Ha, scriptie, vandaag ook weer instructie (lees: twee vellen papier) over gekregen. Komt later wel, eerst de rest van mijn vakken halen. Groningen is voorlopig nog niet van mij afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat doe ik toch wel binnen enkele maanden na mijn studie.
Moet ik eerst nog wel even de scriptie afronden
Volgens Google (quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Word het nog beter weer de aankeumende dagen?
Maar ik zit donderdag en vrijdag in Schoorl ! Dus geen Grunnegs weer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Volgens Google () wordt het de komende dagen één graad warmer, maar wel met iets meer zon. Ook sneeuw, maar daar ben ik enigszins sceptisch over
.
Overigens voelt het vandaag niet echt als twee graden, zo koud vind ik het niet.
! Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar ik zit donderdag en vrijdag in Schoorl ! Dus geen Grunnegs weer.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Volgens Google () wordt het de komende dagen één graad warmer, maar wel met iets meer zon. Ook sneeuw, maar daar ben ik enigszins sceptisch over
.
Overigens voelt het vandaag niet echt als twee graden, zo koud vind ik het niet.
Ik! ga naar mensen toe.quote:
Goede argumentatie. Is wel twee dagen minus school waard.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik! ga naar mensen toe.
En daarvoor skip ik 2 dagen van school, aangezien er maar heel weinig tijd is om die psooooon te zien want die wooooont in buitenlanddddd.
mag dat wel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik! ga naar mensen toe.
En daarvoor skip ik 2 dagen van school, aangezien er maar heel weinig tijd is om die psooooon te zien want die wooooont in buitenlanddddd.
Ik heb bepaald van wel,quote:
Jupquote:
Merci,quote:
Un petit peu. PETIT peu.quote:
Was er net, ziet er netjes uit. Jammer dat ik vanavond niet kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Die van ons gaat vanavond voor het eerst open na verbouwing, dus een goed moment om mijn eerste biertje als bewoner te drinken. (Ik ben er al wel eens eerder geweest.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |