Het is mij op een of andere manier gelukt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf ik krijg geen kop 4 ingevoegd in word 2007
Niet leuk
Kun je mij vertellen hoe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is mij op een of andere manier gelukt...
Ik zal even kijken, maar aangezien op deze pc geen Word 2007 staat.. gaat dat wat lastigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen hoe?Of ben je dat alweer vergeten?
Superquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal even kijken, maar aangezien op deze pc geen Word 2007 staat.. gaat dat wat lastig
Maar volgens mij ging het zo.. http://www.word-2007.nl/word-2007-tekst-opmaken.htm. Ik zal morgen wel even voor je kijken
Dat is balen. Ik vond het juist tijdens mijn stage heel fijn dat ik om 17:00 de deur van mijn kantoor achter me dicht trok en de avond niks hoefde te doen, en zelfs niks kon doen. Ok, ik had wel wat aan stagedocumenten kunnen werken, maar dat hoefde pas eind van de stageperiode af en dat deed ik gewoon op mijn stage (of thuis, maar dan nam ik daarvoor wel een middag vrij, niet 's avonds).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef Maraca het volgende:
Leuk. Lees net op de leeromgeving van school dat ik wel kan vergeten om na een dagje werken lekker op de bank te hangen. Er staat aardig wat op wat ik alleen al voor vrijdag klaar moet hebbenEn als ik de cijfers zo zie van vorig jaar (gemiddeld een 5) kan ik dit maar beter serieus nemen. "gelukkig" kan ik pas morgen beginnen hiermee (moet wat gegevens opvragen op stage), dus vanavond nog maar even genieten
Dat is dan weer het voordeel van bedrijfseconomiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is balen. Ik vond het juist tijdens mijn stage heel fijn dat ik om 17:00 de deur van mijn kantoor achter me dicht trok en de avond niks hoefde te doen, en zelfs niks kon doen. Ok, ik had wel wat aan stagedocumenten kunnen werken, maar dat hoefde pas eind van de stageperiode af en dat deed ik gewoon op mijn stage (of thuis, maar dan nam ik daarvoor wel een middag vrij, niet 's avonds).
Wat krijg je nu betaald dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van bedrijfseconomie. Stagiair collega van de opleiding bedrijfseconomie doet dezelfde stage alleen hij krijgt meer betaald en is echt vrij als hij thuis is.
* Maraca doet iets verkeerd..
Laat me even weten of het werkt.. dan kan ik alsnog even kijken naar mijn "oplossing"quote:
Ja, dan doe je duidelijk iets fout.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van bedrijfseconomie. Stagiair collega van de opleiding bedrijfseconomie doet dezelfde stage alleen hij krijgt meer betaald en is echt vrij als hij thuis is.
* Maraca doet iets verkeerd..
Ik zal vanavond even kijken, ben nu alweer op kantoor met het fabuleuze word 2003quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laat me even weten of het werkt.. dan kan ik alsnog even kijken naar mijn "oplossing"
In word 2003 pakt ie 'm wel dus misschien heb ik mazzel en neemt ie dat over in 2007.. I'll let you know!quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken, ben nu alweer op kantoor met het fabuleuze word 2003
Goed alleen beetje verveeldquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
Hier wel lekker hoor, heb vanochtend alweer anderhalf kantje getypt voor m'n scriptie dus ik ga als een tierelier!!
Hoe gaat het daar?
Whehe niks te doen of is het gewoon niet boeiend?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed alleen beetje verveeld![]()
Zozo, 1,5 kantje, gaat de goede kant op
Volgens mij mag je ook wel trots zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe niks te doen of is het gewoon niet boeiend?
Ja ik ben ook erg trots op mezelf moet ik je eerlijk bekennen
Vergeet niet de foto van je oudere zus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:welkom hier Maraca
![]()
stel je even netjes voor
En Bootje wil een foto van je zien
Ik heb een reputatie merk ik..quote:
Oh dat is wel balen.. Maar zal zometeen toch wel lukken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook wel trots zijnWaar gaat het allemaal over in je scriptie?
![]()
En euhm, ik kwam te laat binnen in de les dus heb vanalles gemist eigenlijk. Nu moet ik het proberen te snappen, maar dat lukt niet zo. Het programma wat ik moest installeren is ook niet gelukt, dus straks maar weer uitleg vragen
voor mannen onder elkaar is bootje echt het hoogst haalbarequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Geloof niet dat je trots hoeft te zijn op je reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |