Is het geen ander spul? Veel steviger enzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef k_man het volgende:
Ja, ben benieuwd.
En marmoleum is een merknaam van linoleum.
Diverse pompoen- en squash-soorten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:31 schreef ShadyLane het volgende:
(Dank. )
Wat liggen daar voor dingen op de grond in dat openluchtmuseum?
Zeg goochemerd, moet jij niet surveilleren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:42 schreef ShadyLane het volgende:
Leuk dat dat Thousand Islands-gebied naar een dressing vernoemd is!
Heb ik geen moeite mee hoor. Pittoresk is mooi, restaureren is goed, mits kundig, en dat er dan vanzelf toeristen komen, tja, dat is niet zo raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef NoCigar het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Frollo het volgende:
Brugge, tof!
[/quote
Ja, het is mooi, maar soms een beetje té, als je begrijpt wat ik bedoel: té gerestaureerd, té pittoresk, té op toeristen gericht. Detailkritiek natuurlijk, anders gingen we wel naar Charleroi of zo.
Ik vind dat een redelijk salaris, zeker voor 32 uur, maar zou er geen 200 km/dag voor rijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef sigme het volgende:
Psst; vinden jullie een nettoloon van rond de 2400 voor 32 uur werk (in dat bedrag zit ook de reiskostenvergoeding, 200km per werkdag) belachelijk? Laag? Hoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |