Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
Ik vind iemand leuk die bezet is. Dat is stom, onverstandig en ik weet niet eens wat hij van mij vindt. Daarnaast ken ik hem net een week en ik ben niet eens verliefd. Het is stom, ongelooflijk studipe dat ik hier zoveel mee bezig ben. Maar kan het gewoon niet helpen...
Dus mijn verstand zegt de hele tijd afstand houden, afstand houden, terwijl ik eigenlijk hem gewoon beter wil leren kennen. Dat is gewoon een kutgevoel, dat gevecht. En ik hoop maar zo dat hij het me niet kwalijk neemt dat ik zo afstandelijk doe..
stomme Qquote:
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er altijd iets beters rondloopt. Misschien kom je die wel nooit tegen en was dit het beste dat ie kon krijgen (of welk persoon dan ook)
Ik ga idd heel snel een nieuwe opdracht tegenkomenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!
En je vind vast wel weer een nieuwe opdracht, en dan is hij er ook niet meer elke dag.
ik ben geen Qquote:
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.
Juist als je iemand los laat, kom je erachter dat (!) je iemand anders tegenkomt. En face it, als iemand jou ongelukkig maakt, is dat gewoonweg GEEN ware liefde! En als je een relatie met iemand aangaat omdat je niet alleen wilt zijn is dat ook GEEN ware liefde! En ja, je komt echt opnieuw iemand anders tegen, al is het alleen maar omdat er iemand op de wereld rondloopt die goed met je matched.
Het is onzin om te denken dat een relatie een andere relatie wel of niet kan overtreffen, want het ging om je gevoel op dat moment.
Ja, als je je afsluit voor warmte en liefde, JA dàn zal je oude liefde altijd de meest waardevolle zijn en eentje om nooit meer te overtreffen.
Kan nog wel even doorgaan..
Which reminds me... we gingen nog shoppen.quote:
Tering... jij bent echt net zo stronteigenwijs als ik he?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.
Iets meer info volstaat als je een reactie wilt. Anders blijft het gewoon bij het plaatsen van deze post.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef CecilBDemented het volgende:
twijfels twijfels twijfels twijfels.
Ja. Ik gooi hem zo buitenquote:
Uhuh. Ik zoek hier (thuis) nog even een sponser en dan kunnen we. Ik hoor het wel als je tijd hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Which reminds me... we gingen nog shoppen.
Missen is, voor mij, een heel groot woord.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
Topic : Hoe voor kom je dat je iemand gaat missen als je hem/haar een tijd niet kan zien ?
Nee eigenwijzerquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Tering... jij bent echt net zo stronteigenwijs als ik he?
ja DAN zijn ze nog schattig en leukquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind juist ook iemands imperfecties ook zo leuk als ik verliefd ben. Omdat ze bij die persoon horen.
Wat wil'ie niet doen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Ik gooi hem zo buiten
[..]
Uhuh. Ik zoek hier (thuis) nog even een sponser en dan kunnen we. Ik hoor het wel als je tijd hebt
quote:
Je hebt zelf ooit een keer aangegeven dat je niet veel emoties voelt op het moment, je mag het jezelf dan ook niet kwalijk nemen dat je verliefdheid ook niet voelt. Ik heb van mijn 15e tot aan mijn 25ste geen verliefdheid gevoeld.. puur omdat ik een groot deel van mijn gevoelens uitschakelde. Wees niet zo hard voor jezelfquote:Ik had het er niet over dat je dan samen moet blijven met iemand die je ongelukkig maakt. Betekend nog niet dat je altijd maar iemand tegen komt die wel goed bij je past. het zinnetje "er loopt altijd wel een leukere rond" is net zoiets als "je bent je ware nog niet tegen gekomen".
Maargoed ik heb ook geen geduld meer eigenlijk. Nu ik beseft heb dat ik twee jaar tijd niet eens 1x een echt leuke jongen ben tegen gekomen of ook maar enigszins vlinder heb gevoeld .. vraag ik mij toch af of er dan wel iemand rondloopt.
Maar ben met je eens dat je je niet moet vastklampen aan een oude liefde, dat heeft geen zin, want het is misgelopen met een reden. En dus probeer je altijd iets beters te zoeken. Of het er is, en komt.. dat is een tweede.
Bellen, sms'en, emailenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
Topic : Hoe voor kom je dat je iemand gaat missen als je hem/haar een tijd niet kan zien ?
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind juist ook iemands imperfecties ook zo leuk als ik verliefd ben. Omdat ze bij die persoon horen.
Ik heb echt geen zin dat het bij mij 10 jaar moet duren hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt zelf ooit een keer aangegeven dat je niet veel emoties voelt op het moment, je mag het jezelf dan ook niet kwalijk nemen dat je verliefdheid ook niet voelt. Ik heb van mijn 15e tot aan mijn 25ste geen verliefdheid gevoeld.. puur omdat ik een groot deel van mijn gevoelens uitschakelde. Wees niet zo hard voor jezelf
Ik zeg niet dat er altijd een leukere rondloopt, ik zeg dat er iemand rondloopt die beter bij je past. Als je in een relatie zit en je bent happy, heb je ook niet de behoefte om daar echt mee bezig te zijn
Ja dat is mogeliojk, geloof mequote:
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etcquote:
* Lijst met imperfecties PM'edquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Jaa oke dan hou je contact maar het vervangt het echte contact niet echt...quote:
Hehe... hehehehe.... LOL!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etc
quote:
Dat niet, maar het maakt het wel veel dragelijker.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef ArTiC het volgende:
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etc
Je wilde toch iets met het missen doen?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke dan hou je contact maar het vervangt het echte contact niet echt...
Ga je weg dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke dan hou je contact maar het vervangt het echte contact niet echt...
verklaar u?quote:
Nobody is perfect. My name is nobodyquote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Civilian het volgende:
Imperfecties genoeg hierAls iemand ondanks die dingen verliefd op me wordt / me leuk vind, is dat alleen maar goed
Bekende uitspraak jaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nobody is perfect. My name is nobody
Jij hebt een hekel aan smsenquote:
Telefoneren kan heel levendig zijnquote:
Het eerste is waar, niemand is perfect. Zou ook maar een bar saaie boel worden als dat wèl zo was.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Civilian het volgende:
Bekende uitspraak jaMisschien ben ik ook wel perfect voor een ander
Kan ik niet over oordelen
Was ik ook niet van plan om te gaan doen lol
Inderdaad, dan ging alles van een leien dakje.. Geen uitdaging in iets want 't lukt toch wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eerste is waar, niemand is perfect. Zou ook maar een bar saaie boel worden als dat wèl zo was.
Ik moet zeggen dat ik het toch aardig benaderquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eerste is waar, niemand is perfect. Zou ook maar een bar saaie boel worden als dat wèl zo was.
dan nog vervangt het niet het bij elkaar in de buurt zijn, niet dat ik dat iedere dag wil maar 2 of 3 weken zonder ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Telefoneren kan heel levendig zijn
De rest mag je zelf uitvogelen
Hehehe, maar benaderen is nog steeds niet perfect.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het toch aardig benader
Zeggen dat je zelf perfect bent is dan ook gewoonweg arrogantquote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehehe, maar benaderen is nog steeds niet perfect.
Ik wil niet opscheppen, maar...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehehe, maar benaderen is nog steeds niet perfect.
quote:
Het is dat meisje waar ik het gister over had waar ik volgende week date mee zou hebben... waar ik zo gigantisch sms verslaafd aan ben... we hadden het al vooruitgeschoven naar a.s. woensdag en toen gezegd van ach kan vandaag toch ook? vond ze wel goed ideequote:
Nou! Dat kan je nu ook niet...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar het ging erom als je iemand een tijd niet kan zien.
Tof! Dus er zit potentie* in?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het is dat meisje waar ik het gister over had waar ik volgende week date mee zou hebben... waar ik zo gigantisch sms verslaafd aan ben... we hadden het al vooruitgeschoven naar a.s. woensdag en toen gezegd van ach kan vandaag toch ook? vond ze wel goed ideenet uit eten geweest bij de griek en nog ff ergens wat gedronken. Zij net naar huis en ik nu in bed want moet er om 4:10 weer uit
. Er is een onwijs leuke klik, ze is net zo prettig gestoord als ik
als het aan mij ligt wel ja... en ik geloof dat het erg wederzijds isquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof! Dus er zit potentie* in?![]()
*Nee, is geen flauwe woordgrap
Imperfectie is my middle name.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
* Imperfectie meldt!! *
Nee, zoals je ziet that's everybody.quote:
Geinig, je doet dezelfde studie als ikquote:
Dan minimaliseer je de imperfecties en buit je de overgebleven imperfectie uitquote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef kwaakvaak het volgende:
en wat nu als je onzeker wordt van je eigen inperfecties en wel perfectionistisch bent aangelegd???
oh knuf way to go girl!
Ik hoop dat het wat moois wordt dan tussen jullie.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
als het aan mij ligt wel ja... en ik geloof dat het erg wederzijds is... we zijn nu weer aan het smsen haha
De 2 andere dates die ik zou hebben ga ik denk ik afzeggen
doe je goed!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het aan mij ligt wel ja... en ik geloof dat het erg wederzijds is... we zijn nu weer aan het smsen haha
Wat leuk joh! Veel plezierquote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het schijnt dat meer mensen die studie doenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Geinig, je doet dezelfde studie als ik
Ik kan me hier wel melden. Ik ben echt op zoek naar perfectie, wat soms moeilijk te vinden is.
En nu heb ik het gevonden, is zij net als ik, en dus net zo moeilijk
Kreeg van haar berichtje op Relatie Planetquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef Thrar het volgende:
[..]
doe je goed!
waar heb je haar ontmoet?
edit: en weltrusten dan!
jeeeeejquote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat leuk joh! Veel plezier![]()
*geeft knuffel
Ja, maar vrouwen en BI gaan bij mijn faculteit moeilijk samenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schijnt dat meer mensen die studie doen![]()
Dus je hebt wat in progress, maar het zal wss niet werken?
De vraag is ook nog steeds of ik wel een vrouw benquote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen en BI gaan bij mijn faculteit moeilijk samen
Nee denk t niet. Tis niet bevestigend ofzo, maar t wil niet echt vlotten as it should be.
Ze is zooo lief, maar de klik is er niet. Ze gaat ook alleen een relatie aan als ze iemand echt heel goed kent. Nu ken ik dr net 4 maanden ofzo, maar mijn gevoel zegt al genoeg
Ach, we wachten rustig af. Live goes on
Net 4 maandenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen en BI gaan bij mijn faculteit moeilijk samen
Nee denk t niet. Tis niet bevestigend ofzo, maar t wil niet echt vlotten as it should be.
Ze is zooo lief, maar de klik is er niet. Ze gaat ook alleen een relatie aan als ze iemand echt heel goed kent. Nu ken ik dr net 4 maanden ofzo, maar mijn gevoel zegt al genoeg
Ach, we wachten rustig af. Live goes on
En ik denk dat je daar gelijk in hebt.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net 4 maanden?
Ze moet je gewoon niet
Ik hoor het wel als je een sponsor hebt gevonden.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
Uhuh. Ik zoek hier (thuis) nog even een sponser en dan kunnen we. Ik hoor het wel als je tijd hebt
Joey...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net 4 maanden?
Ze moet je gewoon niet
Gevonden!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je een sponsor hebt gevonden.
Nu al? Da's snel.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
Gevonden!
Vertel, wanneer heb je tijd?
wat moet hij dan?quote:
Jullie hebben gelijk denk ik dusquote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
wat moet hij dan?
Die jongen valse hoop geven?
Dan gaat hij straks nog veel harder op zijn bek.
Met welke punten precies? ja, ik word oudquote:
Neuj, je bent oudquote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Met welke punten precies? ja, ik word oud
quote:
Aha, Rip de koppelaar. En jij dan, wie kies jij met je grote mond?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Ripley het volgende:
Als MNR en Techno nou gewoon met elkaar gaan en Cue en mafkees
How about us?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Ripley het volgende:
jonkiequote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik ben gek op mijn leeftijd![]()
Dus als we dat ook gemeen hebben?
ja ik en mijn collegaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Iets meer info volstaat als je een reactie wilt. Anders blijft het gewoon bij het plaatsen van deze post.
Ik ga alleen dood met veel katten en zoquote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha, Rip de koppelaar. En jij dan, wie kies jij met je grote mond?
Age is just a number... zeg ik altijdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef MNR het volgende:
Hahahaha! Ik ben gek op mijn leeftijd![]()
Dus als we dat ook gemeen hebben?
Samen zijn wij perfectquote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga alleen dood met veel katten en zo
Ow, en Artic en auto
Ow, dat laat ik aan de heren hier overquote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja ik en mijn collegaze was gister bij mij thuis
niks gebeurd ofzo. maar vind haar toch wel erg leuk denk. hmmm hoe ga ik dat vertellen
![]()
we kunnen in ieder geval erg goed vinden en hebben veel lol!!
Volgend jaar niet dusquote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu al? Da's snel.
Hmm, even kijken...
niet vergeten om ook verzuurt te raken, dat hoort daar ook bijquote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, en Artic en auto
Blijven wij dus over.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef Ripley het volgende:
Yeah... sure. Such nonsense.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, en Artic en auto
Verzuurd met een d. En dat risico zit er niet in hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet vergeten om ook verzuurt te raken, dat hoort daar ook bij
daar dacht je bij je dochter volgens mij toch echt anders overquote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Age is just a number... zeg ik altijd
Ze heeft wel een grote mond meestal maar volgens mij is ze best verlegenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Yeah... sure. Such nonsense.
Vertel eens Rip, hoe komt het toch dat jij jezelf altijd zo mooi buiten spel plaatst?
Ik doel wel op legale bezigheden. 14 is dat niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef kwaakvaak het volgende:
daar dacht je bij je dochter volgens mij toch echt anders overDenk niet dat de vlag uit gaat als ze volgende week komt vertellen dat ze een vriend van 38 mee naar huis wil brengen.
Jaja! Je loopt een blauwtje en dan kom je weer terug naar mijquote:
mooie manier om te zeggen dat alle mannen hier te min voor haar zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Yeah... sure. Such nonsense.
Vertel eens Rip, hoe komt het toch dat jij jezelf altijd zo mooi buiten spel plaatst?
Duh.. hij weet dat jij hem wilt.. simpel dan tochquote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja! Je loopt een blauwtje en dan kom je weer terug naar mij
Ik ken alle mannen hier niet eensquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooie manier om te zeggen dat alle mannen hier te min voor haar zijn
Hè! Ligt het daaraan?!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Duh.. hij weet dat jij hem wilt.. simpel dan toch
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja! Je loopt een blauwtje en dan kom je weer terug naar mij
jaja ik weet het... ik weet het verschil heel slecht tussen links en rechts, d/t/dt's proberen ze me ook al 20 jaar uit te leggen maar dat blijft ook niet plakken. Maar voor de rest gaat het prima..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verzuurd met een d. En dat risico zit er niet in hoor
Wat heb jij toch een gek beeld van mij
Hoi, ik ben artic en ik ben te min voor jequote:
Yup.. sorry.quote:
in afrika wel hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doel wel op legale bezigheden. 14 is dat niet.
fokschaapquote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jaja ik weet het... ik weet het verschil heel slecht tussen links en rechts, d/t/dt's proberen ze me ook al 20 jaar uit te leggen maar dat blijft ook niet plakken. Maar voor de rest gaat het prima..
En waar dat beeld vandaan komt, tja...
Nehquote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
En? Heb ik nog spannende rellen en zo gemist?
Slaap lekker MNR.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
Neh
En haai Rhu
Je kunt me mooi aflossen. Ga ik nu op bed liggen, ben grieperig en heb keelpijn.
Bye bye all
beterschap!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh
En haai Rhu
Je kunt me mooi aflossen. Ga ik nu op bed liggen, ben grieperig en heb keelpijn.
Bye bye all
Ey swa, ik geen moslim zein je weets.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef ArTiC het volgende:
14 is oud zelfs
8-jarige moet trouwen met man van 47
Jij bent de eerste in 8 of 9 jaar fok die dat beeld heeft hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jaja ik weet het... ik weet het verschil heel slecht tussen links en rechts, d/t/dt's proberen ze me ook al 20 jaar uit te leggen maar dat blijft ook niet plakken. Maar voor de rest gaat het prima..
En waar dat beeld vandaan komt, tja...
dag zielepietjequote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh
En haai Rhu
Bye bye all
Beterschap!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
Neh
En haai Rhu
Bye bye all
*instopt*quote:Op maandag 9 februari 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh
En haai Rhu
Bye bye all
Ik zag geen vraagteken van jouw kantquote:
Bedankt voor het inzichtquote:
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
En? Heb ik nog spannende rellen en zo gemist?
Help ik graag bijquote:
serieus? tell me!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag geen vraagteken van jouw kant
[..]
Bedankt voor het inzicht
[..]
Ja
De rel van MLI ken je al.. dus volgen mij heb je niks gemistquote:Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? tell me!
Oeh trouwens: volgende week relatie therapie in baby te huur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde daarmee hoe het met zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Klagen over mij, maar ondertussen....
Nee, ze is totaal anders. Dat is niet voor rede vatbaar geloofquote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net 4 maanden?
Ze moet je gewoon niet
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef Duimelot het volgende:
*zucht*Ja, dat kan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefde mensen![]()
Probeer je er nu maar niet onderuit te kletsen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik bedoelde daarmee hoe het met zijngevoelens is
![]()
quote:
*zucht*1+1=2 of gaan mijn gedachtenkronkels nu wel erg ver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
k ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De rel van MLI ken je al.. dus volgen mij heb je niks gemist
Jah ik zag het.. is ook wel nodig. Die kerel had ik allang m'n huis uit geschopt!!
Ach gos. Geloof je dat nog, ja?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nee, ze is totaal anders. Dat is niet voor rede vatbaar geloof
Ze heeft geen goede ervaringen dus is nu heel voorzichtig denk
*zucht*dan ga je toch niet slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
*zucht*Jeetje ik kom net binnen maar sorry duimelot ik ben er nu al weer klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We get it, je bent verliefdHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Er staat verliefde mensen, niet verloofde.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik ben nog altijd single dussuh laat me
Iets van die strekking dus jaquote:
*handdoek geeft*quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Murmeli het volgende:
pff sjezus wie heeft dat smerige weer op mn dak gestuurd?
ben na 3 minuten fietsen doorweekt
mens houw je kopquote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jeetje ik kom net binnen maar sorry duimelot ik ben er nu al weer klaar mee
We get it, je bent verliefd
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef Duimelot het volgende:
hey ik ben nog altijd single dussuh laat me
Mja nu je het zegt....quote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
1+1=2 of gaan mijn gedachtenkronkels nu wel erg ver?
ik heb al nootjes. dank je.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mens houw je kop
je loopt hier elke dag op iedereen te zaniken en ondertussen over je geweldige vriendje te vertellen
de pot verwijt de ketel....
[..]
mens houw je kop
je loopt hier elke dag op iedereen te zaniken en ondertussen over je geweldige vriendje te vertellen
nieuwe relquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mens houw je kop
[..]
mens houw je kop
Dat is een dikke plus.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Duimelot het volgende:
ik heb geen problemen met een kid hoorgheghe
Foei!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mens houw je kop
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuuh duimpie.. 1 bitchfight per dag is voldoende hoor
Reden om er dus vandoor te gaan..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef RealZeus het volgende:
Het mooie van dit topic was dat je hier even verstoken was van dat kleffie en beffie gedoe. En wat hebben we nu? Allemaal verliefden.
Zelfs hier zit je er al mee opgescheept.
En dan zeggen ze ook nog houwquote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef RealZeus het volgende:
Het mooie van dit topic was dat je hier even verstoken was van dat kleffie en beffie gedoe. En wat hebben we nu? Allemaal verliefden.
een of andere vage tarrotkaartkleiendekikker heeft mijn bier opgedronkenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb al nootjes. dank je.
biertje is wel lekker
Duim ik vind jou schattig als je verliefd bent
Of misschien ligt het aan mn eigen gemoedstoestand... zucht
http://www.natashaclub.com/ bestel er een stuk of 4quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef RealZeus het volgende:
kan me voorstellen dat het vervelend isquote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef RealZeus het volgende:
ik zal niet meer klef doen in het topic. doe ik dan wel op msn. ok, blijven julle dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Reden om er dus vandoor te gaan..
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Reden om er dus vandoor te gaan..
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.natashaclub.com/ bestel er een stuk of 4
je gaat wel erg hardquote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nog even en het topic is verandert in "[Couples]"
Hey, dat had ik ook al opgemerkt.. tig topics terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
maak je maar geen illusies Hans Kazanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goedzo, t lijkt bijna of ik je al heb afgericht
goeie opmerkingquote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gaan ze gelijk maar naar OUD
Nja, ik ken dr gelukkig beter dan jou, dus kan ik daar wel beter over oordelenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach gos. Geloof je dat nog, ja?
Wat schattig.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maak je maar geen illusies Hans Kazan
Mja, ik vorige week al, maar daarna ging ik weer twijfelen...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had die conclusie gisteren al getrokken
Of [Trio's]quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
Die maken je huis niet schoonquote:
zullen we dan maar een grote hotelkamer afhuren en daar met zijn allen een orgie houdenquote:
toch goed dat jij het ook denktquote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik vorige week al, maar daarna ging ik weer twijfelen...
Ja, dat riep ik inderdaad ook altijd. Tot dat een vriend van mij toch weer gelijk had., zonder haar te kennen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nja, ik ken dr gelukkig beter dan jou, dus kan ik daar wel beter over oordelen
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we dan maar een grote hotelkamer afhuren en daar met zijn allen een orgie houden
Dat heb je juist, anders krijg je met de zweepquote:Op maandag 9 februari 2009 22:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik mag hier niets meer zeggen over mijn vurige toestand
oehoeh nu maak je t me wel heeeeeeeeeeel moeilijkquote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb je juist, anders krijg je met de zweep![]()
Mss moeten jullie niet zo veel denkenquote:
Dat zorgt vast voor heerlijke rellenquote:
ik hou van denken....quote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss moeten jullie niet zo veel denken
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zorgt vast voor heerlijke rellen
Zou je denken?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat zorgt vast voor heerlijke rellen
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oehoeh nu maak je t me wel heeeeeeeeeeel moeilijk
Als jij nu eens je focus verlegt van denken naar houden van Kwaakquote:
Snap wel hoe het zit hoor, maar niet iedereen is hetzelfdequote:Op maandag 9 februari 2009 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat riep ik inderdaad ook altijd. Tot dat een vriend van mij toch weer gelijk had., zonder haar te kennen.
Maar goed, wat jij wil, het is jouw dag.
jaquote:
Zijn we niet de enigequote:
ik kan heel goed multitasken schatquote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als jij nu eens je focus verlegt van denken naar houden van Kwaak![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus ik zou me maar niet gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij ook niet hansje klok!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wel een goed teken als kwaak zich goed laat africhten
Ben je schat nietquote:Op maandag 9 februari 2009 23:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kan heel goed multitasken schat
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
RawrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:02 schreef Duimelot het volgende:
Dat nummer is dan weer wel een minpuntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=BK_8j4gb7bs
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo maar naar bed denk ik
Stomme kut laptop en stom artikel & alles is stom!
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat nummer is dan weer wel een minpuntje.![]()
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=BK_8j4gb7bs
![]()
Iets minder subtiel dan...quote:
Ik ben nog niet wegquote:
Ik heb altijd gewild dat ik kon zingenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik zoek een nieuwe hobby. Iemand ideeën?
kantklossen?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Denk je dat je hier een reactie krijgt waarvan je denkt:quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
Breathe it in and breathe it out
And pass it on, it's almost out
We're so creative, so much more
We're high above but on the floor
It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
The deeper you stick it in your vein
The deeper the thoughts, there's no more pain
I'm in heaven, I'm a god
I'm everywhere, I feel so hot
I'm not an addict (maybe that's a lie)
It's over now, I'm cold, alone
I'm just a person on my own
Nothing means a thing to me
(Nothing means a thing to me)
Free me, leave me
Watch me as I'm going down
Free me, see me
Look at me, I'm falling and I'm falling.
It is not a habit, it is cool I feel alive I feel...
It is not a habit, it is cool I feel alive
I'm not an addict...
Fotograferen!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Mag dat van je?quote:
Ben je nog naar het asiel geweesT?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Filosofie? Politiek? Tekenen? Schilderen? Psychologie? Muziek (maken)? Et cetera.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
I'm in heaven, I'm a god
Free me, leave me
Free me, see me
I'm not an addict...
hahah wat ben je vandaag toch niet liefquote:
Dit nummer is echt tof!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
I'm in heaven, I'm a god
Free me, leave me
Free me, see me
I'm not an addict...
Nouja, ik kan zelf niets bedenken. En ik moet iets doen waardoor ik uit huis komquote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk je dat je hier een reactie krijgt waarvan je denkt:?
wat is hier nou niet lief aan?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahah wat ben je vandaag toch niet lief
Dat snap ik jaquote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik kan zelf niets bedenken. En ik moet iets doen waardoor ik uit huis kom.
kom je t huis wel niet zo mee uit?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Misschien ga ik ook weer pianospelen. Dat is wel gaaf.
Ik had gekeken watvoor verenigingen er allemaal in de buurt zijn. Maar uit mezelf sluit je toch meteen een hoop dingen uit, of denk je er niet aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
Maar denk dat je alles in je hoofd wel eens hebt doorgelopen. Maar dat kan ik natuurlijk verkeerd hebben.
jij wil me gewoon zien duimenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind Duim altijd lief!Zeker als ze slaapt
Ja maar, lessen zijn echt duur. Dus piano kan ik gewoon thuis lerenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom je t huis wel niet zo mee uit?
en kies dan voor de saxofoon ofzo
Dank je.. nog eentje dan.quote:
Je zou het juist doen danquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lok me nou niet uit
mag HIER niets zeggen
dan ga je bij de fanfare/ harmonie en krijg je t betaaldquote:Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, lessen zijn echt duur. Dus piano kan ik gewoon thuis leren.
ow aan hetzelfde als ikquote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lok me nou niet uit
mag HIER niets zeggen
Ow vet the cardigansquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je.. nog eentje dan.
I don't know what you're looking for
you haven't found it baby, that's for sure
You rip me up and spread me all around
in the dust of the deed of time
And this is not a case of lust, you see
it's not a matter of you versus of me
It's fine the way you want me on your own
but in the end it's always me alone
And I'm losing my favourite game
you're losing your mind again