quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende: 
dappere 2-ling mama in spe ! Ik hoop ook dat je die datum redt, maar heel eerlijk gezegd....
Leg die lat nou niet te hoog voor jezelf, ajb. Je gaat die datum wrs niet redden en dat is prima...echt.
Mijn gyn zei dat hij nog nooit een meerlingzwangerschap had meegemaakt waarbij de moeder na week 30 nog aan het werk was...Ook niet 1 halve dag in de week.Let je goed op jezelf ? Het wordt er fysiek niet lichter van, laat maar zeggen. En je babies hebben alle rust nodig om te groeien.
*bezorgde KP is klaar met speech*
"Silly" ligt al sinds dag 1 uitgeteld op de bank

. Ze doet nu wel weer meer overdag, maar zodra ik thuiskom, nestelt ze zich op de drie-zits en twee tellen later ligt ze zo hard te snurken dat ik het in de "bom-vrije kamer" (soort veredelde schuilkelder, meeste nieuwbouw na 1991, de eerste golfoorlog, heeft dat: een extra versterkte kamer met dikkere muren, stevige metalen deur van het soort anti-inbraakvoordeur (niet: kluisdeur) en een dik raam dat met een metalen plaat afgesloten kan worden) kan horen (goed, dan moet ik wel de deur open hebben staan

).
Dat dus, laat staan wat er gebeurt als we in week 30 zitten

.
Het is voor de goede zaak,

moeten goed groeien en er zo lang mogelijk in blijven zitten totdat ze er uit mogen (is dat eigenlijk een vorm van kindermishandeling en onrechtmatige opsluiting

?).
Maar heel soms zou ik ook wel eens hard willen werken door steving te slapen ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)