Ah, dan is het goed. Ik dacht dat je armoedzaaiers een poot moest uitdraaien, maar nu begrijp ik dat je alleen de software hoeft te verbeteren, waarmee het massaal poten uitdraaien verder geperfectioneerd wordt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 07:41 schreef sigme het volgende:
Software testen, dat is mijn professie.
Ik heb een bedrijfje dat af en toe een computerprogrammaatje aan de man brengt. Komt ook wat testen bij kijken trouwens. Heel lang geleden ben ik nog eens Chief Bughunter geweest (dankzij mijn 'talent' om tegen de meest obscure fouten aan te lopen), maar dat het testen inmiddels een hele professie en bedrijfstak is geworden, daar kwam ik pas vorig jaar achter toen jullie dat 'softwaretesters verenigt u'-topic begonnen.quote:Wat doe jij eigenlijk zoal, naast fokken?
quote:Amsterdam, 16 Februari 2009
Geachte <Gellius>,
5 dagen geleden screef u een brief met dat u mij andtwoord op maanddag zou sturen.
En ik zou graag mijn andtwoord willen want het is maandag en al middag.
Graag zou ik willen weten of ik aangenomen ben en op welke dagen ik kan komen en
ook zou ik A.U.B. de tijd willen geven ?
In afwacting tot uw antwoord,
Sterker nog: hij had ook mijn naam verkeerd gespeld.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef ShadyLane het volgende:
Hier is helemaal niets aan opgeleukt, Gellius? Wow...
Ik stuitte vandaag op iets charmants: een buitenschoolse opvang in de natuur.
Ik vind het vooral heel pijnlijk dat hij zo onbeleefd is. Daar gaat hij het nog moeilijk mee krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Sterker nog: hij had ook mijn naam verkeerd gespeld.
In Amsterdam Noord heb je er ook een op een boerderij, ook leuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef ShadyLane het volgende:
Hier is helemaal niets aan opgeleukt, Gellius? Wow...
Ik stuitte vandaag op iets charmants: een buitenschoolse opvang in de natuur.
Oh, ik wil best geloven dat het geen onwil is, maar het blijft een grote handicap.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef Gellius het volgende:
Hij weet gewoon niet hoe dat moet. Het was geen onbeleefde jongen, maar hij kan zich niet schriftelijk uitdrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |