hier ook niet, staat in de garage, mn motorblok moet er uit, omdat ze er allemaal neit bij kunnen. Ik wilde al wel lilliputters optrommelen, maar die hadden te korte armpjes zei de garagemeneerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:54 schreef E.T. het volgende:
ow, lopend natuurlijk want geen auto voor de deur
van mij mag je, ik hoef nog niet gezandstraaldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:56 schreef _Bar_ het volgende:
het is wel weer om lekker dik ingepakt over het strand te gaan struinen
Krijg je een zachte huid van.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:57 schreef moussy het volgende:
[..]
van mij mag je, ik hoef nog niet gezandstraald
niet eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:57 schreef moussy het volgende:
[..]
van mij mag je, ik hoef nog niet gezandstraald
ben al 4x gewaterstraald vandaag, straks nog 2x en dan vind ik het wel weer genoeg.quote:
Zo heb ik het gehadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ben al 4x gewaterstraald vandaag, straks nog 2x en dan vind ik het wel weer genoeg.
Ik heb leuk haar gezien, nu nog ff 20 kilo afvallen en dan als een speer naar de kapper...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zo heb ik het gehad
Was geen porum met mijn ronde bolle gezicht
Jawel, de korte versie, daarna had ik het beatrixmodel omdat ik het weer liet groeien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
had jij al niet eens zo'n kapsel gehad, moussy?
mooi hoor. ik moet voor een afspraak bellen naar de kapper is al weer 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:02 schreef Ticootje het volgende:
niet mijn stijl...
[ afbeelding ]
zo wil ik mn haar.
Die heeft echt al 100 jaar hetzelfde kapselquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:08 schreef moussy het volgende:
Jawel, de korte versie, daarna had ik het beatrixmodel omdat ik het weer liet groeien.
Ik denk dat de meeste mensen die daar eten makkelijk 270 euro verdiénen terwijl ze zitten te poepen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou bij ieder hapje denken; daar gaat weer 5 euro.. morgen poep twv 270 euro
Iets minder, je weet niet half wat haar weegtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ben al 4x gewaterstraald vandaag, straks nog 2x en dan vind ik het wel weer genoeg.
Ik heb leuk haar gezien, nu nog ff 20 kilo afvallen en dan als een speer naar de kapper...
[ afbeelding ]
Ik ben ook al aan het bespreken wat er met mijn hoofd moet gebeuren, ik neig al weer naar mireille met pony dan deze keerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
toevallig heb ik zaterdag een afspraak gemaakt voor morgen bij de kapper. Moet even iets worden gekortwiekt. Die pony zit nu steeds in mijn ogen en aan de zijkanten piekt het naar buiten. Geen porum zo.
doe je dan ook foto's voor en na hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:33 schreef Rottdog het volgende:
Hmmmm morgen kapper kapsel om over na te denken thnx Mouss
zelfs met mijn bolle toet durf ik het aan
jaren80kleurenvlinder, kweenie of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:36 schreef PM-girl het volgende:
Haha Moussy, dat is een mooie ruil. Jij vers gekapt, zij vers geschminkt!
Gewoon even buiten gaan staan in dit hondenweer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:41 schreef moussy het volgende:
[..]
jaren80kleurenvlinder, kweenie of je daar nou zo blij mee moet zijn
poeh, da's waarschijnlijk nog geeneens de inflatiecorrectie...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik krijg net mijn brief waarin mijn jaarlijkse salaris verhoging instaat. Een hele 197 euro op 1 jaar, is niet om over naar huis te schrijven
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef Ticootje het volgende:
of bij een begrafenisondernemer, mensen blijven ook doodgaan, recessie of niet.
Beterschap!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Belana het volgende:* Belana zwaait vanaf ziekbed.
hoewel het wel weer gaat nu gelukkig. gisterochtend was ik al niet lekker, beetje misselijk, nah ja, even wat eten en de rest van de dag ok. tot ik in de trein zat, toen begon het weer en vannacht heb ik aardig lopen spoken. geen koorts verder, heel weird. Wel nogal hard mijn hoofd gestoten afgelopen zondag, misschien een lichte hersenschudding dacht ik nog(neeee, zwanger kan ik niet zijn mensen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |