Dat dacht ik al, maar ik kon geen leuke TT daarmee verzinnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik bedoelde SNES. Inplaats van DS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
^^ ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
TVP'tje.
Op het to-do lijstje in dit topic:
- Het vinden, kopen en spelen van Chrono Trigger
Ik was zelf bijna lvl 50 geloof ik, gewoon die sidequests even doen, krijgt iedereen ook hun beste wapens enzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:35 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben nu bij Lavos, in zijn shell, maar daar krijg ik em met geen mogelijkheid dood? Bij zijn eerste attack is iedereen van mijn party al dood. Hoe kan ik ooit die battle winnen dan? Ik heb de hele verhaallijn al gespeeld, alleen de sidequests nog niet??
Iedereen in mijn party is level 40, en de eerste attack van Lavos geeft iedereen meteen >1000 damage. Daardoor ben ik meteen dood!wtf moet ik hier nu mee
Ga weg en ga de quests in Lost Sanctum doen, te beginnen in 65.000.000 BC. Lost Sanctum is te bereiken met de Epoch en zit ongeveer midden bovenin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:35 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben nu bij Lavos, in zijn shell, maar daar krijg ik em met geen mogelijkheid dood? Bij zijn eerste attack is iedereen van mijn party al dood. Hoe kan ik ooit die battle winnen dan? Ik heb de hele verhaallijn al gespeeld, alleen de sidequests nog niet??
Iedereen in mijn party is level 40, en de eerste attack van Lavos geeft iedereen meteen >1000 damage. Daardoor ben ik meteen dood!wtf moet ik hier nu mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |