abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2009 @ 22:07:37 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66597608
Marmar sterkte!
  zondag 1 maart 2009 @ 22:08:16 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66597633
Jeetje MarMar...

Hoe was/is het met de meiden Jessie?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 1 maart 2009 @ 22:12:06 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66597816
Sterkte MarMar
pi_66597928
Jeetje, tussen zwangeren op een zaal... niet erg taktvol
Sterkte!
pi_66599520
ligt ze nou tussen zwangere moeders of op een kamer alleen?
hoe dan ook, ik hoop dat je snel weer wat opknapt MarMar, dit heeft lang genoeg geduurd voor je!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 maart 2009 @ 22:56:22 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66599794
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef mijsje het volgende:
ligt ze nou tussen zwangere moeders of op een kamer alleen?
hoe dan ook, ik hoop dat je snel weer wat opknapt MarMar, dit heeft lang genoeg geduurd voor je!
ze ligt in een eigen kamertje mijsje misschien heb ik het wat onhandig neergezet, sorry daarvoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Jubileum moderator maandag 2 maart 2009 @ 08:40:26 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66606242
Hopen dat ze vandaag goed kunnen helpen Marmar, sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 maart 2009 @ 08:48:01 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66606369
Jee, wat een drama is het Marmar. Hopelijk gaat het vanaf nu gewoon goed daarmee. ellende. En bij zwangeren op de kamer... Ik had het er laatst over in het niet zo makkelijk zwanger topic. Dat moet gewoon niet mogen....Hee;, heel veel sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66606375
MarMar ik hoop dat je snel weer thuis bent, sterkte
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 maart 2009 @ 08:49:50 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66606400
ik kreeg net weer een smsje: ze mag niet ontbijten, dus hopelijk is ze snel aan de beurt. De nacht viel haar behoorlijk zwaar, met allemaal babygeluiden om zich heen (er dringt altijd wel wat door, al lig je alleen op een kamertje). Haar man is alweer onderweg naar haar (zal er nu wel zijn denk ik) ze laat het me weten als ze meer weet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 2 maart 2009 @ 09:02:12 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66606632
MarMar, sterkte

Jessie, jij ook sterkte. Ik lees nu pas bij met je achtbaan aan gevoelens en emoties. Wat moet dat toch vreselijk moeilijk zijn. Ik hoop dat de meiden zich alle knuffels hebben laten welgevallen

Maffemuts, hoe gaat het met jou?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:14:09 #212
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66606900
Live het kan duizendmaal beter, mja k vecht me er wel doorheen... hoop ik tenminste
lief dat je het vraagt
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_66607078
Marmar, sterkte! Hoop dat je snel weer naar huis mag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 maart 2009 @ 09:23:21 #214
37150 livelink
pi_66607106
Maffemuts
pi_66608528
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, tussen zwangeren op een zaal... niet erg taktvol
Sterkte!
Nee, dat is erg pijnlijk. Mijn zusje lag ook op de kraamafdeling met haar mislukte ruggeprik. Die kon dus niet eens weglopen van alle verse babygeluiden terwijl haar kind niet bij haar mocht omdat het waarschijnkijk dood lag te gaan op de NICU. Ik weet dat dat er heel erg bij haar heeft ingehakt...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_66609791
Ik lag ook op de afdeling verloskunde. Maar niks dan lof over de verpleegkundige en doktoren in t zuiderziekenhuis.
Mij hadden ze een beetje aan het begin van de afdeling gelegd zodat ik er het minst mee geconfronteerd zou worden. Ook wezen ze mij op de toilet en douche die t minst gebruikt werd door de hoogzwangere of net bevallen moeders.
En inderdaad ook een kamer alleen met een extra bed voor wie er dan ook maar bij me wilde slapen . (lol niet "zomaar" iemand natuurlijk) Elke keer dezelfde verpleegkundige die bij me kwam, en als de de dienst overgedragen werd (ochtend avond en nachtdienst) werd deze netjes voorgesteld. En natuurlijk stak het me wel als ik op de gang liep en van die blije oma's aan zag komen of een gelukkig gezin zag vertrekken. Maar ik heb ooit met allerlei gewrichtsontstekingen op een reuma afdeling gelegen met allemaal oudjes en echt dat vond ik erger (weet je nog knorretje )
Ik wil iets van chocola of een bloementje sturen naar het ziekenhuis voor de goede zorgen. Is dat raar of overdreven?

En ja mijn meiden zijn weer thuis
En ze waren superlief en blij om me weer te zien. Bo eerst wat tranen. Wat ze altijd heeft met de overgang van papa naar mama en andersom.
Maar we hebben de hele middag en avond lekker zitten tutten.
Ik mocht zelfs een uur lang haar haren borstelen (vind ze normaal "echt niet leuk hoor mama" )
Bo vroeg onverwachts toch veel over Ischa-Gabriel. En ik heb haar verteld wat ze wilde,
Na het vertellen zei ze een paar keer trots, dus ik heb een broertje he mama. Hij is er niet meer maar ik heb hem wel. En zo is het maar net
Janneke luisterede ook aandachtig. En steeds mij observeren. Vandaag is ze nog vrij en ze wilde wat foto's zien van hem. Deze heb ik laten zien (van zijn handje in de mijne bv) Wat een kleintje he mam zei ze dan. Ja lieverd je broertje is heel klein. En dan ben ik grote zus he. Ja schat jij bent zijn grote zus.
Mooie gesprekken, maar ook heel pijnlijk. Wat had ik het toch graag anders gewild.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 maart 2009 @ 11:11:48 #217
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66610032
Ow Jessie ik zit hier nu gewoon te janken van je stukje..
Een hele dikke knuffel-kus-kroel voor jou!
En je meiden.. Wat een stel is het toch.. Ik hoop dat zij het ook een beetje goed kunnen verwerken.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 2 maart 2009 @ 11:13:12 #218
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_66610068
Marmar veel sterkte!! Ook ik lag inderdaad tussen zwangere en pasbevallen moeders, maar wel op een kamertje alleen. Het maakte mij niet zoveel uit eigenlijk. Maar goed, ik kijk wel vaker ergens iets te nuchter tegen aan geloof ik

Jessie, ik zou het gewoon doen, ze vinden dat geweldig. Ik heb geen cadeautje gestuurd maar wel een kaartje met een begeleidend briefje dat ik zo blij was met de goede opvang en de liefdevolle verzorging. Ze vertelden me later - toen ik de gipsafdrukjes kwam halen - dat ze dat echt enorm hebben gewaardeerd omdat ze meestal niks meer horen. Zo weten zij ook dat ze het goed doen en dat is altijd erg fijn om te horen, welk beroep je ook hebt. Doen dus (en het geeft je zelf ook een fijn gevoel, toch - mensen blij maken bedoel ik)!

En die gesprekken met je dochters - pff heel herkenbaar...
  maandag 2 maart 2009 @ 11:14:13 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66610095
Jessie, ik heb de tranen in mijn ogen staan...
  maandag 2 maart 2009 @ 11:18:23 #220
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66610221
Jessie ook van hieruit een dikke knuffel

hier vannacht een prachtige droom gehad over Thijs, hij is gelukkig en was druk aan het spelen daar waar hij nu is,
m'n knulletje daar waar ik nu zoveel aldoor aan moet denken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66610263
Jessie wat fijn dat je dochters weer thuis zijn en wat een mooie en gevoelige gesprekken

Bar wat enorm fijn dat je zo'n fijne droom hebt gehad
pi_66616142
Jessie wat verdrietig toch. Maar ook mooi, die 2 grote trotse zussen

Fijn dat je zo'n mooie droom hebt gehad Bar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 maart 2009 @ 14:22:09 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66616484
Jessie, je schrijft het zo mooi van je af ook ik zit hier met tranen in mijn ogen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:54:43 #224
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66617672
Wat een ontroerende reacties van je meiden, Jessie.
Hoe is het nu met jezelf?

En het is helemaal niet raar om een cadeautje op de afdeling af te geven. Wij gaven meestal een doos celebrations of zo. Wordt echt op prijs gesteld.

Bar, wat kan dat fijn zijn he, zo'n droom.
... ♥ ik mis je ♥
pi_66619861
Je meis heeft wel mooi gelijk, jessie! Hij is er niet maar ze heeft hem wel! Wat ontzettend groot gedacht voor zo'n kleine en wat mooi beschreven. Hoop dat je veel geniet van de grote zussen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 2 maart 2009 @ 16:31:42 #226
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66621418
MarMar, sterkte. Hopelijk is het vloeien nu eindelijk voorbij.

Jessie, wat schijf je mooi over je meiden. Wat een liefde. En zeker doen dat cadeautje. De verpleging van Maud vond het geweldig toen ik ze een zak met oliebollen gaf, nadat ze me de stad in hadden gestuurd om even tot rust te komen, terwijl ze lag te slapen.

Bar, wat een heerlijk droom.

Mwana en Progje. Sterkte.
pi_66622167
Jessie...een brok en waterlanders, wat een lieve reacties van je dochters ! Je mag trots op ze zijn !
pi_66627717
Allemaal bedankt voor jullie tips en reacties! Ik heb een prachtige kaart gekocht en een heel verhaal er op gezet en van de week ga ik even bij haar op de .

Jessie, wat schrijf je lief over je dochters. Er straalt echt liefde vanaf.

Marmar, veel sterkte.

* flowerbox verdwijnt weer van de voorgrond naar de achtergrond in dit topic..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  Jubileum moderator maandag 2 maart 2009 @ 20:12:38 #229
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66628973
Ach Jessie

Bar, logisch dat hij zoveel in gedachten is, wat een mooi kadootje zo'n droom
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 maart 2009 @ 20:32:21 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66629824
Jessie.... Die lieve meiden van je....

Bar, mooi. En fijn lijkt me.
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef flowerbox het volgende:
Allemaal bedankt voor jullie tips en reacties! Ik heb een prachtige kaart gekocht en een heel verhaal er op gezet en van de week ga ik even bij haar op de .
Heel goed.
pi_66634846
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

ze ligt in een eigen kamertje mijsje misschien heb ik het wat onhandig neergezet, sorry daarvoor
geeft niet hoor! ik snap het nu helemaal!
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg net weer een smsje: ze mag niet ontbijten, dus hopelijk is ze snel aan de beurt. De nacht viel haar behoorlijk zwaar, met allemaal babygeluiden om zich heen (er dringt altijd wel wat door, al lig je alleen op een kamertje). Haar man is alweer onderweg naar haar (zal er nu wel zijn denk ik) ze laat het me weten als ze meer weet.
wat moeilijk allemaal! ik hoop dat ze gauw geholpen is, en dat ze gauw weer naar huis mag! Dan kan ze echt gaan verwerken! (hoop ik...)
pi_66643953
Hey lieverds,

dank voor jullie lieve reacties allemaal! Djmo had me al eea doorgegeven via sms, maar het is fijn om het hier zelf nog even te lezen.
Ik ben gister begin van de avond weer thuisgekomen, de ingreep is dit keer dus goedgegaan.. (hopelijk)
Ze zijn nu met een scoop naar binnen gegaan (cameraatje) dus konden ze goed zien wat ze hebben gedaan, raar eigenlijk dat ze dat niet meteen doen.

De verpleging wilde me eerst een ruggeprik aanpraten (ruggeprikje) noemde ze het.. maar ik had zoiets van neh, doe mij maar helemaal onder zeil, ik hoef dat gepruts aan mn lijf niet bij te wonen..
Gelukkig was de anasthesist het met me eens die zei meteen "als jij dat wil meissie, doen we dat gewoon".

Nu erg buikpijn en ook last met plassen, tijdens de ingreep hadden ze voor de zekerheid maar een catheter ingebracht :s mén dat doet zeer als ze em der weer uithalen en wat is zo'n ding enorm groot!

Ik moet nu heel rustig aan blijven doen, dus met de laptop op de bank en de verpleging drukte mn man nog op het hart dat ik de eerste paar dagen niet alleen mag zijn.

Mn oudste dochter was er erg van overstuur, die kwam zondagavond terug van haar vader en dan ligt der mams weer in het ziekenhuis...
Gelukkig lijkt ze wel een beetje gerustgesteld nu, maar ik ga toch aan de maatschappelijk werkster die hier komt vragen of ze ook met haar wil praten.

De gynaecoloog die gister de ingreep heeft gedaan had een bang vermoeden dat mijn baarmoedermond niet meer helemaal sluit van de voorgaande zwangerschappen en dat het mede daardoor mis is gegaan.
Dat zou betekenen dat ik eventueel een hechting moet in de baarmoedermond bij een volgende zwangerschap, wat ook niet bepaald zonder risico's is..
Of dit zo is zal over een maand of 2 a 3 pas blijken als het zich wat hersteld heeft, maar damn.. :x
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:12:07 #233
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66644145
Wat ongelooflijk vervelend Marmar :/
Ik hoop nu dat het echt over is en dat je kan proberen je op de toekomst te richten
En dat van maatschappelijk werk lijkt me in iedergeval een goed plan, zij kan je misschien eventueel doorverwijzen als het nodig is.
Het alles heeft niet alleen een grote impact op jou en je lief, maar ook op je kinderen.
Rust maar lekker uit van alle hectiek
Dikke knuf
Maffe
Gewoon n stuiterballetje
pi_66644219
Ik hoop voor je dat deze ingreep een einde maakt aan al het gedoe met je lijf MarMar. Wat een verhaal weer Heel erg veel sterkte toegewenst nogmaals en natuurlijk ook aan je dochters en je man..

We blijven allemaal voor je duimen iig!
pi_66644446
Meh meis *knuffelt
pi_66645017
marmar doe rustig aan de komende tijd
pi_66665267
Jeetje MarMar inderdaad raar he dat ze dan niet gelijk meekijken altijd met zo'n camera voor de zekerheid. Nou joh ik hoop voor je dat het nu ECHT snel voorbij is met die ellende van het vloeien

Ik ga morgen toch ook even het ziekenhuis bellen. Heb nu ineens weer vanaf zondag echt helder rood bloed. En vanaf vandaag ook hele gemene steken. Zondag zei de verloskundige nog dat ik het toch wat rustiger aan moest doen. Maar vandaag tussen het meiden brengen en halen op flink gerust, maar toch last en dan nu die gemene steken er ook nog bij.
Vandaag sowieso een slechte dag.
Alles maakt me verdrietg, muziek op de radio, een plant in de kamer die al gaat hangen als ik er naar kijk, me haar wat er niet uit ziet, de meiden die juist superlief voor me zijn nu ik wat rustig aan doe vandaag, echt een klote dag vandaag!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_66672851
dat doen ze volgens mij niet standaard bij een currettage. bij mij deden ze dat ook niet. bij een operatie aan een vleesboompje deden ze het weer wel met een cameraatje... maar inderdaad heel vreemd, want dan krijgen ze veel meer informatie dan dat ze nu krijgen...

Jessie
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:03:39 #239
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66675376
Jessie, het is ook hartstikke moeilijk!
Maar probeer wel te genieten van de kleine dingen hoe moeilijk het ook is.
Denk bijvoorbeeld aan sneeuwklokjes, een vogeltje, vlindertje en nog meer van die kleine maar bijzondere dingen.
Zoals al eerder gezegd is in dit topic, je verwerkt het niet en zal het nooit verwerken, maar je leert met je verdriet en pijn omgaan praat/typ van je af zoveel je wilt, je wordt hier niet veroordeeld, we kennen de pijn (helaas) maar ook het geluk om ouder (familie) te zijn van een mooi engeltje.
voor jou en een ieder die het nodig heeft een hele dikke
Gewoon n stuiterballetje
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:51:17 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66688919
ik verbloem de laatste tijd/maanden eigenlijk een beetje hoe ik me daadwerkelijk voel, zit hier momenteel aardig wat mee te lezen, en krijg en blijf kippenvel krijgen van de verhalen hier, de hoeveelheid verdriet.

prijs mezelf "gelukkig"dat ik het heftigste het ergste achter de rug heb, dat ik alles wat makkelijker kan relativeren, de heftigheid minder heftig word, en je sneller uit de dipperiodes komt.

Maar dan nu, word regelmatig terug geslingerd van gelukkig en blij om wat er nu in mijn lichaam gebeurd, naar enorm verdrietig om het geen wat ik mis.

Kan soms ook enorm kwaad worden, of gaan twijfelen over mijn kunnen, en dat kan dan ook heel ver gaan.
Dan zie ik het nieuwe leven helemaal niet meer zitten, wil ik dat alles ophoud.
en gelijk daarachter aan terug, de liefde voor het ongeboren kind.
Om hordedol soms van te worden.

Ik probeer er nog steeds veel met vriend en met de verlos en de ha en andere mensen die mij bij staan er over te praten, zodat ik weer wat lucht krijg, en alles weer even wat helderder overzie.

Ik hoop alleen dat dit gevoel snel niet meer zo de overhand neemt, en dat ik straks gewoon aldoor echt kan genieten, van het nieuwe geluk.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:05:29 #241
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66689425
_Bar_ Dat gevoel ken ik maar alstegoed van mijn zwangerschap van Rachel. Het dubbele gevoel, en dan had ik persoonlijk dingen zoals "Hoe zou Joshua het gevonden hebben een brusje" "zal hij/zij op Joshua lijken" "Zal ik wel onvoorwaardelijk maar net zoveel van haar kunnen houden als ik van Joshua gedaan heb" etc etc
En inderdaad het belangrijkste is inderdaad praat/schrijf het van je af , maar durf ook naar je Angsten te kijken. Door de hormonsters worden je gevoelens en uitteraard ook verdriet veel groter dan daarvoor, waardoor je soms jezelf voorbijschiet. Wees eerlijk naar de mensen en hulpverleners om je heen en wees eerlijk naar jezelf. Als je ook maar 1 moment het gevoel hebt van help dit trek ik niet chroom dan niet om extra hulp te hervatten/zoeken.
Maar je bent een sterke vrouw _Bar_ dikke voor jou, en mocht je je hart eens willen leegstorten, mijn PM staat wagenwijd open voor je!
Gewoon n stuiterballetje
pi_66689540
bar het lijkt me ook erg verwarrend allemaal hoor. heel veel sterkte er weer mee, en ik hoop ook dat je behalve alle verdriet en angst en onzekerheid genoeg ruimte voelt en zult voelen om te kunnen genieten.

jessie, en de anderen hier die 't nodig hebben: ook weer veel sterkte gewenst. ik leef zeer met jullie mee maar ben vaak gewoon niet in staat om de goede woorden te vinden om te reageren.
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:31:59 #243
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66697886
Ach Bar toch... het lijkt me ook zo dubbel.
Goed dat je regelmatig bij diverse mensen je hart kunt luchten.

MarMar, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk herstel je snel.

Jessie, wat zeiden ze vandaag in het zkh?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:02:15 #244
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66721325
Bar, wat rot dat je zelfs gaat twijfelen aan je eigen kunnen. Kun je dat gevoel wel relativeren op de wat minder emotionele momenten?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:09:14 #245
34891 melonovy
La Kutschie
pi_66721552
Ik krijg net het volgende SMSje van Jessie:
quote:
Wil je fok zetten dat ik in het ziekenhuis ben en een curettage moet. Ben echt bang en helemaal leeg
Ik heb meteen terug gebeld, maar kreeg de voicemail, volgens mij wordt de curettage nu toegepast.

Als ik meer weet kom ik even posten totdat Jessie zich zelf weer meldt.

Jessie
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:10:05 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66721579
Jawel Pluphy, als ik de normale dingen doe, kan ik dat twijfelen relativeren, en dan gaat het ook wel weer gewoon.
of als ik er met mijn vriend over praat, kan hij mij daar ook prima uit trekken, met woorden als wij gaan dit samen doen, je hoeft nergens bang voor te zijn, ons kindje krijgt alle liefde die het nodig heeft, net zoals Thijs dat van je krijg. enz enz
En dan val ik er ook gelukkig weer snel doorheen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:12:50 #247
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66721662
Ohnee...

Jessie
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:14:24 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66721714
Och jeetje Jessie... wat rot zeg, ook dit er nog achteraan...

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 05-03-2009 12:03:00 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:14:28 #249
190853 RockabeIIa
pi_66721719
Bar, ik hoop ook zo dat je, ondanks je grote verlies, toch puur geluk kunt ervaren
pi_66721826
Bar, ik wil toch even zeggen dat ik je een enorm sterke vrouw vind. Ik hoop dat je ondanks alles toch enorm kan gaan genieten van je zwangerschap

Jessie... ook dit nog
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:19:54 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66721891
Jessie
pi_66722036
Och Jessie... hopelijk is het snel achter de rug!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:28:57 #253
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66722189
Arme Jessie. Wat rot dat ze zo bang is.
Hier wordt geduimd in ieder geval en alvast veel beterschap.

Bar, dat klinkt fijn, zoals je vriend ermee omgaat. En verder bent ik het helemaal met Rocka eens.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:49:55 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66722934
Het geluk ervaren lukt mij ook wel, het word alleen vaak "onderbewust" door mezelf weer onderuit gehaald.
Volgende week weer naar de vlos en dan daar ook nog maar weer een balletje opgooien over dat heen en weer geslinger qua gevoelens.

@Pluphy ik mag enorm in mijn handjes klappen hoe mijn vriend ermee omgaat, hij helpt me daarmee enorm, en als ik dan zijn gezicht zie als we het over ons kindje hebben dan straalt hij
Hij noemt dat ook ons nieuwe geluk.

En over Thijs begint hij vaak ook zelf als hij vind dat ik er al een tijdje niet meer over gesproken heb.
We gaan binnenkort ook samen eindelijk het fotoalbum afmaken.

En Thijs heeft daar ook een heel eigen plekje gekregen, met een brandend lichtje
pi_66723903
Ooh Jessie, ook dat nog
Sterkte liefie
  Jubileum moderator donderdag 5 maart 2009 @ 12:31:26 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66724357
Jemig wat komt dat toch vaak voor, zo'n curretage. Heel veel sterkte Jessie
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2009 @ 12:33:29 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66724429
Sterkte Jessie,
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66724548
lieve Jessie

Hopelijk kom jij er wat makkelijker af dan ik en hopelijk zijn ze voor jou ook net zo lief als ze hier in het ziekenhuis zijn, het komt wel goed!

We gaan gewoon dapper door met ademhalen en op een dag zal het allemaal weer makkelijker gaan.
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:05:14 #259
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66725402
Jessie
Heel veel sterkte!
Dikke knuf
Maffe.
Gewoon n stuiterballetje
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:47:11 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66730551
Arme Jessie ik dacht dat het niet nodig was, en nu toch... heel erg rot voor je. Sterkte.
pi_66743992
Ik ben weer thuis.
Gisterenavond dus ineens hele grote stolsels toen ik ging plassen. Schrok me rot en vanmorgen ook nog rood bloedverlies. Ziekenhuis gebeld en meost voor de zekerheid komen. Ik voor de zekerheid me ziekenhuis tassie maar weer gepakt. En ja haar mmoest blijven. Maar wat viel me dat geestelijk tegen zeg. Weer op die afdeling, weer die blije meoders, kloppende hartjes enz. Heb wat tranen gelaten.
Zagen ze ook nog een uitstulping op me baarmoedermond wat ze niet vertrouwde, andere arts erbij. Weer met me benen in die beugels Bleek een scheurtje in me baarmoedermond te zijn is nog een kadootje van Jans dr bevalling (toen 4.5 kilo) maar niks ernstigs.
Om 3 uur mocht ik aar boven, ze waren heel aardig en lief voor me. Maar dat toch weer er "alleen" doorheen moeten ondanks zoveel leive mensen om je heen. Het gevoel van"jullie hbben makkelijk praten maar ik moet t maar ff doen. Dat is pijnlijk. Alles is nog zo rauw en scherp. Echt ik ben leeg, op.
Het bloedverlies is nog best veel vind ik zelf, maar volgens de dokters normaal. En het mag nu wel rood zijn.
De meiden zijn bij oma. Ook voor hun weer klote. Die waren gisteren bij hun vader en dus vanmorgen door hun vader naar school gebracht en wisten van niks. En werden dus onverwachts door de bso uit school gehaald. Heel sneu allemaal. Maar nuchter als ze zijn (lees lijken) sloegen ze zich hier goed doorheen.
Ik heb net de aftiteling van "wie is de mol"nog kunnen zien
En ga zo proberen te slapen.
Ben heel erg moe maar vind het ook eng om te gaan slapen.
Vorig jaar zei ik nog tegen mezelf, dit word mijn jaar. Nou nog een jaartje geduld vrees ik
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:44:50 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66744358
Ach Jessie toch.
Wat een gedoe zeg. En wat verdrietig voor je.
Kus en sterkte!
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:47:36 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66744498
Och hemel Jessie, wat een verdriet en narigheid toch...
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:48:45 #264
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66744558
Klote Jessie meid neem lichamelijke rust de komende twee dagen
pi_66744918
Jessie
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:58:27 #266
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66745096
Jessie wat vind ik dat allemaal naar voor je. Heb je geen goede vriendin of moeder/zus, die jou eens een paar dagen flink kan komen vertroetelen, verwennen en zo? Het neemt niet de pijn weg, maar dan voel je je misschien nét wat prettiger.
Heel veel beterschap en sterkte.
... ♥ ik mis je ♥
pi_66745314
he bah jessie, wat een extra tegenvaller. kan me goed voorstellen dat je dat er nu nét even niet bij kunt hebben. rustig aan nu hoor! rot voor je meisjes ook.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:13:53 #268
37150 livelink
pi_66745847
Jessie, wat moeilijk allemaal. Wat een rottijd voor jullie. Ik hoop dat je je in ieder geval weer snel lichamelijk wat beter voelt, zodat je de kans krijgt om het allemaal te gaan verwerken met de meiden. Sterkte en liefs

MarMar, jou kan ik eigenlijk precies hetzelfde toewensen. Jij ook sterkte

Bar, wat fijn dat je vriend je zo goed weet te steunen.
pi_66746391
Jessie toch..wat een rottijd ga je door! Ik weet niet wat ik zeggen moet..zou je een schouder aan willen bieden.
Ik denk aan je
Saartje
pi_66757434
Jeetje Jessie wat een narigheid
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_66758674
Jessie wat enorm klote allemaal, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen om het beter te maken
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:32:50 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66759844
Jessie
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:23:53 #273
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66766216
Jessie, wat naar dat dit er ook nog bij moest komen! Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:59:53 #274
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66767585
Jessie, heel verdrietig dat het zo loopt. Wat een aanpassingsvermogen hebben je dochters, knap van ze. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat lichamelijk. En dat je hoofd snel volgt, al maakt het mar een beginnetje. Heel veel sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:15:48 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_66768128
Bah Jessie, wat een tegenslag!

Hopelijk knap je snel op
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 maart 2009 @ 15:44:56 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66769177
Ach Jessie, wat een narigheid allemaal. Doe je rustig aan? Dikke knuffel voor jou en je meiden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66769411
Heb net mijn meiden weer even gezien. Ze kwamen met opa en oma nog wat spulletjes halen en blijven nog een nachtje bij hun slapen.
Ben lichamelijk echt uitgeput. Door de spanning het bloedverlies en wellicht ook de narcose.
Sta echt te trillen bv na het douchen. Dus vandaag een hele maar dan ook echt hele rustige dag voor mij. Van de bank naar me bed en andersom.
Strkas komt een vriendin lekker mac donalds bij me brengen en eten. Vanavond x factor kijken en dat zijn dan een beetje de hoogtepuntjes van mijn dag
En morgen zien we dan wel weer verder.
MarMar voelde jij je ook zo intens moe na die curretage?
en weer bedankt meiden
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:54:41 #278
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_66769535
Gek hè, dat je dan toch weer 'geniet' van lekker eten en hersenloos vermaak als X-factor. Ik had ook verwacht dat me dat nooit meer zou interesseren, maar ik zat de avond na terugkomst uit ziekenhuis alweer een film te kijken. Juist lekker, even de kop op een andere zender.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:55:46 #279
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66769576
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef phluphy het volgende:
...
Heb je geen goede vriendin of moeder/zus, die jou eens een paar dagen flink kan komen vertroetelen, verwennen en zo?
...
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef jessie het volgende:
Strkas komt een vriendin lekker mac donalds bij me brengen en eten.
Kijk, da's al een begin.

Heel goed dat je echt je rust neemt Jessie. Het is ook niet niks allemaal.
En inderdaad, van dag tot dag bekijken. Ik hoop in elk geval dat je heel snel weer opknapt.
... ♥ ik mis je ♥
pi_66769705
Jessie

Ik kwam net het volgende tekstje tegen en vond hem wel toepasselijk:
Put kracht uit jezelf en de mensen om je heen
pi_66769827
Het komt nooit alleen he.. soms lijkt het lot of hoe je het ook wilt noemen te vinden dat er altijd wel meer bij kan..

Het bijkomen en herstellen valt me een beetje tegen, ik ben nog niet echt op de been.
Nou had de verpleging me ook op het hart gedrukt dat het wel ff zou duren en ik echt een aantal dagen rust moet houden, maar blergh..

Vanmorgen kwam de maatschappelijk werkster hier, die heb ik min of meer ingeschakeld omdat ik zag aankomen dat het niet goed zou gaan met manlief.
Hij is al een enorme binnenvetter en als dat nou gewoon zijn manier van er mee omgaan zou zijn was dat geen probleem, maar ik zag hem steeds verder weg gaan van zichzelf.

Vluchten in praktische dingetjes die oplosbaar zijn om maar niet bezig te zijn met wat echt moeilijk is, niets uiten en ondertussen onredelijk chagerijnig tegen de kids als er even iets niet snel gedaan werd...

Ik ben wel gewend dat ik vaak dingen met bruut geweld uit hem moet trekken als er wat is, maar nu is dat mijn plaats niet, nu zitten we beide in hetzelfde schuitje en heb ik hem net zo hard, of misschien wel harder nodig dan hij mij.

Het zat er al aan te komen dat hij een keer aan de slag moest met zichzelf, want als je jezelf niet kan uiten breekt dat een keer op, helemaal als er opeens zoveel op je af komt.

De maatschappelijk werkster heeft hem geadviseerd om een psycholoog in te schakelen en om met zichzelf aan de slag te gaan. Ze zei er ook bij dat hij het zichzelf moet gunnen omdat hij nu zichzelf in de weg lijkt te zitten en niet tot zijn recht komt als mens.

Woorden die hij even van iemand anders dan alleen van mij moest horen.

Hij was het er zelf ook helemaal mee eens en ik zag bijna letterlijk een blok van zijn schouders vallen, raar hoe je soms zo blij kan zijn om iemand eindelijk echt te zien huilen.

Het is ook moeilijk, ik maak het lichamelijk allemaal mee, hij niet. Hij zou het zo van me over willen nemen en dat kan niet en ik kan niet alles wat er in me omgaat zo uitleggen dat hij het ook begrijpt. Dat valt hem ook helemaal niet te verwijten, de situatie is gewoon heel anders voor ons allebei.

Ik vind het wel heel moeilijk om elkaar steeds terug te vinden in deze storm.

Waarom ik dit hier neerschrijf? Ik denk dat ik niet de enige ben die hiermee kampt.. je relatie heeft er hoe dan ook onder te lijden en het is heel erg moeilijk om de balans te vinden tussen je eigen verdriet een plek te geven en er samen doorheen te gaan.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:39:41 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66771173
Meiden... ik kan me alleen maar voorstellen wat jullie mee maken en dat vind ik al zo erg. Jullie maken het ook nog eens echt mee allemaal .
Heeeeel veel sterkte gewenst en er wordt hier intens met jullie meegeleefd.
KuikenGuppy
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 17:28:42 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_66772779
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef jessie het volgende:
Heb net mijn meiden weer even gezien. Ze kwamen met opa en oma nog wat spulletjes halen en blijven nog een nachtje bij hun slapen.
Ben lichamelijk echt uitgeput. Door de spanning het bloedverlies en wellicht ook de narcose.
Sta echt te trillen bv na het douchen. Dus vandaag een hele maar dan ook echt hele rustige dag voor mij. Van de bank naar me bed en andersom.
Strkas komt een vriendin lekker mac donalds bij me brengen en eten. Vanavond x factor kijken en dat zijn dan een beetje de hoogtepuntjes van mijn dag
En morgen zien we dan wel weer verder.
MarMar voelde jij je ook zo intens moe na die curretage?
en weer bedankt meiden
Lekker toch, even je verstand op nul!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66812632
Jessie
#geen
pi_66827152
MarMar wat goed dat jullie hulp gezocht hebben. En wat fijn dat je man er zo op reageerd

Ik ben weer eens heel erg teleurgesteld. Kom ik net met de meiden op de begraafplaats, zijn alle mooie bloementjes die ik er vorige week geplant en neergezet zijn weg. Gewoon weg!!!!! De "oude"dingen van de begrafenis zelf lagen er nog wel. Mijn grote hart met roosjes was weg, het lint was er nog wel. Dat heeft waarschijnlijk de beheerder ofzo weggehaald omdat het verdord was, al vraag ik me dat af omdat er nog veel oudere roosjes nog wel lagen. Maar mijn mooie potjes met nieuwe bolletjes allemaal weg.
Morgen ga ik bellen maar ik vrees dat het gestolen is. Hoe kunnen ze dat nou doen. Had alles met zoveel liefde uitgezocht. Eerst nog het hele perkje volgezet, weten jullie nog en daarna alles netjes op dat kleine stukje gezet.
En nu weg.
Sta ik daar met mijn meiden. Had hun foto's laten zien van hoe het er uit zou zien. Nou niks meer van te zien dus
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 8 maart 2009 @ 15:18:26 #286
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66827305
Wat erg jessie! Heb je zo je best gedaan en is het zomaar wéggehaald. Gemeen!
pi_66827521
jemig jessie, wat ontzettend lomp.
  zondag 8 maart 2009 @ 15:30:59 #288
37150 livelink
pi_66827685
Ach Jessie
pi_66827724
Jessie wat walgelijk lomp
pi_66828140
Owwww jessie dat verzin je toch niet? Wie doet er nou zoiets?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 maart 2009 @ 16:43:04 #291
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66829862
Geen woorden voor, wie haalt het nou in zijn hoofd om zoiets te doen? Misselijk gewoon
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:49:05 #292
640 snoopy
peanuts
pi_66830027
ik hoopte stiekem nog dat de konijntjes het dan maar opgegeten zouden hebben. Maar als de potjes ook weg zijn.... Hoe kan iemand dat nou doen?
  zondag 8 maart 2009 @ 17:06:44 #293
190853 RockabeIIa
pi_66830556
wat een enorm wrange actie...
  zondag 8 maart 2009 @ 17:36:07 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66831512
Jessie, wat naar nou. Je had er zo je best op gedaan.
Ik zou idd wel even bellen met de beheerder, want er zijn vrij veel begraafplaatsen die niet toestaan dat er vaste plantjes gepoot worden, het zou dus zomaar kunnen dat het vanuit de beheerder gedaan is. Maar het zou wel netjes geweest zijn als ze je dat hadden laten weten. Ten slotte is het grafje hardstikke vers en kunnen zij ook bedenken dat het onwetendheid van jou is.
pi_66831809
Ja dat dacht ik ook nog BE, maar de planten in potjes zijn ook weg. En op de andere grafjes stonden die wel. En er worden ook buxussen geplant door mensen en lavendel enzo. Echt niet normaal dit
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 8 maart 2009 @ 17:57:12 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66832178
!
KuikenGuppy
  zondag 8 maart 2009 @ 18:40:09 #297
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66833593
Oh wat vreselijk Jessie!
Heel onbeleefd om te vragen in deze situatie, maar ik doe het toch. Is er sprake van een gedeeld grafje en is er wellicht een nieuw engeltje bijgekomen waardoor jou plantjes bruut zijn verwijderd? al hadden ze je dan best even mogen informeren natuurlijk
Sterkte met deze domper en het verwerken daarvan!
Gewoon n stuiterballetje
pi_66834409
Ja het is een grafje met 3 stenen boven elkaar. Boven Ischa-Gabriel lag al iemand, maar er is eronder (gelukkig) niemand bijgekomen. En juist op dat onderste lege plekje hadden ze nu nog 1 verdort boeket gelegd wat er nog lag van de begrafenis van de 24e. Dus ik snap er niks van.
Mijn ouders zijn er ook nog geweest later in de middag (mijn oma ligt er ook) en die sprak iemand die ook een kindergrafje bezocht. En deze gaf aan dat er dus geregeld gestolen word. Maar dat ik het zeker moest melden.
Dan ben je toch ziek als je zoiets doet
Maar goed eerst morgen maar bellen. Misschien is er een verklaring voor. En denk ik nu zelf veel te slecht.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 8 maart 2009 @ 19:10:51 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66834494
Ik hoop bij dit soort dingen altijd op een 'normale' verklaring omdat ik er gewoon echt niet bij kan dat mensen dingen zouden jatten... :[
Balen dat echt alles weg was dan Jessie. Zeker even melden hoor, mss dat ze wat vaker mensen rond laten lopen dan ofzo.
  zondag 8 maart 2009 @ 19:19:28 #300
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66834762
Lieve Jessie, ik las gisteren pas al je berichtjes. Wat ontzettend verdrietig allemaal. En nu dit weer. Van het één in het ander. Bah. Ik zou willen dat ik iets kon zeggen waar je iets aan hebt maar ik dat kan helaas niet. Ik wens je veel sterkte, ook met je herstel, de komende tijd en gewoon niets dan goeds. Zorg goed voor jezelf hoor. Echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')