Twee nachtjes in een B&B, op twee uur rijden. Dat zou een paar maanden geleden al, maar toen was mijn minnaar een beetje onhandig met een onhandige machine.quote:
Yep, New England.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Ah, jullie zijn echt van die wereldreizigers. Vorig jaar ook Noord-Amerika, toch?
Ja klopt, dat doen ze helemaal niet gek. Maar het is toch nog echt wel iets anders om gewoon lekker in near-native Engels te kunnen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
De meeste Grieken spreken prima Engels hoor, ook op de eilanden die minder toeristisch zijn.
Is het geen ander spul? Veel steviger enzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef k_man het volgende:
Ja, ben benieuwd.
En marmoleum is een merknaam van linoleum.
Diverse pompoen- en squash-soorten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:31 schreef ShadyLane het volgende:
(Dank. )
Wat liggen daar voor dingen op de grond in dat openluchtmuseum?
Zeg goochemerd, moet jij niet surveilleren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:42 schreef ShadyLane het volgende:
Leuk dat dat Thousand Islands-gebied naar een dressing vernoemd is!
Heb ik geen moeite mee hoor. Pittoresk is mooi, restaureren is goed, mits kundig, en dat er dan vanzelf toeristen komen, tja, dat is niet zo raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef NoCigar het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Frollo het volgende:
Brugge, tof!
[/quote
Ja, het is mooi, maar soms een beetje té, als je begrijpt wat ik bedoel: té gerestaureerd, té pittoresk, té op toeristen gericht. Detailkritiek natuurlijk, anders gingen we wel naar Charleroi of zo.
Ik vind dat een redelijk salaris, zeker voor 32 uur, maar zou er geen 200 km/dag voor rijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef sigme het volgende:
Psst; vinden jullie een nettoloon van rond de 2400 voor 32 uur werk (in dat bedrag zit ook de reiskostenvergoeding, 200km per werkdag) belachelijk? Laag? Hoog?
Kan je niet in zo'n geile overheidsonderzoekscommissie van het een en ander gaan zitten dat je gewoon thuis je werkjes doet en dan eens in de twee maanden naar Chamonix of Tel Aviv of Leuven of Edinburgh of waar dan ook naartoe moet? Dat heeft zo z'n charme, denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef LXIV het volgende:
Anderzijds zou ik voor 1400 euro netto per maand gerust een hele leuke droomjob in Boxtel willen doen 32 uur per week.
Ik haat forenzen in de file. Weinig haat ik meer dan dat.
De hele dag thuis mijn werkjes doen lijkt me niet zo tof. Het liefste oudehoer ik met collega's of ga met ze voetballen ofzo. Dat beperkt mijn potentiele werkomgeving eigenlijk tot mijn huidige werkgever, defensie. Er is geen enkel ander bedrijf waar je zowat dagelijks mag voetballen onder werktijd en ook lekker kunt ouwehoeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Kan je niet in zo'n geile overheidsonderzoekscommissie van het een en ander gaan zitten dat je gewoon thuis je werkjes doet en dan eens in de twee maanden naar Chamonix of Tel Aviv of Leuven of Edinburgh of waar dan ook naartoe moet? Dat heeft zo z'n charme, denk ik.
In mijn sector loopt de betaling zo belachelijk uiteen voor hetzelfde werk, dat dat een onbruikbare maat is. Bij atos kreeg ik een tijd dit niet eens bruto, bij de laatste klus (half freelance) was het nettobedrag wel 1000 euro hoger en echt freelance levert 5000 netto/mnd op (of meer).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:01 schreef ShadyLane het volgende:
Ah, je hebt een concreet aanbod gehad? Ik kan van zo'n bedrag voor zo weinig uur alleen maar dromen, dus ik vind het paradijselijk hoog. Maar of het acceptabel is voor jouw sector, met jouw werkervaring....no clue
Hmm, geen vermeldingen in de Gouden Gids onder die noemer. Wat ga je er voor werk doen, als het doorgaat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 06:50 schreef sigme het volgende:
Het is een woekkerrentekredietverstrekker.
Software testen, dat is mijn professie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 07:24 schreef dvr het volgende:
[..]
Hmm, geen vermeldingen in de Gouden Gids onder die noemer. Wat ga je er voor werk doen, als het doorgaat?
Ga je onderhandelen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:27 schreef sigme het volgende:
Ik zou nog kunnen gaan onderhandelen over het aanbod, en ik heb nog een tweede sollicitatie lopen (vorige week op gesprek geweest). Ik kan er nu nog over twijfelen, als ik eenmaal de knoop doorhak ga ik niet met terugwerkende kracht opnieuw weifelen.
Ik houd nu elke maand ongeveer 800 euro over. Van dat geld betaal ik mijn boeken, kleding en gadgets en spaar ik een deel. Straks ga ik 270 euro per maand meer aan huur betalen. Dan houd ik dus 530 euro per maand over. Dat vind ik nog steeds veel.quote:Ik vind jouw White Lodge wel echt zeer chique, maar ook vreselijk prijzig, zeker als ik jouw verdiensten nu zie. Misschien leef ik verhoudingsgewijs wel niet eens zo sober.
Ik denk dat ik afwacht of solliciatie 2 maandag wat van zich laat horen, en ga vragen of er onderhandelruimte is, en zo nee/nee, ermee akkoord ga.quote:
¤530 over lijkt me genoeg.quote:[..]
Ik houd nu elke maand ongeveer 800 euro over. Van dat geld betaal ik mijn boeken, kleding en gadgets en spaar ik een deel. Straks ga ik 270 euro per maand meer aan huur betalen. Dan houd ik dus 530 euro per maand over. Dat vind ik nog steeds veel.
Ja, hier een mooie samenvatting.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ga vanavond naar The Wrestler. Ik hoop dat ie in de buurt komt van Raging Bull. Klik hier voor de tofste opening sequence ooit.
Ah, dan is het goed. Ik dacht dat je armoedzaaiers een poot moest uitdraaien, maar nu begrijp ik dat je alleen de software hoeft te verbeteren, waarmee het massaal poten uitdraaien verder geperfectioneerd wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 07:41 schreef sigme het volgende:
Software testen, dat is mijn professie.
Ik heb een bedrijfje dat af en toe een computerprogrammaatje aan de man brengt. Komt ook wat testen bij kijken trouwens. Heel lang geleden ben ik nog eens Chief Bughunter geweest (dankzij mijn 'talent' om tegen de meest obscure fouten aan te lopen), maar dat het testen inmiddels een hele professie en bedrijfstak is geworden, daar kwam ik pas vorig jaar achter toen jullie dat 'softwaretesters verenigt u'-topic begonnen.quote:Wat doe jij eigenlijk zoal, naast fokken?
quote:Amsterdam, 16 Februari 2009
Geachte <Gellius>,
5 dagen geleden screef u een brief met dat u mij andtwoord op maanddag zou sturen.
En ik zou graag mijn andtwoord willen want het is maandag en al middag.
Graag zou ik willen weten of ik aangenomen ben en op welke dagen ik kan komen en
ook zou ik A.U.B. de tijd willen geven ?
In afwacting tot uw antwoord,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |