Emmetje!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is dit wel de oplossing voor de Hoeksche Lijn.
Wat een zinloze discussie! Maar goed, als jij over 60 jaar in je schommelstoel achter de geraniums zit, kun je in elk geval met een brede grijns terugdenken aan VIRM.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zeg daar niet dat ik VIRM top vind omdat hij groter is dan een V'tje
EN je gelukkig prijzen met de komst van geraniums, want die had je in de virm nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Duvel het volgende:
als jij over 60 jaar in je schommelstoel achter de geraniums zit, kun je in elk geval met een brede grijns terugdenken aan VIRM.
Van Hoek van Holland Strand naar Nesselande. Van het meest noordwestelijke naar het meest noordoostelijke punt van Rotterdam.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:36 schreef Duvel het volgende:
Emmetje!Helaas is er nog maar eentje over... Maar uiteindelijk gaat de RET daar wel rijden ja.
Dan zal je moeten overstappen, de metro vanuit Spijkenisse rijdt naar Capelle a/d IJssel. Maar de reistijd zou 57 minuten bedragen als de lijn zou bestaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang doet die metro van Spijkenisse naar Nesselande er eigenlijk over? Volgens mij kan je er dan ook wel weer een paar jaar tegenaan qua metro
Omdat alle verstandige mensen langs de baan met modder gooien naar die treinen, logisch toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef James1988 het volgende:
Hier rijdt zojuist VIRM4 9579 voorbij, blinkend geel. Maar er zit wel een rare zwarte veeg op de zijkant.
Om een of andere reden zie ik altijd zwarte vegen op de izjkant van een VIRM, bij de motorstellen. Is dat toeval of heeft dat een specifieke reden?
Oh okee, ik had ff geen zin om het op te zoekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef Duvel het volgende:
Zonder overstap een kwartier of drie? Maar ze gaan van Kralingse Zoom tot Spijkenisse, van Nesselande alleen tot Marconiplein. Voor zover ik de dienstregeling kan lezen op de RET-site.
Dit was dus een reactie op Fles.
Die zwarte vegen zou vuil kunnen zijn wat van het dak af komt, als het geregend heeft?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:10 schreef James1988 het volgende:
Hier rijdt zojuist VIRM4 9579 voorbij, blinkend geel. Maar er zit wel een rare zwarte veeg op de zijkant.
Om een of andere reden zie ik altijd zwarte vegen op de izjkant van een VIRM, bij de motorstellen. Is dat toeval of heeft dat een specifieke reden?
Ja, kooltroep van de pantografen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:21 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Die zwarte vegen zou vuil kunnen zijn wat van het dak af komt, als het geregend heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, en dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kijk uit, zometeen krijg je NikkelCobalt en zijn Photoshopskills nog achter je aan
Oei, nu heb je me toch nog bang gemaakt.quote:
mDDM + DDAR =quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef James1988 het volgende:
DDM vind ik nog lelijker dan SGM.
Enigste mooie materieel zijn de oude koplopers en ICK/ICL/ICB of hoe het ook heetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
Maak je geen zorgen, met de mddm heb ik niks. Die mogen ze allemaal gegen die mauer zetten van mij. Als ze er dan wel een 1700 voor terug zettenWant een sleep ddm+1700 =
![]()
SGM <3 Jij hebt gewoon geen smaak met je rare knik virms. Dat is toch nooit zo bedoeld.quote:
Als ik comfortabel wil reizen dan neem ik de taxi welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Enigste mooie materieel zijn de oude koplopers en ICK/ICL/ICB of hoe het ook heet. Dat voelde tenminste prima in, en die hokjes uberfijn.
Dat is dan ook vet het belangrijkste in het leven van de mobiele internetterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
nog maar net genoeg om te MSN'en.
Van SGMm word je zeker wel vrolijk, dat is pas kut materieel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Als ik comfortabel wil reizen dan neem ik de taxi wel![]()
Je dacht toch niet dat al die mensen die historisch materieel waarderen voor hun comfort op houten hernia bankjes gaan zitten?
Wanneer komen de Fryske bordsjes?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
De stations Zwaagwesteinde en Veenwouden worden nu trouwens omgeroepen als De Westereen en Feanwâlden
Niet zeiken, dat hoort nou eenmaal bij nieuw matquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef James1988 het volgende:
En ik zit in VIRM4 9579... die is gisteren in dienst gekomen, voor zover mij bekend
Jammer dat de stoel zo kei- en keihard is.
Net op het nieuws. Grootste probleem de beveiliging (ERMTS). Maar ze zeggen er niet bij dat het van europa ingevoerd moest worden. Wat ik nog vreemder vind is dat er zo veel wordt gezegd over de betuweroute. Terwijl de HSL-Zuid nog veel duurder was, de treinen er daarvoor ook nog niet zijn en er als die eenmaal gebruikt wordt de kaartjes veel te duur zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
114 Teletekst vr 13 feb
***************************************
Gebruik Betuweroute blijft achter
***************************************
` Het aantal treinen dat rijdt over
de Betuweroute blijft achter bij de
verwachtingen.Beheerder KeyRail ging
ervan uit dat er dit jaar 350 treinen
per week over het traject zouden rijden
maar dat worden er hooguit 200.
Het goederenvervoer is ingezakt door de
economische crisis.De Betuweroute kampt
verder met een tekort aan geschikte
locomotieven.
De aanleg van de goederenspoorlijn van
de Rotterdamse haven naar Duitsland
heeft 4,7 miljard euro gekost.Het is de
bedoeling dat er over drie jaar elke
week zo'n duizend treinen over de
Betuweroute rijden.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
ERTMSquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Net op het nieuws. Grootste probleem de beveiliging (ERMTS). Maar ze zeggen er niet bij dat het van europa ingevoerd moest worden.
Misschien hebben ze daar wel een ander Level, of een andere softwareversie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ERTMS![]()
Wel raar dat dat op de Lötschberg-basistunnel de bedrijfsvoering niet hindert trouwens.
Je zou zeggen dat ze beter moeten weten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
De EERSTE google hit op het (foutieve) "ERMTS" leidt trouwens naar Movares.![]()
Wie de schoen past trekke hem aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |