Volgens mij was je de weg even helemaal kwijt, sjofeur.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat de tuinder zegt, maar hoe kom je daar bij?
Oh en bever; ik dacht dat je bedoelde dat de bus gewoon achter een slome trekker zou zitten ofzo, want daar staat Fryslân natuurlijk bol van, geheel conform de bekende vooroordelen
Echter in de context van 'weg komen trekken' klopt het wel![]()
Nee, jij communiceerde weer eens vaag i.p.v. duidelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:54 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Volgens mij was je de weg even helemaal kwijt, sjofeur.![]()
Johquote:Oh, en aan deze kant van De Dijk barst 't anders ook van de polders, hoor.
Daar kan dan ook geen daltarief kaartje tegen op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:43 schreef Dangel het volgende:
vriendinlief wilde gister met de bus en dat kostte 1.60, geen strippenkaart....
En dan drijft er bij jouw zomaar spontaan een willekeurige frustratie boven. OK ....., over vaag gesproken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, jij communiceerde weer eens vaag i.p.v. duidelijk
Over vaag gesproken idd, want er is in geen geval sprake van frustratiequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En dan drijft er bij jouw zomaar spontaan een willekeurige frustratie boven. OK ....., over vaag gesproken.
Ken de drgl. Vertrek uit Heerenveen ri Joure-Sneek, lijn 98 om 8:28 en 8:43 en lijn 99 om 8:09 en 8:54quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die gemiste zal lijn 99 zijn geweest.
[..]
mijn hemel, dat zijn geen grappen.. waar zijn de eurotijden gebleven? Als de sneeuw weg is gaat ze voortaan maar mooi op de fiets!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Daar kan dan ook geen daltarief kaartje tegen op.
Daltarief is leuk voor meer dan 5 strippen met een blauwe strippenkaart en meer dan 3 strippen met grijs.
Twee grijze strippen (1 zone) kosten tegenwoordig 1.60 bij de sjoofs, een dalkaartje 2.50.
Kompleet bezopen, dat is in de praktijk gewoon een uur's regeling.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ken de drgl. Vertrek uit Heerenveen ri Joure-Sneek, lijn 98 om 8:28 en 8:43 en lijn 99 om 8:09 en 8:54
Daarom gaat er om .43 ook nog een 98quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef Zug-Chef het volgende:
Wederom fail. Reizigers uit de richting Leeuwarden kunnen inderdaad met de 8:28 bus mee. Reizigers uit de richting Wolvega zullen die niet halen (aankomst trein 8:31) en reizen daardoor met de 8:43 bus. Een half uur later met de slag lijn 99 zelfde verhaal.
Dat staat er toch:quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Daarom gaat er om .43 ook nog een 98
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef Zug-Chef het volgende:
en reizen daardoor met de 8:43 bus.
Even off-topic: Houdini-act?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:43 schreef Dangel het volgende:
vriendinlief wilde gister met de bus en dat kostte 1.60, geen strippenkaart....
Jij zou die trein in je ava eens kunnen omshoppen naar een Frysker, schiet me nu ineens zomaar tebinnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]![]()
maar anders lijkt mijn verhaal zo raar
ik heb vier ritten naar mooie paal in de aanbieding, waarvan 3 op lijn 72quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:09 schreef NoBody122 het volgende:
Die bussen komen nog eens ergens allemaal
Ik mag morgen weer eens op avontuur naar Sneek, Hemelum, Makkum en BolswardLaatst liet ik Wons op de heenweg letterlijk rechts liggen
En je begint zeker om 13:45quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ik heb vier ritten naar mooie paal in de aanbieding, waarvan 3 op lijn 72
Het zou verboden moeten worden !!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
De 2952 rijdt inmiddels vanuit Almere, ik zag hem op lijn 260.
Een Integro die waarschijnlijk een tijdje op lijn 350 gereden heeft?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden !!!!!![]()
Oh uh, waar gaat dit trouwens over? Je gaat al net zo als J_TM klinken.
Aha, dus die goeie ouwe wit/gele Alliance rijdt nog wel rond hierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag aan bijzondere bussen in Leeuwarden de 2301, 2326 en 7818 voorbij zien flitsen
Komt wel dichtbij zo, dat geouwehoerquote:Op zondag 15 februari 2009 10:36 schreef Gnittoo het volgende:
Buschauffeur krijgt klap
HEMELUM - De politie stelt een onderzoek in naar de mishandeling van een buschauffeur van Connexxion.
Vrijdagavond werd de chauffeur op de lijn naar Sneek in de bus lastig gevallen door vier jongens. Bij de bushalte op het Flinkeboskje had de buschauffeur, met hulp van een andere chauffeur die ook bij de bushalte stond geparkeerd, de vier jongens de bus uitgekregen.
De jongens stribbelden tegen en de buschauffeur uit Drachten kreeg daarbij een klap tegen zijn hoofd. De groep rende er vandoor. De beide chauffeurs zijn de jongens nog achteraan gegaan maar konden ze niet meer achterhalen. Ook agenten hebben nog een zoekslag naar het groepje gemaakt maar niemand meer aangetroffen. Er moet nog aangifte worden gedaan.
Weet je het zeker dat het geen luchtspiegeling was?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
De 2952 rijdt inmiddels vanuit Almere, ik zag hem op lijn 260.
Binnenkort misschien?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef Gnittoo het volgende:
[.Alex's fetish: citea deuren.]
wanneer gaan we die eens op de weg zien?
Die op de brug was ook de enigste. Achter de deur rechts er naast stond een Ambassador (ook) van Veolia.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Cosmo Bolsward, kom er net vandaan. Geen Citea's gezien (en geen deuren, had een dagje vrij), wel een mooie ex-FRAM bus, nu in de Van der Horn kleuren
Getver, nog meer Turkse oostblok kathedralen op de Nederlandse wegen.quote:En op Buzzybee post iemand mee die bij de MAN bus fabriek in Turkije werkt, en die hebben een order van 1100 bussen uit Nederland gekregen, iig Qbuzz, andere maatschappijen wist ie niet...
Het was in ieder geval een grijze Integro. Nu ben ik het even kwijt.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat het geen luchtspiegeling was?![]()
[ afbeelding ]
Connexxion 2952 Bolsward Kloosterlaan 14-02-09
Volgens deze chauffeur was ie vrijdag de hele dag op 351 Harlingen-Heerenveen.
Dat gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef BeefRWijker het volgende:
Quizvraag: Hoeveel Infoxx-en passen er in een Infoxx.
Had vanmiddag voor de verandering een 5121 Amba op lijntje 167 Alkmaar Beverwijk (wat eigenlijk zo'n Turkse kathedraal behoort te zijn) met de nieuwste(?) versie Infoxx. In Castricum ligt er een straat uit dus wordt er even flink omgereden. Dus geeft het reisinfo scherm er na een paar minuten de brui aan nadat eerst een aantal regels leeg waren gebleven. Geheel los daarvan bedacht de halte omroep opeens dat we weer op de oude route zaten en riep vrolijk Castricum Station om. Het reisinfo scherm hield evenwel stug vol dat de route informatie 'helaas' even niet beschikbaar was. Omroep dame was het daar kennelijk toch wel eventjes mee eens en hield verder stug haar mond om midden in Heemskerk ineens weer van gedachten te veranderen en netjes de Ruysdaal straat aftekondigen. Het reisinfo scherm hield evenwel nog steeds vol dat de route informatie 'helaas' even niet beschikbaar was wat de omroep miep niet verhinderde om ook de rest van de haltes aftekondigen tot ik in Beverwijk ben uitgestapt.
De laatste foto:quote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef BeefRWijker het volgende:
Vandaag alle drie de Integro's van Alkmaar gespot. Connexxion 2922 en 2924 zijn nu geheel Qliner blauw. Connexxion 2923 zou vorige week nog weer in Alkmaar gespot zijn door Ben Vos. Hij was toen nog wit/grijs maar verder weer geheel strak, na het ongelukje bij de garage in Alkmaar, zie eerder in dit topic. Vandaag reedt ie gedeelteijk blauw maar met nog steeds een wit front. Ach, een kniesoor die 't ziet.
Onderweg kwam ons bij Wieringerwerf ook nog een 14.5 meter Volvo tegemoet met een ongeuniformeerde bestuurder aan het roer. Mogelijk dat Fryslân de beschikking daar over krijgt?
Verder werd bij de garage in Alkmaar net een groene Alliance B95 met klassiek front afgeleverd door een bergings wagen. 't Zou de 2327 kunnen zijn geweest die nu op OViB onder weekfoto's staat.
[ afbeelding ]
Geel broertje 2329 stond op de buffer.
[ afbeelding ]
Op die kleine displaytjes van de ex-Amersfoortse Ambas kom je de gekste combinaties tegen.
Deze is doorelkaar maar halve regels kom je ook tegen waar de onderkant van elk karakter mist.
Verder kwam er nog eentje voorbij met "generation 2" op de zijfilm.
Wat was het nummer van die bus ook alweer? 't Ging zó snel allemaal ....quote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afsluitdijk, 14 februari 2009
111....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Wat was het nummer van die bus ook alweer? 't Ging zó snel allemaal ....
Vervaldatum APK: 21-02-2009 (over 5 dagen)quote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
111....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je meent het! Ik was vandaag bij de kwik fit voor een verse APKquote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Vervaldatum APK: 21-02-2009 (over 5 dagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |