Vraag het El anders even!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
en de smaak ? niet dat het mij boeit natuurlijk als man zijnde maar for the record zegmaar.
Die pijpt jou wel vaker ?quote:
Zou het ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Als Adelante nu op zwart gaat komt er dan nog wel een fotoshoot?!
Huh, wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Hoe zijn de Meisjes ?quote:
Ik heb geen geld gegeven, maar zo'n geste zou ik wel overwegenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Das hetzelfde als jou vragen of je homo bent remlofquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef remlof het volgende:
Wil je je bagger even uit FB houden Ade, dank
OK, wie heeft de deur open laten staan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef remlof het volgende:
Wil je je bagger even uit FB houden Ade, dank
Dat mag je best vragen hoor, krijg je een eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Das hetzelfde als jou vragen of je homo bent remlof
Dat komt (whehehe) omdat het allemaal homo's zijn daar, J. En potten. Maar dat zijn ook homo's. Maar dan anders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
Hier idd UIO, we hebben het nog even in FB geprobeerd maar helaasch mag niet van die Homo's daar.
Ben je homo, remlof?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen hoor, krijg je een eerlijk antwoord
En ze hebben daar ook Yvonne das een oud krengquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat komt (whehehe) omdat het allemaal homo's zijn daar, J. En potten. Maar dat zijn ook homo's. Maar dan anders.
Op MSN, nee jog, gewoon hier!!?!quote:
ik mocht het toch vragen Ripley , hoe is het met je tieten ? maakt remlof wrs toch niet uit.quote:
Net als Ripley ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op MSN, nee jog, gewoon hier!!?!
ik heb het idee dat Pos deze vraag niet wil beantwoordenquote:
Wat een homo hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb het idee dat Pos deze vraag niet wil beantwoorden
El of Pos ?quote:
Was je nog in FB aan het kijken ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY MENSEN!!! Ik heb het topic weer gevonden!
Nee Ripley, ik heb in de 38 jaar dat ik op deze aardkloot rondhuppel nog nooit enige seksuele aantrekking jegens manspersonen gevoeld, nog niet eens een flauw onderbuikgevoel. Dus ik denk ook niet dat het er nog inzit in de jaren die mij nog resten.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
Weer eens wat anders dan druppels aan je kin
Dus jij kan ripley recht in dr borsten aankijken , en zonder een harde bobbel in je broek zeggen dat je nooit een harde bobbel hebt gekregen van mannen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Ripley, ik heb in de 38 jaar dat ik op deze aardkloot rondhuppel nog nooit enige seksuele aantrekking jegens manspersonen gevoeld, nog niet eens een flauw onderbuikgevoel. Dus ik denk ook niet dat het er nog inzit in de jaren die mij nog resten.
Beide!quote:
Ach zo lang is dat niet..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Ripley, ik heb in de 38 jaar dat ik op deze aardkloot rondhuppel nog nooit enige seksuele aantrekking jegens manspersonen gevoeld, nog niet eens een flauw onderbuikgevoel. Dus ik denk ook niet dat het er nog inzit in de jaren die mij nog resten.
Hé neus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De jaren die hem nog restte bedoel je ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Beide!
[..]
Ach zo lang is dat niet..
Lukt jou dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus jij kan ripley recht in dr borsten aankijken, zonder een harde bobbel in je broek
Ja.. Je ziet er een stuk minder van!quote:
Je vergeet de K , Aquote:
Jup..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
De jaren die hem nog restte bedoel je ?
Nopequote:
neuh fallout aan het spelenquote:
Toffe baan dat dat zomaar mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh fallout aan het spelen
En lijkt me voor iemand die niet van slikken houdt ook best een oplossing!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Je ziet er een stuk minder van!
Dat wil ik best eens proberen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus jij kan ripley recht in dr borsten aankijken
Hij hep nie un baan!quote:
Nakend ?quote:
quote:
Die Tyfus wekreloze ook.quote:
Ben jij dan soms Homo ?quote:
hey ik krijg gewoon salaris hoor!quote:
Ripleys Brosten geven denk ik wel aanleiding , denk ik hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mits de omgeving/situatie daartoe aanleiding geeft.
Aja dat had ik ook toen ik werd weggebonjouredquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey ik krijg gewoon salaris hoor!
ik sta gewoon op non actief
het spijt me! maar neequote:
Waarom ben je dan thuisquote:
Wat hebbie gedaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey ik krijg gewoon salaris hoor!
ik sta gewoon op non actief
Over El en Pos ?quote:
En over wanneer het belgische tietenkind al terugkomt.. En of er nu foto's komen ja of de nee?quote:
laten we zeggen dat het niet aan mijn werk lag maar dat de directeur me er echt uit wil hebbenquote:
Je moet ook niet met de dochter van je baas rotzooien, Barra.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we zeggen dat het niet aan mijn werk lag maar dat de directeur me er echt uit wil hebben
Of in elk geval geen foto's maken van dat triootje!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Je moet ook niet met de dochter van je baas rotzooien, Barra.
Slikt ze ?quote:
quote:
Diegene waar je lucht in moet blazen/pompen wel allemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat doen toch alle vrouwen
Dus je beweerd hier dat ik me laat pijpen door kerels ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat doen toch alle vrouwen
SLIKUH J. SLIKUH! Opletuh!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus je beweerd hier dat ik me laat pijpen door kerels ?
POSSSSSSSSSSSSS.. Waar ben je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Tranny's..?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
misschien surrogaat vrouwen?
Nee, die slikken ook.quote:
ervaring ?quote:
Van horen zeggen, J.quote:
je (whehehehehe) lult je er mooi uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van horen zeggen, J.
(en de persoon in kewstie was er één).
*ping!quote:
Je hebt het niet zo op tranny's? HEBBIE DR WAT OP TEGUH OFSOWquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:06 schreef TALIN het volgende:
ik meldt me even af.
wacht wel tot de volgende weer open is.
dit gaat me allemaal te ver!
Een verlaat triootje is inderdaad beter dan geenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
*ping!
(Beetje verlaat, maarja, beter laat dan nooit.)
Klaarkomen Tal gaat het van over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:15 schreef Tally het volgende:
Ik voel me vandaag een echte vrouwIk heb hoofdpijn
laten we het erop houden dat ik geen zin heb.quote:
Kom maar ff dan..quote:
Moet je ff klaarkomen, heb je daar ook geen last meer van.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:18 schreef Joene het volgende:
laten we het erop houden dat ik geen zin heb.
Whehehehequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je ff klaarkomen, heb je daar ook geen last meer van.
Vandaar dat je nu thuis zit ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Triootjes zijn stom
been there done that.. laat mij me gewoon maar focussen op 1 vrouwheb ik veel meer plezier mee
quote:
je zat teveel te internettenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh het is niet handig om alles op het internet te pleuren
Ik was even een uurtje lunchen en kaarten.quote:
Ugh, ik vergeet pardoes mijn PIquote:
Jij moet toch klaarkomen Tal?quote:
Ik vond het best plezierig (en das nogal zacht uitgedrukt)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Triootjes zijn stom
been there done that.. laat mij me gewoon maar focussen op 1 vrouwheb ik veel meer plezier mee
El zn dril boorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik was even een uurtje lunchen en kaarten.
Maareuhm, ik slik niet hoor.
En ik heb nog nimmer El gepepen, ik heb wel eens een foto van hem gezien met zijn "footlong""drilboor" en daar werd ik toch een beetje bang van hoor
Ja maar dan moettie wel helpenquote:
Ik weiger dit te geloven zonder pics.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:49 schreef Tally het volgende:
Ik vond het best plezierig (en das nogal zacht uitgedrukt)
Ja uhm foto's hebben we niet gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weiger dit te geloven zonder pics.
ik weet het zeker.quote:
mmmmm.....quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:47 schreef n00cL30n het volgende:
*Trafassi - Lik maar aan mijn lollipop
quote:
Niet alleen een leuk liedje.quote:
Je bloeddruk pompen.. Je buurvrouw pompen!quote:
Heb je dat niet al gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:12 schreef 3MinuteHero het volgende:
Strijkplank, strijkplank, oh wat ben je lekker slank [yay].
Mijn buurvrouw is in de 50 ofzo, dan geldt dat niet meer.quote:
Pompse zou ik zeggen Adel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is in de 50 ofzo, dan geldt dat niet meer.
Ik geloof dat ik het al eens had gemeld, maar ze vraagt er geld voor.quote:
Dan kon ze van mij ook het dak op.. Maf.. Word ze eindelijk geneukt wil ze er geld voor hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het al eens had gemeld, maar ze vraagt er geld voor.Zij is een van de achterblijvers toen het Spijkerkwartier hier van hoertjes ontdaan werd en weigert te stoppen met werken
Dan helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
En toch kan ik geen enkele avond mijn auto normaal kwijt, omdat er allemaal 'vreemde' auto's staan. Het zal wel goedkoop zijn
Dat heb ik hier ook in de straat. Elke dag staan er andere auto's.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
En toch kan ik geen enkele avond mijn auto normaal kwijt, omdat er allemaal 'vreemde' auto's staan. Het zal wel goedkoop zijn
Ach, het is een top mens hoor, type hoogblond en nieuwe-lampen-bruin, maar hartje van goud. Ze doet alles voor je: de kat eten geven, pakketjes aannemen, noem maar op. Hoe zij haar geld verdient, zal me dan eigenlijk worst zijnquote:
Voor het hotel bij mij in de straat stoppen vaak taxi's, er stapt iemand uit, gaat hooguit een minuut het hotel in, komt weer naar buiten en stapt in de taxi. Taxi rijdt weg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Dat heb ik hier ook in de straat. Elke dag staan er andere auto's.
Ik zie het mijn buurvrouw niet zo snel doen.. Zo dr geld verdienenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, het is een top mens hoor, type hoogblond en nieuwe-lampen-bruin, maar hartje van goud. Ze doet alles voor je: de kat eten geven, pakketjes aannemen, noem maar op. Hoe zij haar geld verdient, zal me dan eigenlijk worst zijn
Zijn dat weer van die nieuwerwetse dingen als facebook en twitter ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, ben intussen Chatterbox aan het luisteren via Youtube.
Briljant.
Nee, is één van de radiostations van Grand Theft Auto 3.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:42 schreef Adelante het volgende:
Zijn dat weer van die nieuwerwetse dingen als facebook en twitter ofzo?
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft wel het juiste lichaam en de juiste leeftijd voor een succesvolle carrière in die branche, maar vooralsnog vindt ze het leuker om midden in de nacht te schreeuwen en met deuren te smijten.
Zodra ze d'r bek opentrekt, hoef ik al niet meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
Nee man! Nog zeker 4 pagina's met mijn instellingen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef TALIN het volgende:
is ie al bijna vol?
wilde jullie toch niet onthouden van: Franz Ferdinand - The Fallen
ben ik weer wegquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee man! Nog zeker 4 pagina's met mijn instellingen!
De buurman had eens een vriendin.. En die vriendin stond bij haar eerste bezoek aan hem bij ons voor de deur.. Mijn oom deed open omdat hij net binnenkwam en in de gang stond..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zodra ze d'r bek opentrekt, hoef ik al niet meer.
Blurk of zo? Ik had er nog nooit vangehoord, maar er stond een heel verhaal bij over geile e-mails en stalker beschuldigingen. Zegt het je wat?quote:
Oh, die foto bij de spiegel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Blurk of zo? Ik had er nog nooit vangehoord, maar er stond een heel verhaal bij over geile e-mails en stalker beschuldigingen. Zegt het je wat?
Oh! Het stond net ook in een DEF topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
Er stonden net goeie tieten in het singlestopic, maar ze zijn al weer wegge-edit
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef Kreator het volgende:
Wat is dat met die kutmods. Paste em anders nog eens, ik heb het gemist.
Life's good ! En daar ? Nog steeds in het Oooosten ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Kreator het volgende:
Hows life. Hebbie nog steeds met die hete punani?
Ja, maar op zich niets nieuws natuurlijk, die totale willekeur en de complete onkunde om een normale vraag te beantwoorden.quote:
Hier is alles okay. (Y). Nog steeds woonachtig in het idyllische Twente idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef 3MinuteHero het volgende:
Life's good ! En daar ? Nog steeds in het Oooosten ?
Und jawohl, alweer zeven heule jaren this valentines day.
Pas op hoor! Het zijn ijzeren noppen in fluwelen zakjes!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef Jarno het volgende:
Grote noppen erop hoor.
Had het toen al moeten aan zien komen, maar was verblind door de foto's, shit !!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
pas maar op, ze is een ijzeren vuist in een fluwelen handschoen.
Je-zus!quote:
Met dr broer geweest?quote:
Ja, die wou ooit met me nuecken, maar ik was pas ziek geweest en genezen van --> ayds <--quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Kreator, jij hebt een quote van dat Belgische tietenkind in je sig.
Maar een slet is ze niet!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die wou ooit met me nuecken, maar ik was pas ziek geweest en genezen van --> ayds <--
"en dat terwijl ze een broer heeft GEHAD (RIP)"quote:
Well, duh.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
"en dat terwijl ze een broer heeft GEHAD (RIP)"
Wat ben je toch een keurig opgevoede jongen hè !quote:
Als je van rooibos houdt.quote:
ik hoorde tietenquote:
Eeerm?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:59 schreef elcastel het volgende:
Als je van rooibos houdt.
met tieten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef TALIN het volgende:
BarraCupraCuda zei weer tieten!
mn mailbox zit bijna vol!
De foto's die ik heb gezien getuigen niet van een volle bos, of ben ik spontaan in de war ?quote:
Oh Jezus, mijn doordenkmodule moet nodig afgestoft worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef elcastel het volgende:
De foto's die ik heb gezien getuigen niet van een volle bos, of ben ik spontaan in de war ?
Dat hoor ik wel vaker, ik ben blij dat ik je weer op het goeie pad heb gekregen.quote:
Naais Naais .....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef Kreator het volgende:
Hier is alles okay. (Y). Nog steeds woonachtig in het idyllische Twente idd.
Doe ze de groeten ieg. En vraag eens waar mijn massage blijft..
Ik heb het maar 1 keer meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb het toch wel goed dat het rooibos maar op één foto te zien was?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef elcastel het volgende:
Ik heb het maar 1 keer meegemaakt.
Nee gek, een foto gezien ! Met thee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Heb jij MLI ook liggen batsen?
Neo567 maakte ik op uit een reactie van Copycatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb het maar 1 keer meegemaakt.
Wie is trouwens bettyjansen ?
Mooi, dan ben ik alvast niks verder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
Neo567 maakte ik op uit een reactie van Copycat
Jah, dat weet ik nog wel, zegt ze ...... maar dat HIJ dat nog weetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef Kreator het volgende:
En vraag eens waar mijn massage blijft..
Godver.... n00bs!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:52 schreef Tally het volgende:
Nee die begon pas net.. Maar er waren te snel modjes bij
Ja echt.. Je hebt er niets aan! HEULEMAAL NIEKS!quote:
Goed hoor naar omstandigheden dan en u ?quote:
Ja prima hoor. Lang weekend straks. vrijdag en maandag vrij. Laatste weekend rust aan den hoofd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed hoor naar omstandigheden dan en u ?
ik ga ook een weekend vrij hebben , tenminste we gaan naar Center Parcsquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Lang weekend straks. vrijdag en maandag vrij. Laatste weekend rust aan den hoofd.
Beetje voor de open haard hangen met pils!quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:50 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga ook een weekend vrij hebben , tenminste we gaan naar Center Parcs
Pisvlekken zijn het. Allemaal!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:22 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we nu in mijn topic lopen editten? Waar is yvonne?
Bericht 78% gewijzigd door Harajuku
Ja zoiets , samen met broer en vriendin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beetje voor de open haard hangen met pils!
Allemaal ik zeg het je.quote:
Iksweer.quote:
Als het negers waren zou ik ze apart hangen J.quote:
Hé vriend, kom jij ook uit Rotterdammadinedjad?quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:13 schreef Jarno het volgende:
Iksweer.
Als de revolutie komt, doén we dat ook J! Dan doén we dat ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het negers waren zou ik ze apart hangen J.
Dat bedoel ik JK. Dat bedoel ik!quote:
En nu? Kartonnen doos?quote:
I beg to differquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:42 schreef Kreator het volgende:
De meeste mods zijn best okay hoor.
Aan bomen ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als de revolutie komt, doén we dat ook J! Dan doén we dat ook.
quote:
Respect juist men ! das toch knap in deze tijd.quote:
Kan nog wel ff duren voordat de markt weer aantrekt, als ie op korte termijn al weer aantrekt en niet als een pudding in elkaar zakt...quote:
Niet zo doenquote:
quote:
quote:
GEFELICITEERD!!! Dat is erg goed nieuws zeg!quote:
Mijn vader is vorig jaar overleden. Ik wil er niet in gaan wonen, mijn zus ook niet. Gezien de markt kun je het dan toch echt nu z.s.m. proberen kwijt te raken in plaats van te gaan zitten wachten tot de markt weer aantrekt.quote:
Ik snap, maar dan krijg je dus straks opeens een ton of anderhalf op je rekening bijgeschreven. Wat zegt de fiscus dan? ?.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mijn vader is vorig jaar overleden. Ik wil er niet in gaan wonen, mijn zus ook niet. Gezien de markt kun je het dan toch echt nu z.s.m. proberen kwijt te raken in plaats van te gaan zitten wachten tot de markt weer aantrekt.
Hij huurt dus misschien gaat hij nu wel kopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap, maar dan krijg je dus straks opeens een ton of anderhalf op je rekening bijgeschreven. Wat zegt de fiscus dan? ?.
Ja dat kan natuurlijk ook. Ik hoef verder de details niet, ben gewoon schieuwnierig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij huurt dus misschien gaat hij nu wel kopen
Weet ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook. Ik hoef verder de details niet, ben gewoon schieuwnierig.
Hebben PM's 2 pagina's ? Ik dacht gewoon een lap tekst..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heeeft iedereen een PM gekregen van 2 pagina's lang?
of hoor ik bij de uitverkorene ?
Bedoel je die ene?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:heeeft iedereen een PM gekregen van 2 pagina's lang?
quote:
Ach mij zou het niet opvallenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef Jarno het volgende:
Lijkt me wel gaaf, opeens een bankoverzicht waar 200.000 euro wordt bijgeschreven.
Ik zou daar niet mee om kunnen gaan denk ik.. Als in, blut na 2 weken.
.
Grote noppen erop hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ja dat ding ja...
mooie tetten maar verder vond ik het behoorlijk saai
Nou, wat er overblijft is bij lange na geen anderalve ton p.p.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap, maar dan krijg je dus straks opeens een ton of anderhalf op je rekening bijgeschreven. Wat zegt de fiscus dan? ?.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach mij zou het niet opvallenNiet omdat we zoveel hebben maar meer omdat ik er nooit op kijk
Wil je 'm?quote:
Ik zag hem, ik denk, ik tik eerst even een reactie op je eerdere post, en dan ga ik lezen.quote:
We zoúden het natuurlijk in FB kunnen vragen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb weer heel wat gemist geloof ik. Wie is de betreffende vrouw?
Ja, het schijnt nogal gevoelig te liggen allemaal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik zag hem, ik denk, ik tik eerst even een reactie op je eerdere post, en dan ga ik lezen.
ISSIE WEG!.
Van jou wel J.quote:
noppenquote:
Ach, als iedereen er overheen loopt, dan slijt het het hardstquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, het schijnt nogal gevoelig te liggen allemaal.
Doe eens. Ik wil er het fijne van weten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
We zoúden het natuurlijk in FB kunnen vragen...
Ja maar *GRMBL*quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ach, als iedereen er overheen loopt, dan slijt het het hardst.
wil je hem van mij hebben ?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:30 schreef Joene het volgende:
Hallo niet allemaal tegelijk nou is mn inbox vol.
T zou ik niet willen dat ik der jesters zo maar naar iedereen PMquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:
Maar T. Waarom mag dat ding niet gecopy/paste worden? Ikniesnapnie!
Ik kreeg em 3 keer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heeeft iedereen een PM gekregen van 2 pagina's lang?
Ik doe het wel even.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
We zoúden het natuurlijk in FB kunnen vragen...
quote:
linkje droppen zo ?quote:
Weet ik veel.. Zal me een worst wezen.. Weet alleen dat ik gister aangevallen werd omdat ik zogenaamd de post niet verwijderd of ge-edit hadquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:
Maar T. Waarom mag dat ding niet gecopy/paste worden? Ikniesnapnie!
je was er zo van geschokken dat je je pi vergat!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Zal me een worst wezen.. Weet alleen dat ik gister aangevallen werd omdat ik zogenaamd de post niet verwijderd of ge-edit had
Zo. Was dat alles?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
te lam om even op mijn naam te klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |