abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 07:43:27 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65903100
Mooi zo. ik heb niks op met pedofielen. Maar die site gaat me ook een stap te ver.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 07:51:24 #27
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65903130
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:11 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vertrouw die hele van Hertum ook niet. Dat zit daar de hele dag te kettingroken achter die pc, met dat gure gezicht van d'r op zoek naar mannetjes die in de avances trappen van een zgn 15 jarige... Wat voor leven heb je dan.
Ze is een bekende in forumland. Op elk forum waar ze verscheen brak de pleuris uit.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 07:54:24 #28
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_65903150
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Agh yvonne kan nog altijd naar de hoster van stormfront en hardcore-holland gaan
Of die van Nederland Bekent kleur, of die van Indymedia bijvoorbeeld.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 08:13:31 #29
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65903267
tvp
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:36:30 #30
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65903494
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:51 schreef ES57 het volgende:

[..]

Ze is een bekende in forumland. Op elk forum waar ze verscheen brak de pleuris uit.
oh zo'n geval als me schoonmoe dus (maar dan irl), en dan is het nooit haar schuld
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65903540
Dat wijf is serieus gestoord.
pi_65903563
Als een site als Kafka zonder problemen is toegestaan dan mag ook een site met pedo's bezocht worden.
pi_65903615
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:43 schreef buachaille het volgende:
Als een site als Kafka zonder problemen is toegestaan
Een site als wát
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 08:51:24 #34
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65903671
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Een site als wát
http://kafka.antifa.net/
Kafka doet onderzoek naar extreem-rechtse stromingen en ontwikkelingen in Nederland. Wij publiceren de resultaten van dit onderzoek op deze website en in diverse bladen, waaronder onze eigen nieuwsbrief. Verder leveren wij informatie aan journalisten en wetenschappers die geïnteresseerd zijn in deze onderwerpen. Op deze pagina's kun je informatie vinden over extreem-rechtse organisaties, partijen, personen en gebeurtenissen in Nederland. Verder staan hier een aantal door ons geschreven artikelen en nieuwsberichten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65903707
Aah Antifa
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65903758
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
http://kafka.antifa.net/
Kafka doet onderzoek naar extreem-rechtse stromingen en ontwikkelingen in Nederland. Wij publiceren de resultaten van dit onderzoek op deze website en in diverse bladen, waaronder onze eigen nieuwsbrief. Verder leveren wij informatie aan journalisten en wetenschappers die geïnteresseerd zijn in deze onderwerpen. Op deze pagina's kun je informatie vinden over extreem-rechtse organisaties, partijen, personen en gebeurtenissen in Nederland. Verder staan hier een aantal door ons geschreven artikelen en nieuwsberichten.
Ah, hoe schattig.
@buachaille: ik mis daar de adressendatabase.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 09:00:03 #37
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65903767
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:43 schreef buachaille het volgende:
Als een site als Kafka zonder problemen is toegestaan dan mag ook een site met pedo's bezocht worden.
Extreem rechts is een "politieke" stroming, eentje van wie je in principe geen last hebt.
Tenzij je een linke extremist bent.
Die worden niet opgejaagd.
Pedo's daar in tegen zijn wel schadelijk voor een samenleving omdat die een kinderleven kapot kunnen maken.
pi_65903885
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:59 schreef r_one het volgende:

Ah, hoe schattig.
@buachaille: ik mis daar de adressendatabase.
Als je een adresje nodig hebt dan doen die jongens van kafka, naar ik aanneem, ook niet al te moeilijk. Omdat die kafka site ernaar streeft zoveel mogelijk informatie als (juridisch) mogelijk openbaar te maken heb ik geen problemen met die pedodatabase. Die probeert ook zoveel mogelijk informatie openbaar te maken en doet dat via de amerika-route. Internet is nou eenmaal groter dan holland alleen. En de slachtoffers van die lui hebben al genoeg te verduren gehad, die site lijkt me een gezonde vorm van extra genoegdoening en preventie.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:09:14 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65903905
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Extreem rechts is een "politieke" stroming, eentje van wie je in principe geen last hebt.
Tenzij je een linke extremist bent.
Of allochtoon.
Krekker is de bom!
pi_65903916
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als je een adresje nodig hebt dan doen die jongens van kafka, naar ik aanneem, ook niet al te moeilijk. Omdat die kafka site ernaar streeft zoveel mogelijk informatie als (juridisch) mogelijk openbaar te maken heb ik geen problemen met die pedodatabase. Die probeert ook zoveel mogelijk informatie openbaar te maken en doet dat via de amerika-route. Internet is nou eenmaal groter dan holland alleen. En de slachtoffers van die lui hebben al genoeg te verduren gehad, die site lijkt me een gezonde vorm van extra genoegdoening en preventie.
De manier waarop die pedo`s worden "onderzocht" stuit mij tegen de borst. Je hoeft alleen maar iemand op te geven en poing, je bent een pedo.
pi_65903927
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:09 schreef KreKkeR het volgende:

Of allochtoon.
Ik ken genoeg racistische allochtonen om te kunnen beweren dat er wat politieke voorkeur betreft geen verschil zit tussen wit en zwart.
pi_65903971
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:

De manier waarop die pedo`s worden "onderzocht" stuit mij tegen de borst. Je hoeft alleen maar iemand op te geven en poing, je bent een pedo.
Ik bezoek dat soort sites niet omdat ik er niks mee te maken wil hebben maar als het inderdaad zo makkelijk gaat dan schort er wel veel aan die site. Als je als man onterecht van pf wordt beschuldigd dan heb je een stigma waar je niet meer zo makkelijk vanaf komt. Maar ik neem aan dat die site met een gemotiveerd verzoek wel adressen verwijderd. En je kunt tegenwoordig ook alles op rechtspraak.nl bekijken, het zou netjes zijn als men ook verwijst naar een uitspraak zodat ze een beschuldiging kunnen onderbouwen.
pi_65904020
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:40 schreef cultheld het volgende:
Goede zaak: een beschaafd land heeft geen behoefte aan heksenjachten en enkel de staat mag pedofielen veroordelen. Tegelijkertijd stel ik dat als ik ooit een pedofiel 'op heterdaad' betrap, deze het niet overleeft .
Dat kun je laatste uitleggen als noodweer, en ik zal er iig. niet wakker van liggen.. Dat andere is aanzetten tot lynchpartijen, minstens zo gevaarlijk als een actieve pedoseksueel, wat mij betreft wordt dat kreng streng gestraft.

Een beetje voor eigen rechter spelen zeg, omdat haar rechtvaardigheidsgevoel niet strookt met het rechtssysteem.. Als justitie hier tekort schiet moet dáár een aanpassing plaatsvinden.. Wat zij doet is barbarisme.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:24:19 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65904176
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik ken genoeg racistische allochtonen om te kunnen beweren dat er wat politieke voorkeur betreft geen verschil zit tussen wit en zwart.
Dat beweer ik toch ook nergens. Allochtonen zijn ook mensen en kunnen dus ook racistisch zijn.

Maar in Nederland zul je geen niet-westerse allochtonen bij een extreem-rechtse partij zien. Extreem-rechts verzet zich hier hoofdzakelijk tegen allochtonen en Joden.

En ja, onder het mom de vijand van mijn vijand is mijn vriend zullen sommige extreem-rechtsdenkenden sympathie hebben voor Moslim-extremisten. MITS deze maar in een land ver weg blijven. En dus niet in Nederland.
Krekker is de bom!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 09:26:30 #45
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65904230
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik bezoek dat soort sites niet omdat ik er niks mee te maken wil hebben maar als het inderdaad zo makkelijk gaat dan schort er wel veel aan die site. Als je als man onterecht van pf wordt beschuldigd dan heb je een stigma waar je niet meer zo makkelijk vanaf komt. Maar ik neem aan dat die site met een gemotiveerd verzoek wel adressen verwijderd. En je kunt tegenwoordig ook alles op rechtspraak.nl bekijken, het zou netjes zijn als men ook verwijst naar een uitspraak zodat ze een beschuldiging kunnen onderbouwen.
Vervelende is alleen dat het kwaad dan allang geschied is.
Of denk je dat die teef het binnen een min er dan vanaf haalt?
Tuurlijk niet.
pi_65904235
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ook lang genoeg geduurd. Hopenlijk heeft de politiek het signaal ontvangen en weten ze nu wat Nederland zoal bezig houdt.
......om er vervolgens weer niks mee te doen, zoals altijd.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 09:27:50 #47
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65904260
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef huhggh het volgende:

[..]

......om er vervolgens weer niks mee te doen, zoals altijd.
Ipv alleen maar te klagen kan je ook iets constructiefs posten.
pi_65904338
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:27 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ipv alleen maar te klagen kan je ook iets constructiefs posten.
Dat doe ik elders al
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65904350
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef buachaille het volgende:

[..]

Zo simpel als het is een stigma te krijgen, zo moeilijk is het om ervanaf te komen. De schade is al gedaan.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:33:00 #50
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_65904358
Van hertum zag de bui al hangen... Die heeft snel alles offline gehaald voordat er meer 'onhandige' zaken over haar aan het licht kwamen bij het grotere publiek. Ze moet namelijk natuurlijk wel haar online hetzes kunnen blijven voeren.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')