Ik snap dat ze met Angel mee zijn, maar waarom en hoe? Heb ik iets gemist? Vraag ik nu om een spoiler?
Maar goed, iemand die mij uitleg kan verstrekken?
Marjolein
quote:Wesley is niet meer de hoeder van Buffy en daarom ging hij weg, en Cordelia is verliefd op hem, en die is mee, zoiets was het geloof ik
Op dinsdag 02 april 2002 19:43 schreef Aphrodite het volgende:
Ondanks dat ik toch alle afleveringen tot nu toe heb gevolgd, ik heb toch gemist waarom Wesley weg is, en Cordelia. Ik snap dat ze met Angel mee zijn, maar waarom en hoe? Heb ik iets gemist? Vraag ik nu om eem spoiler?Maar goed, iemand die mij uitleg kan verstrekken?
Marjolein
quote:Nee, nou je het zegt, ze hebben nooit gezegd dat ze met Angel meegingen...
Op dinsdag 02 april 2002 19:45 schreef Aphrodite het volgende:
Ja, dat weet ik jah. Maar ik heb dat nergens op film gezien, zeg maar zo van dat Angel vroeg aan Wesley en Cordelia om mee te gaan naar ...? Of dat Wesley uberhaupt aan Cordelia had gevraagd of ze met hem meeging. Volgens mij..
Vandaag vond ik het maar een saaaie aflevering
quote:Hij deed me een beetje denken aan American Pie 2
Op dinsdag 02 april 2002 20:00 schreef RemCow het volgende:
Moet nog komen denk ik eigenlijk...Vandaag vond ik het maar een saaaie aflevering
"Does this dress make me look fat?"
-"No, the fact that you are fat makes you look fat. The dress only makes you look... Y'know, purple."
Toch maar de DVD sets van Buffy bestellen denk ik. Kan ik op mijn gemak verder kijken. Weet iemand of serie 4 en 5 (dat zijn de series die nu draaien toch?) ook al te krijgen zijn op regio2?
Dat is toch wel leuk als je seizoen 5 en 6 al gezien hebt, dan zie je die 'aankondigingen' en daardoor zie je ook hoe sterk ze over die verhaallijnen denken
quote:Ik mis Cordelia ook wel hoor!
Op dinsdag 02 april 2002 21:53 schreef TimberWolf het volgende:
Was wel weer matig vandaag. Gek hoe je de 'extra's' zoals Cordelia en aanverwant spul toch mist.Toch maar de DVD sets van Buffy bestellen denk ik. Kan ik op mijn gemak verder kijken. Weet iemand of serie 4 en 5 (dat zijn de series die nu draaien toch?) ook al te krijgen zijn op regio2?
quote:Alleen season 1-2-3 zijn er op het moment. Season4 zit er aan te komen, in waarschijnlijk breedbeeld
Op dinsdag 02 april 2002 21:53 schreef TimberWolf het volgende:
Was wel weer matig vandaag. Gek hoe je de 'extra's' zoals Cordelia en aanverwant spul toch mist.Toch maar de DVD sets van Buffy bestellen denk ik. Kan ik op mijn gemak verder kijken. Weet iemand of serie 4 en 5 (dat zijn de series die nu draaien toch?) ook al te krijgen zijn op regio2?
quote:Zitten zeker leuke stukken deze reeks, maar alle veranderingen helpen niet echt. Cordi mis ik nog steeds en zelfs angel mis ik.
Op dinsdag 02 april 2002 20:10 schreef Neejoh het volgende:Season4 is nu al neit een van mijn favorieten... Alles is veranderd, en * Neejoh haat veranderingen *
Ergste is dat SMG minder aantrekkelijk aan het worden is.
Ben het dus met je eens.
quote:Vind haar nu nog een super mooi meisje/vrouwtje hoor!
Op dinsdag 02 april 2002 22:34 schreef fisico het volgende:[..]
Zitten zeker leuke stukken deze reeks, maar alle veranderingen helpen niet echt. Cordi mis ik nog steeds en zelfs angel mis ik.
Ergste is dat SMG minder aantrekkelijk aan het worden is.
Ben het dus met je eens.
edit:
Op dinsdag 02 april 2002 22:52 schreef RAILGUNNER het volgende:
ICQ deed bij mij ook raar ja, het duurde 2 minuten om te connecten, maar dat lukte uiteindelijk wel.
Wat ik aan de ene kant trouwens wel jammer vind, is dat ik season5 al een beetje heb gezien, dus dat het einde niet zo vaag was vandaag.. "Normaal" zou ik daar weer flink over na gedacht hebben, maar nu snap ik het (helaas) al een beetje
quote:Nice. Nu alleen nog een breedbeeld
Op dinsdag 02 april 2002 22:33 schreef Neejoh het volgende:
Alleen season 1-2-3 zijn er op het moment. Season4 zit er aan te komen, in waarschijnlijk breedbeeld
quote:[lelijk woord]
Season5 is nog niet eens op DVD
quote:Hmm. Angel mis ik alleen uit gewenning, denk ik.
Op dinsdag 02 april 2002 22:34 schreef fisico het volgende:
Cordi mis ik nog steeds en zelfs angel mis ik.
quote:Hmm, vond Angel wel stoer vechten
Op dinsdag 02 april 2002 23:46 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Nice. Nu alleen nog een breedbeeld
[..][lelijk woord]
[..]Hmm. Angel mis ik alleen uit gewenning, denk ik.
quote:Ah, dat was toch Riley. Dacht al dat ik gek werd. Good
Op woensdag 03 april 2002 00:40 schreef HiZ het volgende:
Ik vond het een prima aflevering, pastte ook prima in de grote lijn van de Buffy 'coming of age'. Vond het ook leuk om te zien waar Riley nou eigenlijk vandaan kwam
quote:Dit ging dus over The Freshman
Op woensdag 03 april 2002 07:56 schreef Gellarboy het volgende:
Willen jullie misschien aan het begin van een gesprek over een nieuwe episode de titel erbij zetten (als je die weet)? Dan kan ik ook meepraten namelijk!
Ik heb gister wat videobanden meegenomen naar hier om de beste eps van S 1-3 nog eens te kijken als ik me verveel.
Freshman was aardig, de volgende EP is erg geinig
quote:Kewl
Op woensdag 03 april 2002 09:21 schreef RAILGUNNER het volgende:
S4 komt in Nederland 6 juni op DVD uit
Vanavond word weer een TVavondje Blijf het jammer vinden dat ik zondag Buffy niet heb gezien, want nu zal ik season5 wel wéér niet snappen
quote:Das mooi
quote:van de 3 boxen die ik heb vind ik box 1 de leukste ...
Op woensdag 03 april 2002 17:28 schreef danosa het volgende:
Yes, heb net de dvd box deel 1 besteld.
Blij, blij en nog eens blij!!!!
quote:Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij gewoon nog steeds in mei uitkomt!
Oh ja, waar bestellen jullie die DVDboxes, 'k wil er ook eentje gaan bestellen
quote:bol is denk ik het cheapst, anders ebay.nl eens proberen
Op woensdag 03 april 2002 18:04 schreef the_tWiStEr het volgende:
* the_tWiStEr heeft zin in vanavond2x Buffy
Oh ja, waar bestellen jullie die DVDboxes, 'k wil er ook eentje gaan bestellen
quote:Ik heb geen geld in mei, dus geef die betrouwbare bron maar een schop onder zijn/haar hol!
Op woensdag 03 april 2002 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij gewoon nog steeds in mei uitkomt!
quote:
Op woensdag 03 april 2002 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
alledrie bij bol.com
quote:K thx
Op woensdag 03 april 2002 19:58 schreef HiZ het volgende:
bij dvdboxoffice seizoen 1; € 31,35 regiocode 1
seizoen 2 binnenkort beschikbaar ; € 56,17
quote:Cordelia is niet verliefd op Wesley. Dat kon je ook in de laatste aflevering zien van seizoen 3. Het was gewoon pure lustgevoelens die ze voor elkaar hadden. Na de kus hadden ze allebei door dat ze niets meer voor elkaar voelden dan lust.
Op dinsdag 02 april 2002 19:44 schreef Yinyang het volgende:[..]
Wesley is niet meer de hoeder van Buffy en daarom ging hij weg, en Cordelia is verliefd op hem, en die is mee, zoiets was het geloof ik
quote:Nog niet gezien
Op woensdag 03 april 2002 21:26 schreef Acathla het volgende:
Hoe vonden we de ep van vandaag ?
Angel was different koek. Wat is er allemaal met 'm aan de hand? Z'n vrienden negeren, een horde advocaten laten opvreten, Darla & Dru in de fik steken... Dat heeft zo'n jongen toch helemaal niet nodig?
quote:Met de nadruk op hard. Sigaretje in de mondhoek terwijl 'ie ontspannen tussen de lijken staat. Deed me een beetje denken aan die scene in Fight Club dat Brad Pitt aan Edward Norton vraagt: "Where've you been, psycho boy?"
Op woensdag 03 april 2002 23:14 schreef RAILGUNNER het volgende:
Angel roelde hard vandaag.
quote:Ik neem aan dat je E-Bay bedoeld? Bol.com kan namelijk wel zonder creditcard...
Op woensdag 03 april 2002 20:25 schreef RAILGUNNER het volgende:
Helaas moet je daar een creditcard voor hebben, en die heb ik niet.
Tevens kunnen de meeste spelers geen R1 afspelen (mijne wel).
quote:Vond het eigelijk wel een stoere aflevering! Ik had ook niet verwacht dat hij Darla & Dru in de fik zou zetten, en ik zat ook vol spanning te wachten tot ze tot dust zouden veranderen
Op woensdag 03 april 2002 23:07 schreef Pleb het volgende:
Duidelijk een filler ep, maar toch best lachen, die huilbui van de Buffster met Tara bijvoorbeeld.Angel was different koek. Wat is er allemaal met 'm aan de hand? Z'n vrienden negeren, een horde advocaten laten opvreten, Darla & Dru in de fik steken... Dat heeft zo'n jongen toch helemaal niet nodig?
Trouwens was Buffy season4 ook leuk Supertoffe one-liners die ik niet meer weet
Maar ik heb me rotgelachen
Toen ze dat fel van de kop aftrok: "Aha! I knew it!"
quote:Ja, E-bay. Bij bol.com heb je gelukkig geen CC nodig.
Op woensdag 03 april 2002 23:20 schreef Neejoh het volgende:
Ik neem aan dat je E-Bay bedoeld? Bol.com kan namelijk wel zonder creditcard...
quote:Hmm, was laatst nog een keer genoemd
Op woensdag 03 april 2002 23:23 schreef RAILGUNNER het volgende:[..]
Ja, E-bay. Bij bol.com heb je gelukkig geen CC nodig.
Weet iemand al wanneer de DVD van Angel S1 in Nederland uitkomt?
Vinden jullie trouwens ook dat Buffy in season5 een beetje té erg de grote zus is? Ik weet niet, ik vind Buffy opzichzelf leuker in season 1t/m4 leuker
quote:Helemaal mee eens, ze kwam vandaag wel erg sterk als grote zus naar voren.
Op woensdag 03 april 2002 23:30 schreef Neejoh het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat Buffy in season5 een beetje té erg de grote zus is? Ik weet niet, ik vind Buffy opzichzelf leuker in season 1t/m4 leuker
quote:Yepz.. Ik vind het jammer, das een heel andere Buffy als die ik ken
Op woensdag 03 april 2002 23:42 schreef RAILGUNNER het volgende:[..]
Helemaal mee eens, ze kwam vandaag wel erg sterk als grote zus naar voren.
Had niemand me even kunnen vertellen dat Willow in deze aflevering stiekum verklapt dat ze lesbisch is? Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat opwindend of vervelend moet vinden... gelukkig is het maar spel
Verder de eerste Buffy vandaag een buitengewone *gaap* ervaring. Ik hoop toch echt dat dit snel beter word... De 2e was wel weer errug leuk. "He's no ball of sunshine!.." Brilliant
quote:Haha.
Op donderdag 04 april 2002 01:40 schreef TimberWolf het volgende:
Oke, shocker!Had niemand me even kunnen vertellen dat Willow in deze aflevering stiekum verklapt dat ze lesbisch is? Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat opwindend of vervelend moet vinden... gelukkig is het maar spel
Tja, als je hier zoiets gaat vertellen wordt het meteen 'spoiler' genoemd. Maar goed, ze is dus inderdaad lesbisch en heeft een relatie met Tara.
Ik vond het gisteren wel een leuk moment hoe ze dat tegen Anya zei.
quote:Pa heeft creditcard, en m'n dvdspeler kan alle R's
Op woensdag 03 april 2002 20:25 schreef RAILGUNNER het volgende:
Helaas moet je daar een creditcard voor hebben, en die heb ik niet.
Tevens kunnen de meeste spelers geen R1 afspelen (mijne wel).
Eps roelde hard man, ik lag echt in een deuk toen met die melk : It's sharing time Buffy
Echt prachtig!
Angel roelde idd hard, echt cool, die monologen die hij praat enzo, en die sigaret natuurlijk , wat is die gast toch droog
[Dit bericht is gewijzigd door the_tWiStEr op 04-04-2002 09:29]
ff gekeken op de site... en ja hoor... daar gaan we weer
18:45 Buffy The Vampire Slayer
When She Was Bad: Buffy returns from summer in LA seemingly discontented. Meanwhile, Master's young disciple, the Anointed One, and his deputy Absalom are intent on bringing the Master back to life.
Dus wanneer Buffy op net5 is afgelopen gelijk doorzappen naar de beeb, voor herhalingen van seizoen 2.
Angel was ook een hele leuke aflevering gisteren.
Die Drusilla lijkt trouwens echt op Bianca van Plien en Bianca (Ingrid en Irma uit Zaai).
quote:Wat raar dat ze seizoen 1 dan niet eerst uitzenden...
Op donderdag 04 april 2002 09:44 schreef Beak-r het volgende:
When She Was Bad: seizoen 2.
(en ja, ik had ff nix beters te doen )
[Dit bericht is gewijzigd door the_tWiStEr op 04-04-2002 11:57]
quote:Nee dankje
Op donderdag 04 april 2002 13:39 schreef Gellarboy het volgende:
the_tWiStEr, je bent geweldig. Neuken?
er zit alleen een klein foutje in het woord syncHroon
//edit
fixed
quote:Jooo... heb jij je pedopasje wel bij je?
Op donderdag 04 april 2002 13:39 schreef Gellarboy het volgende:
the_tWiStEr, je bent geweldig. Neuken?
quote:Vandaar de
Op donderdag 04 april 2002 13:58 schreef CJ het volgende:[..]
Jooo... heb jij je pedopasje wel bij je?
Die jongen is nog maar 15!!! (zag ik in z'n profile).
![]()
Nu weer ontopic?
quote:L-U-I
Op donderdag 04 april 2002 10:04 schreef Gellarboy het volgende:
Zou iemand (gut, gut, wat ben ik toch lastig) misschien een soort uitzendschema kunnen maken, waarin te zien is wanneer je waar Buffy (en Angel) op TV kunt zien?
Dat kunnen we dan vanaf nu in de eerste post van het topic zetten. Is handig (voor die ouwe hiero)!
Moest inderdaad heeeel hard lachen met dat sharing time en die melk
quote:Ik had eigenlijk verwacht dat Oz binnen zou komen en dan die 2 zo bezig zou zienen dan weer de deur dicht zou doen en iets zou zeggen als 'Weird girls....but cool'.
Op donderdag 04 april 2002 14:07 schreef Neejoh het volgende:
Moest inderdaad heeeel hard lachen met dat sharing time en die melk
quote:Eej, who cares, ik werd ook ontmaagd toen ik 15 was!
Op donderdag 04 april 2002 13:58 schreef CJ het volgende:
Jooo... heb jij je pedopasje wel bij je?Die jongen is nog maar 15!!! (zag ik in z'n profile).
![]()
quote:Owh. Okay... En uhm.. bedankt voor de informatie.
Op donderdag 04 april 2002 15:20 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Eej, who cares, ik werd ook ontmaagd toen ik 15 was! [afbeelding]
Ik heb trouwens zin in de aflevering van vanavond: "The Harsh Light of Day".
quote:Of, in dit geval, rubberen mannen.
Op donderdag 04 april 2002 15:29 schreef Romano het volgende:
Rubberen Vrouwen tellen niet mee.
quote:Ik wilde het eigenlijk niet hardop zeggen.
Op donderdag 04 april 2002 16:09 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Of, in dit geval, rubberen mannen.
quote:Ik ben alleen geen homo
Op donderdag 04 april 2002 15:20 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Eej, who cares, ik werd ook ontmaagd toen ik 15 was! [afbeelding]
quote:haha, ja Xander blijft gewoon cool
Op donderdag 04 april 2002 18:37 schreef HiZ het volgende:
Terug naar Buffy en toch in stijl; ik vond het enorm komisch toen Sander in de kantine zat en zei dat hij langs kwam om te zien hoe 'his girls were doing', terwijl hij daarbij Oz op zijn been klopte
Zometeen dus S02E01, heb ik gemist toen ik op vakantie was
quote:dat zei ik toch? Eigenlijk buffy 2 - 3 met wat hoogte punten in 4 en 5. Moet wel zeggen dat het verhaal en de filmtechniek etc wat beter in elkaar zit sinds jaar 4.
Op woensdag 03 april 2002 23:30 schreef Neejoh het volgende:Vinden jullie trouwens ook dat Buffy in season5 een beetje té erg de grote zus is? Ik weet niet, ik vind Buffy opzichzelf leuker in season 1t/m4 leuker
De uitsmijter van vandaag was ook weer mooi gemaakt, dat zat in het begin van buffy er niet in.
Nu weer tijd voor BBC, je zou toch zeggen dat je ooit genoeg buffy hebt gezien.
Wanneer komt beeb met seiz. 6?
Alleen jammer dat Spike niet weer hetzelfde binne kwam vallen net als de eerste 2x
Home sweet home
quote:Geheugensteuntje
Op donderdag 04 april 2002 22:46 schreef WheeleE iets, maar de sig viel Neejoh op...:
2x4=8. 6x5=30. naked women, naked girls, naked Buffy
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-04-2002 02:40]
quote:Okay even een overzichtje voor de duidelijkheid dan.
Op donderdag 04 april 2002 22:46 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft nu wel moeite om niet alles door elkaar te gaan gooien...buffy, angel, xander, willow, anya, tara, faith, en wie nog meer *zucht*
Kan voor sommigen een eventuele SPOILER bevatten!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Buffy - Goodguys
- Buffy
- Giles
- Willow
- Xander
- Dawn
- Anya
- Tara
- Spike
Buffy - Badguys
- Harmony
- Professor Walsh
- Adam
- Glory / Ben
Angel - Goodguys
- Angel
- Cordelia
- Wesley
- Charles
Angel - Badguys
- Lindsey
- Lilah
- Darla
- Drusilla
- Faith
Hopelijk helpt dit een beetje om de boel uit elkaar te houden.
Edit: Even spoiler alert er bij gezet.
quote:Thanks! Dat scheelt
Op vrijdag 05 april 2002 08:02 schreef CJ het volgende:[..]
Okay even een overzichtje voor de duidelijkheid dan.
.
.
.
<spoiler>
Hopelijk helpt dit een beetje om de boel uit elkaar te houden.Edit: Even spoiler alert er bij gezet.
Nejoh : afl. Earshot, als ze in de bibliotheek zitten, hoort Buffy Xander denken dattie zovel aan sex denkt. Hij probeert uit alle macht ergens anders aan te denken...dan komt mijn sig voorbij
quote:Als je nou eventjes die ene figuur van bad guys naar good guys verplaatst, waar ie trouwens thuishoort hoef je ook geen spoiler alert te plaatse.
Op vrijdag 05 april 2002 08:02 schreef CJ het volgende:[..]
Okay even een overzichtje voor de duidelijkheid dan.
Edit: Even spoiler alert er bij gezet.
quote:Volgens mij kan ik dan net zo goed nog wat meer mensen verplaatsen van Badguys naar Goodguys, afhankelijk van het feit of je alleen seizoen 4 volgt, of ook nog eens seizoen 5 volgt.
Op vrijdag 05 april 2002 09:29 schreef HiZ het volgende:[..]
Als je nou eventjes die ene figuur van bad guys naar good guys verplaatst, waar ie trouwens thuishoort hoef je ook geen spoiler alert te plaatse.
quote:zoals ik al in deel 4 schreef, dat is geen wonder want elk vrouwelijk persoon van ongeveer zijn leeftijd op Donna en Brenda na is zijn vriendin geweest.
Op vrijdag 05 april 2002 10:40 schreef Marble het volgende:
Ik zag Anya net op SBS6 in Beverly Hills 90210... Ze speelde de vriendin van Brandon Walsh.
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 08:51 schreef WheeleE het volgende:[..]
[..]
Neejoh : afl. Earshot, als ze in de bibliotheek zitten, hoort Buffy Xander denken dattie zovel aan sex denkt. Hij probeert uit alle macht ergens anders aan te denken...dan komt mijn sig voorbij
Aflevering van vandaag (Fear, itself), was een beetje een voorspelbare aflevering, maar wel enorm gaaf Vooral het einde
Beetje voorspelbaar dat dingen weer echt zouden worden met Halloween... Maar het einde was juist weer veeeeeel anders dan je verwacht:
Buffy What's it say?
Giles Actual Size...
Buffy Ow... En dan die die kop die ze trekt Zeeer gaaf
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-04-2002 20:45]
quote:Uhm, hij wil het origineel
Op zondag 07 april 2002 11:11 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
rechter muisklik, save picture as...
quote:Yepz... zonder letters that is
Op zondag 07 april 2002 12:29 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Uhm, hij wil het origineel
quote:idd erg mooi, zelfs haar neus staat er goed op, alleen die letters he. ik heb hem helaas niet maar mocht je hem vinden, ach dat is logisch
Op zondag 07 april 2002 15:03 schreef Neejoh het volgende:[..]
Yepz... zonder letters that is
quote:Liev propje of neit
Op zondag 07 april 2002 16:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat neusje maakt haar juist zo leuk.
quote:Yep
Op zondag 07 april 2002 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Maakt haar gezicht gewoon NET iets anders dan alle andere blonde popjes.
quote:Ik bedoelde eigenlijk dat ik het plaatje wilde hebben, mijn eerste reactie op het plaatje was dus: rechtermuisknop, save pictue as...
Op zondag 07 april 2002 12:29 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Uhm, hij wil het origineel
IKWYDLS is opgenomen tussen seizoen 1 en 2 en ze is in die film gewoon SUPERMOOI! Erg jammer.
quote:Stel je niet aan. Mensen worden ouder, en een eeuwig kinderkopje is echt niet altijd leuk hoor.
Op maandag 08 april 2002 09:31 schreef Gellarboy het volgende:
Voordat ik gister "24" ging kijken, kwam ik langs V8... Daar was toevallig "I know what you did last summer" bezig. Nou, die ging in premiere voordat Buffy in Nederland ooit begonnen was en die film triggerde mijn Gellar-obsessie. Ik had 'm al een tijdje niet meer gezien en nu pas viel het me op dat SMG inderdaad minder mooi geworden is naarmate de seizoenen vorderen.IKWYDLS is opgenomen tussen seizoen 1 en 2 en ze is in die film gewoon SUPERMOOI! Erg jammer.
En ik vinnut gewoon heerlijk hoe je dr (en ook de rest ofcouz)volwassen ziet worden...
quote:poedelhaar is maar 2/3 eps geweest dacht ik.
Op maandag 08 april 2002 11:24 schreef Mukie het volgende:
Dat klopt
Maar moet zeggen dat superlangehaar wat ze dus nu elke woensdag heeftStaat der errug goed...
Tenminste geen poedelhaar zoals eerder in Buffytopics beschreven staat...En ik vinnut gewoon heerlijk hoe je dr (en ook de rest ofcouz)volwassen ziet worden...
quote:een klein beetje vet om je botten wel
Op maandag 08 april 2002 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
een eeuwig kinderkopje is echt niet altijd leuk hoor.
"And what do we think about beer now ?"
"Beer foamy"
"As long as that's clear"
LOL
"Parker bad"
Vooral die laatste klap
quote:Niet lang genoeg dan ?
Op maandag 08 april 2002 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
poedelhaar is maar 2/3 eps geweest dacht ik.
quote:Jawel, maar om nou door die eps een generalisering te verkondigen...
Op maandag 08 april 2002 19:26 schreef Mukie het volgende:[..]
Niet lang genoeg dan ?
quote:Deed me een beetje denken aan een eerdere aflevering
Op maandag 08 april 2002 19:25 schreef Mukie het volgende:
Over poedelhaar gesproken ..."And what do we think about beer now ?"
"Beer foamy"
"As long as that's clear"LOL
"Parker bad"
Vooral die laatste klap
Maar ik vond vandaag echt een van de betere afleveringen, al is het alleen maar om die gezichts uitdrukkingen! En zag dat eerste gevecht
quote:LOL
Op maandag 08 april 2002 22:02 schreef HiZ het volgende:
Jezus zeg, wat een slappe aflevering vanavond.
Ben ik btw de enige die dat haar bij Buffy wel gaaf vond? Ik mocht dat wilde gedoe wel
quote:Ik ook
Op maandag 08 april 2002 22:59 schreef Neejoh het volgende:Ben ik btw de enige die dat haar bij Buffy wel gaaf vond? Ik mocht dat wilde gedoe wel
maar ik vond het opeens wel enorm lang dat haar... was in de vorige eps toch nog niet?
quote:mensen mogen ouder worden, maar ze wordt wat erg mager (in sommige shots te) en het haar is niet altijd even top. Het erg lichtblonde van een van die FHM-shoots is gewoon lelijk. Dat zijn de momenten dat ik haar gewoon echt niets vind.
Op maandag 08 april 2002 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Stel je niet aan. Mensen worden ouder, en een eeuwig kinderkopje is echt niet altijd leuk hoor.
Deel komt ook door haar rol natuurlijk, als ze geen zin heeft in slayer zijn, vriendje weggaat, iets anders aan de hand is, kan ze natuurlijk niet de SMG zijn die ik graag zie.
quote:Gewoon humor aflevering met wat terugkeer naar de fire en tree ervaringen.
Op maandag 08 april 2002 22:59 schreef Neejoh het volgende:
LOLIk vond hem wel gaaf
Geen sterk verhaal, maar wel gaaf gespeeld enzowBen ik btw de enige die dat haar bij Buffy wel gaaf vond? Ik mocht dat wilde gedoe wel
Nee joh, neejoh je bent niet de enige die het leuk vond en het haar ook erg goed vond staan.
Leuke scene's: Buffy met t.v. (I want people!), en de al genoemde 'Beer foamy'. Verder een te klein gegeven om een hele ep mee te vullen.
Overigens, wie is de zangeres van dat bandje, en gaan we die nog vaker zien? Die was niet geheel vervelend om naar te kijken
quote:Kan d'r nog wel 10 noemen
Op dinsdag 09 april 2002 01:10 schreef TimberWolf het volgende:
[..]Leuke scene's: Buffy met t.v. (I want people!), en de al genoemde 'Beer foamy'. Verder een te klein gegeven om een hele ep mee te vullen.
[..]
Errug
( [me] laat duidelijk blijken een man te zijn )
quote:Ja hoor die krijg je nog een paar keer te zien
Overigens, wie is de zangeres van dat bandje, en gaan we die nog vaker zien? Die was niet geheel vervelend om naar te kijken
Yes, ben eindelijk begonnen met het tv-seriesgedeelte op mn site. Een deel is ofcouz alleen maar over BtVS
quote:Geinig weetje: deze chick, much like onze favoriete ex-demon Anya, is een voormalig Beverly Hills 90210 personage. Ze speelde een randgroepfiguur die door Kelly werd opgevangen. Uiteindelijk begon ze Kelly te imiteren en te stalken, Single White Female revisited, zeg maar...
Op dinsdag 09 april 2002 08:30 schreef Mukie het volgende:[..]
Ja hoor die krijg je nog een paar keer te zien
Maar ik zal maar niet verklappen wat er allemaal gaat gebeuren... Takes the fun out of it enzo...
quote:Gaat dit over, ehm... Hoe heet dat kreng?.... Veruca!!
quote:Jups
Op dinsdag 09 april 2002 10:13 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Gaat dit over, ehm... Hoe heet dat kreng?.... Veruca!!
quote:Um, Emma Caulfield speelde de vriendin en ik meen verloofde van Brandon, ze was geheel samenhangend en heeft Kelly nooit gestalkt, die stalker was een hoogblondje, met wel een bekend hoofd maar ik weet niet precies wie...
Op dinsdag 09 april 2002 08:54 schreef Pleb het volgende:[..]
Geinig weetje: deze chick, much like onze favoriete ex-demon Anya, is een voormalig Beverly Hills 90210 personage. Ze speelde een randgroepfiguur die door Kelly werd opgevangen. Uiteindelijk begon ze Kelly te imiteren en te stalken, Single White Female revisited, zeg maar...
quote:Volgens mij is Veruca wel die meid die Kelly heeft ontmoet in de drugkliniek en later heeft opgenomen in huis.
Op dinsdag 09 april 2002 13:42 schreef thezeppo het volgende:[..]
Um, Emma Caulfield speelde de vriendin en ik meen verloofde van Brandon, ze was geheel samenhangend en heeft Kelly nooit gestalkt, die stalker was een hoogblondje, met wel een bekend hoofd maar ik weet niet precies wie...
quote:* hele diepe zucht * WELL DUH! Emma Caulfield is Anya en die speelde de vriendin van Brandon, dat is hier pas een stuk of 80 keer ter sprake gekomen.
Op dinsdag 09 april 2002 13:42 schreef thezeppo het volgende:[..]
Um, Emma Caulfield speelde de vriendin en ik meen verloofde van Brandon, ze was geheel samenhangend en heeft Kelly nooit gestalkt
quote:Die stalker was wel degelijk Veruca uit BTVS, zoals ik dus al zei een paar posts terug.
die stalker was een hoogblondje, met wel een bekend hoofd maar ik weet niet precies wie...
quote:zou kunnen, zou je op moeten zoeken... er staat me wel iets van bij
Op dinsdag 09 april 2002 13:46 schreef danosa het volgende:[..]
Volgens mij is Veruca wel die meid die Kelly heeft ontmoet in de drugkliniek en later heeft opgenomen in huis.
quote:En wat ben ik dan? Gekookte worst? Nou zeg
Op dinsdag 09 april 2002 10:12 schreef Gellarboy het volgende:
Oh my God, Beer Bad is echt de allergrootste Buffy drek die ooit is opgenomen. Ik vind het echt de al-ler slecht-ste Buffy uitzending OOIT! En iedereen hier vond 'm hartstikke leuk!
quote:The same. Hey, wat kan ik zeggen. Single white male, enzo
Op dinsdag 09 april 2002 10:13 schreef Gellarboy het volgende:
Gaat dit over, ehm... Hoe heet dat kreng?.... Veruca!!
Vanavond Buffy opnemen, want heel vervelend uit eten moet enzo Fijn de reclame doorspoelen!
quote:Iedereen, iedereen, iedereen... -5 generalisatie voor Gellarboy. Want een kut-ep was 't, vond ik, hoewel de kop van Giles bij "BUFFY STRONG" wel weer onbetaalbaar was.
Op dinsdag 09 april 2002 10:12 schreef Gellarboy het volgende:
Oh my God, Beer Bad is echt de allergrootste Buffy drek die ooit is opgenomen. Ik vind het echt de al-ler slecht-ste Buffy uitzending OOIT! En iedereen hier vond 'm hartstikke leuk!
Vanavond Wild at Heart, dan kunnen de zakdoeken weer tevoorschijn worden gehaald. Tussen twee () haakjes, het is natuurlijk wel volstrekt ongeloofwaardig dat iemand zo cool als Oz valt voor zo'n lauwe draak als Veruca, maar goed...
quote:Hoewel ik het al 3 afleveringen zie aankomen, zou dit best een spoiler kunnen zijn...
Op dinsdag 09 april 2002 14:21 schreef Pleb het volgende:
Vanavond Wild at Heart, dan kunnen de zakdoeken weer tevoorschijn worden gehaald. Tussen twee () haakjes, het is natuurlijk wel volstrekt ongeloofwaardig dat iemand zo cool als Oz valt voor zo'n lauwe draak als Veruca, maar goed...
quote:kerel je hebt gelijk... ik las te snel...
Op dinsdag 09 april 2002 14:04 schreef Pleb het volgende:[..]
* hele diepe zucht * WELL DUH! Emma Caulfield is Anya en die speelde de vriendin van Brandon, dat is hier pas een stuk of 80 keer ter sprake gekomen.
[..]Die stalker was wel degelijk Veruca uit BTVS, zoals ik dus al zei een paar posts terug.
aan de ene kant ben ik wel opgelucht dat ik toch niet zoveel over BH90210 weet...
quote:Spoiler? Volgens mij zag ik Oz gisteren een kwartier lang met z'n wolventong uit z'n mond naar dat trolletje op het podium staren, daar heb ik het over.
Op dinsdag 09 april 2002 14:24 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Hoewel ik het al 3 afleveringen zie aankomen, zou dit best een spoiler kunnen zijn...
quote:En toch ga ik niet spoilen !!!
Op dinsdag 09 april 2002 14:28 schreef Pleb het volgende:[..]
Spoiler? Volgens mij zag ik Oz gisteren een kwartier lang met z'n wolventong uit z'n mond naar dat trolletje op het podium staren, daar heb ik het over.
quote:Dat zeg ik ! Over het geheel genomen was het een kut-aflevering, maar bovenstaande moment was toch weer geniaal.
Op dinsdag 09 april 2002 14:21 schreef Pleb het volgende:[..]
Iedereen, iedereen, iedereen... -5 generalisatie voor Gellarboy. Want een kut-ep was 't, vond ik, hoewel de kop van Giles bij "BUFFY STRONG" wel weer onbetaalbaar was.
Giles was ook weer TOP, met die spelshow
quote:"That dinner-corner should have been mine!"
[b]
Giles was ook weer TOP, met die spelshow
Oz: "Buffy, I just want you to know..."
Buffy: "Now would be a good time for your trademark stoicism."
quote:Was dat niet "I couldve won that dinner-corner by now"?
Op dinsdag 09 april 2002 21:48 schreef Pleb het volgende:[..]
"That dinner-corner should have been mine!"
quote:Zou kunnen, deed het uit m'n hoofd.
Op dinsdag 09 april 2002 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Was dat niet "I couldve won that dinner-corner by now"?
Okee, wat nu volgt is technisch gezien spam, maar ik denk dat het toch wel ontopic is. De moderator moet het maar weghalen als het tegen de policy is...
Ik heb op m'n site een recensie van Blade II: Bloodlust geschreven waarin ik Blade met Angel vergelijk. Ik zeg in het stukje ook iets over de dagelijks vampierenkost op Net5 met een link naar dit topic. Misschien vinden de leute in dit topiek het geinig om te lezen.
quote:Met al die herhalingen van BH90210 komt het snel terug. Mijn broertje had toevallig de laatste ep gezien met haar en daardoor wist hij het. Dit soort tijdelijk rollen vergeet ik altijd weer snel. Wel een uniek iemand want geen relatie met Brandon.
Op dinsdag 09 april 2002 14:25 schreef thezeppo het volgende:aan de ene kant ben ik wel opgelucht dat ik toch niet zoveel over BH90210 weet...
Gisteren leuk, vandaag niet.
quote:Ik vind het echt jammer dat Oz uit de serie is
Op dinsdag 09 april 2002 20:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Oz was weer opperbest in zijn rol, en arme Will, alleen stom dat Oz er nu de schuld van krijgt.... Niemand wil zijn kant horen. Like hij er echt iets aan kon doen.Giles was ook weer TOP, met die spelshow
quote:Ow wist je dat nog niet? In America heet het niet eens meer Buffy, daar heet het al Scooby-gang! Alleen in Europa durven ze het nog niet aan, en noemen ze het nog een tijdje Buffy
Op woensdag 10 april 2002 01:14 schreef TimberWolf het volgende:
Hmm, beter als gister, want veel Willow (), en een redelijke plotline. Wel wat voorspelbaar. Wanneer gaat 'Buffy The Vampire Slayer' weer over Buffy, en vampieren, gaan?
kiddin'
Ik vind het niet raar dat het elke aflevering over Buffy gaat, dit geeft je een breeder plaatje zeg maar
quote:Ik ben bang dat Buffy nu meer richting toveren gaat dan slayen. Vooral nu het 'exit Oz, welcome Tara' is... oftewel.. 'goodbye straight, hello gay' gaat worden.
Op woensdag 10 april 2002 01:14 schreef TimberWolf het volgende:
Hmm, beter als gister, want veel Willow (), en een redelijke plotline. Wel wat voorspelbaar. Wanneer gaat 'Buffy The Vampire Slayer' weer over Buffy, en vampieren, gaan?
quote:
Op woensdag 10 april 2002 14:26 schreef Acathla het volgende:
I second that Neejoh...
quote:Hebben we Tara al gezien dan? Maar inderdaad, ben er ook een beetje bang voor... Vooral omdat iedereen roept dat season4 geen reet aan is, wat ik tot nu to volledig tegenspreek
Op woensdag 10 april 2002 15:39 schreef CJ het volgende:[..]
Ik ben bang dat Buffy nu meer richting toveren gaat dan slayen. Vooral nu het 'exit Oz, welcome Tara' is... oftewel.. 'goodbye straight, hello gay' gaat worden.
quote:Het probleem van season 4 is dat het algeheel een soortgelijke verhaal verandering ondergaat als de comic Spawn: het begint als een spannend iets, een zoektocht, maar eindigt al snel in een van de vele zijsporen...
Op woensdag 10 april 2002 16:39 schreef Neejoh het volgende:
Vooral omdat iedereen roept dat season4 geen reet aan is, wat ik tot nu to volledig tegenspreek
quote:Dûh... in welke grot heb jij de afgelopen paar weken geleefd?
Op woensdag 10 april 2002 16:39 schreef Neejoh het volgende:[..]
[..]Hebben we Tara al gezien dan?
Heb je nooit naar de zondagavondafleveringen gekeken (die nu inmiddels naar de woensdagavond zijn verplaatst)??
Dat zijn de afleveringen van seizoen 5 en daar is onze lesbische heks Tara al helemaal ingeburgerd.
Vanavond komt Riley lekker vaak in beeld.
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 10-04-2002 17:38]
quote:Nee nog niet. Vanavond is The Initiative. Pas zo'n 3 afleveringen later is Hush.
Op woensdag 10 april 2002 17:38 schreef Gellarboy het volgende:
Is Hush al geweest?
quote:Dank u!
Op woensdag 10 april 2002 17:39 schreef CJ het volgende:
Nee nog niet. Vanavond is The Initiative. Pas zo'n 3 afleveringen later is Hush.
Onmisbaar!
*zucht*
Nog een uur wachten op de volgende
quote:jah dûhhh..
Op woensdag 10 april 2002 17:35 schreef CJ het volgende:[..]
Dûh... in welke grot heb jij de afgelopen paar weken geleefd?
Heb je nooit naar de zondagavondafleveringen gekeken (die nu inmiddels naar de woensdagavond zijn verplaatst)??
Dat zijn de afleveringen van seizoen 5 en daar is onze lesbische heks Tara al helemaal ingeburgerd.
Vanavond komt Riley
lekker vaak in beeld.
Aflevering van vandaag was ook GAAAAAAF!!!!! Ik snap er gewoon echt geen reet van dat jullie Riley allemaal niet mogen! Tot nu toe mag ik die vent wel. Vind het tot nu toe wel een tof verhaal enz.
En nu word ineens een heleboel een stuk duiderlijker
quote:Ik vind Riley wel cool hoor! En ik vind hem vooral heel erg
Op woensdag 10 april 2002 20:17 schreef Neejoh het volgende:
Aflevering van vandaag was ook GAAAAAAF!!!!! Ik snap er gewoon echt geen reet van dat jullie Riley allemaal niet mogen! Tot nu toe mag ik die vent wel. Vind het tot nu toe wel een tof verhaal enz.
En nu word ineens een heleboel een stuk duiderlijker
* CJ moet nog even bijkomen van de aflevering van net
quote:tis bijna weer zover
Op woensdag 10 april 2002 20:13 schreef WheeleE het volgende:
"This never happened to me before...I'm only 123!"*zucht*
Nog een uur wachten op de volgende
Riley is niet cute !
Hijs aardig, maar dat wassut dan ook
Misschien komt het omdat ik al iets van de latere versies ken ?
quote:Ssst....strakkies begint t weer
Op woensdag 10 april 2002 20:34 schreef Mukie het volgende:[..]
And Spike is back
Godverdomme, wat is die vent toch gaaf qua spel.
quote:Nou, ik ken ook zo'n beetje alle afleveringen en ik blijf 'm cute vinden.
Op woensdag 10 april 2002 20:34 schreef Mukie het volgende:[..]
tis bijna weer zover
Riley is niet cute !
Hijs aardig, maar dat wassut dan ook
quote:HULDE! Giles en Xander waren gaaf
Op woensdag 10 april 2002 20:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Giles en Xander waren weer top, de manier waarop Willow het Rilley gebeuren behandelde was ook weer top!And Spike is back
Godverdomme, wat is die vent toch gaaf qua spel.
Eerst vond ik willow echt een beetje ..euuh... raar, nu vind ik d'r ge-wel-dig
Spike ruled big time!! Die vent heb best humor
edit: wat is een monloog???
[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 10-04-2002 23:49]
quote:Hij was wel erg voorspelbaar en zo vaak had ik die ep toch ook niet gezien.
Op woensdag 10 april 2002 23:13 schreef WheeleE het volgende:
Wat een waanzinnige monloog zeg! Buffy windt zo maar eventjes al die mensjes om haar vinger..meesterlijk!
Eerdere ep was er eentje om wat dingen duidelijk te maken maar niet een moet zien ep.
Wel mooi dat Spike back is, echt mijn favo nu cordi weg is.
quote:
Wat een waanzinnige monloog zeg! Buffy windt zo maar eventjes al die mensjes om haar vinger..meesterlijk!
quote:Waar de fuck hebben jullie het hier over
Op woensdag 10 april 2002 23:39 schreef Lamon het volgende:
Wat is die rerun-hell in de VS lang, zeg...
quote:Jij hebt de nieuwe aflevering nog niet gezien? De afleveringen van zondag zijn naar de woensdag verhuisd...
Op woensdag 10 april 2002 23:45 schreef Neejoh het volgende:[..]
[..]Waar de fuck hebben jullie het hier over
het is al laat
quote:Ik heb het geduld van dronken aardbei, dus ik moet gewoon up-to-date zijn buffy-wise. Wat betekent dat ik seizoen 6 via mijn PC-tje aan het volgen ben.
Op woensdag 10 april 2002 23:45 schreef Neejoh het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het hier overhet is al laat
Ben ik overigens de enige die Glory tegen wil en dank een enorm sexy uitstraling vind hebben? Of moet ik gewoon wat vaker koud douchen?
quote:Doe mij maar haar alter-ego.
Op woensdag 10 april 2002 23:55 schreef TimberWolf het volgende:
Ben ik overigens de enige die Glory tegen wil en dank een enorm sexy uitstraling vind hebben? Of moet ik gewoon wat vaker koud douchen?
quote:Klopt, ik heb voetbal gekeken (we hbb gewonnne
Op woensdag 10 april 2002 23:49 schreef WheeleE het volgende:[..]
Jij hebt de nieuwe aflevering nog niet gezien? De afleveringen van zondag zijn naar de woensdag verhuisd...
quote:jups dat was een erg goede monoloog...
Wat een waanzinnige monoloog zeg! Buffy windt zo maar eventjes al die mensjes om haar vinger..meesterlijk!edit: wat is een monloog???
Ben benieuwd wat Dawn gaat doen...
Ze weet nu immers dat ze erg belangrijk is...
En aangezien ze niet echt luistert enzo
quote:Angel heeft fikkie gestookt en Dru en Darla waren het brandhout
Op donderdag 11 april 2002 00:26 schreef Pleb het volgende:
Shit, kan iemand please heel kort vertellen wat er bij Angel is gebeurd? Confrontatie met Darla & Dru? Is het weer goed tussen Angel en Cordy, Wes & Gunn?
Angel gaat dr nog steeds in zn eentje op uit en de rest heeft een 2-koppige vuurspuwende draak verslagen.
ps die laatste fight om dat geld in Angel was wel erg lame (ze lieten gewoon nix zien, alleen dat het geld onder het bloed zat )
quote:
Op donderdag 11 april 2002 02:42 schreef Neejoh het volgende:[..]
Klopt, ik heb voetbal gekeken (we hbb gewonnne
), maar heb de hele reeks vanaf 20:30 opgenomen
Dus die ga ik morgen ff kijken.... Stom dat ik daar niet aan gedacht heb dat jullie daar over praatte
)
quote:Zal ik dan boven dat antwoord van mij daarnet spoiler zetten ?
Op donderdag 11 april 2002 08:34 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dan hou ik verder mijn mond. Veel plezier met kijken.
quote:En dat vind ik nou zo achterlijk! Seizoen 4 sucks!
Het is natuurlijk niet direct een supergeloofwaardige serie, maar hallo? Een volledig geoutilleerde commando eenheid onder de school? Hello? Ik ga voorlopig dus met de populaire mening mee dat seizoen 4 utter shite is, voorlopig.
Behalve een aantal afleveringen dan!
quote:Inderdaad duurt een beetje te lang! Zeker nu ik weet wat er zo'n beetje gaat gebeuren! Ik ben zo nieuwsgierig!
Op woensdag 10 april 2002 23:39 schreef Lamon het volgende:
Wat is die rerun-hell in de VS lang, zeg...
quote:Hear hear! Feit blijft dat het gewoon een leuke serie is. Is het uberhaupt geloofwaardig dat er een geheim genootschap mensjes begeleid in het doden van vampiers??
Op donderdag 11 april 2002 10:20 schreef Gellarboy het volgende:
Vampieren, reuzenslangen en bier dat mensen terugbrengt naar de Oertijd vind ik niet veel meer geloofwaardig dan een commando eenheid onder de school.
quote:I think we already covered that with the 'giant snake' part.
Op donderdag 11 april 2002 10:47 schreef WheeleE het volgende:
Is het uberhaupt geloofwaardig dat er een geheim genootschap mensjes begeleid in het doden van vampiers??
quote:Het is geen 'school', maar een universiteit.
Het is natuurlijk niet direct een supergeloofwaardige serie, maar hallo? Een volledig geoutilleerde commando eenheid onder de school? Hello? Ik ga voorlopig dus met de populaire mening mee dat seizoen 4 utter shite is, voorlopig.
quote:Klein en toch zeer bescheiden schopje
Op woensdag 10 april 2002 17:57 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dank u!
ALLEMAAL HUSH IN DE AGENDA ZETTEN!Onmisbaar!
Verder moet seizoen 4 het imho hebben van de grappige stukken in een aflevering. Over het geheel genomen ben ik er niet erg kapot van, maar always look on the bright side of life... S4 heeft gewoon grappige stukken d'r in zitten.
En Hush ... tsja... nuff said
quote:Done
Op woensdag 10 april 2002 17:57 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dank u!
ALLEMAAL HUSH IN DE AGENDA ZETTEN!Onmisbaar!
Ik bedoel, ik dacht altijd dat Spike 1 of ander piraat of crimineel was voordat ie gebeten werdt... tot kort geleden.
quote:Angel was een nog thuiswonende nietsnut. Zijn vader haatte hem. Hij was elke avond dronken, versierde vrouwen en werd in elkaar geslagen (of hij sloeg zelf iemand in elkaar). Een lowlife.
Op donderdag 11 april 2002 17:35 schreef Romano het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor persoon Angel was voordat hij Vamp werdt?
"I came, I conquered,...... I felt really bad about it."
" Oh, someone put a stake in me."
"Hey! Watch the heart!"
Machtig!!
quote:Dat zeg ik. Het is geen geloofwaardige serie. Hoeft ook niet. Suspension of disbeleif enzo. Maar een commandoeenheid?
Op donderdag 11 april 2002 10:20 schreef Gellarboy het volgende:
Vampieren, reuzenslangen en bier dat mensen terugbrengt naar de Oertijd vind ik niet veel meer geloofwaardig dan een commando eenheid onder de school.
quote:Nee, maar dat ben ik bereid te accepteren. Dat kost niet al te veel moeite. Maar dat de hele kelder van de school ingericht is al vampier-opslag-en-omkat installatie, en dat dat vervolgens noooooit opgemerkt is vind mijn fantasie toch wat moeilijker te pruimen.
Op donderdag 11 april 2002 10:47 schreef WheeleE het volgende:
Hear hear! Feit blijft dat het gewoon een leuke serie is. Is het uberhaupt geloofwaardig dat er een geheim genootschap mensjes begeleid in het doden van vampiers??
quote:'Giant snake part'? How rude.
Op donderdag 11 april 2002 11:47 schreef Gellarboy het volgende:
I think we already covered that with the 'giant snake' part.
Anywho, vandaag was weer een aardige aflevering. Goeie dialoog, enzo. En Spike als speldenkussen was weer helemaal goed
quote:Dat is dus net zoiets als Spike was. Ook een niets nut alleen probeerde hij dichter te zijn en had iets meer geluk met zijn afkomst. Al leverde dat weinig op.
Op donderdag 11 april 2002 19:54 schreef Gellarboy het volgende:Angel was een nog thuiswonende nietsnut. Zijn vader haatte hem. Hij was elke avond dronken, versierde vrouwen en werd in elkaar geslagen (of hij sloeg zelf iemand in elkaar). Een lowlife.
Dru moet irl toch vrij vaag zijn geweest. Aangezien er altijd wat tussen pre-vamp en vamp zit wat ze gemeen hebben. Als zie ik dat bij spike pre-chip niet echt.
quote:Hey, let op de leestekens alsjeblieft!
Op donderdag 11 april 2002 21:26 schreef TimberWolf het volgende:
'Giant snake part'? How rude.
quote:Pffff, dat is zekerrr kut! Super aflevering! "Hey! Watch the heart will ya!"
Op donderdag 11 april 2002 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:
K.U.T.... gemist...
Spike: You won. All Right? You came in and you killed them and you took their land. That's what conquering nations do. It's what caesar did, and he's not going around and saying, "I came, I conquered, I felt really bad about it." The history of the world isn't people making friends. You had better weapens, and you massacred them. End of story!.
MEERSTERLIJK!!!!!! Die vent heeft echt humor
"If I miss this episode, I'll.."
-"You'll do WHAT?! LICK me to death?"
quote:Spike for Pres.
Op vrijdag 12 april 2002 00:02 schreef Neejoh het volgende:[..]
Pffff, dat is zekerrr kut! Super aflevering! "Hey! Watch the heart will ya!"
Spike: You won. All Right? You came in and you killed them and you took their land. That's what conquering nations do. It's what caesar did, and he's not going around and saying, "I came, I conquered, I felt really bad about it." The history of the world isn't people making friends. You had better weapens, and you massacred them. End of story!.
MEERSTERLIJK!!!!!!
Die vent heeft echt humor
quote:Agree... Spike for President
Op vrijdag 12 april 2002 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Spike for Pres.
"I still got Buffy-taste on my lips!"
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 20:38 schreef Pleb het volgende:
Xander: "Can I be blind too?"
Ben er nogsteeds niet achter waarom season4 kut moet zijn! Tot nu toe waren de afleveringen allemaal gaaf!!
Nog wat meer quotes:
Spike: "I'm chained in a bathtub drinking pig's blood from a novelty mug. Doesn't rate huge in the Zagat's guide."
Buffy (commenting on the Lesbian Alliance poster Riley just hung): Is there something you want to tell me?
Riley: What? Oh, yes. I am a lesbian.
Buffy: Well, it's good that you're so open about it.
Giles: We can't let you go until we're sure that you're impotent or —
Spike: Hey!
Giles: Sorry, poor choice of words. Until we know that you're...
Buffy: Flaccid?
Spike: You are one step away, missy!
Buffy: Giles help! He's gonna scold me!
Spike: Passions is on! Timmy's down the bloody well, and if you make me miss it I'll —
Giles: Do what? Lick me to death?
Buffy: Honey, we need to talk about the invitations. Now, do you want to be 'William the Bloody' or just 'Spike,' because either way it's gonna look majorly weird.
Spike: Whereas the name 'Buffy' gives it that touch of classic elegance.
Buffy: What's wrong with 'Buffy'?
Giles: Ah, such a good question.
De scene met de rat-heks-rat op het bed deed me helaas bijna moeten rennen naar een nieuwe onderbroek. Fantastisch Ik denk dat ik gewoon maar hier ophoudt met kijken, op het hoogtepunt...
quote:Ik niet hoor
Op zaterdag 13 april 2002 00:57 schreef TimberWolf het volgende:
Ik moet toegeven, deze aflevering was effing brilliant! Ik heb werkelijk in een deuk gelegenEn waarom plaatst niemand Anya quotes? Anya is helemaal geweldig
De scene met de rat-heks-rat op het bed deed me helaas bijna moeten rennen naar een nieuwe onderbroek. Fantastisch
Ik denk dat ik gewoon maar hier ophoudt met kijken, op het hoogtepunt...
edit:
Op zaterdag 13 april 2002 00:57 schreef TimberWolf het volgende:
De scene met de rat-heks-rat op het bed deed me helaas bijna moeten rennen naar een nieuwe onderbroek.
Amy was cool. Die kon tenminste toveren en die kreeg dan van zulke mooie zwarte oogjes.
"Hush" is overigens ooit genomineerd voor een Emmy award (maar heeft 'm niet gewonnen). Dit is kwalitatieve televisie mensen, WATCH IT!
quote:rechtermuisknop -> save as
Op zondag 14 april 2002 12:55 schreef Gellarboy het volgende:
Hey, the_tWiStEr, je hebt het uitzendschema weggehaald.
Maar ik zal maandag zeker kijken, ik hoor van iedereeen dat hij super goed is, ben benieuwd
quote:Weggehaald
Op zondag 14 april 2002 12:55 schreef Gellarboy het volgende:
Hey, the_tWiStEr, je hebt het uitzendschema weggehaald.
//edit
Idd, 'k was ff aan het opruimen op m'n server en ik dacht dat die file een SMG foto was
Als iemand hem nog heeft, zou je hem dan misschien even kunnen mailen (zie profile) , dan zet ik hem terug
quote:Waar zie je dat?
Op zondag 14 april 2002 12:51 schreef Gellarboy het volgende:
De eerst volgende uitzending is nu dus "Hush".
quote:Afgelopen vrijdag is Something blue geweest en komt maandag dus Hush! Enne kijken iedereen! Deze is zo goed!
Op zondag 14 april 2002 21:00 schreef RAILGUNNER het volgende:[..]
Waar zie je dat?
Als ik op teletekst kijk, zie ik bij morgen geen "Hush" staan, de hele week trouwens niet.
quote:had ik de vlag uit moeten hangen.
Op zondag 14 april 2002 18:40 schreef Neejoh het volgende:
Sarah Michelle Gellar is vandaag 25jr geworden![]()
Congratz to Sarah
Wel mooi dat ze op haar verjaardag een dagje vrij heeft gekregen van Net 5.
quote:Yep! Dan kunnen ze vanaf nu dus weer zondag uit gaan zenden ipv woensdag
Op zondag 14 april 2002 21:37 schreef fisico het volgende:[..]
had ik de vlag uit moeten hangen.
Wel mooi dat ze op haar verjaardag een dagje vrij heeft gekregen van Net 5.
quote:Op mijn VHS box van seizoen 4.
Op zondag 14 april 2002 21:00 schreef RAILGUNNER het volgende:
Waar zie je dat?
quote:Dan zijn ze weer aan het kloten op TV.
Als ik op teletekst kijk, zie ik bij morgen geen "Hush" staan, de hele week trouwens niet.
quote:Sorry, mijn quote-knopje doet ineens zo raar
Op maandag 15 april 2002 00:09 schreef Gellarboy het volgende:
kloten op TV.
Ik ga gewoon morgen weer lekker voor de tv zitten, en fijn Buffy kijken. Alsof ik iets beters te doen heb...
quote:Met kloten op TV is ook niks mis hoor.
Op maandag 15 april 2002 00:19 schreef TimberWolf het volgende:
Sorry, mijn quote-knopje doet ineens zo raar
quote:
Op maandag 15 april 2002 07:05 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Met kloten op TV is ook niks mis hoor.
quote:wel man
Op maandag 15 april 2002 07:05 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Met kloten op TV is ook niks mis hoor.
quote:"Ik heb niets tegen sex op t.v. Ik val er alleen zo snel af!"
Op maandag 15 april 2002 13:03 schreef Neejoh het volgende:[..]
wel man
Veel te klein...
quote:Volgens teletekst komt vandaag de aflevering "Crush" op tv. Is dit een typo of is er dit seizoen een aflevering die zo heet?
Op maandag 15 april 2002 00:09 schreef Gellarboy het volgende:
Op mijn VHS box van seizoen 4.
quote:net 5 is dom! Ze vertalen ook alles verkeerd!
Op maandag 15 april 2002 17:33 schreef RAILGUNNER het volgende:[..]
Volgens teletekst komt vandaag de aflevering "Crush" op tv. Is dit een typo of is er dit seizoen een aflevering die zo heet?
Maar wat studeren Buffy en Willow eigenlijk?
Can't even shout
Can't even cry
The Gentlemen are coming by
Looking in windows
Knocking on doors
They need to take seven
And they might take yours
Can't call to mom
Can't say a word
You're gonna die screaming
But you won't be heard
quote:Ik vond hem zwaar phat
Op maandag 15 april 2002 19:30 schreef Gellarboy het volgende:
En? Wat vonden jullie ervan, van deze aflevering met 23 minuten zonder spraak?
Leukste stukjes:
- Xander en Anya maken ruzie: "This isn't a relationship," zegt ze tegen hem. "You don't need me. All you care about is lots of orgasms."
- Giles zegt dat er een vriendin langs komt. Anya: "An orgasm friend?"
- "In case of emergency, use stairway."
- What do they want? En dan Willow in haar gebruikelijk "Oh oh.. I know!"-stijl wijzend naar haar borst. Xander: "Boobies?"
- Xander: "How do we kill them"
Buffy begint op en neer te pompen met haar hand. De rest van de groep kijkt haar vol verbazing aan... Snel pakt ze haar tasje en haalt er een staak uit en maakt dezelfde beweging.
Het was weer lachen.
Je hebt niet gezien hoe mooi de visuele effecten zijn? Of de grime? Of het verhaal uberhaupt? Heb je naar de score geluisterd? Constant kippenvel!
Ja, sorry, maar ik vind dit echt ma-gi-straal!
Maar je hebt gelijk. Deze aflevering zat niet alleen qua filmtechnische snufjes goed in elkaar, ook de afwisselingen zaten goed in elkaar. Dan weer een rustig stukje, dan weer dromerig, dan weer actie, dan weer normaal etc, zonder dat er afbreuk aan het verhaal wordt gedaan. En morgen natuurlijk het vervolg op de laatste scene in Doomed.
Zo mogen er wel meer zijn, al blijft een andere aflevering toch echt mijn favo. Als die geweest is merken jullie het snel zat.
Way to go Net5!
quote:precies! die kale kerels waren cool gedaan, alleen waarom die domme zombies ofzo er nou bij moesten, dat verpeste het een beetje...
Op maandag 15 april 2002 21:07 schreef WheeleE het volgende:
Hij was strak! Stoere mannetjes..errug creepy. En natuurlijk de woordgrapjes...ook lollig.Way to go Net5!
quote:Weet niemand het?
Op maandag 15 april 2002 18:44 schreef Marble het volgende:
Maar wat studeren Buffy en Willow eigenlijk?
quote:Geen flauw idee...in ieder geval psychologie. Wat gebeurd er eigenlijk als ze over een tijde op die school klaar zijn? Gaat de serie dan nog door?
Op maandag 15 april 2002 22:01 schreef Marble het volgende:[..]
Weet niemand het?
quote:mmmz ik wou net vragen : is de serie eigenlijk al gestopt?
Op maandag 15 april 2002 22:04 schreef WheeleE het volgende:[..]
Geen flauw idee...in ieder geval psychologie. Wat gebeurd er eigenlijk als ze over een tijde op die school klaar zijn? Gaat de serie dan nog door?
quote:volgens mij niet. In Nederland is seizoen 5 de nieuwste, in Amerika wordt seizoen 6 uitgezonden (als ik t goed heb onthouden..)
Op maandag 15 april 2002 22:05 schreef LoekB het volgende:[..]
mmmz ik wou net vragen : is de serie eigenlijk al gestopt?
quote:mmz, op kazaa vindt ik : buffy dies, final episode... ben hem nu aant downen, ik kijk hem straks alsie klaar is.
Op maandag 15 april 2002 22:11 schreef WheeleE het volgende:[..]
volgens mij niet. In Nederland is seizoen 5 de nieuwste, in Amerika wordt seizoen 6 uitgezonden (als ik t goed heb onthouden..)
(allebei trouwens...)
quote:Dan..vette spoiler!
Op maandag 15 april 2002 22:17 schreef LoekB het volgende:[..]
mmz, op kazaa vindt ik : ***************... ben hem nu aant downen, ik kijk hem straks alsie klaar is.
quote:Vette nep bedoel je.
Op maandag 15 april 2002 22:22 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dan..vette spoiler!
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:22 schreef Marble het volgende:[..]
Vette nep bedoel je.
quote:Dat is niet de final. Buffy loopt nog steeds in amerika.
mmz, op kazaa vindt ik : buffy dies, final episode... ben hem nu aant downen, ik kijk hem straks alsie klaar is.
[Dit bericht is gewijzigd door DJP op 15-04-2002 23:28]
quote:gelukkig!
Op maandag 15 april 2002 22:27 schreef DJP het volgende:[..]
Dat is niet de final. Buffy loopt nog steeds in amerika.
Je bent de laatste aflevering van seizoen 5 aan het downen.
In seizoen 6 komt ze terug uit de hemel. (ja echt)
Tis dat ik de spoilers al kende... anders had ik jullie toch ff de huid vol gescholde...
dus edit ze ff ofzo voor andere mense... want ik denk dat de meeste season 4 en 5 alleen maar volgen...
thnx (or not)
quote:Echt waar, ik had het niet meer
Op maandag 15 april 2002 19:38 schreef CJ het volgende:
Hij was weer lekker.En Buffy was ook erg cool.
Leukste stukjes:
- Xander en Anya maken ruzie: "This isn't a relationship," zegt ze tegen hem. "You don't need me. All you care about is lots of orgasms."
- Giles zegt dat er een vriendin langs komt. Anya: "An orgasm friend?"
- "In case of emergency, use stairway."
- What do they want? En dan Willow in haar gebruikelijk "Oh oh.. I know!"-stijl wijzend naar haar borst. Xander: "Boobies?"
Buffy begint op en neer te pompen met haar hand. De rest van de groep kijkt haar vol verbazing aan... Snel pakt ze haar tasje en haalt er een staak uit en maakt dezelfde beweging.Het was weer lachen.
Dit is weer een top3 notering voor Hush ALLES was gewoon goed!
Dat einde was ook gaaf
Riley: "Well i guess we have to talk..."
Buffy: "I guess we do"................................................
quote:ik hem het al gewijzigd,
Op maandag 15 april 2002 22:45 schreef Aero het volgende:
De spoilers vliege hier weer over en weer...Tis dat ik de spoilers al kende... anders had ik jullie toch ff de huid vol gescholde...
dus edit ze ff ofzo voor andere mense... want ik denk dat de meeste season 4 en 5 alleen maar volgen...
thnx (or not)
[Dit bericht is gewijzigd door DJP op 15-04-2002 23:39]
En ja, die aflevering van vandaag was cool !
Overigens had ik de chase van Willow en hoeheetze aanzienlijk spannender gevonden zonder de op dat moment wat pompeuze muziek. Verder paste het overal, behalve daar.
1 ding snap ik niet. Waarom had Giles een radio mee naar zijn 'presentatie'?
quote:12 klopt, omdat het pas het eerste seizoen was... moest er nog gekeken worden of het publiek het leuk vond (en duh... natuurlijk
Op dinsdag 16 april 2002 01:01 schreef Funnie het volgende:
Weeet iemand eigenlijk hoeveel afleveringen seizoen 1 heeft?
Ik kom tot 12. Terwijl de volgende seizoenen veel meer afleveringen hebben.En ja, die aflevering van vandaag was cool !
normale seizoenen zijn gewoon 22 eps.
quote:Seizoen 6 dan?
Op dinsdag 16 april 2002 01:33 schreef Aero het volgende:[..]
12 klopt, omdat het pas het eerste seizoen was... moest er nog gekeken worden of het publiek het leuk vond (en duh... natuurlijk
)
normale seizoenen zijn gewoon 22 eps.
Nog een paar afleveringen en dan heb ik alles kompleet.
Thnx voor het antwoord
quote:Season 6 is nog maar tot 17 uitgezonde... gaat binnenkort geloof ik weer verder... (en zal dus wel tot 22 doorgaan
Op dinsdag 16 april 2002 01:37 schreef Funnie het volgende:[..]
Seizoen 6 dan?
Die kan ik maar vinden tot 17... Maar misschien omdat ze dan nog niet verder zijn ... oke.. ik weet genoegNog een paar afleveringen en dan heb ik alles kompleet.
Thnx voor het antwoord
quote:Het was een sprookje, en Giles kennende moet het wel een beetje in die sfeer blijven
Op dinsdag 16 april 2002 01:06 schreef TimberWolf het volgende:
Kee, net op video gezien. Helemaal goed! Die permanente glimlach van 'the Gentlemen', die uitdrukkingOverigens had ik de chase van Willow en hoeheetze aanzienlijk spannender gevonden zonder de op dat moment wat pompeuze muziek. Verder paste het overal, behalve daar.
1 ding snap ik niet. Waarom had Giles een radio mee naar zijn 'presentatie'?
quote:Check dan dit nog ff
mmz, op kazaa vindt ik : final episode... ben hem nu aant downen, ik kijk hem straks alsie klaar is.
quote:bron
Marti Noxon, Executive Co-Producer en schrijver van de serie werd laatst gevraagd of het zevende seizoen dat momenteel in voorbereiding is het laatste seizoen zal zijn van de slayer."We zeiden eerder al dat het vijfde seizoen de laatste zou zijn, dus zeg nooit nooit, ik heb nog steeds het gevoel dat we nieuwe verhalen brengen"
Ook vertelde ze dat ze de laatste tijd meer mag bepalen waar het verhaal naar toe gaat, omdat Joss daar niet zoveel tijd meer voor heeft.
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:38 schreef CJ het volgende:
Buffy begint op en neer te pompen met haar hand. De rest van de groep kijkt haar vol verbazing aan... Snel pakt ze haar tasje en haalt er een staak uit en maakt dezelfde beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |