Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
Ik vind iemand leuk die bezet is. Dat is stom, onverstandig en ik weet niet eens wat hij van mij vindt. Daarnaast ken ik hem net een week en ik ben niet eens verliefd. Het is stom, ongelooflijk studipe dat ik hier zoveel mee bezig ben. Maar kan het gewoon niet helpen...
Dus mijn verstand zegt de hele tijd afstand houden, afstand houden, terwijl ik eigenlijk hem gewoon beter wil leren kennen. Dat is gewoon een kutgevoel, dat gevecht. En ik hoop maar zo dat hij het me niet kwalijk neemt dat ik zo afstandelijk doe..
stomme Qquote:
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er altijd iets beters rondloopt. Misschien kom je die wel nooit tegen en was dit het beste dat ie kon krijgen (of welk persoon dan ook)
Ik ga idd heel snel een nieuwe opdracht tegenkomenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!
En je vind vast wel weer een nieuwe opdracht, en dan is hij er ook niet meer elke dag.
ik ben geen Qquote:
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.
Juist als je iemand los laat, kom je erachter dat (!) je iemand anders tegenkomt. En face it, als iemand jou ongelukkig maakt, is dat gewoonweg GEEN ware liefde! En als je een relatie met iemand aangaat omdat je niet alleen wilt zijn is dat ook GEEN ware liefde! En ja, je komt echt opnieuw iemand anders tegen, al is het alleen maar omdat er iemand op de wereld rondloopt die goed met je matched.
Het is onzin om te denken dat een relatie een andere relatie wel of niet kan overtreffen, want het ging om je gevoel op dat moment.
Ja, als je je afsluit voor warmte en liefde, JA dàn zal je oude liefde altijd de meest waardevolle zijn en eentje om nooit meer te overtreffen.
Kan nog wel even doorgaan..
Which reminds me... we gingen nog shoppen.quote:
Tering... jij bent echt net zo stronteigenwijs als ik he?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.
Iets meer info volstaat als je een reactie wilt. Anders blijft het gewoon bij het plaatsen van deze post.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef CecilBDemented het volgende:
twijfels twijfels twijfels twijfels.
Ja. Ik gooi hem zo buitenquote:
Uhuh. Ik zoek hier (thuis) nog even een sponser en dan kunnen we. Ik hoor het wel als je tijd hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Which reminds me... we gingen nog shoppen.
Missen is, voor mij, een heel groot woord.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
Topic : Hoe voor kom je dat je iemand gaat missen als je hem/haar een tijd niet kan zien ?
Nee eigenwijzerquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Tering... jij bent echt net zo stronteigenwijs als ik he?
ja DAN zijn ze nog schattig en leukquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind juist ook iemands imperfecties ook zo leuk als ik verliefd ben. Omdat ze bij die persoon horen.
Wat wil'ie niet doen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Ik gooi hem zo buiten
[..]
Uhuh. Ik zoek hier (thuis) nog even een sponser en dan kunnen we. Ik hoor het wel als je tijd hebt
quote:
Je hebt zelf ooit een keer aangegeven dat je niet veel emoties voelt op het moment, je mag het jezelf dan ook niet kwalijk nemen dat je verliefdheid ook niet voelt. Ik heb van mijn 15e tot aan mijn 25ste geen verliefdheid gevoeld.. puur omdat ik een groot deel van mijn gevoelens uitschakelde. Wees niet zo hard voor jezelfquote:Ik had het er niet over dat je dan samen moet blijven met iemand die je ongelukkig maakt. Betekend nog niet dat je altijd maar iemand tegen komt die wel goed bij je past. het zinnetje "er loopt altijd wel een leukere rond" is net zoiets als "je bent je ware nog niet tegen gekomen".
Maargoed ik heb ook geen geduld meer eigenlijk. Nu ik beseft heb dat ik twee jaar tijd niet eens 1x een echt leuke jongen ben tegen gekomen of ook maar enigszins vlinder heb gevoeld .. vraag ik mij toch af of er dan wel iemand rondloopt.
Maar ben met je eens dat je je niet moet vastklampen aan een oude liefde, dat heeft geen zin, want het is misgelopen met een reden. En dus probeer je altijd iets beters te zoeken. Of het er is, en komt.. dat is een tweede.
Bellen, sms'en, emailenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef mrbox het volgende:
Topic : Hoe voor kom je dat je iemand gaat missen als je hem/haar een tijd niet kan zien ?
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind juist ook iemands imperfecties ook zo leuk als ik verliefd ben. Omdat ze bij die persoon horen.
Ik heb echt geen zin dat het bij mij 10 jaar moet duren hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt zelf ooit een keer aangegeven dat je niet veel emoties voelt op het moment, je mag het jezelf dan ook niet kwalijk nemen dat je verliefdheid ook niet voelt. Ik heb van mijn 15e tot aan mijn 25ste geen verliefdheid gevoeld.. puur omdat ik een groot deel van mijn gevoelens uitschakelde. Wees niet zo hard voor jezelf
Ik zeg niet dat er altijd een leukere rondloopt, ik zeg dat er iemand rondloopt die beter bij je past. Als je in een relatie zit en je bent happy, heb je ook niet de behoefte om daar echt mee bezig te zijn
Ja dat is mogeliojk, geloof mequote:
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etcquote:
* Lijst met imperfecties PM'edquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Ripley het volgende:
Jaa oke dan hou je contact maar het vervangt het echte contact niet echt...quote:
Hehe... hehehehe.... LOL!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etc
quote:
Dat niet, maar het maakt het wel veel dragelijker.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef ArTiC het volgende:
dat vervangt niet het kunnen zien, aanraken etc
Je wilde toch iets met het missen doen?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke dan hou je contact maar het vervangt het echte contact niet echt...
Ga je weg dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke dan hou je contact maar het vervangt het echte contact niet echt...
verklaar u?quote:
Nobody is perfect. My name is nobodyquote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef Civilian het volgende:
Imperfecties genoeg hierAls iemand ondanks die dingen verliefd op me wordt / me leuk vind, is dat alleen maar goed
Bekende uitspraak jaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nobody is perfect. My name is nobody
Jij hebt een hekel aan smsenquote:
Telefoneren kan heel levendig zijnquote:
Het eerste is waar, niemand is perfect. Zou ook maar een bar saaie boel worden als dat wèl zo was.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Civilian het volgende:
Bekende uitspraak jaMisschien ben ik ook wel perfect voor een ander
Kan ik niet over oordelen
Was ik ook niet van plan om te gaan doen lol
Inderdaad, dan ging alles van een leien dakje.. Geen uitdaging in iets want 't lukt toch wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eerste is waar, niemand is perfect. Zou ook maar een bar saaie boel worden als dat wèl zo was.
Ik moet zeggen dat ik het toch aardig benaderquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eerste is waar, niemand is perfect. Zou ook maar een bar saaie boel worden als dat wèl zo was.
dan nog vervangt het niet het bij elkaar in de buurt zijn, niet dat ik dat iedere dag wil maar 2 of 3 weken zonder ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Telefoneren kan heel levendig zijn
De rest mag je zelf uitvogelen
Hehehe, maar benaderen is nog steeds niet perfect.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het toch aardig benader
Zeggen dat je zelf perfect bent is dan ook gewoonweg arrogantquote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehehe, maar benaderen is nog steeds niet perfect.
Ik wil niet opscheppen, maar...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hehehe, maar benaderen is nog steeds niet perfect.
quote:
Het is dat meisje waar ik het gister over had waar ik volgende week date mee zou hebben... waar ik zo gigantisch sms verslaafd aan ben... we hadden het al vooruitgeschoven naar a.s. woensdag en toen gezegd van ach kan vandaag toch ook? vond ze wel goed ideequote:
Nou! Dat kan je nu ook niet...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar het ging erom als je iemand een tijd niet kan zien.
Tof! Dus er zit potentie* in?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het is dat meisje waar ik het gister over had waar ik volgende week date mee zou hebben... waar ik zo gigantisch sms verslaafd aan ben... we hadden het al vooruitgeschoven naar a.s. woensdag en toen gezegd van ach kan vandaag toch ook? vond ze wel goed ideenet uit eten geweest bij de griek en nog ff ergens wat gedronken. Zij net naar huis en ik nu in bed want moet er om 4:10 weer uit
. Er is een onwijs leuke klik, ze is net zo prettig gestoord als ik
als het aan mij ligt wel ja... en ik geloof dat het erg wederzijds isquote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof! Dus er zit potentie* in?![]()
*Nee, is geen flauwe woordgrap
Imperfectie is my middle name.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
* Imperfectie meldt!! *
Nee, zoals je ziet that's everybody.quote:
Geinig, je doet dezelfde studie als ikquote:
Dan minimaliseer je de imperfecties en buit je de overgebleven imperfectie uitquote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef kwaakvaak het volgende:
en wat nu als je onzeker wordt van je eigen inperfecties en wel perfectionistisch bent aangelegd???
oh knuf way to go girl!
Ik hoop dat het wat moois wordt dan tussen jullie.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
als het aan mij ligt wel ja... en ik geloof dat het erg wederzijds is... we zijn nu weer aan het smsen haha
De 2 andere dates die ik zou hebben ga ik denk ik afzeggen
doe je goed!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het aan mij ligt wel ja... en ik geloof dat het erg wederzijds is... we zijn nu weer aan het smsen haha
Wat leuk joh! Veel plezierquote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het schijnt dat meer mensen die studie doenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Geinig, je doet dezelfde studie als ik
Ik kan me hier wel melden. Ik ben echt op zoek naar perfectie, wat soms moeilijk te vinden is.
En nu heb ik het gevonden, is zij net als ik, en dus net zo moeilijk
Kreeg van haar berichtje op Relatie Planetquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef Thrar het volgende:
[..]
doe je goed!
waar heb je haar ontmoet?
edit: en weltrusten dan!
jeeeeejquote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat leuk joh! Veel plezier![]()
*geeft knuffel
Ja, maar vrouwen en BI gaan bij mijn faculteit moeilijk samenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schijnt dat meer mensen die studie doen![]()
Dus je hebt wat in progress, maar het zal wss niet werken?
De vraag is ook nog steeds of ik wel een vrouw benquote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen en BI gaan bij mijn faculteit moeilijk samen
Nee denk t niet. Tis niet bevestigend ofzo, maar t wil niet echt vlotten as it should be.
Ze is zooo lief, maar de klik is er niet. Ze gaat ook alleen een relatie aan als ze iemand echt heel goed kent. Nu ken ik dr net 4 maanden ofzo, maar mijn gevoel zegt al genoeg
Ach, we wachten rustig af. Live goes on
Net 4 maandenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen en BI gaan bij mijn faculteit moeilijk samen
Nee denk t niet. Tis niet bevestigend ofzo, maar t wil niet echt vlotten as it should be.
Ze is zooo lief, maar de klik is er niet. Ze gaat ook alleen een relatie aan als ze iemand echt heel goed kent. Nu ken ik dr net 4 maanden ofzo, maar mijn gevoel zegt al genoeg
Ach, we wachten rustig af. Live goes on
En ik denk dat je daar gelijk in hebt.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net 4 maanden?
Ze moet je gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |