Awwwquote:
Is dit geen echte dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook op mijn hoedenplank staan... Maar dan zonder broodje
Ik ga geen uitspraken meer doen....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
Wanneer krijg je dat blauwe kleurtje dan?
quote:
Lijkt me overduidelijk dat dit een grap isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef dagdag het volgende:
Namens FOK! mag ik je van harte feliciteren met de titel 'User van de maand maart'. Je bent uit heel KLB door de mods gekozen om deze speciale titel te dragen.
Heb er net 48 uur opzitten. Dus het zou - in principe - kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
Wanneer krijg je dat blauwe kleurtje dan?
Mensen die nog steeds denken dat dagdag mod is geweest....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:06 schreef jagga het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk![]()
Ik bedoel hij is al eens eventjes modje geweest(niet dat hij er iets van kon, maar toch )
Ik zeg: Dit is het leven op de kop, er klopt niets meer van deze realiteit
dagdag moet Kazachstan en Oezbekistan en NW-territory weer afstaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef dagdag het volgende:
Wel potverdikkie jullie halen een grap met mij uit
foei kleine deugnieten.
help
Heul wel! ik heb het zelf gezien...die gare gast is blauw geweest!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat dagdag mod is geweest....
quote:
Hey een kloon van dagdag.quote:
neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:37 schreef dagdag het volgende:
maar dit is een grap toch?
Die heeft die nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hey een kloon van dagdag.![]()
Dat, of je bent een user die zijn koekkoek niet meer terug in zijn klok krijgt...
Kwalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee
En als het goed is krijg je binnenkort ook een tagje.
Not buying it.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee
En als het goed is krijg je binnenkort ook een tagje.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hey een kloon van dagdag.![]()
Dat, of je bent een user die zijn koekkoek niet meer terug in zijn klok krijgt...
Het is toch echt zo.quote:
Als wat???quote:
Zijn username is blauw gekleurd geweest. Dat was alles.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:20 schreef jagga het volgende:
Is dagdag nou ooit "blauw"geweest of niet want ik snap/weet het niet meer
user van de maand + tagjequote:
Wat heeft die prutser gedaan dat die lutser van de maand geworden isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
user van de maand + tagje
user vd maand Maart van KLB.quote:
Unaniem besluit vd KLB Modsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
Wat heeft die prutser gedaan dat die lutser van de maand geworden is
Your pulling my leg.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |