Awwwquote:
Is dit geen echte dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook op mijn hoedenplank staan... Maar dan zonder broodje
Ik ga geen uitspraken meer doen....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
Wanneer krijg je dat blauwe kleurtje dan?
quote:
Lijkt me overduidelijk dat dit een grap isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef dagdag het volgende:
Namens FOK! mag ik je van harte feliciteren met de titel 'User van de maand maart'. Je bent uit heel KLB door de mods gekozen om deze speciale titel te dragen.
Heb er net 48 uur opzitten. Dus het zou - in principe - kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
Wanneer krijg je dat blauwe kleurtje dan?
Mensen die nog steeds denken dat dagdag mod is geweest....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:06 schreef jagga het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk![]()
Ik bedoel hij is al eens eventjes modje geweest(niet dat hij er iets van kon, maar toch )
Ik zeg: Dit is het leven op de kop, er klopt niets meer van deze realiteit
dagdag moet Kazachstan en Oezbekistan en NW-territory weer afstaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef dagdag het volgende:
Wel potverdikkie jullie halen een grap met mij uit
foei kleine deugnieten.
help
Heul wel! ik heb het zelf gezien...die gare gast is blauw geweest!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat dagdag mod is geweest....
quote:
Hey een kloon van dagdag.quote:
neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:37 schreef dagdag het volgende:
maar dit is een grap toch?
Die heeft die nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hey een kloon van dagdag.![]()
Dat, of je bent een user die zijn koekkoek niet meer terug in zijn klok krijgt...
Kwalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee
En als het goed is krijg je binnenkort ook een tagje.
Not buying it.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hey een kloon van dagdag.![]()
Dat, of je bent een user die zijn koekkoek niet meer terug in zijn klok krijgt...
Het is toch echt zo.quote:
Als wat???quote:
Zijn username is blauw gekleurd geweest. Dat was alles.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:20 schreef jagga het volgende:
Is dagdag nou ooit "blauw"geweest of niet want ik snap/weet het niet meer
user van de maand + tagjequote:
Wat heeft die prutser gedaan dat die lutser van de maand geworden isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
user van de maand + tagje
user vd maand Maart van KLB.quote:
Unaniem besluit vd KLB Modsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
Wat heeft die prutser gedaan dat die lutser van de maand geworden is
Your pulling my leg.......
Ja dat moet je mrmaniak vragen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft die prutser gedaan dat die lutser van de maand geworden is
Your pulling my leg.......
het is dat ik geen ruimte meer heb in mijn sig anders had je erin gestaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef jagga het volgende:
Dat wordt dan met recht een memorabele dag in de historie van FOK! net als de dag dat hij even blauw is geweest
En memorabel niet in de goede zin van het woord, meer in vergelijking met: begin van WO2, 9/11, dood van pim fortuyn, president kennedy assasination e.d.
niet om je te ontmoedigen hoor, dagdag
dat blijft een verrassingquote:
Omfg.....quote:
quote:
20 ondertussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
MooiHeeft onze rasmongool ook z'n 10mins of fame gehad.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
het is dat ik geen ruimte meer heb in mijn sig anders had je erin gestaan.
En bij de zeeman.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:39 schreef dagdag het volgende:
Krijg je bij een tag korting bij de Ah?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
Altijd al geweten dat je speciaal was.
Ja, die zijn gratis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:41 schreef dagdag het volgende:
[ Redactie Frontpage / PIMP abohouder
tag
quote:
Weten we ook meteen waar het abo geld heen gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Mooi is relatief, zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
Altijd al geweten dat je speciaal was.
Doe dat maar in je interview.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interviewquote:
Nee??quote:
Dankje. Is dit ook het antwoord op de volgende vraag: Wat vind je van de politieke kwestie in het midden oosten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef dagdag het volgende:
Kut, en helemaal als de veroorzakers er zonder problemen vanaf komen.
niet alles verklappen voor het op de FP verschijnt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef dagdag het volgende:
1 hoe oud 23
2 favo fokker cirkel
3 naam stefano
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet alles verklappen voor het op de FP verschijnt!
Wat vind je eigenlijk van de rel rond de SHE-foto's?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef dagdag het volgende:
kut, en al helamaal als de veroorzakers er onder problemen vanaf komen .
Maar voor de rest is het een randdebiel van de hoogste categoriequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij schuift iedere groep mods van een subforum een USER VD MAAND naar voren. Wij hebben gekozen voor Dagdag:
Redenen:
- Kwaliteit
- Historie
- Garant voor een lach en een gier op zijn tijd
- Onderbouwende opinie
Samenvattend: Representatief voor KLB
Samenvattend: Er klopt geen zak van je post...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij schuift iedere groep mods van een subforum een USER VD MAAND naar voren. Wij hebben gekozen voor Dagdag:
Redenen:
- Kwaliteit
- Historie
- Onderbouwende opinie
Hahahaha.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Redenen:
- Kwaliteit
- Historie
- Onderbouwende opinie
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Redenen:
- Kwaliteit (PARDON? HUH? wat ik heb ik gemist?!)
- Historie ( een en al bagger als je het mij vraagt? ontstijgt het niveau van afcajos maar net)
- Garant voor een lach en een gier op zijn tijd (door pure leedvermaak ja)
- Onderbouwende opinie (alsof bowa....die kerel heeft dezelfde grammaticale kwaliteiten als een 6 jarige )
Samenvattend: Representatief voor KLB (dit zou echt te triest zijn als je dit meent)
En ik?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Redenen:
- Kwaliteit
- Historie
- Onderbouwende opinie
Ik zal nog eens kwaliteitsgrappen en topics maken hier in KLB.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent goeie 2e geworden. Net als de overige users
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef dagdag het volgende:
Beste dagdag,
Namens FOK! mag ik je van harte feliciteren met de titel 'User van de maand maart'. Je bent uit heel KLB door de mods gekozen om deze speciale titel te dragen. Als beloning krijg je een interview die op de FP komt te staan. Het interview gaat via de PM/e-mail afgenomen worden.
Wederom; gefeliciteerd .
Groet,
René / MrManiak
PS. Kun je me een e-mail sturen op Verwijderd, gaat wat makkelijker dan PM's heen en weer sturen .
klacht ben ik achtervolgd?
Edit mail verwijderd
Got itquote:
echo99 apfelstrudel hetnet punt nlquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef dagdag het volgende:
Als echo interesse heeft wil ik wel mij spambox doorsturen
waarom mij als ik vragen mag?quote:
Echo wil graag met zijn fluitje in je jouw mannenpoepertje en hoopt zo sneller zijn doel te bereiken.quote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Echo wil graag met zijn fluitje in je jouw mannenpoepertje en hoopt zo sneller zijn doel te bereiken.
Dank voor je support.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik verklaar je gewoon nader.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Jij dus ook anders post je hier nietquote:
Ja ik ook jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij dus ook anders post je hier niet
Nee vind het wel grappig, dagdag is droogquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij dus ook anders post je hier niet
Ik hoor mijn naam...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee vind het wel grappig, dagdag is kurk_droog
Dit kan niet waar zijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee
Iedere maand een ander subforumquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
user vd maand Maart van KLB.
Maar ik weet eigenlijk niet of we elke maand nu een user vd maand gaan krijgen in KLB, of dat ze iedere maand een ander subforum langsgaan.
Ik wil, want ik heb vroeger je lamp stukgeslagenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Iedere maand een ander subforum.
Ik mis de paintquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Redenen:
- Kwaliteit
- Historie
- Onderbouwende opinie
Ik de logica.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |