En PSV kan geen CL meer halen wil jij beweren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Hij wilt niet naar PSV want hij wilt CL spelen. Dus de landskampioen zal de beste kaarten uit eindelijk hebben denk ik...

Je denkt dat Van Wolfswinkel na de zomer bij Vitesse vertrekt en meteen CL gaat spelen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Hij wilt niet naar PSV want hij wilt CL spelen. Dus de landskampioen zal de beste kaarten uit eindelijk hebben denk ik...

Nominatie voor het "plank misslaan" topic.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef Twerk het volgende:
Volkomen terechte belangstelling.. Clubs als Ajax lopen al jaren achter de feiten aan qua aankoopbeleid..
Prima instelling, jong en veel talent.. Hij wordt beter dan Huntelaar imo.. Misschien binnen een jaar of 6/7 wel 1 van de beste spitsen van europa.

Je bent zelf zo'n beetje topposter in dit topic.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef DeVinger het volgende:
Jezus he, al drie pagina's vol ook.
Dat had je al gezegd. Vind je het gek dat het topic zo hard loopt?quote:Tis gewoon een talentvolle speler, that's all. Echt geen wereldster in wording hoor

Die maken zichzelf liever wijs dat hij nog heel veel kan leren bij hun matige clubje..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef JH87 het volgende:
Hij speelde matig vandaag. Zoals heel Vitesse zo'n beetje, maar toch. Ik vind het wel opmerkelijk dat de meeste Vitesse-supporters in dit topic juist zo kritisch zijn.

En jij maakt jezelf wijs dat die jongen al een geweldenaar is? Vitesse heeft hem opgeleid tot de speler die hij nu is, maar hij zal nog heel hard moeten werken om rustiger voor de goal te worden. En dat leer je niet op de training, maar in wedstrijden van het eerste. Lijkt mij dus dat hij bij de beloften van AZ of PSV niet veel verder gaat komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die maken zichzelf liever wijs dat hij nog heel veel kan leren bij hun matige clubje..

Wat is dat voor een onzin? Hij trapt er bij ons nog een hoop ballen naast maar mag de volgende wedstrijd gewoon weer spelen. Doet-ie dat bij Ajax, fluiten die sjappies op de tribune daar m meteen stuk. Die gozer heeft net 15 wedstrijden ervaring, en mijn opmerking sloeg in eerste instantie op het feit dat Vitesse-supporter m waarschijnlijk heel wat meer hebben ZIEN spelen dan al het hallelujah volk na de 4-1 vorige week. Europese top, kom op zeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die maken zichzelf liever wijs dat hij nog heel veel kan leren bij hun matige clubje..

Hij is meer bezig met AZ / FC Twente dan met het nu.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Helpt wel veel kansen om zeep zeg...

Wat een onzin. Heb jij hem daarom ook lopen uitfluiten gisteren? Dieptriest hoe zo'n jongen van de club werd uitgefloten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij is meer bezig met AZ / FC Twente dan met het nu.![]()

Ho ho ho , ik heb hem niet uitgefloten , is idd niet echt de manier maar andersom geld het ook zo hij had ook anders kunnen omgaan met sommige dingen hij is nog jong dus kan nog veel leren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb jij hem daarom ook lopen uitfluiten gisteren? Dieptriest hoe zo'n jongen van de club werd uitgefloten.
Hij is vanaf dag 1 dit seizoen niet de scherpste voor de goal, dat kan gewoon. Dat komt ook wel goed. Dat is niet pas sinds AZ / FC twente.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

Jij bent echt een zielig stuk vreten. De wedstrijd tegen Roda geeft ons kritische Vitesse fans gewoon gelijk. Uitfluiten is bullshit, daar wil ik afstand van nemen. Daar help je zo'n jongen echt helemaal niet mee. Hij is jong, talentvol, dus geef hem ook die kans. Er is toch niets mis mee dat je hem wisselt voor clubtopscorer (vorig jaar) Kolk? Over twee weken mist Kolk weer de vorm van de dag en lost Ricky het weer voor hem op met een goede invalbeurt. Hij wil door alle positieve aandacht nu teveel zelf, dat viel zo overduidelijk op tegen Roda. Het is dat je Obama als avatar hebt, anders had ik je überhaupt niet meer serieus genomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je bent zelf zo'n beetje topposter in dit topic.![]()
[..]
Dat had je al gezegd. Vind je het gek dat het topic zo hard loopt?

Heb je daar een week op lopen broeden? Wat je zegt ben je zelf, echt..quote:Op zondag 22 februari 2009 01:39 schreef DeVinger het volgende:
Jij bent echt een zielig stuk vreten.
...pot verwijt ketel imho.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef DeVinger het volgende:
Als die nu 10 wedstrijden niet scoort en een paar grote kansen mist is het weer een kutspeler.

Onhandig om zoveel keer over 'ik' te spreken in een interview, maar in feite doet iedere voetballer dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als je dit artikel leest snap je wellicht waarom 100/150 mensen hem uitfloten
[..]

Dat is het idd ookquote:Op zondag 22 februari 2009 11:53 schreef koningdavid het volgende:
Ricky is ook nog niet zo goed als veel mensen denken. Hij wordt echt overhypet.

Ik zeg niet dat jij ongelijk hebt, ik zeg dat wij Vitesse fans gelijk kregen in de wedstrijd tegen Roda, das heel wat anders. Jouw voorgaande posts lieten blijken dat elke zichzelf respecterende topclub hem nu moet halen. Wij zeggen, ten eerste dat we niet zeker weten of hij daadwerkelijk de nieuwe romario wordt (dit kan liggen aan het feit dat jij een veel betere scout bent, of een wannabee) en ten tweede dat het misschien handiger is om hem wekelijks minuten te laten maken op het hoogste niveau. Van alleen meetrainen met de grote mannen van een topclub en dan op maandag met de beloftes meespelen, zou ik voor zijn ontwikkeling toch kiezen zeker nog even bij Vitesse blijven. Tenzij van Gaal tegen je zegt: hierkomen, die vertrouw je blind.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je daar een week op lopen broeden? Wat je zegt ben je zelf, echt..![]()
Lees het anders nog 'ns terug: jij vindt het belachelijk dat we op pagina 3 zitten hiero, ik wijs je er alleen even fijntjes op dat jij dit ook wel een erg leuk topic vindt en dat we zonder jouw bijdrages misschien nog wel op pagina 2 zouden zitten.![]()
Maar nu heb jij opeens gelijk en ben ik sneu omdat Ricky een slechte wedstrijd heeft gespeeld?![]()
Je beschuldigde de 'fans' hier van kortzichtigheid:
[..]
...pot verwijt ketel imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |