In ieder geval meer zinvol. Daar heb je het in ieder geval nog over Nederlands beleid, daar moest het kabinet een stelling innemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, de vragen van geert wilders over de Boerkini zijn zinvol
Je kan beter vragen, wat is er NIET mis met stierenvechten?quote:Op woensdag 18 februari 2009 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat is er mis met stierenvechten? Die spanjaarden doen dat nu eenmaal zo.
Alsof we zijn heilig zijn met dieren in dit land?
da's wel een hele andere reactie die je eerder gaf...... toen vroeg je ''Wat is er mis met stierenvechten? ''quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zullen we eerst de mistanden in NL aanpakken voordat we gaan bepalen wat te doen in Spanje?
Dat is hun cultuur en laat het over aan de mensen daar die ertegen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:11 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel een hele andere reactie die je eerder gaf...... toen vroeg je ''Wat is er mis met stierenvechten? ''
en daar gaf ik even antwoord op.......
blijkbaar gaat jouw wereldbeeld niet verder dan je eigen straatje....quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is hun cultuur en laat het over aan de mensen daar die ertegen zijn.
Wat doe je aan de nertsen in dit land?quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:14 schreef FANN het volgende:
[..]
blijkbaar gaat jouw wereldbeeld niet verder dan je eigen straatje....
dat kan........
quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doe je aan de nertsen in dit land?
mooi nog een topic......... je krijgt het nog druk........ succes......... ik heb je vraag beantwoord........quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of wacht, alle slachtpaarden die bijelkaar op een weiland gezet worden in afwachting van transport.
Het spreekwoord luid nog altijd; In het land der blinden, is eenoog koning.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
In het land van blindogen is eenoog koning.
Ah en dan is het ok.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Casey het volgende:
[..]
Dude..... ze is woordvoerder.....![]()
Kees
Ik snap die hersenkronkel in jouw kop niet, waar heb jij gelezen dat Aegon hiervan ten eerste van op de hoogte was en ten tweede blijft steunen. Je hebt je antwoord, doe verder niet zo triest gast.quote:Op woensdag 18 februari 2009 05:47 schreef Casey het volgende:
Geweldig!!! Ik geloof dat er bij Aegon iemand ongelovelijk op zijn *** gaat krijgen![]()
Kees
ze hebben na hun eerste reactie hun research gedaan en de vragen opgesteld. eigenlijk is dat heel goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:13 schreef Twerk het volgende:
Wow, dit is wel cool.
Ik vond hun reactie in 1e instantie dus wat passief, maar dat hebben ze helemaal goed gemaakt.
Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden en wat voor een ophef dit mogelijk nog verder veroorzaakt.
Een bedrijf als Aegon gaat NIET zich bemoeien met wat zijn dochteronderneming sponsort, dat is net zoiets als denken dat elke werknemer van het dochterbedrijf door Aegon goedgekeurd moet worden op persoonlijk niveau. Dat is onzinnig en dom om te geloven. Kennelijk vergeet men bij dierenleed elke logica en word iets gedemoniseerd tot en met, maar als je echt gelooft dat Aegon zich gaat bemoeien met kleine beslissingen als waar men adverteert heb je het heeeeeel mis. Wie weet hoeveel dochters Aegon wel niet heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
Bullshit dit. Alsof zij niet weten wat zij uitspoken"k Own je voor 49%. maar doe lekker wat je zelf wil joh. Ons hoef je iig niets te vertellen, see if we care."
Helaas lopen ze achter de feiten aan, Aegon heeft laten weten niet met deze sponsoring eens te zijn en heeft duidelijk gemaakt aan haar dochter dat dit niet nog een keer mag voorkomen. Dit zou antwoord genoeg moeten zijn voor elk weldenkend mens, maar nee laten we 1300 euro per Kamervraag er nog even tegenaan gooien om onze achterban te laten zien dat we het nieuws ook volgen. Eerder reageren op de emails had me verstandiger geleken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ze hebben na hun eerste reactie hun research gedaan en de vragen opgesteld. eigenlijk is dat heel goed
òf de vragen zijn al eerder opgesteld? het zou kunnen dat ze ervan afzien ze te stellen om deze reden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Helaas lopen ze achter de feiten aan, Aegon heeft laten weten niet met deze sponsoring eens te zijn en heeft duidelijk gemaakt aan haar dochter dat dit niet nog een keer mag voorkomen. Dit zou antwoord genoeg moeten zijn voor elk weldenkend mens, maar nee laten we 1300 euro per Kamervraag er nog even tegenaan gooien om onze achterban te laten zien dat we het nieuws ook volgen. Eerder reageren op de emails had me verstandiger geleken.
Ik wel als het 1300 euro kost per vraag om je te bemoeien met de culturele waardes van een land als Mexico en een dochtermaatschappij die daar gevestigd is. Laten ze zich eens bezig houden met het verdedigen van de Nederlandse normen en waarden ipv die in het buitenland aan te willen passen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Guppyfriend het volgende:
het zou kunnen zei ik he.
overigens vind ik het zulke uitwassen nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |