Ja maar... waarom noemen sommige mensen me dan nerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nerdtaal, dat moeten wij normale mensen ook niet willen begrijpen.
Dat is vast hetzelfde als NAND en OR samen of zoquote:
Voor jou, als jurist, moet dit echter toch wel gesneden koek zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nerdtaal, dat moeten wij normale mensen ook niet willen begrijpen.
Omdat ze weten dat als ze je "lief lekker schatje" noemen (want dat ben je gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar... waarom noemen sommige mensen me dan nerd?
Das niet waarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat als ze je "lief lekker schatje" noemen (want dat ben je gewoon) , ze een ram voor hun kanis krijgen
of toch minstens een "quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet waarJullie maken me allemaal aan t huilen vandaag
Ben je nou alweer terug van uit eten trouwens?! Hoe snel eet jij joh?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet waarJullie maken me allemaal aan t huilen vandaag
Ze hebben een frikandelletje speciaal gedaan op de hoek. Heul romantischquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
Ben je nou alweer terug van uit eten trouwens?! Hoe snel eet jij joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, hij moest om 8 uur weer ergens zijn, dus was ff snel etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben je nou alweer terug van uit eten trouwens?! Hoe snel eet jij joh?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben een frikandelletje speciaal gedaan op de hoek. Heul romantischHoe weet jij dat? Stalker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Wehehe okequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hij moest om 8 uur weer ergens zijn, dus was ff snel eten
Ja. In een (deze keer WEL) sjiek restaurant met zijn volgende date. In honkbal heet dit "dubbelspel"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hij moest om 8 uur weer ergens zijn, dus was ff snel eten
Not = niet, dus zal wel iets met een verbod en misdrijf te maken hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor jou, als jurist, moet dit echter toch wel gesneden koek zijn.
Broodje kaassouflé met satesausquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe okeBreng mij volgende keer ook een broodje kroket dan
Nee, hij moest dansen, Salsa!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. In een (deze keer WEL) sjiek restaurant met zijn volgende date. In honkbal heet dit "dubbelspel"
quote:
En door hem heb jij nu dus eenquote:
Broodje kaassoufllé met satesaus!quote:
Ik heb helemaal geen dip!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En door hem heb jij nu dus een
[ afbeelding ]![]()
Ik begrijp het.
Spelen met taal is tofquote:
quote:
Frank van Pamelenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spelen met taal is tofAl kunnen anderen dat veel beter dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |