Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
Ik vind iemand leuk die bezet is. Dat is stom, onverstandig en ik weet niet eens wat hij van mij vindt. Daarnaast ken ik hem net een week en ik ben niet eens verliefd. Het is stom, ongelooflijk studipe dat ik hier zoveel mee bezig ben. Maar kan het gewoon niet helpen...
Dus mijn verstand zegt de hele tijd afstand houden, afstand houden, terwijl ik eigenlijk hem gewoon beter wil leren kennen. Dat is gewoon een kutgevoel, dat gevecht. En ik hoop maar zo dat hij het me niet kwalijk neemt dat ik zo afstandelijk doe..
stomme Qquote:
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er altijd iets beters rondloopt. Misschien kom je die wel nooit tegen en was dit het beste dat ie kon krijgen (of welk persoon dan ook)
Ik ga idd heel snel een nieuwe opdracht tegenkomenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!
En je vind vast wel weer een nieuwe opdracht, en dan is hij er ook niet meer elke dag.
ik ben geen Qquote:
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.
Juist als je iemand los laat, kom je erachter dat (!) je iemand anders tegenkomt. En face it, als iemand jou ongelukkig maakt, is dat gewoonweg GEEN ware liefde! En als je een relatie met iemand aangaat omdat je niet alleen wilt zijn is dat ook GEEN ware liefde! En ja, je komt echt opnieuw iemand anders tegen, al is het alleen maar omdat er iemand op de wereld rondloopt die goed met je matched.
Het is onzin om te denken dat een relatie een andere relatie wel of niet kan overtreffen, want het ging om je gevoel op dat moment.
Ja, als je je afsluit voor warmte en liefde, JA dàn zal je oude liefde altijd de meest waardevolle zijn en eentje om nooit meer te overtreffen.
Kan nog wel even doorgaan..
Which reminds me... we gingen nog shoppen.quote:
Tering... jij bent echt net zo stronteigenwijs als ik he?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.
Iets meer info volstaat als je een reactie wilt. Anders blijft het gewoon bij het plaatsen van deze post.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef CecilBDemented het volgende:
twijfels twijfels twijfels twijfels.
Ja. Ik gooi hem zo buitenquote:
Uhuh. Ik zoek hier (thuis) nog even een sponser en dan kunnen we. Ik hoor het wel als je tijd hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Which reminds me... we gingen nog shoppen.
Missen is, voor mij, een heel groot woord.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
Topic : Hoe voor kom je dat je iemand gaat missen als je hem/haar een tijd niet kan zien ?
Nee eigenwijzerquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Tering... jij bent echt net zo stronteigenwijs als ik he?
ja DAN zijn ze nog schattig en leukquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind juist ook iemands imperfecties ook zo leuk als ik verliefd ben. Omdat ze bij die persoon horen.
Wat wil'ie niet doen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Ik gooi hem zo buiten
[..]
Uhuh. Ik zoek hier (thuis) nog even een sponser en dan kunnen we. Ik hoor het wel als je tijd hebt
quote:
Je hebt zelf ooit een keer aangegeven dat je niet veel emoties voelt op het moment, je mag het jezelf dan ook niet kwalijk nemen dat je verliefdheid ook niet voelt. Ik heb van mijn 15e tot aan mijn 25ste geen verliefdheid gevoeld.. puur omdat ik een groot deel van mijn gevoelens uitschakelde. Wees niet zo hard voor jezelfquote:Ik had het er niet over dat je dan samen moet blijven met iemand die je ongelukkig maakt. Betekend nog niet dat je altijd maar iemand tegen komt die wel goed bij je past. het zinnetje "er loopt altijd wel een leukere rond" is net zoiets als "je bent je ware nog niet tegen gekomen".
Maargoed ik heb ook geen geduld meer eigenlijk. Nu ik beseft heb dat ik twee jaar tijd niet eens 1x een echt leuke jongen ben tegen gekomen of ook maar enigszins vlinder heb gevoeld .. vraag ik mij toch af of er dan wel iemand rondloopt.
Maar ben met je eens dat je je niet moet vastklampen aan een oude liefde, dat heeft geen zin, want het is misgelopen met een reden. En dus probeer je altijd iets beters te zoeken. Of het er is, en komt.. dat is een tweede.
Bellen, sms'en, emailenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
Topic : Hoe voor kom je dat je iemand gaat missen als je hem/haar een tijd niet kan zien ?
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind juist ook iemands imperfecties ook zo leuk als ik verliefd ben. Omdat ze bij die persoon horen.
Ik heb echt geen zin dat het bij mij 10 jaar moet duren hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt zelf ooit een keer aangegeven dat je niet veel emoties voelt op het moment, je mag het jezelf dan ook niet kwalijk nemen dat je verliefdheid ook niet voelt. Ik heb van mijn 15e tot aan mijn 25ste geen verliefdheid gevoeld.. puur omdat ik een groot deel van mijn gevoelens uitschakelde. Wees niet zo hard voor jezelf
Ik zeg niet dat er altijd een leukere rondloopt, ik zeg dat er iemand rondloopt die beter bij je past. Als je in een relatie zit en je bent happy, heb je ook niet de behoefte om daar echt mee bezig te zijn
Ja dat is mogeliojk, geloof mequote:
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etcquote:
* Lijst met imperfecties PM'edquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Jaa oke dan hou je contact maar het vervangt het echte contact niet echt...quote:
Hehe... hehehehe.... LOL!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etc
quote:
Dat niet, maar het maakt het wel veel dragelijker.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef ArTiC het volgende:
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |