Emmetje!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit wel de oplossing voor de Hoeksche Lijn.
Wat een zinloze discussie! Maar goed, als jij over 60 jaar in je schommelstoel achter de geraniums zit, kun je in elk geval met een brede grijns terugdenken aan VIRM.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zeg daar niet dat ik VIRM top vind omdat hij groter is dan een V'tje
EN je gelukkig prijzen met de komst van geraniums, want die had je in de virm nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Duvel het volgende:
als jij over 60 jaar in je schommelstoel achter de geraniums zit, kun je in elk geval met een brede grijns terugdenken aan VIRM.
Van Hoek van Holland Strand naar Nesselande. Van het meest noordwestelijke naar het meest noordoostelijke punt van Rotterdam.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:36 schreef Duvel het volgende:
Emmetje!Helaas is er nog maar eentje over... Maar uiteindelijk gaat de RET daar wel rijden ja.
Dan zal je moeten overstappen, de metro vanuit Spijkenisse rijdt naar Capelle a/d IJssel. Maar de reistijd zou 57 minuten bedragen als de lijn zou bestaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang doet die metro van Spijkenisse naar Nesselande er eigenlijk over? Volgens mij kan je er dan ook wel weer een paar jaar tegenaan qua metro
Omdat alle verstandige mensen langs de baan met modder gooien naar die treinen, logisch toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef James1988 het volgende:
Hier rijdt zojuist VIRM4 9579 voorbij, blinkend geel. Maar er zit wel een rare zwarte veeg op de zijkant.
Om een of andere reden zie ik altijd zwarte vegen op de izjkant van een VIRM, bij de motorstellen. Is dat toeval of heeft dat een specifieke reden?
Oh okee, ik had ff geen zin om het op te zoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef Duvel het volgende:
Zonder overstap een kwartier of drie? Maar ze gaan van Kralingse Zoom tot Spijkenisse, van Nesselande alleen tot Marconiplein. Voor zover ik de dienstregeling kan lezen op de RET-site.
Dit was dus een reactie op Fles.
Die zwarte vegen zou vuil kunnen zijn wat van het dak af komt, als het geregend heeft?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef James1988 het volgende:
Hier rijdt zojuist VIRM4 9579 voorbij, blinkend geel. Maar er zit wel een rare zwarte veeg op de zijkant.
Om een of andere reden zie ik altijd zwarte vegen op de izjkant van een VIRM, bij de motorstellen. Is dat toeval of heeft dat een specifieke reden?
Ja, kooltroep van de pantografen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:21 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Die zwarte vegen zou vuil kunnen zijn wat van het dak af komt, als het geregend heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, en dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kijk uit, zometeen krijg je NikkelCobalt en zijn Photoshopskills nog achter je aan
Oei, nu heb je me toch nog bang gemaakt.quote:
mDDM + DDAR =quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef James1988 het volgende:
DDM vind ik nog lelijker dan SGM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |