nee, hoeft niet inderdaad. maar ik was erg benieuwd wat ze er van hadden weten te maken. helemaal omdat ik de oude serie al minstens 20 x helemaal heb uitgekeken.quote:
ja dat laatste zit er dus ook niet in.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef immortalsean het volgende:
joh, dit is gewoon zo'n serie die je met het verstand op nul moet kijken, dan is het best leuk.
en veel bikini-shots van de dames, werkt ook goed...
Dan heb je nog niet alle afleveringen gezienquote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja dat laatste zit er dus ook niet in.
ik geloof niet dat het nog maar iets beter gaat worden dan die pilot aflevering. ik laat het hier maar bij. wat een enorme verkrachting van een geweldige serie.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet alle afleveringen gezien
hij drukt vrij weinig knoppen in, 't gaat zo'n beetje allemaal op spraakcommando'squote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef Mendeljev het volgende:
Heef K.I.T.T trouwens nog steeds een turbo knop die 500 Nm extra koppel geeft in de vijfde versnelling?
Yupp inderdaad. In aflevering 12 komt K.A.R.R. tevoorschijn. Helaas te kort, maar toch. Net als vroeger gewoon de serie met het verstand uitgeschakeld kijken en dan is ie best leuk.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet alle afleveringen gezien
Maar dan is alles leuk...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef Olaf_l het volgende:
[..]
Yupp inderdaad. In aflevering 12 komt K.A.R.R. tevoorschijn. Helaas te kort, maar toch. Net als vroeger gewoon de serie met het verstand uitgeschakeld kijken en dan is ie best leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Dus je wil actie en geen liefde? Waarom klaag je dan dat die gast hup in de auto springt en begint met knallen zonder afscheid te nemen van zijn moeder?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef S1nn3rz het volgende:
wordt die knaap zijn moeder doodgeschoten, stapt ie zonder blikken of blozen in kitt om achter de moordenaars aan te gaan. niet even rustig afscheid nemen of gaan krijsen als een kind om het verlies van zijn zo dierbare moeder. nee , hup in de auto en knallen maar.![]()
![]()
wat moet ik trouwens met al die liefdes shit in die serie. ik wil keiharde actie met een supersnelle geile auto.
geen liefdesscenes tussen 2 figuren die de puberteit net ontschoten zijn.
liefde lijkt me iets heel anders dan emotie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:15 schreef Kaelthas het volgende:
[..]
Dus je wil actie en geen liefde? Waarom klaag je dan dat die gast hup in de auto springt en begint met knallen zonder afscheid te nemen van zijn moeder?
Liefde is emotiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
liefde lijkt me iets heel anders dan emotie.
liefde heeft met emotie te maken. maar dat gelijkstellen komt alleen voor in theorieboekjes.quote:
Dan zat ik er dus naast.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
liefde heeft met emotie te maken. maar dat gelijkstellen komt alleen voor in theorieboekjes.
Wanneer hebben ze jou vrijgelaten? Doe es hierrr: Maddoxx - Guantamo Bay of terug naar Maastrich? #24 posten, of mag dat niet van de reclassering?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:38 schreef MaddoxX het volgende:
De serie begint nu trouwens wel wat beter te worden.. na dat gebagger met K.A.R.R
Het enigste gare wat ze eruit moeten halen, is dat die auto gewoon eventjes van een normale auto naar een pick-up truck kan veranderd wordenen dan zijn er nog een paar kleine min puntjes... voor de rest is het ok
om 40 min te wasten
Nee, maar K.I.T.T. kan van zichzelf al 1368 km/h rijden, dus dat is niet nodig. Overigens, elke serie wordt pwnend met The Hoff in de hoofdrol.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef Mendeljev het volgende:
Heef K.I.T.T trouwens nog steeds een turbo knop die 500 Nm extra koppel geeft in de vijfde versnelling?
Lol.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Overigens, elke serie wordt pwnend met The Hoff in de hoofdrol.
Punt gemaakt lijkt me toch zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef solyaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die komt ook!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef Davoice het volgende:
Straks komen ze ook nog met The A-team, nou dat zal me een spektakel worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |