Ik weet ook dat het niet zo werkt... Maar weten en weten zijn 2 heel verschillende dingen, moeilijk uit te leggen... Maar bij mij schiet het soms ook door mijn hoofd, nog steeds!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef Tenken het volgende:
@Pien
Ze weet nu dat het zo niet werkt, de reden waarom ze het deze keer heb gedaan weet ik ook niet... ze was in de war, had mij niet meer wou iemand bij haar hebben, en op die manier hun aandacht gekregen en daarna weer afgestoten? :S ze wil hun als vrienden hebben, en dat is waar ik nog mee zit wat ik al gezegt heb...
Dat zijn dingen die door mijn hoofd blijven schieten ja... Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, gewoon het gevoel dat mensen me aardiger/leuker vinden als ik met ze naar bed zou gaan, zoiets. Hoewel ik mezelf er altijd van heb weten te weerhouden, zoals ik al eerder zei onder anderen gewoon door mijn vriendschappen te verbreken, zijn dat dingen die gewoon door mijn hoofd blijven spoken. Wat ik doe als ik zoiets in mijn hoofd krijg? Heel vaak tegen mezelf zeggen dat het niet goed is, en des noods weg gaan bij die vrienden, met een smoesje als: ik moet naar huis ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef Tenken het volgende:
dat je vriendschap probeerd te krijgen door sex? je weet dat het fout is maar toch gebeurt het? blijft het wel bij alleen het denken?? en wat doe je als jezoiets in je hoofd krijgt dan??
dit klopt volledig moet ik helaaas toegeven. ze maakt alles kapot en heeft alle macht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:45 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Het is pure manipulatie vaak. Ik zie uberhaubt niet in hoe je gelukkig samen kunt zijn met een Borderliner eigenlijk.
<zucht> wat herken ik dit toch allemaal Tenken, ik herken je moedeloosheid zo enorm goed. behandeling is het beste/enige wat voor haar is. verder heel veel sterkte en kracht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef Tenken het volgende:
Ik vind het heel erg moeilijk vooral dat ze die exen als vrienden wil houden, en nog een andere kerel waar ze vroeger ook mee naar bed is geweest.... Ik hoop dat ik haar vandaag daar nog goed over kan Spreken... ze zij gister Nog in hou van je... en ik zeg hoe bedoel je dat? hou je van me zoals je exen? zegt ze ik weet het niet ben nog in de war. en dat is helemaal klote... als het goed gaat met haar weet ze het allemaal, wil ze trouwen, kinderen enzo. word ze verlegen als ik al naar haar Kijk :S
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:18 schreef Tenken het volgende:
Ik vind het heel erg moeilijk vooral dat ze die exen als vrienden wil houden, en nog een andere kerel waar ze vroeger ook mee naar bed is geweest.... Ik hoop dat ik haar vandaag daar nog goed over kan Spreken... ze zij gister Nog in hou van je... en ik zeg hoe bedoel je dat? hou je van me zoals je exen? zegt ze ik weet het niet ben nog in de war. en dat is helemaal klote... als het goed gaat met haar weet ze het allemaal, wil ze trouwen, kinderen enzo. word ze verlegen als ik al naar haar Kijk :S
Tenken,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Tenken het volgende:
Olle Klinkt goed, Alleen ze ziet de exen wel nog in de tussen tijd... en als ik niks laat horen ben ik bang dat ze toch weer de fout ingaat...
Is toch gelijk een mooie test? Ze heeft gezegt dat ze het niet meer wilde.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Tenken het volgende:
Olle Klinkt goed, Alleen ze ziet de exen wel nog in de tussen tijd... en als ik niks laat horen ben ik bang dat ze toch weer de fout ingaat...
I knowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Olle. het volgende:
precies pien
als je maar laat weten dat je niet accepteerd dat ze met die exen gaat
had het even over mijn relatie excuusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:48 schreef Tenken het volgende:
ik zij ze is niet erg bewust van dingen die ze doet >__<
"Verdorie, land ik alwéér op een stijve lul.. Hoe kan dat toch?"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:52 schreef B1nulnul het volgende:
Ik weiger te geloven dat borderliners zelf niet heel goed weten waar ze mee bezig zijn.
Zij? Alles. Jij? Niets. Maar ik heb niet de indruk dat ze er zelf al te veel controle over heeft of dat ze zelf uberhaupt wel wil veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:51 schreef Tenken het volgende:
Ze zegt nu, ik weet zelf niet eens of ik nog wel verder wil, het gaat niet voor niks steeds uit..
ik wil je helemaal niet missen...
Dat is die Angst weer, wat kan ze daar nou aan doen? :S
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:40 schreef Tenken het volgende:
ze heeft me verteld dat die kerel gewoon naast haar sliep gister, maar ze deden niks want het is vriendschap..... aandacht
'We'?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef Tenken het volgende:
ik Vraag me af hoe we aan die Angsten kunnen werken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |