en ik heb nog zo'n machine om pasta deeg mee te pletten ofzo, (gekregen maar nog nooit gebruikt)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef childintime het volgende:![]()
Btw, ik ben gek op pasta's, dus ......
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en ik heb nog zo'n machine om pasta deeg mee te pletten ofzo, (gekregen maar nog nooit gebruikt)
dus lijkt me een goed idee![]()
wel iemand eff vertellen dan hoe ik dat moet gaan doen. (ken pasta alleen uit de supermarkt. nooit zelf vers gemaakt)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:30 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!! Ik koop weleens verse pasta, maar wil zo'n machine
Tientje bij de Aldi ofzo, hebben wij er voor betaald.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n ding (of wat er op lijkt iig )
denk dat ze wel betaalbaar op de kop te tikken zijn
Dito.quote:
Ik las het ook meer als tipje van de sluier oid jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
mensen, ze zei alleen ' ik houd van pasta... dus....'
hieruit maak ik niet op dat het nieuwe onderwerp PASTA in het algemeen is, maar dat ze dat nog later gaat specificeren...
Feliquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef childintime het volgende:
![]()
Btw, ik ben gek op pasta's, dus ......
De wedstrijd is er toch nog niet? Er moet eerst nog een gerecht bedacht worden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:21 schreef Tezz het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik ook nog ergens op zolder zo'n pasta machine (nieuw in de doos) had staan! Ik ga maar eens een poging wagen denk ik.......
Wel balen, ik heb dus werkelijk niets in huis om er een mooie topping over te maken, maar goed, ik werk wel volgens het nix-in-the-fridge principe, kijken wat het wordt!
Ik loop graag op de zaken vooruit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De wedstrijd is er toch nog niet? Er moet eerst nog een gerecht bedacht worden.
Ik eet altijd Emping Karrel, bij de nasi! Lekker soppen in de pindasaus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom eet er niemand emping bij nasi goreng
Ik eet nooit meer die pauperkroepoek.
Ik had ook niet anders verwacht!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik eet altijd Emping Karrel, bij de nasi! Lekker soppen in de pindasaus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |