Klopt ! ding is al maanden uit en ook aardig kapot gedraaid. Ben meer van het oude werk van hemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vond dit nummer in het begn wel tof! Maar deze is ondertussen toch wel heel oud? Ik dacht namelijk dat die rond september/oktober al uit was ofzo?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is een vreselijke glibber-neger die nare muziek maakt.
Yup, zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
Er zijn ook wel leukere nummers van Radiohead!
Na het voor jan lul aan de noodrem trekken door die doos heb ik m'n lidmaatschap opgezegd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Okee.. Enige waar ik lid van ben is BNN. Vroeger ooit geworden, en nog nooit de moeite genomen om dat op te zeggen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na het voor jan lul aan de noodrem trekken door die doos heb ik m'n lidmaatschap opgezegd.
Het is hier grijs en het regent al de hele ochtend. En bij vlagen stevig. Blijft nog wel ff doorgaan als ik de buienradar zo zie...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Hoe zit het met dat noodweer bij jullie? Hier is het wel bewolkt, maar windstil en droog. Misschien stilte voor de storm..?
Ja, in Zwolle vannochtend ook en nu Meppelonia idem. Grauw en nat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is hier grijs en het regent al de hele ochtend. En bij vlagen stevig. Blijft nog wel ff doorgaan als ik de buienradar zo zie...
Kom net thuis van werk en er ligt een vieze plak snotsneeuw en het sneeuwt nog een beetjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Hoe zit het met dat noodweer bij jullie? Hier is het wel bewolkt, maar windstil en droog. Misschien stilte voor de storm..?
Hier ook niet. Bijna 6 graden boven nulquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, in Zwolle vannochtend ook en nu Meppelonia idem. Grauw en nat.
Geen sneeuwvlokje te bekennen iig.
De poolen zijn omgedraait , waar eerst het zuiden last heeft gehad, heeft het noorden er nu last vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Kom net thuis van werk en er ligt een vieze plak snotsneeuw en het sneeuwt nog een beetje
De kwaliteit schiet ineens omhoog idd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Sersjee het volgende:
Binnen 20 min. Message to my girl en Tinseltown in the rain, ik ben een blij mens.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef themauster het volgende:
En nu is het tijd voor lunch Broodje met roerei en spek
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kwaliteit schiet ineens omhoog idd. lost ineens he-le-maal op.
Van de hemel naar de hel...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De kwaliteit schiet ineens omhoog idd.
En hoorde ik nou ook nog een andere hele mooie eighties-klassieker?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Sersjee het volgende:
Binnen 20 min. Message to my girl en Tinseltown in the rain, ik ben een blij mens.
Gehehe..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van de hemel naar de hel...
Mädchen, net zo erg als What's up
Zat er ook nog ergens tussen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En hoorde ik nou ook nog een andere hele mooie eighties-klassieker?
Ha; hoe is het met je hoody?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:
oh neeeeeh niet dit huilie plaatje![]()
![]()
kheb nu mn Hello Kitty huispak aanquote:
laat dan foto's zien joh...hier is het echt depresief regen met wind weequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef -Hans- het volgende:
Weer sneeuw in het Noorden.. wanneer stopt de ellende
Mijn Swing kan geen foto's maken.. maar misschien dat ik vanavond nog wat foto's maakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
laat dan foto's zien joh...hier is het echt depresief regen met wind wee
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:![]()
Ik werd vanochtend ruw gewekt door een heimachine vlakbij![]()
Maar Piles zou Piles niet zijn als ie niet gewoon omdraait en verder slaapt![]()
Als je slapen opzoekt in dikke van Dale dan staat er Piles bijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:43 schreef Piles het volgende:![]()
Ik werd vanochtend ruw gewekt door een heimachine vlakbij![]()
Maar Piles zou Piles niet zijn als ie niet gewoon omdraait en verder slaapt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |