Heel goed.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:39 schreef flowerbox het volgende:
Allemaal bedankt voor jullie tips en reacties! Ik heb een prachtige kaart gekocht en een heel verhaal er op gezet en van de week ga ik even bij haar op de.
geeft niet hoor! ik snap het nu helemaal!quote:Op zondag 1 maart 2009 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze ligt in een eigen kamertje mijsjemisschien heb ik het wat onhandig neergezet, sorry daarvoor
wat moeilijk allemaal! ik hoop dat ze gauw geholpen is, en dat ze gauw weer naar huis mag! Dan kan ze echt gaan verwerken! (hoop ik...)quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg net weer een smsje: ze mag niet ontbijten, dus hopelijk is ze snel aan de beurt. De nacht viel haar behoorlijk zwaar, met allemaal babygeluiden om zich heen (er dringt altijd wel wat door, al lig je alleen op een kamertje). Haar man is alweer onderweg naar haar (zal er nu wel zijn denk ik) ze laat het me weten als ze meer weet.
Ik heb meteen terug gebeld, maar kreeg de voicemail, volgens mij wordt de curettage nu toegepast.quote:Wil je fok zetten dat ik in het ziekenhuis ben en een curettage moet. Ben echt bang en helemaal leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |