abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 februari 2009 @ 16:54:19 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_66344906
lieve jessie, veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_66345032
Lichamelijk vooral uitgeput. Vloei nog wel veel , maar ze zeiden me al dat dat niet anders zou zijn dan bij een voldragen zwangerschap.
Over de oorzaak konden ze niks zeggen. Met 14 weken hartje nog gehoord, met 5 8 en ruim 9 weken echo gehad, en toen alles in orde. Op de echo's bij het constateren van het overlijden zagen ze niks vreemd, behalve een beetje vocht onder de schedel, maar dat is "normaal" bij een overlijden. Ik heb toestemming gegeven om een stukje van de navelstreng en de placenta te onderzoeken. Dit is opgestuurd naar het emc en daar hoor ik bij mijn volgende poli afspraak waarschijnlijk wat over. Ik wilde dat ze verder van ons kindje afbleven. Dus daar werd verder geen onderzoek op gedaan.Ze hebben me ook gezegd dat er vaak helemaal geen oorzaak gevonden word. En van mijzelf zijn er verschillende buisjes bloed afgenomen om te kijken of ik iets had van een infectieziekte of wat dan ook. De uitslagen die ze binnen hadden gaven niks aan.
Als ze niks kunnen vinden kan ik daar ook wel mee leven. Alleen als je dan je zoontje ziet en alles is gewoon al ontwikkeld, ik kon de ribbentjes voelen, alle vingertjes en teentjes zaten er aan, 1 oogje was open enz enz. Dan denk ik wel wat is het zo niet eerlijk allemaal.

En thx
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_66345460
Jessie, ook nu weer schieten de woorden te kort om uit te drukken hoe ik met je meeleef
Lieverd koester alles en ook al klinkt het wellicht gek, ik wil je toch feliciteren met je prachtige zoon !
Je bent nu mamma, een voor de buitenwereld onzichtbare mamma... maar voor mij een zichtbare !

Stout
  zondag 22 februari 2009 @ 17:48:17 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66346653
Jessie, natuurlijk mag Ischa-Gabriel ook in het lijstje.
Hoe wil je dat we de datums doen? Zoals je bij Maffemuts kan zien is de geboortedatum (die eerst komt) een nieuwere datum dan de datum van overlijden, Omdat Yoeri in de buik overleden is en later pas geboren is. Zou jij dat ook willen, en welke datum zou je dan willen gebruiken? Of wil je dat we zowel voor het geboren worden als het overlijden dezelfde datum (woensdag 18 februari) gebruiken?

Oh, en uiteraard een hele dikke
Het is zo vreselijk oneerlijk...

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 22-02-2009 18:35:11 ]
pi_66347743
Jessie ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen maar ik wil wel wát zeggen zodat je weet dat ik aan jullie denk Heel heel veel sterkte, moed en kracht gewenst voor de komende tijd Wat een prachtige namen heeft je zoontje gekregen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 22 februari 2009 @ 19:09:56 #56
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66349148
Jessie, wat vreselijk verdrietig. Wat een enorm aangrijpend verhaal heb je geschreven, en wat schrijf je mooi en vol liefde over je zoon.
Heel veel sterkte gewenst voor de komende dagen, en natuurlijk voor daarna.
Ik hoop dat de begrafenis helemaal zal zijn zoals je wenst.
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator zondag 22 februari 2009 @ 19:13:22 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66349240
Jessie ik denk veel aan je, de afgelopen dagen, en ik kan me geen voorstelling maken van de gevoelens die jij moet hebben. Heel,heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66349654
Thx allemaal

BE ik zou graag als overlijdensdatum zondag 15 feb willen (omdat ik toen heel bewust de "afscheids"schopjes gevoeld heb)
En 20 febr zijn geboortedatum. (overgens ook de geboortedatum van de inmiddels overleden lievelingsoma van mezelf)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_66349728
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef jessie het volgende:
Als ze niks kunnen vinden kan ik daar ook wel mee leven. Alleen als je dan je zoontje ziet en alles is gewoon al ontwikkeld, ik kon de ribbentjes voelen, alle vingertjes en teentjes zaten er aan, 1 oogje was open enz enz. Dan denk ik wel wat is het zo niet eerlijk allemaal.
Ik ken iemand die hetzelfde is overkomen, alles was zo te zien goed met het kindje, maar toch is het overleden.
En dan wordt er vaak gezegd: "het heeft zo moeten zijn"
Ja, dat heeft het misschien ook wel, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je dan als mamma denkt, waarom? En inderdaad, het is zo oneerlijk, en onwerkelijk, en.....niet te bevatten.

WAAROM?

Ik heb nu de tranen in m'n ogen staan en wil alleen maar zeggen, veel sterkte, voor jessie, en ook voor alle ouders in dit topic die een lieve schat verloren zijn.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 22 februari 2009 @ 19:38:27 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66349914
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:27 schreef jessie het volgende:
Thx allemaal

BE ik zou graag als overlijdensdatum zondag 15 feb willen (omdat ik toen heel bewust de "afscheids"schopjes gevoeld heb)
En 20 febr zijn geboortedatum. (overgens ook de geboortedatum van de inmiddels overleden lievelingsoma van mezelf)
Och ja, tuurlijk, 20. Ik zat met de verkeerde dag in mijn hoofd. Ik ga het erin zetten voor je.
pi_66349954
jessie, wat afgrijselijk, die ontzetting en ongeloof bij de verloskundige Vreselijk.
Ik wens je heel erg veel sterkte !
Oh en wat een prachtige naam heb je jullie zoon gegeven
pi_66350699
Jessie
Hoe reageerden Bo en Janneke?
Kunnen ze er een beetje mee omgaan?
Nogmaals veel sterkte
pi_66352841
Jessie,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 22 februari 2009 @ 21:05:26 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66352882
Jessie, wat absurd dat jij nu ook een ouder bent in dit topic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66352965
Veel sterke toegewenst
pi_66355687
Sterkte Jessie, en ook anderen die dit is overkomen. Ben er stil van
O+ 11-06-2009 O+
pi_66369486
Morgen om 1:15 word hij begraven.
Om half 12 ga ik hem ophalen uit het ziekenhuis. En ik ben zo blij dat ik hem dan toch nog even bij me heb.
Vandaag heb ik de bloementjes besteld. Een hart met rode roosjes (zit ook op zijn mandje) en daarin 1 witte roos. Er komt wit lint aan met de tekst in rode letters.
Dag kleintje,
Dag lief zoontje,
Dag mijn Ischa -Gabriel.
Mama xxx

En nog een keer het gedichtje wat ook aan het mandje komt.

He kleintje, wat doe je nou?
Ik weet, jij weet, ik hou van jou.
Zo bijzonder dat ene moment.
Laten voelen dat je in mij geboren bent.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_66369487
Voor alle dames en heren in dit topic kwam ik iets moois tegen wat dit forum eigenlijk in een ruk omschrijft, misschien "leuk" om in de OP op te nemen. heb m doorgehost naar mn eigen online fotoalbum zodat ie niet stiekum wegloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 23-02-2009 12:24:50 (toetsen die te dicht bijelkaar zitten op ToBo) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_66369535
Wat mooi maffemuts
Het voelt heerlijk!!!!
pi_66369569
Jessie heel veel sterkte morgen.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 23 februari 2009 @ 12:25:03 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66369636
Mooi Maffe!

Jessie, je noemt nergens de meiden. Betrek je ze er wel bij? Of hou je het juist een beetje bij ze vandaan?
Niet dat het iets uit maakt hoor, maar ik vroeg het me af. Ik kan me nl. van beide dingen iets voorstellen.
pi_66370156
Ze zijn op vakantie met hun vader. Skieen in Tjechie.
Woensdag toen ik het hoorde heb ik ze nog wel gezien en het ze ook verteld.
Bo reageerde met "gelukkig, zo leuk vond ik het nou ook weer niet" En was daarna erg druk en baldadig. En Janneke werd stil en keek steeds naar me of ik verdriet had en kwam veel bij me op schoot zitten.
Ik heb ze gebeld en gezegd dat mama weer uit het ziekenhuis is en laat hun verder nu even lekker kind zijn en genieten van de vakantie.
Hoezeer ik ze nu ook mis vind ik het wel goed uitkomen dat ze op vakantie zijn. Ik zou ze nu vooral bij me willen hebben uit egoistisch oogpunt om troots uit te putten maar er voor hun zijn zou me niet lukken.
Zondag komen ze weer thuis en dan hoop ik in ieder geval weer lichamelijk wat aangesterkt te zijn.
Daarna ga ik bekijken of ze bv het grafje willen zien en dat soort dingen. Ik kijk wat hun aankunnen. Gelukkig laten ze zelf altijd goed zien wat ze wel en niet willen weten en daar ga ik dan op inspelen.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 23 februari 2009 @ 12:46:39 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66370274
Oef, die opmerking van Bo is wel even slikken lijkt me. Maar ja... het is een kind, weet jij veel wat er in dat koppie om gaat.
Het heeft idd mss ook wel iets dat ze er nu niet zijn. Het geeft jou de kans om dit heel erg zelf te doen, jouw gevoel, jouw band, jouw kindje. Idd zou je wel steun of troost aan de meiden hebben, maar je zou idd ook hun verdriet erbij hebben, of je mss inhouden omdat je ze niet te erg wilt laten schrikken.
Heel apart zo op deze manier. Logisch hoor ook, dat je ze gewoon even van de vakantie wilt laten genieten.

Maar ergens vind ik het ook weer heel verdrietig en 'eenzaam' klinken. Jij in je uppie met dat hele kleine jongetje. Zijn er andere mensen bij de begrafenis? Of ga je het echt helemaal alleen doen?

Sorry voor de vragen hoor, als je dat niet wil, moet je het maar zeggen.
pi_66370471
Jessie, heel veel sterkte
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66375907
Jessie, wat ben je sterk zoals je op me overkomt! Is de papa van Ischa-Gabriel niet bij de begrafenis? (tegenwoordig niet helemaal logisch meer om zomaar aan te nemen) of heeft je zoontje een andere papa dan je meiden?
Heel veel sterkte morgen met de begrafenis Jessie! Ik denk aan je.
pi_66376134
Mooi gedicht Maffe!

Jessie, ik brand morgen weer een kaarsje voor je!
En wat een mooi gedichtje en een mooie tekst op het lint!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66378112
De tranen in mijn ogen en de rillingen over mijn rug.
Ik heb net je verhaal van de bevalling gelezen Jessie, het werpt me even een aantal weken terug in de tijd... voelbaar herkenbaar.
Ook het dubbele gevoel van trots en liefde, het gevoel van "dit is mijn zoon!" en tegelijk het harde afscheid...

Heel veel sterkte!

hier brandt nogsteeds 24/7 een kaarsje voor Jeff, ik zet er nu eentje bij voor jullie engel.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:35:56 #78
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66386400
Jessie heel veel sterkte morgen
pi_66387777
Jessie, heel veel sterkte morgen en al de tijd die nog komen gaat!!

voor Pepijn en zijn Mamma vandaag..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 22:09:52 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66389664
Jessie...
Heel veel sterkte .
KuikenGuppy
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 07:59:14 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66397609
jessie, ik wil even laten weten dat ik aan je denk.
pi_66397643
Jessie sterkte ! We denken aan je ! Ook hier brand vandaag de hele dag een kaars voor je Zoon
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:13:42 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66397713
Lieve Jessie, heel veel sterkte vandaag!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:22:23 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66397785
Jessie, sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66397900
Sterkte vanmiddag Jessie, ik hoop dat het een mooi afscheid zal worden.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:04:13 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66398416
Jessie, heel veel sterkte vandaag
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66398454
Lieve jessie, heel veel sterkte vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66398599
jessie, wat een verdrietige dag. een veel te vroeg afscheid van je zoon. ik wens je er veel sterkte bij. wel heel jammer dat je meisjes dit niet samen met je kunnen meemaken, maar ik snap ook dat het ergens wel fijn is dat je nu niet ook voor hen hoeft te zorgen.
pi_66399438
Jessie, heel veel sterkte vandaag.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:06:08 #90
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66399861
Jessie, alle kracht voor vandaag. Sterkte....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66399984
Jessie heel veel sterkte vandaag!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 10:11:43 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66400000
Jessie ik brand een kaarsje voor je zoon vandaag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:25:02 #93
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_66400298
Jessie, heel veel sterkte... Ook de rest van je gezin en familie.
pi_66400424
jessie sterkte gewenst voor bij deze zware en emotionele dag ik hoop dat je op een goede manier afscheid kan nemen van Ischa-Gabriel, en daar straks met een goed gevoel op kan terug kijken.
Mama van Isa en Ties
pi_66400590
Terwijl ik dit typ zit ik nog te aarzelen.
Ik wil niet de aandacht van Jessie afleiden, zeker niet vandaag.

Toch moet ik het kwijt hier..

Gisteravond moest ik hals over kop naar et ziekenhuis. Ik vloeide opeens enorm, schrok me rot, mn broek was tot mn enkels doorweekt..
Ik voelde het wat aankomen dus was op tijd in de badkamer en gelukkig had ik een zwarte broek aan zodat de kids er niet zoveel van gezien hebben.
Was natuurlijk net weer op een avond dat ik alleen was met de kids, Chris had late dienst.

Ik mocht gelukkig wel weer naar huis, bloeddruk en hartslag waren verder goed en het ergste leek ook wel voorbij, dwz het is nu weer met kraamverband te doen.
Vanmiddag moet ik voor een echo en dan gaan ze bekijken of ik alsnog een curretage moet, vermoedelijk is toch een deel van de placenta achtergebleven.

Het voelt als een enorme terugslag, ik was lekker aan het opkrabbelen de laatste weekjes.
Niet alleen fysiek, maar ook de herinnering die even keihard terug komt op deze manier..

guess it aint over till its over..

Lieve Jessie, het kaarsje brandt nog steeds, samen met die van onze Jeff, ik denk ook aan jullie vandaag
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:38:32 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66400648
Jessie, heel veel sterkte vandaag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:48:42 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66400924
MarMar wat vervelend zeg . Hebben ze na Jeffs geboorte niet goed onderzocht of de placenta helemaal eruit was? Vind ik slordig dan . Sterkte .
KuikenGuppy
pi_66402663
Jessie heel veel sterkte vandaag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66405833
Jessie, het kaarsje brandt hier voor Ischa-Gabriel. Veel sterkte vandaag.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:12:45 #100
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66405855
Marmar, wat naar.... Succes ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: