duurde 5 werkdagen hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld met Ziggo. Inmiddels wel al een week geleden aangemeld. Iemand die het al wel ontvangt doormiddel van deze actie?
shiiiit... had gehoopt dit weekend al te kijken.. snel aanvragen die handel en hopen dat die decoder deze week nog komt.quote:
jep, al vind ik persoonlijk dat de beeldkwaliteit wel beter kan op full screen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef Silaz het volgende:
Hoe zit het met die kaartjes van 6¤, want wil zondag goed beeld hebben. Loopt die stream op internet vloeiend enzo?
hou je bekquote:
dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef timgrabie het volgende:
-spam-
Direct. Volgens mij gaat het per maand... dus als je het over 2 maanden pas doet dan met je sowieso de 3de maand gewoon betalenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Dos37 het volgende:
hij doet het al, dat was snel
wanneer moet ik nou opzeggen precies over 2 maand min 2 dagen zeg maar.
Woensdag dvd gekocht, woensdagmiddag aangemeld, kwam er vandaag rond een uurtje of 4 achter dat ik beeld had.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld met Ziggo. Inmiddels wel al een week geleden aangemeld. Iemand die het al wel ontvangt doormiddel van deze actie?
Ja, dat is inderdaad een groot minpunt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze geen persconferenties uitzenden
Die van zondag kan je maandag wel bekijken, maar helaas nooit direct na de wedstrijd inderdaad op live.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een groot minpunt.
Ik vond die persconferenties altijd leuk om te volgen.
Hopelijk komt daar nog verandering in.
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die van zondag kan je maandag wel bekijken.
Je kunt het ook niet via EL bekijken volgens mij, Heracles.tv zet het er wel altijd op. Weliswaar een dag te laat, maar toch altijd leuk om alsnog even t ehoren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet.
Maar heb liever dat ze het net als Tele2 doen. Gewoon live na de wedstrijd.
Als je dat iedere dag 50 keer post komen ze zeker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze geen persconferenties uitzenden
jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dat iedere dag 50 keer post komen ze zeker.
Wat een verschrikking inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef MaxC het volgende:
Zit te twijfelen om mijn abbo stop te zeggen als Theo Reitsma meer wedstrijden van Ajax geven, ik vreet mezelf helemaal op door die inspiratieloze, oude, demente, saaie lul.
20 jaar geleden was hij misschien aardig maar kan er nu heel slecht tegen
Hij is echt niet te verstaan ook... hij brabbelt wat binnensmonds.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef MaxC het volgende:
Zit te twijfelen om mijn abbo stop te zeggen als Theo Reitsma meer wedstrijden van Ajax geven, ik vreet mezelf helemaal op door die inspiratieloze, oude, demente, saaie lul.
Als we dat met zijn allen nou eens over gaan klagenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is echt niet te verstaan ook... hij brabbelt wat binnensmonds.
Hij noemt ook telkens de verkeerde speler.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef MaxC het volgende:
aanmelden kan tot 18 februari aangezien de actie verlengd is.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat aanmelden moest toch voor 15 februari? Dan heb je in ieder geval niets meer aan de code in de DVD.
Ga morgen trouwens maar eens UPC bellen, nog steeds niets van gehoord
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
aanmelden kan tot 18 februari aangezien de actie verlengd is.
Mwaoh.....quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De website is trouwens het grootste pluspunt van de hele onderneming. Alle reacties en samenvattingen, op elk moment terug te kijken.
Gebruik dan een IE-plugin voor Firefox of wat je ook hebtquote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Mwaoh.....
Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.
Als iedereen nou even gaat mailen dan gebeurt er misschien nog ietsquote:Beste Lex,
Onze excuses dat je je niet kon vinden in het commentaar van Theo Reitsma bij de wedstrijd Ajax - Feyenoord.
Jouw mening waarderen wij zeer. Onze commentatoren zijn onafhankelijk.
We gaan met jouw opmerking aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Nette reactiequote:Op maandag 16 februari 2009 12:26 schreef MaxC het volgende:
Heb gemailed over Theo Reitsma:
[..]
Als iedereen nou even gaat mailen dan gebeurt er misschien nog iets
Gedaanquote:Op maandag 16 februari 2009 12:26 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef DarkShine het volgende:
Heb die 2 maanden Eredivisie Live voor nop, maar heb nu al door dat ik het daarna niet meer hoef. Kijk het amper.
Omdat ik in slaap val bij het kijken naar bijna alle NL clubs. Roda kijk ik, voor Twente heb ik nog wel sympathie voor de rest boeit het me allemaal geen zak.quote:
Ja dat houd na dit seizoen ook opquote:Op maandag 16 februari 2009 13:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat ik in slaap val bij het kijken naar bijna alle NL clubs. Roda kijk ik, voor Twente heb ik nog wel sympathie voor de rest boeit het me allemaal geen zak.
reactie op mijnequote:Op maandag 16 februari 2009 12:26 schreef MaxC het volgende:
[..]
quote:Beste Jorien,
Onze excuses dat je je niet kon vinden in het commentaar van Theo Reitsma bij de wedstrijd Ajax - Feyenoord.
Jouw mening waarderen wij zeer. Onze commentatoren zijn onafhankelijk.
We gaan met jouw opmerking aan de slag.
Inderdaad. De website is top.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De website is trouwens het grootste pluspunt van de hele onderneming. Alle reacties en samenvattingen, op elk moment terug te kijken.
Kan niet, je hebt je smartcard code nodig.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie dat de AH-actie is verlengd tot 18 feb.Gelukkig want ik heb die fucking decoder van Ziggo nog steeds niet. Maar eens bellen met EL of ik ook zonder smartcard alvast EL kan aanvragen.
Heb het toch gedaan..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef Joenes het volgende:
[..]
Kan niet, je hebt je smartcard code nodig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Wolk het volgende:
Ik heb het nu in huis en het werkt prima! Ook alweer opgezegd; want gratis is het leuk, maar als ik er straks per maand voor moet dokken en nog 5,99 per wedstrijd, dan is de lol er snel af
Opzeggen kon ook allemaal prima. :-)
Je bedoelt bedoelt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
je bedoeld 10 euro per maand.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:24 schreef Adothehague het volgende:
ik wil booy niet terug hahaha.
Was ze ook, maar van Gangelen niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:33 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond der wel heet.
Was idd een goed moment op weg te zappenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat een schijt programma is dat Sport Aan Tafel eigenlijk ook zeg.
Zit je op Eredivisielove naar een f*cking schermer te kijken..
Wat boeit mij die sport nou? Ik ben lid geworden voor het voetbal, pisvlekken.
Je krijgt het na de 2 maanden pas weer terugquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef DarkShine het volgende:
Twee maanden gratis Eredivisie live van AH ?
Ziggo heeft de 2 maanden doodleuk afgeschreven van mijn rekening
Je krijgt ze straks gewoon weer terug.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef DarkShine het volgende:
En dat stond waar?:{quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je krijgt het na de 2 maanden pas weer terug
Bij mij ook maar als je de email bekijkt (van de aanmelding) dan zie je dat ze eerst het geld afschrijven en dat je het daarna pas teruggestort krijgt. Ik heb btw mijn abbo ook opgezegd vind er geen bal aan eigenlijk (want je kijkt er alleen naar in het weekend), jammer dat het geen combi is met sport1 want alleen de Eredivisie is echt te weinig voor dat geld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef DarkShine het volgende:
quote:VOETBALKANAAL WIL DOORGROEIEN: Eredivisie Live kijkt naar televisierechten Champions League, KNVB beker en buitenlandse competities
door VALENTIJN DRIESSEN EN JAAP DE GROOT
MAARSBERGEN, dinsdag
Het zijn weer drukke weken voor de voetballiefhebber, die niet betaalt voor voetbal op televisie en is aangewezen op het open net, op de NOS, RTL, SBS of regionale omroep. Na de Europese beslommeringen vorige week is het de komende dagen de beurt aan de kwartfinales van de KNVB beker om te worden uitgezonden.
„Niet bepaald een schaars aanbod”, weet de directie van de Eredivisie CV bestaande uit Alex Tielbeke en Frank Rutten. Namens de eredivisieclubs exploiteren zij vanuit Maarsbergen Eredivisie Live, een digitaal voetbalkanaal waar de liefhebber betaalt voor live-eredivisieduels. „Dit is ons eerste seizoen en met ruim 300.000 aansluitingen zitten we op koers, maar we willen graag doorgroeien. De winst komt namelijk ten goede aan de clubs, die daardoor ruimer kunnen ademhalen”, weet Tielbeke.
„Het is een wetmatigheid dat bij schaarste mensen kijken naar alternatieven. Al die liveduels op het open net werken contraproductief voor Eredivisie Live, en dus voor de clubs, die als ondernemers achter het initiatief schuilgaan. We zijn over minder livevoetbal op het open net in gesprek met de KNVB. Voor zover de wet het toestaat, want onder andere het Nederlands elftal, Europese finales en eindrondes van EK’s en WK’s moeten volgens de zogenaamde evenementenwet op het open net te zien zijn. Evenals de samenvattingen van de eredivisie.”
Intussen bewandelt de ECV ook de weg van het binnenhalen van andere televisierechten van buitenlandse competities en zelfs de Champions League. Tielbeke: „We zijn in alle vrijkomende rechten geïnteresseerd. Om Eredivisie Live verder op te tuigen. Naast buitenlandse competities kunnen dat dus ook de KNVB beker en Champions League zijn. Ik zeg niet dat we er al op geboden hebben, maar ik sluit het ook niet uit.”
In deze fase van Eredivisie Live lijkt de Champions League – vorige week sloot de inschrijving en de huidige tandem NOS-Sport 1 maakt de beste kans – te hoog gegrepen. Vooralsnog. Eredivisie Live wil binnen vijf jaar naar de 800.000 aansluitingen, maar haalt met de huidige 300.000 nog niet het inkomstenniveau uit het verleden. „Dat was voorzien en vandaar hebben we een voorfinanciering afgesloten. Eredivisie Live levert nu nog relatief weinig geld op, maar de hele media- en marketingpoot van de ECV draait met winst”, weet Tielbeke, die een bedrag van tussen de 55 en 60 miljoen euro overmaakt aan de achttien eredivisieclubs. Rutten: „Met die voorfinanciering van zo’n 32 miljoen euro kunnen we de uitbetalingen aan clubs op hetzelfde niveau houden als voorheen.”
Over twee seizoenen neemt de ECV de 32 miljoen euro op om het vervolgens af te lossen met de extra inkomsten uit Eredivisie Live van seizoen drie, vier en vijf. „Het eindpunt in 2013 zien wij als ECV juist als startpunt van ons digitale televisieavontuur”, aldus Rutten. „Tegen die tijd moet de digitalisering van Nederland bijna een feit zijn. Bijna alle 7.2 miljoen huishoudens zijn dan naar verwachting digitaal. Nu zijn ruim drie miljoen huishoudens gedigitaliseerd. We willen uiteindelijk rond de 11 procent daarvan aan ons binden, waarmee het aantal huishoudens met Eredivisie Live de komende jaren moet groeien naar 800.000 aansluitingen. Dat lijkt veel, is veel, maar desondanks defensief begroot. Een percentage van 11 procent ligt ver onder het niveau in Engeland, Italië, Spanje en Duitsland, waar ze allemaal boven de 16 procent zitten.”
Aan de prijsstelling kan de ECV niet morrelen. De mededingingsautoriteiten staan dat niet toe. De distributiepartijen bepalen zelf de consumentenprijs, maar de huidige richtprijzen tussen de 10 en 15 euro vindt Tielbeke redelijk en betaalbaar. „De groei aan inkomsten komt van de extra aansluitingen met als beoogd eindpunt 800.000. Daarom is het van levensbelang geweest dat we met iedereen die een televisiesignaal doorgeeft in Nederland een deal hebben om Eredivisie Live door te geven. Twee weken geleden hebben we nog een akkoord bereikt met twee glasvezelpartijen. Glasvezel is de nieuwste ontwikkeling voor het doorgeven van een digitaal televisiesignaal. Mensen die daarop overstappen, zijn ook verzekerd van Eredivisie Live.”
De ECV is blij met de waarderingscijfers van 8,5 tot 9 voor de programma’s op Eredivisie Live. Op dit moment worden alle programma’s geevalueerd om te kijken wat er nog verbeterd kan worden. „Er is altijd plaats voor verbetering”, weet directeur Tielbeke.
Nee hoor. Wil het best hebben maar dan wel in een mooi geprijsd pakket, en niet de woekerprijzen van Ziggo...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef MaxC het volgende:
Ik denk niet dat de 300.000 nog heel erg gaan stijgen. Elke voetballiefhebber die er voor wil betalen heeft het al
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil het best hebben maar dan wel in een mooi geprijsd pakket, en niet de woekerprijzen van Ziggo...
EredivisieLive doet er goed aan eens een hartig woordje met die lui te spreken, en concurrerende prijzen te vragen. Ziggo maakt misbruik van haar kabelmonopoly.
quote:"Hackers achter de broek aan zitten"
MAARSBERGEN - Het kraken van het signaal van Eredivisie Live voor internet blijft een aandachtspunt voor de Eredivisie CV. In Nederland zijn inmiddels meer dan 30 partijen van de markt gehaald. Een grote partij weigerde te stoppen met doorgifte. "Maar nadat we een kort geding aanspanden, hebben ze de doorgifte gestaakt", zegt Alex Tielbeke
"Het is niet zozeer een geldkwestie, omdat dergelijke hackers toch niet betalen voor Eredivisie Live. Het zijn er relatief ook weinig, maar voor ons is het een principezaak. Je kan gewoonweg niet gratis naar Eredivisie Live kijken. Dat moeten we uitstralen en verzekeren. Hackers zullen we achter de broek blijven zitten."
Om buitenlandse hackers - vooral Chinezen vanwege het gokcircuit in Azië - te weerhouden van doorgifte heeft de ECV een buitenlands bedrijf in de arm genomen. "Zij struinen het internet ieder weekeinde voor ons af en ondernemen actie op illegale doorgifte. Het is hetzelfde bedrijf dat ook optreedt voor de Premier League en Bundesliga."
Telegraaf.
Dat zou idd het beste zijn , ik dacht dat ze dat ook gingen onderzoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:50 schreef koningdavid het volgende:
Dan kunnen ze toch beter gewoon samengaan met Sport 1?
Wheheh en je kan voor toch voor zowat iedere wedstrijd wel een stream vinden. Doen ze toch niet zo goed hun werkquote:
Ik vind ¤ 14,95 echt geen absurd bedrag voor nagenoeg alle duels live op je TV'tje... Dat zijn pak hem beet ruim 30 eredivisiewedstrijden rechtstreeks bij je thuis. Moet je eens naar één van die duels heen gaan, ben je aan parkeren, kaartje, eten en drinken een veelvoud van dat zojuist genoemde bedrag kwijt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil het best hebben maar dan wel in een mooi geprijsd pakket, en niet de woekerprijzen van Ziggo...
¤ 14,95 op zich is niet veel, echter als je ook Sport1 wilt betaal je samen bijna ¤ 30, bij UPC betaal je voor deze 2 kanalen samen maar ¤ 14,95!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vind ¤ 14,95 echt geen absurd bedrag voor nagenoeg alle duels live op je TV'tje... Dat zijn pak hem beet ruim 30 eredivisiewedstrijden rechtstreeks bij je thuis. Moet je eens naar één van die duels heen gaan, ben je aan parkeren, kaartje, eten en drinken een veelvoud van dat zojuist genoemde bedrag kwijt.
Dus als mensen kunnen kiezen tussen UPC en Ziggo, en de één vraagt 30 euro voor 2 zenders, en de ander 15.. kies jij voor 30 euro "omdat dat geen absurd bedrag is"?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vind ¤ 14,95 echt geen absurd bedrag voor nagenoeg alle duels live op je TV'tje... Dat zijn pak hem beet ruim 30 eredivisiewedstrijden rechtstreeks bij je thuis. Moet je eens naar één van die duels heen gaan, ben je aan parkeren, kaartje, eten en drinken een veelvoud van dat zojuist genoemde bedrag kwijt.
Joh, kies dan voor UPC. Wie dwingt jou tot het afsluiten van een abonnement bij Ziggo? Ik wist niet eens dat UPC zowel Sport1 als Eredivisie Live voor 15 euro aanbood. Maar ik heb met Sport1 niks te maken. Ik vind Eredivisie Live voor 15 euro per maand niet veel geld. Als je bij UPC voor datzelfde bedrag beide sportkanalen ontvangt, dan is dat een zeer goede aanbieding en de overweging zeker waard.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus als mensen kunnen kiezen tussen UPC en Ziggo, en de één vraagt 30 euro voor 2 zenders, en de ander 15.. kies jij voor 30 euro "omdat dat geen absurd bedrag is"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |