SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit alles met een turks accent en autotune![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Sven92 op 12-02-2009 22:42:05 ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Sven92 het volgende:
(Als je het leest dan klinkt het slecht maar met autotune klinkt het best goed)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
Ja kom, we lachen iemand uit omdat ie mensen "disst" op het internet en dan gaan jullie hem proberen te "dissen" op het internet
Daar gaat niet niet om. Het gaat om de manier waarop hij het doetquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
Ja kom, we lachen iemand uit omdat ie mensen "disst" op het internet en dan gaan jullie hem proberen te "dissen" op het internet
Mij gaat het daar anders wel omquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Daar gaat niet niet om. Het gaat om de manier waarop hij het doet
ja, goh, wie zouden dat nou zijn....quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
Die gast word ook gewoon gestalkt door een paar hyvers zonder vrienden![]()
Nee, echt waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
Die gast word ook gewoon gestalkt door een paar hyvers zonder vrienden![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Sven92 het volgende:
Ik heb een rap op zijn niveau gemaaktDit is wat ik tot nu toe heb:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak de rap morgen wel af en dan neem ik em wel op
![]()
![]()
![]()
Beide en hier een link plaatsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:41 schreef Sven92 het volgende:
Zou ik de diss op zijn hyves zetten of via een youtube video reply?
quote:Jij bent zo focking kansloos bezig, denk maar dit dat k die domme berichtjes van jou ga lezen ofos, echt..
LOSER100%
DIT IS ECHT MIJN LAATSTE BERICHT NAAR JOUW< JE KAN TOG NIKS DOEN ALLEEN MAAR HATEN!
FOCKING LOSSSSEEEEERRRR!!!!!
Zo hem ook is toegevoegd als vriend, zulke berichtjes wil ik ook krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een prive-bericht ontvangen van onze grote vriend Hugo
[..]
Vertaling:quote:Jij bent zo focking kansloos bezig, denk maar dit dat k die domme berichtjes van jou ga lezen ofos, echt..
LOSER100%
DIT IS ECHT MIJN LAATSTE BERICHT NAAR JOUW< JE KAN TOG NIKS DOEN ALLEEN MAAR HATEN!
FOCKING LOSSSSEEEEERRRR!!!!!
quote:
Ik ben bang dat als ik mijn diss post dat ik dan vervolgt word wegens doodsbedreigingquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zo hem ook is toegevoegd als vriend, zulke berichtjes wil ik ook krijgen
Edit: Die nieuwe "rap" van hem:
Iemand die weet waar het een beetje over gaat ik versta er dus niks van xD
Dat zien we daarna welquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Sven92 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik mijn diss post dat ik dan vervolgt word wegens doodsbedreiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit alles met een turks accent en autotune![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Sven92 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit alles met een turks accent en autotune
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah toe, geef die rap een beetje geluid![]()
Waarom jij wel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een prive-bericht ontvangen van onze grote vriend Hugo
[..]
vraag het hemquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef BadderAapje het volgende:
praat hij nou zo zachtjes omdat zijn moeder hem niet mag horen schelden?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef RichCalibier het volgende:
Oke, dus ik zo zeggen dat zijn ''raps'' helemaal kut zijn, krijg ik opeens dit berichtje op mijn hyves:
Ik:
vandaag, 20:47
Je maakt domme ''raps''.
Loser.
Dit is wat ik vervolgens krijg van onze Felix:
Klacht: Kakkers die stoer proberen te doen, nadat ik mijn oordeel velg![]()
( Als iemand me de link naar het Kakker-Topic kan geven hier op KLB, dan kan je deze sowieso sluiten)
Ik kan trouwens nog steeds niet in zijn hyves komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:06 schreef Razorback het volgende:
Ik heb die rap maar ff via PM naar hem verstuurd
gayquote:
Pas maar op straks gaat ie je dissen hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 19:15 schreef WebTim het volgende:
Ohoh, wat een kansloze mensen zijn er toch op deze wereld.. Kan er nou niemand tegen 'n beetje kritiek?! (& dan heb ik het tegen die kansloze gast die de "rap" inzingt.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |