abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:27:41 #106
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
  woensdag 11 februari 2009 @ 20:28:58 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65962140
Huilen dan.
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:17:49 #108
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_65966634
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik zie toch duidelijk een schip in het logo (Griekse mythologie I guess), hebben we het over hetzelfde logo
Nope.... was blijkbaar verblind. je hebt gelijk, op het logo valt niets aan te merken Foutje mijnerzijds. Ze hoeven dus alleen maar te stoppen met het sponsoren van de stierenbeulerij dan heb ik geen kritiek meer op ze

Kees
pi_65966907
Boohooo
Zeg groot nieuws, er worden dieren afgeschoten omdat er anders een overschot van komt, kom laten we gaan huilen en nieuws ervan maken!
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_65967001
quote:
Ohja, dat filmpje is nog triester.
Alsof het altijd en overal zo gaat en vooral dat het in díe Arena zo gaat.
Put the propaganda ergens anders
pi_65967485
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef sezten het volgende:

Zeg groot nieuws, er worden dieren afgeschoten omdat er anders een overschot van komt, kom laten we gaan huilen en nieuws ervan maken!
Damn.. Sterk argument, ik ben om...
pi_65967762
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Woffel het volgende:

[..]

Damn.. Sterk argument, ik ben om...
Zo zouden er meer moeten denken
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:43:50 #113
180648 iFries
pi_65967908
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef sezten het volgende:

[..]

Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:46:05 #114
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_65970641
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
In plaats van inhoudelijk op mijn reactie in te gaan reageer je zo. Is wel typisch hoor.
Nee, knuffelrevolutionair. Eérlijk zijn. En consequent. Niet gaan zeiken op anderen terwijl je zelf de gevolgen niet in je leven wilt toelaten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator donderdag 12 februari 2009 @ 06:41:14 #115
155227 crew  Guppy
dus
pi_65974138
er loopt anders ook 'gewoon' een actie voor de edelherten op Terschelling die moeten worden afgeschoten hoor. dus om te zeggen dat daar niet aan gedacht wordt, is ook weer onzin.

goed in ieder geval dat DAG het oppikt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_65975225
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 06:41 schreef Guppyfriend het volgende:
er loopt anders ook 'gewoon' een actie voor de edelherten op Terschelling die moeten worden afgeschoten hoor. dus om te zeggen dat daar niet aan gedacht wordt, is ook weer onzin.
En, helpt het al?
  Moderator donderdag 12 februari 2009 @ 11:48:21 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_65980168
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef sezten het volgende:

[..]

En, helpt het al?
waarschijnlijk niet, maar er wordt in ieder geval aandacht aan besteed. voor de bewustwording en zo.

overigens schijnt Aegon net geregeerd te hebben. Aegon: Geen staatssteun naar stierenvechten
geen verantwoordelijkheid ervoor kunnen nemen, maar wel het logo laten gebruiken. wanneer een logo gebruikt wordt op een reclameuiting, hoort een bedrijf daar toestemming voor te geven. ook als het een dochteronderneming is.

magoed, zal in de Aegon wereld wel weer anders werken.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:11:08 #118
180648 iFries
pi_65980997
Puur gelul natuurlijk .... Ik zou ook zeggend dat ik er niets vanaf wist.

Daarnaast zijn ze 49% eigenaar... houd ook in dat 49% procent van de sponsoring van hun komt
Frysk bloed tsjoch op!
pi_65981306
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef sezten het volgende:
Boohooo
Ten eerst worden ze niet afgeschoten (dat zou voor de desbetreffende dieren zelfs beter zijn).

Ten tweede heeft dit niets met overschot te maken.. Vermoedelijk heb jij geeneens een benul van de stieren-populatie in de desbetreffende gebieden.

Ten derde.. Al zou er een overschot zijn dan is er geen enkele argumentatie om de stieren op deze manier te doden.

Kortom, je hebt geen flauw benul waar je over praat. Kortzichtigheid kent geen tijd.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65981833
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef Twerk het volgende:

[..]
Ten tweede heeft dit niets met overschot te maken.. Vermoedelijk heb jij geeneens een benul van de stieren-populatie in de desbetreffende gebieden.
Geloof dat er nog genoeg zijn, anders waren ze nu wel klaar met stierenvechten hé
pi_65981911
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef sezten het volgende:

[..]

Geloof dat er nog genoeg zijn, anders waren ze nu wel klaar met stierenvechten hé

Dit slaat werkelijk alles.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:43:59 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65982222
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef sezten het volgende:

[..]

Word jij niet moe van jezelf?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65982693
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Word jij niet moe van jezelf?
Nou ik krijg genoeg rust, dus dat compenseert.
Mensen hier daarentegen maken zich druk om niks
pi_66028623
Ik kreeg deze mail terug:
quote:
Naar aanleiding van uw mail van dinsdag 10 februari 2009 nemen wij contact met u op. Helaas waren wij niet op de hoogte van deze eenmalige sponsoring. AEGON N.V. is een wereldwijde onderneming met lokale verantwoordelijkheden. Het evenement werd gesponsord door de Mexicaanse verzekeraar Seguros Argos. In deze verzekeraar heeft AEGON een belang van 49% van de aandelen. Nogmaals het betrof sponsoring van een eenmalig evenement het is geen structurele/langlopende samenwerking. Met vriendelijke groet,Claudia den Braber - Goossen
  zaterdag 14 februari 2009 @ 02:51:45 #125
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_66046525
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef Twerk het volgende:
Ik kreeg deze mail terug:
[..]

Ik ook (precies dezelfde). Ik heb meteen terug gemaild of ik uit haar woorden op mocht maken dat dit dan ook de laatste keer geweest zou zijn. Geen antwoord. Vanmiddag ben ik even gaan kijken: spandoek hangt nog.
Kortom, Aegon heeft ons even met een kluitje in het riet gestuurd, ze beweren van niets geweten te hebben maar even een telefoontje naar Mexico om aan te geven dat hun naam door deze sponsoractie geschaad wordt is al teveel gevraagd.

Van de Partij voor de Dieren trouwens nog niets gehoord. Gezien het indirect wel degelijk deels om het geld gaat van Nederlandse belastingbetalers lijkt me dat dit een werkje is dat op hun lijf geschreven is. Hoop dat ze er nog wat aan doen.

Kees
pi_66046631
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 02:51 schreef Casey het volgende:

[..]

Ik ook (precies dezelfde). Ik heb meteen terug gemaild of ik uit haar woorden op mocht maken dat dit dan ook de laatste keer geweest zou zijn. Geen antwoord. Vanmiddag ben ik even gaan kijken: spandoek hangt nog.
Kortom, Aegon heeft ons even met een kluitje in het riet gestuurd, ze beweren van niets geweten te hebben maar even een telefoontje naar Mexico om aan te geven dat hun naam door deze sponsoractie geschaad wordt is al teveel gevraagd.

Van de Partij voor de Dieren trouwens nog niets gehoord. Gezien het indirect wel degelijk deels om het geld gaat van Nederlandse belastingbetalers lijkt me dat dit een werkje is dat op hun lijf geschreven is. Hoop dat ze er nog wat aan doen.

Kees
Dat was wel te verwachten idd dat ze een standaard mail hadden opgesteld. Het is nog maar de vraag of 'ze' van niks wisten.. In het geval van een normale medewerker wil ik dat nog wel geloven, maar het zou me verbazen dat in bijv de RVC niemand wist dat dit het geval was.

In landen als Mexico heb je denk ik ook geen echte felle reacties te verwachten van mensen die weten dat hun verzekeringsmaatschappij een dergelijk event sponsert.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 05:08:24 #127
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_66047191
Jezus Christus, hebben mensen echt geen beter leven dan zich te bemoeien met de levens van beesten die hoe dan ook in de osseworst verzeild zouden zijn geraakt?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_66047217
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 05:08 schreef Ringo het volgende:
Jezus Christus, hebben mensen echt geen beter leven dan zich te bemoeien met de levens van beesten die hoe dan ook in de osseworst verzeild zouden zijn geraakt?
Ach dat doet totaal niet terzake. Als je zo redeneert dan kunnen we jou ook net zo goed met een gebroken been en een hoofdwond op straat laten liggen na een ongeluk, want over een jaar of 75 lig jij al lang ergens onder de grond.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 05:13:51 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66047218
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 05:08 schreef Ringo het volgende:
Word jij nooit moe van jezelf?
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 11:28:14 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_66049487
jammer dat het doek er nog hangt...
ik kan me toch neit voorstellen dat een dochteronderneming zomaar een logo kan aanvoeren, zonder dag de 'holding' daarvan op de hoogte is.bij het bedrijf waar ik als vormgever werk, is dat ondenkbaar!
  PR/Manusje van alles zaterdag 14 februari 2009 @ 12:12:02 #131
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66050291
Dat is precies de verklaring die ze naar FOK! hebben gestuurd. Alleen kreeg ik hem in telegramstijl
De Partij voor de dieren heeft ook gereageerd: Bedankt voor het melden.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:15:53 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66055142
Bullshit dit. Alsof zij niet weten wat zij uitspoken "k Own je voor 49%. maar doe lekker wat je zelf wil joh. Ons hoef je iig niets te vertellen, see if we care."
  maandag 16 februari 2009 @ 22:17:55 #133
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_66139879
Toch weer antwoord gekregen van Aegon:

Beste meneer XXXXXXXX,

We hebben laten weten aan Seguros Argos dat het absoluut niet de bedoeling is dat dit nog een keer gebeurd. Wij gaan er daarbij vanuit dat men deze boodschap heeft begrepen.

Met vriendelijke groet,
Claudia den Braber

-----Original Message-----
From: Kees XXXXXXX [mailto:XXXXXXXXXXXXX]
Sent: donderdag 12 februari 2009 20:28
To: Braber, Claudia den
Subject: Re: Bevestiging: vraag stellen aan AEGON

Beste mevrouw Braber,

Hartelijk dank voow uw snelle antwoord. Mag ik hieruit opmaken dat Aegon per direct en voor onbepaalde tijd stopt met het sponsoren van dit type evenementen (direct of via dochterondernemingen)?

Met vriendelijke groeten,

Kees XXXXXXXXXXX

Mwah, als ze zich aan hun woord houden vind ik het prima. Van mij hoeft Aegon uiteraard de problemen hier niet op te komen lossen, zolang ze maar niet actief bezig blijven met het promoveren ervan.

Kees
pi_66146490
stierenvechten

dinsdag 17 februari 2009 @ 01:54:07 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66146518
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Casey het volgende:

Beste meneer XXXXXXXX,

We hebben laten weten aan Seguros Argos dat het absoluut niet de bedoeling is dat dit nog een keer gebeurd. Wij gaan er daarbij vanuit dat men deze boodschap heeft begrepen.

Met vriendelijke groet,
Claudia den Braber
Je zou toch mogen veronderstellen dat ze daar iemand neerzetten die de Nederlandse taal enigszins beheerst .
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:55:24 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66146529
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:51 schreef FANN het volgende:
stierenvechten

[ afbeelding ]
Ja jezus, mag wel achter een linkje hoor Dat hoef ik niet te zien, ook al zien we ergere dingen in het nieuws.
pi_66158475
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Casey het volgende:

Beste meneer XXXXXXXX,

Met vriendelijke groet,
Claudia den Braber

-----Original Message-----
From: Kees XXXXXXX [mailto:XXXXXXXXXXXXX]
Sent: donderdag 12 februari 2009 20:28
To: Braber, Claudia den
Subject: Re: Bevestiging: vraag stellen aan AEGON

Beste mevrouw Braber,

Hartelijk dank voow uw snelle antwoord. Mag ik hieruit opmaken dat Aegon per direct en voor onbepaalde tijd stopt met het sponsoren van dit type evenementen (direct of via dochterondernemingen)?

Met vriendelijke groeten,

Kees XXXXXXXXXXX

Mwah, als ze zich aan hun woord houden vind ik het prima. Van mij hoeft Aegon uiteraard de problemen hier niet op te komen lossen, zolang ze maar niet actief bezig blijven met het promoveren ervan.

Kees
Opmerkelijk hoe je je eigen naam uitveegt, maar de naam van een ander gewoon laat staan.
pi_66158569
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:51 schreef FANN het volgende:
stierenvechten

[ afbeelding ]
Hmm, spaghettisaus .
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:45:51 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66160060
http://www.communicatieon(...)-goossen-naar-aegon/

Aha..
quote:
Claudia den Braber-Goossen is per 1 februari bij Aegon Nederland benoemd als woordvoerder en senior communicatieadviseur.
Zou toch zeggen dat je dan fatsoenlijke e-mails moet kunnen produceren.
Huilen dan.
pi_66160180
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.communicatieon(...)-goossen-naar-aegon/

Aha..
[..]

Zou toch zeggen dat je dan fatsoenlijke e-mails moet kunnen produceren.
Ach, het taalniveau van de gemiddelde Hbo-er is gewoon niet zo bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')