hier ook niet, staat in de garage, mn motorblok moet er uit, omdat ze er allemaal neit bij kunnen. Ik wilde al wel lilliputters optrommelen, maar die hadden te korte armpjes zei de garagemeneerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:54 schreef E.T. het volgende:
ow, lopend natuurlijk want geen auto voor de deur
van mij mag je, ik hoef nog niet gezandstraaldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:56 schreef _Bar_ het volgende:
het is wel weer om lekker dik ingepakt over het strand te gaan struinen
Krijg je een zachte huid van.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:57 schreef moussy het volgende:
[..]
van mij mag je, ik hoef nog niet gezandstraald
niet eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:57 schreef moussy het volgende:
[..]
van mij mag je, ik hoef nog niet gezandstraald
ben al 4x gewaterstraald vandaag, straks nog 2x en dan vind ik het wel weer genoeg.quote:
Zo heb ik het gehadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ben al 4x gewaterstraald vandaag, straks nog 2x en dan vind ik het wel weer genoeg.
Ik heb leuk haar gezien, nu nog ff 20 kilo afvallen en dan als een speer naar de kapper...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zo heb ik het gehad
Was geen porum met mijn ronde bolle gezicht
Jawel, de korte versie, daarna had ik het beatrixmodel omdat ik het weer liet groeien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
had jij al niet eens zo'n kapsel gehad, moussy?
mooi hoor. ik moet voor een afspraak bellen naar de kapper is al weer 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:02 schreef Ticootje het volgende:
niet mijn stijl...
[ afbeelding ]
zo wil ik mn haar.
Die heeft echt al 100 jaar hetzelfde kapselquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:08 schreef moussy het volgende:
Jawel, de korte versie, daarna had ik het beatrixmodel omdat ik het weer liet groeien.
Ik denk dat de meeste mensen die daar eten makkelijk 270 euro verdiénen terwijl ze zitten te poepen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou bij ieder hapje denken; daar gaat weer 5 euro.. morgen poep twv 270 euro
Iets minder, je weet niet half wat haar weegtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ben al 4x gewaterstraald vandaag, straks nog 2x en dan vind ik het wel weer genoeg.
Ik heb leuk haar gezien, nu nog ff 20 kilo afvallen en dan als een speer naar de kapper...
[ afbeelding ]
Ik ben ook al aan het bespreken wat er met mijn hoofd moet gebeuren, ik neig al weer naar mireille met pony dan deze keerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
toevallig heb ik zaterdag een afspraak gemaakt voor morgen bij de kapper. Moet even iets worden gekortwiekt. Die pony zit nu steeds in mijn ogen en aan de zijkanten piekt het naar buiten. Geen porum zo.
doe je dan ook foto's voor en na hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:33 schreef Rottdog het volgende:
Hmmmm morgen kapper kapsel om over na te denken thnx Mouss
zelfs met mijn bolle toet durf ik het aan
jaren80kleurenvlinder, kweenie of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:36 schreef PM-girl het volgende:
Haha Moussy, dat is een mooie ruil. Jij vers gekapt, zij vers geschminkt!
Gewoon even buiten gaan staan in dit hondenweer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:41 schreef moussy het volgende:
[..]
jaren80kleurenvlinder, kweenie of je daar nou zo blij mee moet zijn
poeh, da's waarschijnlijk nog geeneens de inflatiecorrectie...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik krijg net mijn brief waarin mijn jaarlijkse salaris verhoging instaat. Een hele 197 euro op 1 jaar, is niet om over naar huis te schrijven
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef Ticootje het volgende:
of bij een begrafenisondernemer, mensen blijven ook doodgaan, recessie of niet.
Beterschap!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Belana het volgende:* Belana zwaait vanaf ziekbed.
hoewel het wel weer gaat nu gelukkig. gisterochtend was ik al niet lekker, beetje misselijk, nah ja, even wat eten en de rest van de dag ok. tot ik in de trein zat, toen begon het weer en vannacht heb ik aardig lopen spoken. geen koorts verder, heel weird. Wel nogal hard mijn hoofd gestoten afgelopen zondag, misschien een lichte hersenschudding dacht ik nog(neeee, zwanger kan ik niet zijn mensen
)
visagie.. maar dat is ook geen vetpot hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij verdient het ook aardig, lijken smincken.
Én als het een hersenschudding is dan is dat alleen maar goed nieuws toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Belana het volgende:
dankje raissa, het gaat alweer beter gelukkigik klink weer dramatischer dan het is geloof ik
Zelfs dat loopt op dit moment achteruit...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef Ticootje het volgende:
of bij een begrafenisondernemer, mensen blijven ook doodgaan, recessie of niet.
Echt waar? Hoekandanou?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs dat loopt op dit moment achteruit...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs dat loopt op dit moment achteruit...
Het sterftecijfer loopt al tijden terug.quote:
Op de lange termijn wrsch wel omdat je idd geen grafhuur hebt, maar of het echt veel goedkoper is dan een algemeen graf dat na 10 jr geruimd wordt weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel begrepen dat er nu 3% meer gecremeert wordt, zodat er geen graf gehuurd hoeft te worden. En men zegt, dat weet ik niet, dat cremeren sowieso goedkoper is dan begraven.
Ik las het ook ja, maar dat is zeg maar een 'trend' voor de korte termijn. Op de lange termijn genomen, over de afgelopen paar jaar is het cijfer naar beneden gegaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik las juist gisteren ergens online (volgens mij de telegraaf) dat er dit jaar al meer doden zijn gevallen dan vorig jaar rond deze tijd. Door de griep en door de kou gaan ze kennelijk bij bosjes het hoekje om.
Het lekt weer eens, dus ik heb maar een andere werkplek opgezocht. Wel koud, ga maar op tijd naar huis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
En whats up met de regen binnen Yppy?
voor de crematie van mijn opa waren we de helft minder kwijt dan die van mijn oma.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel begrepen dat er nu 3% meer gecremeert wordt, zodat er geen graf gehuurd hoeft te worden. En men zegt, dat weet ik niet, dat cremeren sowieso goedkoper is dan begraven.
Ik heb het alleen over de basis, niet over de poepelegein die er bij komt. Wij waren iig in 2002 veel goedkoper uit om te cremeren dan om te begraven, maar ook al die prijzen veranderen. Ik wilde niet eens begraven dus dat kwam mooi uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef Popples het volgende:
[..]
voor de crematie van mijn opa waren we de helft minder kwijt dan die van mijn oma.
maar mijn oma(moeder van mijn moeder) had wel een witte begrafenis wagen en een witte speciale kist en werd bijgezet bij mijn opa.
mijn opa(vader van mijn vader) had eigenlijk niks bijzonders 1 boeket van onze familie. verder wilde opa geen bloemen maar collectebussen voor een goed doel.
het is ook overal verschillend.
ticootje heb je wel je pasje geblokeert?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:45 schreef Ticootje het volgende:
ik baal, ik ben gewoon mn pasjes kwijt. mn pasje voor mn werk en mn betaalpas. Al sinds woensdag. Toen ben ik gehaast naar huis gegaan, en ik weet gewoon niet waar ik het duo heb neergelegd. Gewoon nergens meer te bekennen.
das niet fijn, misschien toch maar je betaalpasje laten blokkeren?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:45 schreef Ticootje het volgende:
ik baal, ik ben gewoon mn pasjes kwijt. mn pasje voor mn werk en mn betaalpas. Al sinds woensdag. Toen ben ik gehaast naar huis gegaan, en ik weet gewoon niet waar ik het duo heb neergelegd. Gewoon nergens meer te bekennen.
Als er rare afschrijvingen zijn gedaan, zoals cat nip of een pallet BioKat, zouden dat ook mijn eerste verdachten zijn...quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:
[..]
Als er rare afschrijvingen zijn gedaan, zoals cat nip of een pallet BioKat, zouden dat ook mijn eerste verdachten zijn...
pinpas gaat hier ook direct terug in beurs, pasje van t werk hing altijd aan mn tas.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Vlindur het volgende:
Waarom laten jullie die dingen dan ook los liggen? Dan doe je dat toch in je portemonnee? Of in een tas of in een zakje?
Ik heb nooit iets los. Veels te bang om het kwijt te raken.
Ik zou eerder denken aan een palet met vlees dan gritquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Memmel het volgende:
[..]
Als er rare afschrijvingen zijn gedaan, zoals cat nip of een pallet BioKat, zouden dat ook mijn eerste verdachten zijn...
Mijn bankpas wel, mijn pas van mn werk mag niet in de auto blijven liggen, mag niet in gevaar komen enz enz. Ik werk in een gevangenis en kan er 2 gevangenis mee in en door.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Vlindur het volgende:
Waarom laten jullie die dingen dan ook los liggen? Dan doe je dat toch in je portemonnee? Of in een tas of in een zakje?
Ik heb nooit iets los. Veels te bang om het kwijt te raken.
Dat geldt dus voor mij ook een beetje. Met het pasje heb je toegang tot een terrein van defensie en kun je dus ruimtes betreden waarvoor uitsluitend geautoriseerde mensen toegang hebben. Maar goed ik heb al aangegeven dat ik mijn pas kwijt ben, maar ze wachten een weekje of hij niet als nog tevoorschijn komt. Dat vind ik dan weer een beetje raar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn bankpas wel, mijn pas van mn werk mag niet in de auto blijven liggen, mag niet in gevaar komen enz enz. Ik werk in een gevangenis en kan er 2 gevangenis mee in en door.
whaha ik ook,laatst de mixer, de afbakbroodjes en ga maar door.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef Vlindur het volgende:
Tico, heb je al in de koelkast gekeken?
Ik wil nog wel es iets in de koelkast leggen
Bij ons is het dan nog zo dat hij in de inrichting alleen werkt als ik binnen ben en ingelogged sta. Mn kop komt ook wel in beeld als ik inlog en er zit ook wel iemand mee te kijken of ik ik wel ben, maar dan nog, je weet nooit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor mij ook een beetje. Met het pasje heb je toegang tot een terrein van defensie en kun je dus ruimtes betreden waarvoor uitsluitend geautoriseerde mensen toegang hebben. Maar goed ik heb al aangegeven dat ik mijn pas kwijt ben, maar ze wachten een weekje of hij niet als nog tevoorschijn komt. Dat vind ik dan weer een beetje raar.
Hoezo betrapt ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:57 schreef Popples het volgende:stout betrapt.
![]()
rocka veel plezier nog een toetje na want je telt voor 2![]()
kids liggen op bed en nu mag ik hier de bende opruimende oudste had geknoeid per ongeluk met roosvicee en de jongste was er in aan het zwemmen en dat op de houten vloer
Zwemmen op de vloer! Toch wel foto's gemaakt he!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:57 schreef Popples het volgende:
stout betrapt.
![]()
rocka veel plezier nog een toetje na want je telt voor 2![]()
kids liggen op bed en nu mag ik hier de bende opruimende oudste had geknoeid per ongeluk met roosvicee en de jongste was er in aan het zwemmen en dat op de houten vloer
nee geen foto's gemaakt de camera lag boven wel in bad foto's gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zwemmen op de vloer! Toch wel foto's gemaakt he!
(Wel klote dat het hout is, hebben we hier ook. In de olie, niet gelakt..)
dan weet je in elk geval dat ze in huis zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:20 schreef Ticootje het volgende:
pasje is nog niet terecht, maar ik ben blij dat huup ook zegt dat ie op tafel lag. De woonkamer moet nogmaals overhoop.
damn das niet iets wat je wilt horen, sterkte! ook voor haarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef Stout het volgende:
kut...........net gehoord dat mijn schoonzusje borstkanker heeft......kut
zoietsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef Stout het volgende:
dank jullie allemaal..
weten jullie ergens waar ik een pink ribbon avatar kan vinden... die ik heb zijn allemaal te groot en verkleinen lukt me niet
Heel veel sterkte Stout, voor jou, je gezin en je schoonzus en verdere familie. Het is echt een hele schrik en ik hoop dat de verdere uitslagen voor zover mogelijk mee zullen vallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef Stout het volgende:
dank jullie allemaal..
weten jullie ergens waar ik een pink ribbon avatar kan vinden... die ik heb zijn allemaal te groot en verkleinen lukt me niet
gewoon oldskool met een kant-en-klaar biaisbandje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto!
Hoe heb je het nu met het biaisbandje gedaan?
Da is echt freaky!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef huuphuup het volgende:
Ja ben benieuwd naar het tuniekje E.T.![]()
ik heb net wat in FOT gepost en ging daarvoor door mn oude foto's. oa. deze, man wat heb ik gelachen toen, ik had dus gewoon mn hoofd onder de scanner gelegd even voor de duidelijkheid
Iedereen bedankt voor het meeleven...quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:09 schreef Vicky het volgende:
Stout, wat klote zeg!Nog een beetje kunnen slapen?
Oh oh oh Ticootje toch
Whahah Huup, geweldige fotos van onder de scanner. Mijn zusje en ik hebben dat ook wel eens gedaan, ik piste toen in mijn broek van het lachen.
de kids reageerden zoals kids reagern...vragen, vragen, vragen waar we nog geen antwoord op hebben. Er moeten nog allerlei onderzoeken plaats vinden voor ze gaan opereren, bepaalde klieren moeten getest zijn. Dat het fout is , is wel duidelijk maar hoever dus nog niet. T duurt nog ff voor ze meer weten (en dat vind ik erg eng, ik zou alla seconde mijn borst eraf laten halen incluis klieren)quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:20 schreef Belana het volgende:
er zijn nog geen verwachtingen verder stout? of het goed te behandelen is enzo? hoe reageerden de kinderen?
Ik hoop maar dat geen bericht goed bericht is!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
jeetje stout, ook al zulk rot nieuws. heel veel sterkte. het wachten op uitslagen is het moeilijkst. de vader van mijn vriendin zou afgelopen donderdag de uitslag van zijn biopsie krijgen maar tot op heden nog niks gehoord van de artsen.
ik weer niet maar wel van afwasmiddel zoals dubro ofzo maar dreft geen probleem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef Ticootje het volgende:
ik krijg jeuk van bepaalde wasmiddelen. Heel vervelend.
net mannen....als ze ziek zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
ja die zakjes idd.
hij heeft vandaag niet meer gespuugd gelukkig, maar gisteren toch wel een keer of 6.
ik vind katten toch al zo zielig als ze moeten spugen, ze maken er meteen zo'n circus van met dat gejank vantevoren.
he gatverquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie eruit alsof ik onder een tractor gelegen heb. Zo voel ik me ook...
/einde mededeling
Ik heb bijna geen slaap gehad... Schreeuwend kind, snurkende vriend en buikpijn... Alle uurtjes gezien op het klokjequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef bixister het volgende:
je hebt toch niet onder een tractor gelegen he rockabrokka?
Ik heb drie spijkerbroeken besteld bij Wehkamp, in drie verschillende maten. Broeken passen in een winkel, dat doe ik niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef moussy het volgende:
Oh jeej Rock, rommelende darmen mag ik hopen, en anders maar rekkende banden...
Ik heb nog maar 1 hele spijkerbroek en kan niets leuk vinden.. en jaaa dat bankje hebben we al gehad, heb er trouwens net maar 1 besteld bij wehkamp.. en een poncho, vond hem echt leuk op de foto.. zal wel weer een hobbezak zijn als hij hier thuis is
Nee, typisch die groeipijnen en darmen die omhoog schuiven, denk ik...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef bixister het volgende:
buikpijn?geen enge dingen toch hoop ik?
beetje vreemde gang van zaken, t is toch niet bij jou geleverd, maar bij de buren? dat ze het dan maar via TNT gaan verhalenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:50 schreef moussy het volgende:
*(%#(*%#() H&M vind dat ik het gesloopte pakket zelf moet betalen en dat verdom ikhet is bij mij aangekomen, ze kunnen er niets over in het systeem vinden, dat ik het pakket naar hun opgestuurd heb konden ze ook niet vinden, track en trace code doorgegeven bla bla bla
jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef Ticootje het volgende:
Is dat niet de verantwoordelijkheid van TNT?
Jij een nieuw pakket en zij een boel dingen om in te knippen, klinkt alsof het idd beter was geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef moussy het volgende:
Snap ik huup, daarom zeg ik ook dat ik dat pakket beter bij dat mens hier naast had laten staan.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij een nieuw pakket en zij een boel dingen om in te knippen, klinkt alsof het idd beter was geweest
volgens mij ligt het er dan nog aan of het verzekerd verzonden is, anders doen ze er volgens mij niets mee helaasquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*grinnik*
Nee ja, ik snapte wat je ermee bedoelde, maar je had het teruggestuurd en het is nie aangekomen toch? Volgens mij is TNT dan ook aansprakelijk voor die kosten.
Wel echt ontzettend ontzettend bout zeg. Ik zou in staat zijn om een baksteen bij et drankorgel naar binnen te gooien, gewoon, puur en alleen om mn frustratie wat kracht bij te zetten. En als et niet bevredigt dan nog eentje
Ik ben vergroeid met mn iphone. Sinds ik dat ding heb sta ik opeens hoog genoteerd in de stats.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef Sugar het volgende:
Wat vervelend, die nasleep na dat gedoe ook nog, Moussy!
Ik krijg een Iphone en ben nu al blij ermee! Zomaar gratis bij mijn contract, dat ik niet eens extra hoef op te hogen!
Ohja dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij ligt het er dan nog aan of het verzekerd verzonden is, anders doen ze er volgens mij niets mee helaas
Dat is ook liefquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ohja dat klopt wel ja.
Maar je krijgt ook altijd een bonnetje als je iets verstuurd met een nummer erop toch? Als er iets zoekraakt en je hebt dat nummer nog dan kan TNT een zoekprocedure starten ofzoiets. Hoe dat precies werkt weet ik niet. Kost wel flink wat tijd geloof ik.
Bah, ik vind het zo naar voor je Mousdenk je gewoon goed gehandelt te hebben zit je nog met de shit. ik durf het bijna niet te vragen maar eh... en de buuf??
@Freecell, wat een hippe man dan! Mijn pa is ook vergroeit met zn iPhone. Haha. Zo schattig. Alles met een appeltje erop móét ie hebben.
Waarom schaam je je dood? Kan jij weinig aan doen lijkt me en de meeste kinderen hebben volgens mij wel eerder een gaatje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag! Ff bijkomen tussen twee reizen in. Vanmiddag nog met oudste naar de tandarts. Gaatje vullenSchaam me dood, maar ja, het is niet anders.
Daarna naar de boekwinkel. Ze hebben zulke mooie rapporten, daar mag wel een boek tegenover staan!
Minimeeten is okquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ach, ik denk dan toch dat we nóg beter moeten poetsen. Ik vind het niet nodig ofzo. Daarbij helpt ook mee dat ik zelf geen vullingen heb (één bij een tandarts die graag geld wilde verdienen. Mijn huidige tandarts heeft de foto beoordeeld met een loepbril en is met me eens dat het waarschijnlijk niet had gehoeven)
Enniehoe, de tandarts was trots op me, dat ik het heel erg vond.![]()
![]()
Ja, was gezellig hè Freecell.En wat een droppie is Leander. Klein sterk beertje.
Oh ja, achterstallige zooi * debuurvrouw om zich heen kijkt
Uhm, straks.
Hey, op mijn afdeling was er geen 'bescherm ons tegen de gekken' beleid? Wel slim inderdaad!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef huuphuup het volgende:
oh ze hebben ook van die speciale piercings toch. Mijn zusje had er zo eentje door haar lip, maar omdat ze in de psychiatrische dagopvang werkt moest ze er een met een soort plastic draaddingetje als sluiter ofzo. Zodat mocht een van haar gekken haar woorden het ding eruit trekken, dan zou ze geen letsel hebben ofzo. Was standaard beleid daar. Misschien dat zoiets minder irriteert?
Pff ik heb schreeuwende honger zeg. Net even heul hard doorgewerkt, ben weer trots op mezelfen nu snel naar huis, en ehm, weer verder werken
op de afdeling en met de collega's hadden we het altijd gewoon over de bewoners.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:20 schreef innepin het volgende:
Bescherm ons tegen de gekken beleid![]()
Belana, die eskimo is ook wel heel gaafStoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |