Inderdaad jaquote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Geweldige serie![]()
Vooral met die begrafenis en die tower of laughLachen op ongepaste momenten.
Wat te denken van "Lesbian Spank Inferno", dat Steve helemaal los gaat tijdens het diner.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Geweldige serie![]()
"Ah, shadaim."quote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef katerwater het volgende:
Het beste vind ik toch dat gesprek in het Hebreeuws
Je bedoelt de Giggle Loop!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Geweldige serie![]()
Melty Man jaquote:Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Giggle Loop!Als Patrick geen stijve kan krijgen heeft hij last van the Melty Man. Ik heb na aflevering 1 van seizoen 4 niet meer gekeken. Vond Oliver maar stom.
Ik weet niet hoe je Engels is, maar de eerste aflevering staat in de OPquote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
O my, kom ik weer aan met m'n geen idee wat het is.
dit is wel de moeite om te downloadenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
O my, kom ik weer aan met m'n geen idee wat het is.
voor zover ik weet heb ik geen zender waar heb op komt, comedy central in ieder geval nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:52 schreef sjerren het volgende:
Niet echt Memory Lane materiaal dunkt mij aangezien 't gewoon nog op tv is. ((aan de ene kant dus wel, aan de andere kant ook weer nie..) (ik geloof op een comedy central) Maar t is wel een leuke serie. Vind niet alles leuk maar er zitten zeer goede afl. tussen. Ik vond die afl. waarin ze een bank en kussens gingen kopen vet lollig!
Ik heb wel een zender waar het nog steeds op komt. Maar zoals gezegd, ik dácht comedy central ofzo, maar kzal opletten. Kan zijn dat ik 't wel zie ivm digi-tv. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor zover ik weet heb ik geen zender waar heb op komt, comedy central in ieder geval niet
dat zou inderdaad kunnen want ik heb geen digitale tvquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ik heb wel een zender waar het nog steeds op komt. Maar zoals gezegd, ik dácht comedy central ofzo, maar kzal opletten. Kan zijn dat ik 't wel zie ivm digi-tv. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat inderdaad. De Belgen zenden het nog uit geloof ik, maar er worden geen afleveringen meer gemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:17 schreef rubbereend het volgende:
tis in iedergeval één van de zoveelste herhalingen dus best klaar voor MLN
CC zend de amerikaanse variant uit, ook genaamd Coupling. Briljante serie (Engelse), vaak genoeg dubbel gelegen van het lachen. Heb inmiddels alle 4 de seizoenen op DVD. Jammere is dat Jeff na seizoen 3 niet meer verder wilde, Jeff was toch de leukste welke er tussen zat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:50 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ik heb wel een zender waar het nog steeds op komt. Maar zoals gezegd, ik dácht comedy central ofzo, maar kzal opletten. Kan zijn dat ik 't wel zie ivm digi-tv. Maar dat weet ik niet zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |