duurde 5 werkdagen hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld met Ziggo. Inmiddels wel al een week geleden aangemeld. Iemand die het al wel ontvangt doormiddel van deze actie?
shiiiit... had gehoopt dit weekend al te kijken.. snel aanvragen die handel en hopen dat die decoder deze week nog komt.quote:
jep, al vind ik persoonlijk dat de beeldkwaliteit wel beter kan op full screen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef Silaz het volgende:
Hoe zit het met die kaartjes van 6¤, want wil zondag goed beeld hebben. Loopt die stream op internet vloeiend enzo?
hou je bekquote:
dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef timgrabie het volgende:
-spam-
Direct. Volgens mij gaat het per maand... dus als je het over 2 maanden pas doet dan met je sowieso de 3de maand gewoon betalenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Dos37 het volgende:
hij doet het al, dat was snel
wanneer moet ik nou opzeggen precies over 2 maand min 2 dagen zeg maar.
Woensdag dvd gekocht, woensdagmiddag aangemeld, kwam er vandaag rond een uurtje of 4 achter dat ik beeld had.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld met Ziggo. Inmiddels wel al een week geleden aangemeld. Iemand die het al wel ontvangt doormiddel van deze actie?
Ja, dat is inderdaad een groot minpunt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze geen persconferenties uitzenden
Die van zondag kan je maandag wel bekijken, maar helaas nooit direct na de wedstrijd inderdaad op live.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een groot minpunt.
Ik vond die persconferenties altijd leuk om te volgen.
Hopelijk komt daar nog verandering in.
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die van zondag kan je maandag wel bekijken.
Je kunt het ook niet via EL bekijken volgens mij, Heracles.tv zet het er wel altijd op. Weliswaar een dag te laat, maar toch altijd leuk om alsnog even t ehoren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet.
Maar heb liever dat ze het net als Tele2 doen. Gewoon live na de wedstrijd.
Als je dat iedere dag 50 keer post komen ze zeker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze geen persconferenties uitzenden
jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dat iedere dag 50 keer post komen ze zeker.
Wat een verschrikking inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef MaxC het volgende:
Zit te twijfelen om mijn abbo stop te zeggen als Theo Reitsma meer wedstrijden van Ajax geven, ik vreet mezelf helemaal op door die inspiratieloze, oude, demente, saaie lul.
20 jaar geleden was hij misschien aardig maar kan er nu heel slecht tegen
Hij is echt niet te verstaan ook... hij brabbelt wat binnensmonds.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef MaxC het volgende:
Zit te twijfelen om mijn abbo stop te zeggen als Theo Reitsma meer wedstrijden van Ajax geven, ik vreet mezelf helemaal op door die inspiratieloze, oude, demente, saaie lul.
Als we dat met zijn allen nou eens over gaan klagenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is echt niet te verstaan ook... hij brabbelt wat binnensmonds.
Hij noemt ook telkens de verkeerde speler.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef MaxC het volgende:
aanmelden kan tot 18 februari aangezien de actie verlengd is.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat aanmelden moest toch voor 15 februari? Dan heb je in ieder geval niets meer aan de code in de DVD.
Ga morgen trouwens maar eens UPC bellen, nog steeds niets van gehoord
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
aanmelden kan tot 18 februari aangezien de actie verlengd is.
Mwaoh.....quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De website is trouwens het grootste pluspunt van de hele onderneming. Alle reacties en samenvattingen, op elk moment terug te kijken.
Gebruik dan een IE-plugin voor Firefox of wat je ook hebtquote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Mwaoh.....
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.
Als iedereen nou even gaat mailen dan gebeurt er misschien nog ietsquote:Beste Lex,
Onze excuses dat je je niet kon vinden in het commentaar van Theo Reitsma bij de wedstrijd Ajax - Feyenoord.
Jouw mening waarderen wij zeer. Onze commentatoren zijn onafhankelijk.
We gaan met jouw opmerking aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |