ze ligt in een eigen kamertje mijsjequote:Op zondag 1 maart 2009 22:50 schreef mijsje het volgende:
ligt ze nou tussen zwangere moeders of op een kamer alleen?
hoe dan ook, ik hoop dat je snel weer wat opknapt MarMar, dit heeft lang genoeg geduurd voor je!

Nee, dat is erg pijnlijk. Mijn zusje lag ook op de kraamafdeling met haar mislukte ruggeprik. Die kon dus niet eens weglopen van alle verse babygeluiden terwijl haar kind niet bij haar mocht omdat het waarschijnkijk dood lag te gaan op de NICU. Ik weet dat dat er heel erg bij haar heeft ingehakt...quote:Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, tussen zwangeren op een zaal... niet erg taktvol
Sterkte!

Heel goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef flowerbox het volgende:
Allemaal bedankt voor jullie tips en reacties! Ik heb een prachtige kaart gekocht en een heel verhaal er op gezet en van de week ga ik even bij haar op de.

geeft niet hoor! ik snap het nu helemaal!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze ligt in een eigen kamertje mijsjemisschien heb ik het wat onhandig neergezet, sorry daarvoor
wat moeilijk allemaal! ik hoop dat ze gauw geholpen is, en dat ze gauw weer naar huis mag! Dan kan ze echt gaan verwerken! (hoop ik...)quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg net weer een smsje: ze mag niet ontbijten, dus hopelijk is ze snel aan de beurt. De nacht viel haar behoorlijk zwaar, met allemaal babygeluiden om zich heen (er dringt altijd wel wat door, al lig je alleen op een kamertje). Haar man is alweer onderweg naar haar (zal er nu wel zijn denk ik) ze laat het me weten als ze meer weet.

Ik heb meteen terug gebeld, maar kreeg de voicemail, volgens mij wordt de curettage nu toegepast.quote:Wil je fok zetten dat ik in het ziekenhuis ben en een curettage moet. Ben echt bang en helemaal leeg

quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef phluphy het volgende:
...
Heb je geen goede vriendin of moeder/zus, die jou eens een paar dagen flink kan komen vertroetelen, verwennen en zo?
...
Kijk, da's al een begin.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef jessie het volgende:
Strkas komt een vriendin lekker mac donalds bij me brengen en eten.

Lekker toch, even je verstand op nul!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:51 schreef jessie het volgende:
Heb net mijn meiden weer even gezien. Ze kwamen met opa en oma nog wat spulletjes halen en blijven nog een nachtje bij hun slapen.
Ben lichamelijk echt uitgeput. Door de spanning het bloedverlies en wellicht ook de narcose.
Sta echt te trillen bv na het douchen. Dus vandaag een hele maar dan ook echt hele rustige dag voor mij. Van de bank naar me bed en andersom.
Strkas komt een vriendin lekker mac donalds bij me brengen en eten. Vanavond x factor kijken en dat zijn dan een beetje de hoogtepuntjes van mijn dag
En morgen zien we dan wel weer verder.
MarMar voelde jij je ook zo intens moe na die curretage?en weer bedankt meiden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |