Nope.... was blijkbaar verblind. je hebt gelijk, op het logo valt niets aan te merkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een schip in het logo (Griekse mythologie I guess), hebben we het over hetzelfde logo![]()
Ohja, dat filmpje is nog triester.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:27 schreef iFries het volgende:
http://www.dag.nl/binnenland/aegon-sponsort-stierenvechten-226536
Damn.. Sterk argument, ik ben om...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef sezten het volgende:
Zeg groot nieuws, er worden dieren afgeschoten omdat er anders een overschot van komt, kom laten we gaan huilen en nieuws ervan maken!![]()
![]()
Zo zouden er meer moeten denkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Woffel het volgende:
[..]
Damn.. Sterk argument, ik ben om...
Nee, knuffelrevolutionair. Eérlijk zijn. En consequent. Niet gaan zeiken op anderen terwijl je zelf de gevolgen niet in je leven wilt toelaten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
In plaats van inhoudelijk op mijn reactie in te gaan reageer je zo. Is wel typisch hoor.
En, helpt het al?quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:41 schreef Guppyfriend het volgende:
er loopt anders ook 'gewoon' een actie voor de edelherten op Terschelling die moeten worden afgeschoten hoor. dus om te zeggen dat daar niet aan gedacht wordt, is ook weer onzin.
waarschijnlijk niet, maar er wordt in ieder geval aandacht aan besteed. voor de bewustwording en zo.quote:
Ten eerst worden ze niet afgeschoten (dat zou voor de desbetreffende dieren zelfs beter zijn).quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef sezten het volgende:
Boohooo![]()
Zeg groot nieuws, er worden dieren afgeschoten omdat er anders een overschot van komt, kom laten we gaan huilen en nieuws ervan maken!![]()
![]()
Geloof dat er nog genoeg zijn, anders waren ze nu wel klaar met stierenvechten héquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ten tweede heeft dit niets met overschot te maken.. Vermoedelijk heb jij geeneens een benul van de stieren-populatie in de desbetreffende gebieden.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef sezten het volgende:
[..]
Geloof dat er nog genoeg zijn, anders waren ze nu wel klaar met stierenvechten hé![]()
Nou ik krijg genoeg rust, dus dat compenseert.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Word jij niet moe van jezelf?
quote:Naar aanleiding van uw mail van dinsdag 10 februari 2009 nemen wij contact met u op. Helaas waren wij niet op de hoogte van deze eenmalige sponsoring. AEGON N.V. is een wereldwijde onderneming met lokale verantwoordelijkheden. Het evenement werd gesponsord door de Mexicaanse verzekeraar Seguros Argos. In deze verzekeraar heeft AEGON een belang van 49% van de aandelen. Nogmaals het betrof sponsoring van een eenmalig evenement het is geen structurele/langlopende samenwerking. Met vriendelijke groet,Claudia den Braber - Goossen
Ik ook (precies dezelfde). Ik heb meteen terug gemaild of ik uit haar woorden op mocht maken dat dit dan ook de laatste keer geweest zou zijn. Geen antwoord. Vanmiddag ben ik even gaan kijken: spandoek hangt nog.quote:
Dat was wel te verwachten idd dat ze een standaard mail hadden opgesteld. Het is nog maar de vraag of 'ze' van niks wisten.. In het geval van een normale medewerker wil ik dat nog wel geloven, maar het zou me verbazen dat in bijv de RVC niemand wist dat dit het geval was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:51 schreef Casey het volgende:
[..]
Ik ook (precies dezelfde). Ik heb meteen terug gemaild of ik uit haar woorden op mocht maken dat dit dan ook de laatste keer geweest zou zijn. Geen antwoord. Vanmiddag ben ik even gaan kijken: spandoek hangt nog.
Kortom, Aegon heeft ons even met een kluitje in het riet gestuurd, ze beweren van niets geweten te hebben maar even een telefoontje naar Mexico om aan te geven dat hun naam door deze sponsoractie geschaad wordt is al teveel gevraagd.
Van de Partij voor de Dieren trouwens nog niets gehoord. Gezien het indirect wel degelijk deels om het geld gaat van Nederlandse belastingbetalers lijkt me dat dit een werkje is dat op hun lijf geschreven is. Hoop dat ze er nog wat aan doen.
Kees
Ach dat doet totaal niet terzake. Als je zo redeneert dan kunnen we jou ook net zo goed met een gebroken been en een hoofdwond op straat laten liggen na een ongeluk, want over een jaar of 75 lig jij al lang ergens onder de grond.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:08 schreef Ringo het volgende:
Jezus Christus, hebben mensen echt geen beter leven dan zich te bemoeien met de levens van beesten die hoe dan ook in de osseworst verzeild zouden zijn geraakt?
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:08 schreef Ringo het volgende:
Jezus Christus, hebben mensen echt geen beter leven dan zich te bemoeien met de levens van beesten die hoe dan ook in de osseworst verzeild zouden zijn geraakt?
Je zou toch mogen veronderstellen dat ze daar iemand neerzetten die de Nederlandse taal enigszins beheerstquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Casey het volgende:
Toch weer antwoord gekregen van Aegon:
Beste meneer XXXXXXXX,
We hebben laten weten aan Seguros Argos dat het absoluut niet de bedoeling is dat dit nog een keer gebeurd. Wij gaan er daarbij vanuit dat men deze boodschap heeft begrepen.
Met vriendelijke groet,
Claudia den Braber
Ja jezus, mag wel achter een linkje hoorquote:
Opmerkelijk hoe je je eigen naam uitveegt, maar de naam van een ander gewoon laat staan.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Casey het volgende:
Toch weer antwoord gekregen van Aegon:
Beste meneer XXXXXXXX,
We hebben laten weten aan Seguros Argos dat het absoluut niet de bedoeling is dat dit nog een keer gebeurd. Wij gaan er daarbij vanuit dat men deze boodschap heeft begrepen.
Met vriendelijke groet,
Claudia den Braber
-----Original Message-----
From: Kees XXXXXXX [mailto:XXXXXXXXXXXXX]
Sent: donderdag 12 februari 2009 20:28
To: Braber, Claudia den
Subject: Re: Bevestiging: vraag stellen aan AEGON
Beste mevrouw Braber,
Hartelijk dank voow uw snelle antwoord. Mag ik hieruit opmaken dat Aegon per direct en voor onbepaalde tijd stopt met het sponsoren van dit type evenementen (direct of via dochterondernemingen)?
Met vriendelijke groeten,
Kees XXXXXXXXXXX
Mwah, als ze zich aan hun woord houden vind ik het prima. Van mij hoeft Aegon uiteraard de problemen hier niet op te komen lossen, zolang ze maar niet actief bezig blijven met het promoveren ervan.
Kees
Zou toch zeggen dat je dan fatsoenlijke e-mails moet kunnen produceren.quote:Claudia den Braber-Goossen is per 1 februari bij Aegon Nederland benoemd als woordvoerder en senior communicatieadviseur.
Ach, het taalniveau van de gemiddelde Hbo-er is gewoon niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.communicatieon(...)-goossen-naar-aegon/
Aha..
[..]
Zou toch zeggen dat je dan fatsoenlijke e-mails moet kunnen produceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |