Moet je zeggen dat het de AIVD is, die nog een keer terugbelde aangezien die specifieke collega er toen niet was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef toma het volgende:
[..]
Slecht gevoel voor humor
Als hier de telefoon gaat zegt een collega altijd dat het voor mij is. Terwijl dat nooit zo is. En dat doet ie ook altijd
Dat zou bij mij misschien 2 dagen goed gaan en dan zou ik voortaan mijn eigen drinken halen en niets voor hem meenemenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed.. En zelf nooit wat halen natuurlijk
Volgens mij heb je in elk bedrijf iemand met slechte humor of een patent op slechte grappenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef toma het volgende:
[..]
Slecht gevoel voor humor
Als hier de telefoon gaat zegt een collega altijd dat het voor mij is. Terwijl dat nooit zo is. En dat doet ie ook altijd
We halen alleen drinken als hij even niet op zijn plek zit (als hij weer eens staat te schelden op de printer bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zou bij mij misschien 2 dagen goed gaan en dan zou ik voortaan mijn eigen drinken halen en niets voor hem meenemen
[..]
Volgens mij heb je in elk bedrijf iemand met slechte humor of een patent op slechte grappen
Monique Smitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand hier nog leuke muziek tips?
Demolition Part 10quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand hier nog leuke muziek tips?
haha, dat kan ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
We halen alleen drinken als hij even niet op zijn plek zit (als hij weer eens staat te schelden op de printer bijvoorbeeld)
jna kan zo lekker binnenkomenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef jna het volgende:
Het enige goede aan monique smit is dr schoonzus
Heb jij ook zo'n gave om die dingen te slopen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha, dat kan ook
Hoewel ik het eens moet zijn over het feit dat printers uitgescholden dienen te worden
Nou, slopen niet.. Ze doen gewoon nooit wat ik wil eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n gave om die dingen te slopen dan?
quote:
Dr hamsterwangetjes vullen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haai!
Ik zou ook écht wel een kunstje kunnen doen op Monique Smit..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, slopen niet.. Ze doen gewoon nooit wat ik wil eigenlijk.
Valt tegenwoordig reuze mee.. Heb dr op mn Hyvesquote:
haha.. nee zo erg is het bij mij niet. Ik heb alleen dat ik wat wil printen en dat hij gewoon random rare tekens gaat printen en daarvoor 10 pagina's gebruikt voor de ene pagina die ik eigenlijk wilde uitprinten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Afgelopen week moest er een monteur komen omdat er een blaadje vast zat in de printer(moet er wel bij zeggen dat het blaadje echt niet losgetrokken kon worden zonder de rest van het apparaat te slopen, maar okee.. ).. een bláádje!
Oh.. mag ik ook op jouw hyves, misschien val ik ook wel af danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig reuze mee.. Heb dr op mn Hyves
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh.. mag ik ook op jouw hyves, misschien val ik ook wel af dan
Wieso?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien moet je er grammaticanazi van maken
Ja tuffenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haai!
Ik zou ook écht wel een kunstje kunnen doen op Monique Smit..
Ooh maar dat is een goede reden om op de printer te scheldenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. nee zo erg is het bij mij niet. Ik heb alleen dat ik wat wil printen en dat hij gewoon random rare tekens gaat printen en daarvoor 10 pagina's gebruikt voor de ene pagina die ik eigenlijk wilde uitprinten.
En ik moest 80 pagina's printen, dus toen was er opeens een heel pak papier doorheen. (Die printer stond niet hier in de kamer)
wat lul je..? ik heb dr wel..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
Jij hebt moniek heul niet op je hyves, leugenaar
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat lul je..? ik heb dr wel..
WTF, ik ben blijkbaar geen vriendje meer van haar![]()
![]()
dankjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh maar dat is een goede reden om op de printer te schelden
Ik snap em ook niet. Wat heb ik misdaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
44064 vrienden hebben en dan nog eruit gegooid worden
Misschien houdt ze niet van Gingersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
44064 vrienden hebben en dan nog eruit gegooid worden
bleef je bij haar ook om naaktfoto's vragen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap em ook niet. Wat heb ik misdaan?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bleef je bij haar ook om naaktfoto's vragen?
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bleef je bij haar ook om naaktfoto's vragen?
zeker!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef Milou__ het volgende:
De koefnoen versie van monique smit is wel geniaal
Geen idee, ik heb haar verwijderd omdat ze mij naaktfoto's bleef sturen.quote:
Heb je daar ook altijd last van? Echt niet normaal hoeveel naaktfoto's ik heb van meiden die ik online heb ontmoet. Die van Milou__ zijn trouwens best aardigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeker!!
[..]
Geen idee, ik heb haar verwijderd omdat ze mij naaktfoto's bleef sturen.
Ik heb die shit doorgelinked naar mijn hotmail dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef Californium het volgende:
wil me mail checken...maar hij doet niet
ja joh.. Die van Milou__ zijn goed ja, vergelijkbaar met de foto's van Daph_ vond ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je daar ook altijd last van? Echt niet normaal hoeveel naaktfoto's ik heb van meiden die ik online heb ontmoet. Die van Milou__ zijn trouwens best aardig
Thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je daar ook altijd last van? Echt niet normaal hoeveel naaktfoto's ik heb van meiden die ik online heb ontmoet. Die van Milou__ zijn trouwens best aardig
Terwijl Daph_ toch ietsjes artistieker was... maar desalwelteplus niet slechtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja joh.. Die van Milou_ zijn goed ja, vergelijkbaar met de foto's van Daph_ vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |