abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:41:07 #101
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_66013219
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Hij wilt niet naar PSV want hij wilt CL spelen. Dus de landskampioen zal de beste kaarten uit eindelijk hebben denk ik...
En PSV kan geen CL meer halen wil jij beweren?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:17:06 #102
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66014449
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Hij wilt niet naar PSV want hij wilt CL spelen. Dus de landskampioen zal de beste kaarten uit eindelijk hebben denk ik...
Je denkt dat Van Wolfswinkel na de zomer bij Vitesse vertrekt en meteen CL gaat spelen? Hou op schei uit! Van Wolfswinkel weet zelf net zo goed dat hij bij Twente en AZ op de bank belandt, en bij Vitesse wel redelijk vaak speelt. Maar bij Vitesse is hij ook alles behalve onomstreden, als je kijkt wat er verder nog rondloopt in de voorhoede. Die opmerking van jou is Zó 2011.
pi_66014654
Echte Feyenoorder.
pi_66015027
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Twerk het volgende:
Volkomen terechte belangstelling.. Clubs als Ajax lopen al jaren achter de feiten aan qua aankoopbeleid..

Prima instelling, jong en veel talent.. Hij wordt beter dan Huntelaar imo.. Misschien binnen een jaar of 6/7 wel 1 van de beste spitsen van europa.
Nominatie voor het "plank misslaan" topic.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:57:54 #105
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66015837
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Echte Feyenoorder.
Ik vind dat 'ie een behoorlijk Ajax-hoofd heeft
pi_66058705
Jezus he, al drie pagina's vol ook. Tis gewoon een talentvolle speler, that's all. Echt geen wereldster in wording hoor
pi_66058844
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Jezus he, al drie pagina's vol ook.
Je bent zelf zo'n beetje topposter in dit topic.
quote:
Tis gewoon een talentvolle speler, that's all. Echt geen wereldster in wording hoor
Dat had je al gezegd. Vind je het gek dat het topic zo hard loopt?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 februari 2009 @ 16:48:17 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66088192
is ook de vraag hoe hij zich gaat doorontwikkelen, van Nistelrooij speelde op zijn leeftijd nog bij Den Bosch.......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66091899
Hij speelde matig vandaag. Zoals heel Vitesse zo'n beetje, maar toch. Ik vind het wel opmerkelijk dat de meeste Vitesse-supporters in dit topic juist zo kritisch zijn.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:41:11 #110
237059 Twerk
The Spurs
pi_66091953
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef JH87 het volgende:
Hij speelde matig vandaag. Zoals heel Vitesse zo'n beetje, maar toch. Ik vind het wel opmerkelijk dat de meeste Vitesse-supporters in dit topic juist zo kritisch zijn.
Die maken zichzelf liever wijs dat hij nog heel veel kan leren bij hun matige clubje..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:51:41 #111
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66092372
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef Twerk het volgende:

[..]

Die maken zichzelf liever wijs dat hij nog heel veel kan leren bij hun matige clubje..
En jij maakt jezelf wijs dat die jongen al een geweldenaar is? Vitesse heeft hem opgeleid tot de speler die hij nu is, maar hij zal nog heel hard moeten werken om rustiger voor de goal te worden. En dat leer je niet op de training, maar in wedstrijden van het eerste. Lijkt mij dus dat hij bij de beloften van AZ of PSV niet veel verder gaat komen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_66093469
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat is dat voor een onzin? Hij trapt er bij ons nog een hoop ballen naast maar mag de volgende wedstrijd gewoon weer spelen. Doet-ie dat bij Ajax, fluiten die sjappies op de tribune daar m meteen stuk. Die gozer heeft net 15 wedstrijden ervaring, en mijn opmerking sloeg in eerste instantie op het feit dat Vitesse-supporter m waarschijnlijk heel wat meer hebben ZIEN spelen dan al het hallelujah volk na de 4-1 vorige week. Europese top, kom op zeg.
Don't think twice, it's all right.
pi_66326854
Helpt wel veel kansen om zeep zeg...
pi_66327431
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Helpt wel veel kansen om zeep zeg...
Hij is meer bezig met AZ / FC Twente dan met het nu.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:41:05 #115
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66328774
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:50 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Hij is meer bezig met AZ / FC Twente dan met het nu.
Wat een onzin. Heb jij hem daarom ook lopen uitfluiten gisteren? Dieptriest hoe zo'n jongen van de club werd uitgefloten.

Hij is vanaf dag 1 dit seizoen niet de scherpste voor de goal, dat kan gewoon. Dat komt ook wel goed. Dat is niet pas sinds AZ / FC twente.
pi_66328979
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Wat een onzin. Heb jij hem daarom ook lopen uitfluiten gisteren? Dieptriest hoe zo'n jongen van de club werd uitgefloten.

Hij is vanaf dag 1 dit seizoen niet de scherpste voor de goal, dat kan gewoon. Dat komt ook wel goed. Dat is niet pas sinds AZ / FC twente.
Ho ho ho , ik heb hem niet uitgefloten , is idd niet echt de manier maar andersom geld het ook zo hij had ook anders kunnen omgaan met sommige dingen hij is nog jong dus kan nog veel leren.

Hij is dit seizoen wellicht ook wel te snel gebracht en speelt nu bijna alles en andere leggen ook een druk op hem daarom is het ook goed dat hij wellicht wat rustiger wordt gebracht , hij nam ook al de trekjes van Kolk over en dat komt het ook niet ten goede.

Als je dit artikel leest snap je wellicht waarom 100/150 mensen hem uitfloten
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
pi_66331561
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Je bent zelf zo'n beetje topposter in dit topic.
[..]

Dat had je al gezegd. Vind je het gek dat het topic zo hard loopt?
Jij bent echt een zielig stuk vreten. De wedstrijd tegen Roda geeft ons kritische Vitesse fans gewoon gelijk. Uitfluiten is bullshit, daar wil ik afstand van nemen. Daar help je zo'n jongen echt helemaal niet mee. Hij is jong, talentvol, dus geef hem ook die kans. Er is toch niets mis mee dat je hem wisselt voor clubtopscorer (vorig jaar) Kolk? Over twee weken mist Kolk weer de vorm van de dag en lost Ricky het weer voor hem op met een goede invalbeurt. Hij wil door alle positieve aandacht nu teveel zelf, dat viel zo overduidelijk op tegen Roda. Het is dat je Obama als avatar hebt, anders had ik je überhaupt niet meer serieus genomen.
pi_66331927
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:39 schreef DeVinger het volgende:
Jij bent echt een zielig stuk vreten.
Heb je daar een week op lopen broeden? Wat je zegt ben je zelf, echt..

Lees het anders nog 'ns terug: jij vindt het belachelijk dat we op pagina 3 zitten hiero, ik wijs je er alleen even fijntjes op dat jij dit ook wel een erg leuk topic vindt en dat we zonder jouw bijdrages misschien nog wel op pagina 2 zouden zitten.

Maar nu heb jij opeens gelijk en ben ik sneu omdat Ricky een slechte wedstrijd heeft gespeeld?
Je beschuldigde de 'fans' hier van kortzichtigheid:
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef DeVinger het volgende:
Als die nu 10 wedstrijden niet scoort en een paar grote kansen mist is het weer een kutspeler.
...pot verwijt ketel imho.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 22 februari 2009 @ 03:01:13 #119
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66332536
Ricky speelt wel meer slechte wedstrijden. Meer slechte dan goede helaas, daarom is hij nog niet klaar voor de top, dan wordt je meteen afgebrand.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:51:43 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_66335626
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Als je dit artikel leest snap je wellicht waarom 100/150 mensen hem uitfloten
[..]
Onhandig om zoveel keer over 'ik' te spreken in een interview, maar in feite doet iedere voetballer dat natuurlijk.
Alleen leren ze dmv een media cursusje om te spreken over 'je' en 'we' en niet over 'ik'.
pi_66335669
Ricky is ook nog niet zo goed als veel mensen denken. Hij wordt echt overhypet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 22 februari 2009 @ 13:29:48 #122
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_66338231
Hij heeft 4 100%-kansen gehad, waarvan er 3 zéker goals waren geweest als Wolfswinkel oog had gehad voor zijn medespelers. Misschien een goede kwaliteit voor een scorende spits, maar het rendement is er nu gewoonweg nog niet. Santi Kolk is de laatste tijd een stuk minder egoïstisch.
pi_66338921
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Ricky is ook nog niet zo goed als veel mensen denken. Hij wordt echt overhypet.
Dat is het idd ook
pi_66339374
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Heb je daar een week op lopen broeden? Wat je zegt ben je zelf, echt..

Lees het anders nog 'ns terug: jij vindt het belachelijk dat we op pagina 3 zitten hiero, ik wijs je er alleen even fijntjes op dat jij dit ook wel een erg leuk topic vindt en dat we zonder jouw bijdrages misschien nog wel op pagina 2 zouden zitten.

Maar nu heb jij opeens gelijk en ben ik sneu omdat Ricky een slechte wedstrijd heeft gespeeld?
Je beschuldigde de 'fans' hier van kortzichtigheid:
[..]

...pot verwijt ketel imho.
Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt, ik zeg dat wij Vitesse fans gelijk kregen in de wedstrijd tegen Roda, das heel wat anders. Jouw voorgaande posts lieten blijken dat elke zichzelf respecterende topclub hem nu moet halen. Wij zeggen, ten eerste dat we niet zeker weten of hij daadwerkelijk de nieuwe romario wordt (dit kan liggen aan het feit dat jij een veel betere scout bent, of een wannabee) en ten tweede dat het misschien handiger is om hem wekelijks minuten te laten maken op het hoogste niveau. Van alleen meetrainen met de grote mannen van een topclub en dan op maandag met de beloftes meespelen, zou ik voor zijn ontwikkeling toch kiezen zeker nog even bij Vitesse blijven. Tenzij van Gaal tegen je zegt: hierkomen, die vertrouw je blind.

Btw, dit topic is er toch om vol gemaakt te worden? Wij als Vitessefans hebben er wél kijk op, dus daarom komen wij hier de boel even nuanceren. De oorzaak van de 3 pagina's moet je dan misschien in de OP zoeken
pi_66339698
Waar is DAM, ik ben benieuwd naar wat hij te zeggen heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')