Ik ben haar naar Chasing Pavements heel zat geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Man, is die Adele weer eens de populairste plaat
Ik heb haar nooit gemogenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ben haar naar Chasing Pavements heel zat geworden.
Jup, me2. Geen doorkomen aan deze plaatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben haar naar Chasing Pavements heel zat geworden.
Luister daar dan ook niet naar, maar naar Dhr. Veenstra op 3!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Goddamnit. Bij SmelneFM zit een zelfsupporter die ongeveer 2 seconden na zijn talk op de button voor de start drukt. Lekker strak, joh!
SmelneFM? Er zijn dagen dat ik die zender neit heb opstaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Goddamnit. Bij SmelneFM zit een zelfsupporter die ongeveer 2 seconden na zijn talk op de button voor de start drukt. Lekker strak, joh!
Doe ik ook, ik maak een mix van die twee. Leedvermaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister daar dan ook niet naar, maar naar Dhr. Veenstra op 3!
Bij mij ook. Ik woon niet eens in hun verzorgingsgebied. Heb ze ooit via hun webcam gevondenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SmelneFM? Er zijn dagen dat ik die zender neit heb opstaan
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SmelneFM? Er zijn dagen dat ik die zender neit heb opstaan
Dries_4_life_Blond@hotmail.com?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, ik heb hier het emailadres van Dries Roelvink. Staat op zijn Duitse site.
Het zet je maar weer aan 't denken over de smaak van een deel van het kopende volk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Man, is die Adele weer eens de populairste plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |