abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:33:15 #1
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65912973
En hier verder.

De laatste post:
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Verdomme

Hij mailde net dat hij graag vrienden wil zijn en of ik meega naar Frankrijk met Pasen. NEE dat wil ik niet. Ik wil geen vrienden zijn, ik wil alles zijn! Klote-ex!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:34:40 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65913017
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Verdomme

Hij mailde net dat hij graag vrienden wil zijn en of ik meega naar Frankrijk met Pasen. NEE dat wil ik niet. Ik wil geen vrienden zijn, ik wil alles zijn! Klote-ex!
Dan is het misschien beter als je niet mee gaat, omdat je hem misschien achterna gaat lopen..
En hij jou misschien gebruikt als hij door heeft dat jij nog wel wat met hem wilt (doen?)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:37:18 #3
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65913096
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan is het misschien beter als je niet mee gaat, omdat je hem misschien achterna gaat lopen..
En hij jou misschien gebruikt als hij door heeft dat jij nog wel wat met hem wilt (doen?)
Ik ga ook zeker niet mee. Het is niet eens een overweging. En ik wil ook niets meer met hem (verstandelijk dan..). Maar het is wel klote om weer even met mijn gevoel geconfronteerd te worden.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:38:45 #4
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65913148
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Ik ga ook zeker niet mee. Het is niet eens een overweging. En ik wil ook niets meer met hem (verstandelijk dan..). Maar het is wel klote om weer even met mijn gevoel geconfronteerd te worden.
Toch is het wel raar.. Om je ex te vragen of ze mee wilt, vooral als ik denk dat hij ook wel weet dat jij het er moeilijk mee hebt soms?
pi_65913306
het is deel 74 alweer vandaag....

edit: oh sorry, verkeerd gekeken
pi_65913358
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef mstr het volgende:

[..]

Toch is het wel raar.. Om je ex te vragen of ze mee wilt, vooral als ik denk dat hij ook wel weet dat jij het er moeilijk mee hebt soms?
ja dat vind ik ook vreemd... Als de 1 nog verliefd is, dan is een gewone vriendschap gewoon niet te doen... wanneer begrijpen die anderen dat nou es?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:45:11 #7
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65913361
Ja, ik snap het ook niet echt. Maar ik vind hem sowieso moeilijk te peilen. Dat is ook de reden dat het toch niet gaat werken tussen ons. Ik snap gewoon geen klap van die vent.

Maar ik ga ook niet langer proberen hem te snappen. Het kost gewoon teveel energie.
pi_65913397
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Ja, ik snap het ook niet echt. Maar ik vind hem sowieso moeilijk te peilen. Dat is ook de reden dat het toch niet gaat werken tussen ons. Ik snap gewoon geen klap van die vent.

Maar ik ga ook niet langer proberen hem te snappen. Het kost gewoon teveel energie.
moet je ook vooral niet doen! heeft geen zin! forget about him!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:48:04 #9
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65913443
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef resque het volgende:

[..]

ja dat vind ik ook vreemd... Als de 1 nog verliefd is, dan is een gewone vriendschap gewoon niet te doen... wanneer begrijpen die anderen dat nou es?
Ik zit in een nog lastiger pakket
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:49:13 #10
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65913480
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef resque het volgende:

[..]

moet je ook vooral niet doen! heeft geen zin! forget about him!
Haha, apart dat ik me ineens gesterkt voel door zo´n post! Dit topic werkt!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:50:01 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65913505
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Dat komt doordat je ook veel dingen van anderen herkent, maar die die stap al voorbij zijn.
Dus dan zie je een soort toekomt
pi_65913678
quote:

[..]

wat ik wel merk hier is dat:

A: klapt in elkaar, wil ex terug.
B: zegt dat A verder moet gaan, alles komt goed, vergeten
A: zegt, je hebt gelijk!

B: klapt in, wil ex terug
A: zegt komt goed, etc.

we zijn ook een stel emotionele stumperds bij elkaar (eigenlijk te triest voor woorden dat we allemaal zo keihard genaaid zijn)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:56:01 #13
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65913740
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

we zijn ook een stel emotionele stumperds bij elkaar (eigenlijk te triest voor woorden dat we allemaal zo keihard genaaid zijn)
Daar is de hele wereld toch van afhankelijk?
De gevoelens en meningen van andere?
pi_65914092
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar is de hele wereld toch van afhankelijk?
De gevoelens en meningen van andere?
en toch denk ik dat veel mensen zichzelf niet zijn, durven zijn of kunnen zijn.

voorbeeldje. mijn ex was in der jongere jaren een beetje alternatief. veel van mijn vrienden vonden der raar. ook ik vond het soms jammer hoe ze zich kleedde (alto's oke maar soms overdone). maakte ik wel eens een opmerking over dat wellicht een ander outfit het allemaal minder moeilijk maakte.

was ze niet zo door gecharmeerd uiteraard en ze bleef zichzelf wel.
werd in de loop van de tijd wel beter maar nog steeds erg donkere kleding.

het laatste jaar heeft ze dan opeens veel mooie trendy kleding, opeens modebewust, make-up op , etc.
eerlijk gezegd liep ik er het laatste half jaar bij als een schooier.
nou, kreeg exact dezelfde opmerkingen over me heen van het meisje die ooit zei "het gaat om het innerlijk"

nu vind ze van die metrosexuelen leuk en trendy clubs, ik vind het eigenlijk een verzamelplaats voor oppervlakkig loosers

maar mag wel eens wat betere kleding aan doen, heb nog best wel sjieke shit in mijn kast met de prijskaartjes eraan

word liever beoordeeld op wie ik ben dan om wat ik heb. net als mijn pa, stinkend rijk en loopt erbij als een zwerver
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:09:31 #15
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65914215
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

Ja, klopt wel. Soms ben je geneigd je eigen gevoelens over jouw ex-relatie te projecteren op de anderen.

Maar uiteindelijk zitten we hier omdat het UIT is en we daarmee moeten dealen, en niet om tips en tricks te krijgen over hoe het weer aan kan komen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:11:55 #16
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65914299
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

en toch denk ik dat veel mensen zichzelf niet zijn, durven zijn of kunnen zijn.
Klopt, worden gedwongen door hun omgeving om een bepaald iemand te zijn, soms alleen om er puur bij te horen.
quote:
voorbeeldje. mijn ex was in der jongere jaren een beetje alternatief. veel van mijn vrienden vonden der raar. ook ik vond het soms jammer hoe ze zich kleedde (alto's oke maar soms overdone). maakte ik wel eens een opmerking over dat wellicht een ander outfit het allemaal minder moeilijk maakte.

was ze niet zo door gecharmeerd uiteraard en ze bleef zichzelf wel.
werd in de loop van de tijd wel beter maar nog steeds erg donkere kleding.

het laatste jaar heeft ze dan opeens veel mooie trendy kleding, opeens modebewust, make-up op , etc.
nou, kreeg exact dezelfde opmerkingen over me heen van het meisje die ooit zei "het gaat om het innerlijk"

nu vind ze van die metrosexuelen leuk en trendy clubs, ik vind het eigenlijk een verzamelplaats voor oppervlakkig loosers
Sommige veranderingen kunnen goed zijn, maar als ze ineens anders gaan denken over wat ze zelf ooit gezegt hebben, omdat ze er nu bij horen, is dat erg jammer.
quote:
maar mag wel eens wat betere kleding aan doen, heb nog best wel sjieke shit in mijn kast met de prijskaartjes eraan

word liever beoordeeld op wie ik ben dan om wat ik heb. net als mijn pa, stinkend rijk en loopt erbij als een zwerver
Dat is een keus van jezelf
Misschien voel je je er wel beter door, nieuwe kleding, kleine nieuwe stap in je leven?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:12:54 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65914340
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Ja, klopt wel. Soms ben je geneigd je eigen gevoelens over jouw ex-relatie te projecteren op de anderen.

Maar uiteindelijk zitten we hier omdat het UIT is en we daarmee moeten dealen, en niet om tips en tricks te krijgen over hoe het weer aan kan komen.
Precies.
Je probeert je eigen ervaringen en gevoelens, te plaatsen in die ander z'n relatie.
Zo kom je soms tot dingen waar die ander niks aan kan hebben.
Maar het is gewoon fijn dat je het van je af kan praten en hier en daar nuttige dingen kan lezen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:13:34 #18
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65914355
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65914499
quote:

[..]

Ja, maar dat komt ook omdat ik al die dingen gewoon herken en zoals iemand al vermeldde, ik ben die stappen al voorbij (zo goed als) en weet gewoon dat je gewoon door moet gaan, het is een lastig traject...vermoeiend zelfs,kan lang duren, maar zoek steun bij mensen en het is gewoon echt niet het einde van de wereld, ook al zie je dat soms wel zo. Er zijn nog zoveel genoeg andere leuke vrouwen/mannen waarmee je je leven door kan komen.

Ook al ben je nog zo hard genaaid door de ander, zolang jij weet dat je oprecht ben geweest, goed voor diegene dan heb je jezelf niks kwalijk te nemen en mag je zelfs trots op jezelf zijn.
pi_65914537
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.
is wel zo, hoe lekkerder je je in je vel voelt,hoe leuker je je gaat kleden. Ook kan leuke kleding en veel aandacht aan je uiterlijk ervoor zorgen dat je je JUIST lekkerder in je vel gaat voelen....
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:21:35 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65914647
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef resque het volgende:

[..]

is wel zo, hoe lekkerder je je in je vel voelt,hoe leuker je je gaat kleden. Ook kan leuke kleding en veel aandacht aan je uiterlijk ervoor zorgen dat je je JUIST lekkerder in je vel gaat voelen....
Precies
pi_65914651
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

ik loop er niet compleet bij als een zwerver maar had een tijdje de kapper niet bezocht (kreeg een matje). paar normale g-star broeken, t-shirt, blouse of jasje.
niet de mooiste combinaties van de laatste mode, heb ooit meer aandacht eraan besteed.
maar ga binnenkort wel weer shoppen, de laatste keer kon ik niks vinden.

vind de kledingstijl van House (van die serie) wel wat voor mij. netjes maar toch een beetje tegendraads
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:24:06 #23
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65914739
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ik loop er niet compleet bij als een zwerver maar had een tijdje de kapper niet bezocht (kreeg een matje). paar normale g-star broeken, t-shirt, blouse of jasje.
niet de mooiste combinaties van de laatste mode, heb ooit meer aandacht eraan besteed.
maar ga binnenkort wel weer shoppen, de laatste keer kon ik niks vinden.

vind de kledingstijl van House (van die serie) wel wat voor mij. netjes maar toch een beetje tegendraads
Als je goed in je vel zit, ben je geneigder om sneller wat te kopen dat anders dan anders is.
Of wat meer opvalt, dat kan juist leuk zijn
pi_65914758
trouwens laatst waren ze bezig met een manier om herinneringen bij mensen te wissen.
dus gewoon een deel van de hersenen te formatteren.
stel je krijgt die kans.

zou je jezelf laten formatteren of niet?

van de ene kant ik wel, dan zou ik tegen vrienden zeggen dat ze me na de operatie mee moeten nemen naar de plekken waar mijn ex komt (kijken of het echt ware liefde was, want dan zou ik er weer smoorverliefd op worden)

en anderzijds wil ik haar ook niet vergeten, heb (helaas) teveel fijne herinneringen aan haar
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:26:36 #25
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65914823
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens laatst waren ze bezig met een manier om herinneringen bij mensen te wissen.
dus gewoon een deel van de hersenen te formatteren.
stel je krijgt die kans.

zou je jezelf laten formatteren of niet?

van de ene kant ik wel, dan zou ik tegen vrienden zeggen dat ze me na de operatie mee moeten nemen naar de plekken waar mijn ex komt (kijken of het echt ware liefde was, want dan zou ik er weer smoorverliefd op worden)

en anderzijds wil ik haar ook niet vergeten, heb (helaas) teveel fijne herinneringen aan haar
Nee
Ben blij met hoe het nu gaat, op paar dingen met m'n ex na, maar dat is beetje lastig verhaal.
En voor de rest gewoon de mooie en fijne herinneringen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')