Vraag het El anders even!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
en de smaak ? niet dat het mij boeit natuurlijk als man zijnde maar for the record zegmaar.
Die pijpt jou wel vaker ?quote:
Zou het ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Als Adelante nu op zwart gaat komt er dan nog wel een fotoshoot?!
Huh, wat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Hoe zijn de Meisjes ?quote:
Ik heb geen geld gegeven, maar zo'n geste zou ik wel overwegenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
Das hetzelfde als jou vragen of je homo bent remlofquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef remlof het volgende:
Wil je je bagger even uit FB houden Ade, dank
OK, wie heeft de deur open laten staan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef remlof het volgende:
Wil je je bagger even uit FB houden Ade, dank
Dat mag je best vragen hoor, krijg je een eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Das hetzelfde als jou vragen of je homo bent remlof
Dat komt (whehehe) omdat het allemaal homo's zijn daar, J. En potten. Maar dat zijn ook homo's. Maar dan anders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef Joene het volgende:
Hier idd UIO, we hebben het nog even in FB geprobeerd maar helaasch mag niet van die Homo's daar.
Ben je homo, remlof?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen hoor, krijg je een eerlijk antwoord
En ze hebben daar ook Yvonne das een oud krengquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat komt (whehehe) omdat het allemaal homo's zijn daar, J. En potten. Maar dat zijn ook homo's. Maar dan anders.
Op MSN, nee jog, gewoon hier!!?!quote:
ik mocht het toch vragen Ripley , hoe is het met je tieten ? maakt remlof wrs toch niet uit.quote:
Net als Ripley ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op MSN, nee jog, gewoon hier!!?!
ik heb het idee dat Pos deze vraag niet wil beantwoordenquote:
Wat een homo hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb het idee dat Pos deze vraag niet wil beantwoorden
El of Pos ?quote:
Was je nog in FB aan het kijken ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY MENSEN!!! Ik heb het topic weer gevonden!
Nee Ripley, ik heb in de 38 jaar dat ik op deze aardkloot rondhuppel nog nooit enige seksuele aantrekking jegens manspersonen gevoeld, nog niet eens een flauw onderbuikgevoel. Dus ik denk ook niet dat het er nog inzit in de jaren die mij nog resten.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
Weer eens wat anders dan druppels aan je kin
Dus jij kan ripley recht in dr borsten aankijken , en zonder een harde bobbel in je broek zeggen dat je nooit een harde bobbel hebt gekregen van mannen ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Ripley, ik heb in de 38 jaar dat ik op deze aardkloot rondhuppel nog nooit enige seksuele aantrekking jegens manspersonen gevoeld, nog niet eens een flauw onderbuikgevoel. Dus ik denk ook niet dat het er nog inzit in de jaren die mij nog resten.
Beide!quote:
Ach zo lang is dat niet..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Ripley, ik heb in de 38 jaar dat ik op deze aardkloot rondhuppel nog nooit enige seksuele aantrekking jegens manspersonen gevoeld, nog niet eens een flauw onderbuikgevoel. Dus ik denk ook niet dat het er nog inzit in de jaren die mij nog resten.
Hé neus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De jaren die hem nog restte bedoel je ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Beide!
[..]
Ach zo lang is dat niet..
Lukt jou dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus jij kan ripley recht in dr borsten aankijken, zonder een harde bobbel in je broek
Ja.. Je ziet er een stuk minder van!quote:
Je vergeet de K , Aquote:
Jup..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
De jaren die hem nog restte bedoel je ?
Nopequote:
neuh fallout aan het spelenquote:
Toffe baan dat dat zomaar mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh fallout aan het spelen
En lijkt me voor iemand die niet van slikken houdt ook best een oplossing!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Je ziet er een stuk minder van!
Dat wil ik best eens proberen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus jij kan ripley recht in dr borsten aankijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |