Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.quote:Ik betwijfel het, hij (Makaay) is echt niet scherp de laatste wedstrijden. Matige schoten, soms de bal maar half raken. Toch over zijn top heen wellicht.
Misschien wel inderdaad, maar nu heb je er echt helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Juk het volgende:
Laatste post:
[..]
Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.
Ik denk dat in een 2 spitsen systeem Makaay ook volgend seizoen nog wel van waarde kan zijn. Daarbij kan hij Erasmus een hele hoop leren over looplijnen e.d.
Vergeten het nummer in de titel te zetten, kan een mod dat even doen? Het is nummertje 444.
quote:
Als Makaay een poosje niet scoort raakt hij onzeker. Kan me bij Bayern ook een periode van weet ik veel hoeveel maanden waarin hij niet scoorde. Hoe meer de nadruk (in de media , training etc) daarop gelegd wordt deste langer het duurtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Juk het volgende:
Laatste post:
[..]
Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.
Ik denk dat in een 2 spitsen systeem Makaay ook volgend seizoen nog wel van waarde kan zijn. Daarbij kan hij Erasmus een hele hoop leren over looplijnen e.d.
Bliksemschigt![]()
Daarom legt hij er zondag 1 inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als Makaay een poosje niet scoort raakt hij onzeker. Kan me bij Bayern ook een periode van weet ik veel hoeveel maanden waarin hij niet scoorde. Hoe meer de nadruk (in de media , training etc) daarop gelegd wordt deste langer het duurt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daarom legt hij er zondag 1 in
Feijenoord was te koop voor 200 miljoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:04 schreef finsdefis het volgende:
Wtf 65 miljoen euro voor de helft van de aandelen? De beursgang van Ajax leverde dat ook op, maar dan 28% als ik me goed herinner. Niet dat daar veel goeds mee gebeurd is. Ik mag -voor jullie- hopen dat het geld iets beter besteed wordt, mocht dit doorgaan.
Gejank van de bovenste orde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn complimenten voor een aantal supporters, spelers en de trainer n.a.v. de overtreding en rode kaart van gisteren.
Netjes dat het zo afgehandeld wordt.
Dat is nu met de terugkeer van Tomasson natuurlijk wel veel minder, maar hij oogt toch echt niet scherp. Zal ook wel gebrek aan vertrouwen zijn, als hij weer scoort heb je kans dat het zo weer bij hem gaat lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Makaay moet veel te veel doen. Als die rond de zestien van de tegenstander kan zwerven gaat het stukke beter geloof me!
Trouwens als ik de Feyenoordfans was zou ik zondag een groot spandoek met een pannenkoek op hangenOf in elk geval iets doen met pannenkoek om die 020-ers aan te pakken!
Waarom ga je zelf nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Makaay moet veel te veel doen. Als die rond de zestien van de tegenstander kan zwerven gaat het stukke beter geloof me!
Trouwens als ik de Feyenoordfans was zou ik zondag een groot spandoek met een pannenkoek op hangenOf in elk geval iets doen met pannenkoek om die 020-ers aan te pakken!
Niet doen hoor! Jezus, dat is nog erger dan Hamas.. Zo'n doek zorgt alleen maar voor stadion verboden en agressie, door zulk soort doeken zijn nou ook de rellen ontstaan..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
JAAAA wat een goede grap kan je lachen man, Wat zullen die 020 gaan huilen. Wat een humor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |