abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65971794
quote:
4)Globalisering (je hebt het fout gespeld)
Bent u zo'n zielepoot die zo iets als een e, i.p.v i op merkt.......................
quote:
5) Je wilt hypotheken en verzekeringen in de ban doen? Ben ik nu aan het happen op een trol?
Hypotheken, en verzekeringen in Amerika, daar had ik het over......(goed lezen), niet de verzekeringen en hypotheken in Nederland....
Ik heb wel eens van trollen gehoord, en gezien, in de Efteling, bent u zo een sprookjes figuur, hebt u daar verstand van dan????
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld
Mensen die geen constructieve informatie hebben “niet op mijn posting reageren graag”,!!!
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:04:33 #52
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_65974566
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:21 schreef zieleffe het volgende:

[..]

Bent u zo'n zielepoot die zo iets als een e, i.p.v i op merkt.......................
Ik behoor tot de spellingnazis.
quote:
[..]

Hypotheken, en verzekeringen in Amerika, daar had ik het over......(goed lezen), niet de verzekeringen en hypotheken in Nederland....
Ik heb wel eens van trollen gehoord, en gezien, in de Efteling, bent u zo een sprookjes figuur, hebt u daar verstand van dan????
Ik las best goed hoor. Er stond "We hadden ons niet in moeten laten met Amerika, hypotheken, en verzekeringen", dus er werd gelijkwaardigheid geïmpliceerd. Werkt verwarrend. En ik denk dat je nog steeds aan het trollen bent. Je reageert alleen maar op de irrelevante zaken.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_65979077
Het is hier geen tina forum dus plaatjes graag achterwege laten

[ Bericht 54% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 12-02-2009 16:33:08 ]
Mensen die geen constructieve informatie hebben “niet op mijn posting reageren graag”,!!!
pi_65980480
Het is hier geen tina forum dus plaatjes graag achterwege laten

[ Bericht 78% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 12-02-2009 16:33:18 ]
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:14:38 #55
38229 kanaiken
pi_65989986
Ben je nog van plan inhoudelijk te reageren met ' constructieve informatie'?
Je gedraagt je als een klein kind en enige redelijke discussie is zo niet mogelijk.
Ik hoop dat je ook de hypocrisie van je signature inziet. De tweede regel.
pi_65993595
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.

1) De chinezen krijgen de hardste klappen van allemaal. (Enorme beursdalingen, werkeloosheid en teruggang in groei.)
4)Globalisering (je hebt het fout gespeld) is niet de 'schuldige' van dit alles. Door schaalvergroting hebben we vele voordelen gehad. Dat de crisis nu overal tegelijk plaatsvindt is een neveneffect. Het valt sterk te betwisten of nationale, geïsoleerde crises te prefereren zijn.
Statistisch gezien heeft Ijsland de grootste klappen gekregen, percentage wise. Als je puur naar de grootste som kijkt is Amerika het bokje, en niet china.

Globalisering heeft ons veel gebracht, maar is wel degelijk de oorzaak waarom instellingen als kaartenhuizen in elkaar klappen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:05:36 #57
38229 kanaiken
pi_65994089
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Statistisch gezien heeft Ijsland de grootste klappen gekregen, percentage wise. Als je puur naar de grootste som kijkt is Amerika het bokje, en niet china.
Dat zou ik niet precies weten. Ik weet wel dat de bewering dat de chinezen de vruchten hiervan plukken niet klopt.
quote:
Globalisering heeft ons veel gebracht, maar is wel degelijk de oorzaak waarom instellingen als kaartenhuizen in elkaar klappen.
Het is niet de oorzaak. Meer een indirecte factor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')