Dat probeer ik haar ook duidelijk te maken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let jij idd eens op je lijn. Eet eens wat meer
Die eet gewoon helemaal niet, tenzij ik voor dr kookquote:
Tuurlijk missen we je!quote:
Welnee, ben je malquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ben je mal![]()
Ga nu maar weer weg dan hoor, daag
Lekker dingquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker ding![]()
![]()
Nu ga ik lekker nog een kopje koffie halen
Heb er nieteens tijd voor gehad vandaag
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]Oh en doe mij ook een kopje koffie!
Aarti
Hey schatvanmnhartquote:
Waarom ben jij geen koffiepot meer?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]Oh en doe mij ook een kopje koffie!
verrek..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen koffiepot meer?
Hoi Llquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rantsoen enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef Aarti het volgende:
nog even en ze doeken deze SC op omdat we te weinig kletsen
Te weinig kletsen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef Aarti het volgende:
nog even en ze doeken deze SC op omdat we te weinig kletsen
Doe er wat aan danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te weinig kletsen?
Te weinig KETSEN ja![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Ll.
Ik las gisteren dat van veel koffie drinken vrouwen tieten juist kleiner wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas mannen, bij jullie worden ze er blijkbaar groter van
Ik ben gedoemd om een borstvergroting te ondergaan uiteindelijk
maar daar stond wel weer tegenover dat koffiedrinken een vrouw; slimmer maakt, kanker vermindert en nog meer positive dingen had
Zei al: dan maar gezond met kleine tietjes
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
Marc.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik een half topic zou hebben gemist vandaag. Maar ik inspireer meer mensen tot werken ipv FOK!ken geloof ik.
Jij niet dan?quote:
Het gaat er ook om wat je er mee doet hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat van veel koffie drinken vrouwen tieten juist kleiner worden
maar daar stond wel weer tegenover dat koffiedrinken een vrouw; slimmer maakt, kanker vermindert en nog meer positive dingen had
Ik doe mn best om LL uit te kleden en zo, maar die is veel te druk met haar tieten.quote:
Dank!quote:
Omdat ik mezelf momenteel errug PIENter vindquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat jaquote:
Oh vandaar... Ik vroeg me al af waarom m'n tieten steeds kleiner worden... maar dat is van al die koffie!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat van veel koffie drinken vrouwen tieten juist kleiner worden
Die van mij hangen dr maar een beetje bij... gebeurd vrij weinig meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat er ook om wat je er mee doet he.
Misschien kan ik LL uitkleden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mn best om LL uit te kleden en zo, maar die is veel te druk met haar tieten.
Ik wil er wel op tekenen met mijn vulpen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Pien85 het volgende:
Die van mij hangen dr maar een beetje bij... gebeurd vrij weinig mee
van jou mag ik wegwezen hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mn best om LL uit te kleden en zo, maar die is veel te druk met haar tieten.
Interessante gedachtequote:
Haha!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil er wel op tekenen met mijn vulpen!
Van mij niet! Mag ik je nu uitkleden?quote:
Hey jijquote:
Tamelijk spannend verwoord welquote:
Komt door de gebrekkige liefdequote:
* LL laat Pien haar gang gaanquote:
Nee dat mag hier niet, gaan ze het licht uitdoen en topic naar de kelder verplaatsen enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tamelijk spannend verwoord welIk za t minstens te wachten op een minutieuze beschrijving van allerlei sensuele handelingen en zo...
Juh, ik ben zieligquote:
Oh ja. Schiet lekker op idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat mag hier niet, gaan ze het licht uitdoen en topic naar de kelder verplaatsen enzo
Ik wil wel met jou in de kelder hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat mag hier niet, gaan ze het licht uitdoen en topic naar de kelder verplaatsen enzo
Ik was al aant scrollen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht al dat ik moest gaan terug lezen om dat verhaal te snappen
eerst peukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Schiet lekker op idd.
* Dr_Flash neukt LL.
Zo. Biertje?
Zonder licht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou in de kelder hoor
* Pien slaat Fles IK was met LL bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Schiet lekker op idd.
* Dr_Flash neukt LL.
Zo. Biertje?
Neem meteen een fles wijn mee terug danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou in de kelder hoor
Vlindertieten!quote:
Op de tast doen vind ik niet zo ergquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerst peuk![]()
[..]
Zonder licht?
Moeten we wel alles op de tast doen
Die kan heel goed multitasken hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien slaat Fles IK was met LL bezig
quote:
Hou je dr buiten jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem meteen een fles wijn mee terug dan
Is dat een 'ja, ik kom vanavond naar je toe, zodat je mijn tieten met je vulpen kunt bewerken!'?quote:
Hij was toch zo klaar ..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien slaat Fles IK was met LL bezig
Ga schoenen kopen mensquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een 'ja, ik kom vanavond naar je toe, zodat je mijn tieten met je vulpen kunt bewerken!'?.
Wil je mij nu aan Diek geven?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga schoenen kopen mens
Biertje diek? Mart anders?
En daar ging mn koffiequote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een 'ja, ik kom vanavond naar je toe, zodat je mijn tieten met je vulpen kunt bewerken!'?.
Oh in dat geval kan ik dr wel mee levenquote:
Ik heb net nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga schoenen kopen mens
Biertje diek? Mart anders?
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daar ging mn koffie
Warme koffie via je neus uitproesten doet pijn hoor
Lekkerquote:
Omdat ik nog steeds niet geleerd heb dat ik niet moet drinken en fokken tegelijkquote:
Volgens mij heb ik een valentijnskaartje van je gekregenquote:
LLquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een valentijnskaartje van je gekregen
[ afbeelding ]
Blijf van mn google pagina af!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een valentijnskaartje van je gekregen
[ afbeelding ]
Google is goed man. Eigenlijk moet Google maar eens zijn eigen bier op de markt brengen. GoogAle lijkt me wel een goeie naamquote:
En weet je wat mn vent zei:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Gewoon Gbeerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Google is goed man. Eigenlijk moet Google maar eens zijn eigen bier op de markt brengen. GoogAle lijkt me wel een goeie naam
We worden nogeens vrienden, je vent en ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
En weet je wat mn vent zei:
Maakt niet uit van wie hij is, hij heeft gelijk.. waar is mn bier?
forwardenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
Damn wat ik een leuke mail krijg ik net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vast wel, en dan ben ik vast de hele avond kwijt met het van- en naar de ijskast lopenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We worden nogeens vrienden, je vent en ik
zul je onderhand wel een enorme droge bek hebbenquote:
Nou dat valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zul je onderhand wel een enorme droge bek hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |