Als je het nog een paar maanden lang elke dag wil kicken moet je het doen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ben opgewarmd.
Dank je MAW voor de waarschuwing. Zal ik dan ook maar degene zijn het topic maakt met de vraag wie het geld al heeft ontvangen??
[..]
stort maar op mn rekening... dan zorg ik wel dat ik ook onder de 20.000 blijfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kan ik niet wat vrijstelling van jou overnemen?
Mwhoa,... ze had toch een stuk van de vrijstelling over?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want in ons fiscale stelsel is het vanaf dit jaar mogelijk om met z'n drieën fiscale partners te worden?
Volgens mij was een dergelijk topic al geopendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Nizno het volgende:
Ben opgewarmd.
Dank je MAW voor de waarschuwing. Zal ik dan ook maar degene zijn het topic maakt met de vraag wie het geld al heeft ontvangen??
[..]
ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh ja... voor ik het vergeet te vragen...
Iedereen doet toch wel mee met de 'MIS'ter/MISs FOK!'-verkiezing, toch?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wie heeft het over 3? Misschien wil Sjeen wel van d'r partner af?
Nee, niet op jouw rekening.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
stort maar op mn rekening... dan zorg ik wel dat ik ook onder de 20.000 blijf
Het hoeft niet op papier, hoor.quote:
hahahahhaha andersom lijkt mij beter.... maar dan liever bij mij op de rekening..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, niet op jouw rekening.
Ze moet de vrijstelling op mijn rekening storten.
Jij zoekt hem even op en plaatst de link?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij was een dergelijk topic al geopend
Ik heb een uitdaging: vanavond vol?quote:
Nog geen twee weken geleden... ik ga even zoeken..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij zoekt hem even op en plaatst de link?
Nizno wil beginnen met 'tikken'.
Dat zal best.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhaha andersom lijkt mij beter.... maar dan liever bij mij op de rekening..
yeah ik ga tikken zodra je hem hebt gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nog geen twee weken geleden... ik ga even zoeken..
hoezo? belasting is toch ook een heerlijk onderwerp?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Xcalibur het volgende:
Die slowchat is al weken niet vooruit te branden, EINDELIJK het 2e deel...
beginnen ze over de belastingaangifte op vrijdagavond, voor je het weet is het topic vol![]()
jullie hebben wel een beetje de schijn tegen op deze manier he
Ja ongelofelijk... en ik moet eigenlijk huisvrouwendingen doen, zoals was vouwenquote:
Bustedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Xcalibur het volgende:
Die slowchat is al weken niet vooruit te branden, EINDELIJK het 2e deel...
beginnen ze over de belastingaangifte op vrijdagavond, voor je het weet is het topic vol![]()
jullie hebben wel een beetje de schijn tegen op deze manier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |