Dat is het idd ookquote:Op zondag 22 februari 2009 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Ricky is ook nog niet zo goed als veel mensen denken. Hij wordt echt overhypet.
Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt, ik zeg dat wij Vitesse fans gelijk kregen in de wedstrijd tegen Roda, das heel wat anders. Jouw voorgaande posts lieten blijken dat elke zichzelf respecterende topclub hem nu moet halen. Wij zeggen, ten eerste dat we niet zeker weten of hij daadwerkelijk de nieuwe romario wordt (dit kan liggen aan het feit dat jij een veel betere scout bent, of een wannabee) en ten tweede dat het misschien handiger is om hem wekelijks minuten te laten maken op het hoogste niveau. Van alleen meetrainen met de grote mannen van een topclub en dan op maandag met de beloftes meespelen, zou ik voor zijn ontwikkeling toch kiezen zeker nog even bij Vitesse blijven. Tenzij van Gaal tegen je zegt: hierkomen, die vertrouw je blind.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je daar een week op lopen broeden? Wat je zegt ben je zelf, echt..![]()
Lees het anders nog 'ns terug: jij vindt het belachelijk dat we op pagina 3 zitten hiero, ik wijs je er alleen even fijntjes op dat jij dit ook wel een erg leuk topic vindt en dat we zonder jouw bijdrages misschien nog wel op pagina 2 zouden zitten.![]()
Maar nu heb jij opeens gelijk en ben ik sneu omdat Ricky een slechte wedstrijd heeft gespeeld?![]()
Je beschuldigde de 'fans' hier van kortzichtigheid:
[..]
...pot verwijt ketel imho.
Juist, ik heb geen ongelijk maar ik ben een zielig stuk vreten en een wannabe-scout zonder kijk op voetbal.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt, ik zeg dat wij Vitesse fans gelijk kregen in de wedstrijd tegen Roda, das heel wat anders. Jouw voorgaande posts lieten blijken dat elke zichzelf respecterende topclub hem nu moet halen. Wij zeggen, ten eerste dat we niet zeker weten of hij daadwerkelijk de nieuwe romario wordt (dit kan liggen aan het feit dat jij een veel betere scout bent, of een wannabee) en ten tweede dat het misschien handiger is om hem wekelijks minuten te laten maken op het hoogste niveau. Van alleen meetrainen met de grote mannen van een topclub en dan op maandag met de beloftes meespelen, zou ik voor zijn ontwikkeling toch kiezen zeker nog even bij Vitesse blijven. Tenzij van Gaal tegen je zegt: hierkomen, die vertrouw je blind.
Btw, dit topic is er toch om vol gemaakt te worden? Wij als Vitessefans hebben er wél kijk op, dus daarom komen wij hier de boel even nuanceren. De oorzaak van de 3 pagina's moet je dan misschien in de OP zoeken
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:37 schreef Reddiablo het volgende:
tvp
vind heel die Van Wolfswinkel eigenlijk nog totaal niet bijzonder.
Jij hebt moeite met dingen interpreteren ofniet? Een discussie met je voeren is schier onmogelijk, dus bij deze, ik hoop dat je wens uitkomt, en wij aan Ricky veel plezier gaan beleven.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist, ik heb geen ongelijk maar ik ben een zielig stuk vreten en een wannabe-scout zonder kijk op voetbal.![]()
Je haalt bovendien allerlei dingen aan die ik niet gezegd heb.
Dan kom je bij mij terecht?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:45 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Zal ik dit even doorposten naar SI?
Ik sta in contact met Marc Duffy hoorquote:
Ohhhh, doe Doubli maar de groetenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik sta in contact met Marc Duffy hoor![]()
Maar Ricky komt er welPA van 160 volgend jaar he
MSN, heb een beetje ge-beta-test voor ze.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ohhhh, doe Doubli maar de groetenIn welk opzicht heb je contact met Duffers dan?
Potentie heeft 'ie wel - maar ik vraag me wekelijks meer af of 'ie dat wel gaat halen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef DeVinger het volgende:
Een discussie met je voeren is schier onmogelijk
quote:Van Wolfswinkel: 'Ergste geval speel ik volgend seizoen bij Vitesse'
Ricky van Wolfswinkel staat nog altijd in de belangstelling van AZ en FC Twente. Beide clubs overwegen de twintigjarige spits van Vitesse in de zomer aan te trekken. Afgelopen winter had hij al een gesprek met de trainers Louis van Gaal (AZ) en Steve McClaren (Twente). "Ze zeiden dat ze geloof in mijn capaciteiten hebben," zegt Van Wolfswinkel. "Daarnaast hebben ze me uitgelegd hoe ze me beter willen maken. Als ik had aangegeven direct naar hun club te willen, zouden ze proberen om er met Vitesse uit te komen. Maar ik gaf aan dat ik liever tot de zomer wilde wachten met het maken van een keuze. Dat is het verhaal."
AZ en Twente volgen de spits van Nederland B nog steeds op de voet. "Ik moet nu gewoon blijven presteren," zegt hij. "Ik heb écht nog geen keuze gemaakt, anders zou ik het wel zeggen. De komende tijd ga ik alles voor mezelf afwegen."
Tegen AZ en Twente zeg je niet zomaar nee.
"Zeker niet. Je droomt er als klein jongetje toch van om in de belangstelling te staan van zulke fantastische clubs? Ik heb echt een luxeprobleem. In het ergste geval speel ik volgend seizoen voor Vitesse. Voor een Nederlandse jongen van twintig zit ik dan óók prima."
Ook Van Wolfswinkels clubgenoot Nicky Kuiper, die bij Vitesse een nieuw vierjarig contract kan tekenen, staat in de belangstelling van AZ.
Sportweek
Dat bedoel ik iddquote:Op maandag 30 maart 2009 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zijn wel slechte teksten inderdaad, alsof ie begin jaren '90 droomde om bij AZ te spelen!
Alleen een beetje domme dingen.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:40 schreef Prosac het volgende:
Zegt niks verkeerd toch? Hij zegt zelfs het niet erg te vinden om nog een seizoen bij Vitesse te spelen.
Ajax is echt niet zo gek, met de CL winst natuurlijk in '95, etc. Dat valt nog wel door iedereen te begrijpen, maar zoals zjroen ook al zegt nu, begin jaren '90 'dromen' van een club als AZ of Twente, houd op manquote:Op maandag 30 maart 2009 10:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd![]()
Als Ajax of PSV komt heeft ie daar weer over gedroomd.
Al kan ie al niet meer naar die clubs omdat ie al aardig met AZ aan het flirten is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |