quote:Patat
Patat kan verwijzen naar:
* een Zuid-Nederlands woord voor aardappel
* een Noord-Nederlands woord voor friet, een gerecht vervaardigd door het fritureren van schijfjes aardappel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar eerst wel even schillen in frieten snijden en in frituurolie of frietvet bakkenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:06 schreef appeltjap het volgende:
Ook deze ochtend is het nog steeds friet
Ook deze ochtend is het nog steeds friet PATAT
quote:
Friet speciaal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:06 schreef appeltjap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ook deze ochtend is het nog steeds patat
zeg ik patat, belgen noemen het frietquote:
Ik wacht nog steeds op een goed, niet gefalcificeerd argument waarom patat het juiste woord voor friet zou moeten zijn. Met goed bedoel ik niet het klinkt beter oid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg ik patat, belgen noemen het friet
Patat is een aardappel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg ik patat, belgen Brabanders noemen het friet
mensen die een zachte g accent met correct Nederlands verwisselenquote:
hoaxquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Afwazig het volgende:
Het is patat, de poll geeft hetzelfde aan. [14.gif]
Beter als de rochel G.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mensen die een zachte g accent met correct Nederlands verwisselen
patat btw
Idd. Ja en die R dan, ook zoietsquote:
Zachte G en het dialect.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd. Ja en die R dan, ook zoiets
quote:
Ben geen lesbo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef wvdhoek2133kx36 het volgende:
tvp en kijk es naar m'n tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |