt. Als je dat verder doortrekt zou je kortweg kunnen zeggen dat het jou ook iets oplevert dat zij niet verandert, want dan zou ze je wel eens niet meer nodig kunnen hebben. Het is maar een theorie, maar denk er maar eens over na.

Als jij niet meer doet, zoals zij verwacht dat je doet, moet zij ook veranderen... Mogelijk dat er dan ooit (na veel therapie) een gezonde relatie uit kan voortkomen.
Dit karaktertype doet me denken aan 'dependency'. TS: Google dependency, en kijk anders eens of je jezelf herkent.
pi_66487830
@ heksehiel

Ik voel me niet belangrijk dat ik haar kan helpen... waar slaat dat op :S ik hou van haar en ik wil dat het goed komt met haar, ik hoef me niet belangrijk te voelen ofzo hoor... hoe praat ik haar gedrag goed? Dus eigenlijk zeg je ik moet Juist boos worden en weg gaan als ze zo begint te doen? dat helpt niet dat heb ik al geprobeerd word het nog erger en gaat ze helemaal naar de klote....

@Xennia
Over dat ze twijfelt was het eerste wat gebeurde daarvoor was alles nog goed, ze was alleen Depri en wist niet meer wat ze moest doen.. maar ze reageerde niks op mij af ze was gewoon blij dat ik bij haar was en er voor haar was. en ja ik toon begrip maar ik word ook boos als ze tever door gaat. ik kan ook gewoon boos worden hoor... we zijn idd net weer samen vanaf Zaterdag.. we hebben het heel erg leuk gehad.. alleen er komt een zwaare tijd aan nu omdat ze gestopt is met drinken en blowen tegelijk dus ze word nuchter, waardoor haar gevoelens ook heftiger worden. daarom blowde ze ook omdat die gevoelens stil te houden om haar hoofd rustig te houden.. ze wil wel therapie doen. ze doet nu die tik therapie maar die kost 200 euro per keer en dat word niet vergoed maar deze vrouw die haar helpt is wel echt goed.. voor de rest zoeken we naar goeie therapie voor haar. ze is al in het ziekenhuis geweest voor therapie maar dat werkt niet echt, er zitten mensen bij die problemen hebben maar niet borderline. en zo'n groep is er om elkaar te helpen... zij zat die mensen te helpen... zelfs moest ze dingen zeggen voor die psychiater omdat die niet wist wat ze moest zeggen... dus daar zijn we nog mee bezig.. ik kan ook niet alles regelen ik heb ook een full time baan...

Hoeveel % Van de tijd leuk was dat ik met haar was? 90% want het begon Gister pas.

Ze stuurde een sms me daar in dat ze met haar zus ff weg is en dat haar vader vanavond ff langs komt en dat ze maandag een afspraak heb met marleen dat is een vrouw die werkt in het ziekenhuis. dus dat is al een stuk positiever
pi_66487897
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:34 schreef Tenken het volgende:
Hoeveel % Van de tijd leuk was dat ik met haar was? 90% want het begon Gister pas.
En over het algemeen gezien? Sinds je haar kent?
pi_66488142
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:30 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit karaktertype doet me denken aan 'dependency'. TS: Google dependency, en kijk anders eens of je jezelf herkent.
Ik heb het net gelezen over dependent personality disorder, lol maar dat heb ik niet... Ik ben ook iemand die me vrij weinig zorgen maakt om iets... en ik heb haar echt niet nodig ofzo hoor... daarom ben ik niet bij haar anders zou ik gek worden als ik haar alleen had omdat ik haar nodig had ofzo :S

Has difficulty making everyday decisions without an excessive amount of advice and reassurance from others
Needs others to assume responsibility for most major areas of his or her life
Has difficulty expressing disagreement with others because of fear of loss of support or approval (this does not include realistic fears of retribution)
Has difficulty initiating projects or doing things on his or her own (because of a lack of self-confidence in judgment or abilities rather than a lack of motivation or energy)
Goes to excessive lengths to obtain nurturance and support from others, to the point of volunteering to do things that are unpleasant (eg. cleaning Ash's gaywarts)
Feels uncomfortable or helpless when alone because of exaggerated fears of being unable to care for himself or herself
Urgently seeks another relationship as a source of care and support when a close relationship ends
Is unrealistically preoccupied with fears of being left to take care of himself or herself

Keuzes maken heb ik geen problemen mee zeker niet als het allerdaagse dingen zijn.. en ik heb best wel schijt aan als iemand niet mee eens wil zijn(ow ik ben trouwens een verkoper dus wil best wel vaak gelijk hebben) Tja beetje zonden om op de rest in te gaan... maar laatste klopt ook niet, het is 3 maanden uit geweest na 3maanden was ik er wel een beetje Af nog steeds voelde ik veel voor haar... maar ik heb nooit iemand anders gezocht die voor mij moest zorgen ofzo. ik kan prima voor me zelf zorgen...
pi_66488158
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:36 schreef Disorder het volgende:

[..]

En over het algemeen gezien? Sinds je haar kent?
Dat hou ik niet echt Bij :S maar ik kan je dit zeggen, de Goeie dingen overheersen de slechte

Ow en daar zeg ik niet mee dat er meer goeie momenten zijn dan slechte... daar let ik niet echt op ofzo ga zulke dingen niet tellen.... het gaat gewoon eerst een heletijd goed en dan ff slecht en als we daar door heen komen gaat het weer beter etc..
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:45:27 #174
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_66488169
Het begon gisteren pas? Waarom opende je dan anderhalve week geleden al een topic?
pi_66488205
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:45 schreef Pien85 het volgende:
Het begon gisteren pas? Waarom opende je dan anderhalve week geleden al een topic?
De excuusjes volgen zich in rap tempo op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')