Reactie: "Ik kreeg meerdere fouten terug toen ik een mail had verzonden."?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kreeg afgelopen week dit mailtje:
[..]
Je bent pas 40 Lien!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:33 schreef Lienekien het volgende:
En dan weer berichten over het optrekken van de pensioengerechtigde leeftijd.
Precies. Ik ga pas over een jaar of dertig met pensioen, dus dat is teruggeëxtrapoleerd alsof ik in 1979 iets zinnigs over mijn economische positie van nu had kunnen zeggen. Ik geloof daar ook niet zo in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef Z het volgende:
[..]
Je bent pas 40 Lien!
Bovendien is gebleken dat 'men' nauwelijks de toekomst kan voorspellen, de krediet crisis kwam ook uit het niets.
Dat is toch een heel positief bericht?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:33 schreef Lienekien het volgende:
En dan weer berichten over het optrekken van de pensioengerechtigde leeftijd.
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is toch een heel positief bericht?
Als van uitstel maar geen afstel komt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is toch een heel positief bericht?
quote:Beste collega’s,
Hierbij wil ik mij aansluiten bij de woorden van X. Helaas kan ik niet komen. Overigens wil ik in alle vriendelijkheid nog toevoegen dat een imperatieve toon niet helpt het gewenste doel te bereiken.
Hartelijke groet,
Y
Er is ook een drankkabinet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef Gellius het volgende:
Misschien heeft IR nog een vacature in zijn bibliotheek, thaleia!
Van harte!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
Het huis is verkocht.
New Age, Velvet Underground Live 1969 version.quote:Looking at my hands today
Look to me that they're made of ivory
I had a funny call today
Someone died and someone married
(...)
It's the beginning of a new age
It's the beginning of a new age
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |