voor hun jaquote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Jongens, die 1000e sc, daar doe je het voor
ik ben die tel allang kwijtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Alleen de TT is verkeerd, het is #857 alweer.
Klik op mijn naam, alleen maar SC's zowat. Soms wat topics, omdat ze niet zo snel die SC weer aanmakenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ben die tel allang kwijt
soms verschijnen er zelfs nummers
in de 440-reeks
tering
hahaha lijkt als rijquote:
Daagquote:Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef behangplakker het volgende:
Kutusers, ik ga hier niet posten_!
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha lijkt als rij
maar is dus cake?
schaam je nietquote:Op maandag 9 februari 2009 20:40 schreef behangplakker het volgende:
Kutusers, ik ga hier niet posten_!
Tijden van crisis wordt ook de SC getroffenquote:
De Nederlandse lessen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Tijden van crisis wordt ook de SC getroffen
groetjes terugquote:
Hehe, was ie zo ranzigquote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
groetjes terug
over die film van gister
die zat vandaag overdag
nog in hoofd
vanwege de grimmige ernst
dat nog erover
nu groen en geel
Uhm, je loopt achterquote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef dagdag het volgende:
hier
http://feel-x.hyves.nl/?&pageid=530WCT0MD3C4088SW
''Kakker'' op hyves bedreigd me met een Video-Comment.
lache
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uhm, je loopt achter? Die kerel wilde me zelfs toevoegen als vriend om tegen me te kunnen praten ofzo
vernijnig en pijnlijkquote:
Namen wie weg moeten en wie mogen blijven!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef behangplakker het volgende:
De SC moet een grondige schoonmaak krijgen, of ik kan net zo goed alleen in de normale topics posten
Goorste, pff, uhm. Ik weet niet, houd eigenlijk meer van goede actie, maar horror vind ik ook tof.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
vernijnig en pijnlijk
ik zuig alle films (aktie tot horror dan)
maar deez bleef hangen volgende dag
dus dat pleit voor hem!
wat is jou goorste film die je zag?
heb je ooit "Ichi the Killer" gezien
http://www.moviemeter.nl/film/3471
groetjes
Ja. Hoezo.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef dagdag het volgende:
ben jij rene in hyves ng
ja met je billen blootquote:Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef behangplakker het volgende:
De SC moet een grondige schoonmaak krijgen, of ik kan net zo goed alleen in de normale topics posten
Nee, dat zie ik. Bijna alle lessen zijn Nederlandse lessen. Ik wist niet hoe ik het moest verwoorden in het Nederlands.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De Nederlandse lessen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Het is je niet duidelijk?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Namen wie weg moeten en wie mogen blijven!
NAMEN. WIE MOETEN WEG, WIE NIET!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is je niet duidelijk?Met wie erin valt het vaak stil en is het saai
ik kijk uit naar Crank 2quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goorste, pff, uhm. Ik weet niet, houd eigenlijk meer van goede actie, maar horror vind ik ook tof.
Zo even kijken op de laptop.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik kijk uit naar Crank 2
goede aktie dus
mijn smaakje dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |