abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65958007
hier ben ik ergens wel blij dat ik vandaag maar een halve dag hoefde te werken, heb toch een partij last van de banden, wat door trekt naar mijn navel.
dus nu rustig op de bank.

Innepin, hoe ver zou je nu zijn?
Ik heb namelijk zo afentoe ook al het gevoel beebje te voelen, ben er nog niet helemaal over uit maar het lijkt er verdacht veel op.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65958046
16wk 4d, Bar.
En sterkte met je banden, dat klinkt niet fijn
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:40:44 #178
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65960020
Hallo! Ik ben er ook weer.

Kan heel goed hoor Innepin, dat je het al voelt.

Ik ben vandaag bij de fysio geweest voor de pijn in mijn heup. Waarschijnlijk is het een ontstoken slijmbeurs in mijn heup waardoor ik zo'n pijn heb, ook in mijn bekken. Oefeningen en massage en elke avond een coldpack op mijn heup zou de klachten moeten verminderen. Maar het zal niet helemaal meer goed komen voor de bevalling. Daarna zou het snel weer over moeten zijn. Die verdraaide verweekte gewrichten ook .
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65960287
[quote]Op woensdag 11 februari 2009 16:43 schreef mikoxx het volgende:
Ik las allemaal verhalen van dames die hun verlof geregeld hebben: hier ook zo 1! Ik ga 23 mei met verlof en ik ga er gewoon voor dat ik dat red! Al werk ik vanaf vorige week halve dagen.... en dat gaat eigenlijke rrug goed! Voel me echt wel beter...

[/quote

dappere 2-ling mama in spe ! Ik hoop ook dat je die datum redt, maar heel eerlijk gezegd....
Leg die lat nou niet te hoog voor jezelf, ajb. Je gaat die datum wrs niet redden en dat is prima...echt.
Mijn gyn zei dat hij nog nooit een meerlingzwangerschap had meegemaakt waarbij de moeder na week 30 nog aan het werk was...Ook niet 1 halve dag in de week.

Let je goed op jezelf ? Het wordt er fysiek niet lichter van, laat maar zeggen. En je babies hebben alle rust nodig om te groeien.

*bezorgde KP is klaar met speech*
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:47:06 #180
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65962848
voor KP
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:13:12 #181
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65963691
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik realiseerde me ineens dat ik 15 weken en 5 dagen zwanger ben...bijna 16 weken
En ineens was het niet meer: genieten van het zwanger zijn zolang het duurt...dit is het. 16 weken is echt hartstikke zwanger. Er zit echt een babietje in mijn buik

Ik geloof dat ik nooit eht heb gedacht dat het zover zou komen. En nu realiseer ik me dat er over pakweg 24 weken echt een babietje geboren wordt. Uit mij, ons kindje

Wow...ik ben zwanger
Da's de positieve miss_sly die ik ken !
Lekker genieten .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:23:35 #182
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65964104
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
dappere 2-ling mama in spe ! Ik hoop ook dat je die datum redt, maar heel eerlijk gezegd....
Leg die lat nou niet te hoog voor jezelf, ajb. Je gaat die datum wrs niet redden en dat is prima...echt.
Mijn gyn zei dat hij nog nooit een meerlingzwangerschap had meegemaakt waarbij de moeder na week 30 nog aan het werk was...Ook niet 1 halve dag in de week.

Let je goed op jezelf ? Het wordt er fysiek niet lichter van, laat maar zeggen. En je babies hebben alle rust nodig om te groeien.

*bezorgde KP is klaar met speech*
"Silly" ligt al sinds dag 1 uitgeteld op de bank . Ze doet nu wel weer meer overdag, maar zodra ik thuiskom, nestelt ze zich op de drie-zits en twee tellen later ligt ze zo hard te snurken dat ik het in de "bom-vrije kamer" (soort veredelde schuilkelder, meeste nieuwbouw na 1991, de eerste golfoorlog, heeft dat: een extra versterkte kamer met dikkere muren, stevige metalen deur van het soort anti-inbraakvoordeur (niet: kluisdeur) en een dik raam dat met een metalen plaat afgesloten kan worden) kan horen (goed, dan moet ik wel de deur open hebben staan ).

Dat dus, laat staan wat er gebeurt als we in week 30 zitten .

Het is voor de goede zaak, moeten goed groeien en er zo lang mogelijk in blijven zitten totdat ze er uit mogen (is dat eigenlijk een vorm van kindermishandeling en onrechtmatige opsluiting ?).

Maar heel soms zou ik ook wel eens hard willen werken door steving te slapen ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 22:56:55 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65968506
Stiemie van harte en wat heerlijk om zoveel positieve testen in een post te zien
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65971815
Sorbootje gefeliciteerd

We gingen vanaaf alleen maar even inspiratie op doen bij de ikea voor een wastafel(-meubel) maar ik kwam terug met een rammelaar, klamboe, muziekbeestje en lamp voor de baby Juup© heeft veel lol over mijn enthousiasme wat betreft baby-dingen (speeltjes, dekbedjes en what ever, zolang het maar met babies te maken heeft )

Oh ja morgenvroeg nekplooimeting. Stiekum knijp ik 'm toch wel
#geen
pi_65974189
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef SilkTie het volgende:

[..]

"Silly" ligt al sinds dag 1 uitgeteld op de bank . Ze doet nu wel weer meer overdag, maar zodra ik thuiskom, nestelt ze zich op de drie-zits en twee tellen later ligt ze zo hard te snurken dat ik het in de "bom-vrije kamer" (soort veredelde schuilkelder, meeste nieuwbouw na 1991, de eerste golfoorlog, heeft dat: een extra versterkte kamer met dikkere muren, stevige metalen deur van het soort anti-inbraakvoordeur (niet: kluisdeur) en een dik raam dat met een metalen plaat afgesloten kan worden) kan horen (goed, dan moet ik wel de deur open hebben staan ).

Dat dus, laat staan wat er gebeurt als we in week 30 zitten .

Het is voor de goede zaak, moeten goed groeien en er zo lang mogelijk in blijven zitten totdat ze er uit mogen (is dat eigenlijk een vorm van kindermishandeling en onrechtmatige opsluiting ?).

Maar heel soms zou ik ook wel eens hard willen werken door steving te slapen ...
Ik lag er ook af sinds de eerste dag. Het was bere gezellig 34 wk en 6 lange dagen...
pi_65974351
* DuchessX is nerveus...
Nog 50 minuten...
#geen
pi_65974539
Ik kan me je zenuwen voorstellen. Succes!
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:07:51 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65974581
Succes straks Duchess !!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65974618
Succes Duchess, het is ook spannend, maar o zo fijn als alles in orde blijkt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65974665
succes duchess
Fake it till you make it...
pi_65974703
succes Duchess! Ik hoop dat je inmiddels aan het genieten bent van de mooie beelden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:31:50 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65974813
Succes vandaag DuchessX
pi_65974849
Mefke heel veel succes vandaag!

Duchess, k hoop dat bij jou ook alles goed is

Ik ga straks ook naar de vk, ben best nerveus... Maar hopelijk horen we straks een hartje kloppen
pi_65974974
ow ja mefke, ook spannend voor jou, de echo. Succes

Chan ik hoop dat jullie het hartje horen straks
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:42:42 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65974992
Oh ja, Mefke vandaag ook! Spannend!
En Chan het hartje horen!

Allemaal leuke dingen vandaag!
pi_65975130
Nou dan jompel ik nog even voor allemaal Mefke en Chan ook heel succes plezier vandaag!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 12 februari 2009 @ 09:00:08 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65975291
Allemaal leuke en spannende dingen vandaag

missSlytje ik ben blij dat het weer wat roziger om je heen wordt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65975311
Ik jompel even mee met Mefke, Chan en Duchess veel succes/plezier/geniet er van!

Ik weet nu hoe bandenpijn voelt...dankzij een overvolle, 40 minuten vertraagde trein van de NS waar ik in moest gaan staan... Fijn zo.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65975724
Mefke, DuchessX en Chan veel succes en plezier bij de verloskundige vandaag
pi_65975889
Ook voor Mefke en Chan succes vandaag.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')